Momenteel 5 niet al te grote, maar er komt wel een redelijk grote op mijn rug, ben alleen nog niet helemaal uit het ontwerpquote:
Ach we snappen jequote:
Heb je dat nu niet in je archief staan Fluitertje?quote:Op maandag 16 november 2009 21:34 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wanneer NMNS vandaag jarig is dan is hij geen Boogschutter maar een Schorpioen.
quote:
wow. een grote op je rug?quote:Op maandag 16 november 2009 21:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Momenteel 5 niet al te grote, maar er komt wel een redelijk grote op mijn rug, ben alleen nog niet helemaal uit het ontwerp
tegelijk met het fappenquote:
Zullen wij je een beetje aan ideeën helpen?quote:Op maandag 16 november 2009 21:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Momenteel 5 niet al te grote, maar er komt wel een redelijk grote op mijn rug, ben alleen nog niet helemaal uit het ontwerp
Uhhhh neequote:Op maandag 16 november 2009 21:44 schreef gomi het volgende:
[..]
wow. een grote op je rug?
je weet wat ze zeggen over vrouwen met een grote tattoo op hun rug he?
quote:Op maandag 16 november 2009 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zullen wij je een beetje aan ideeën helpen?
[ afbeelding ]
Doe mijn portret maarquote:Op maandag 16 november 2009 21:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Zet je foto maar neerquote:
dat ze zo onzeker zijn, of zo aardig, om een rugtattoo te nemen zodat hun partner ook een leuk beeld heeft bij doggystyle.quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 21:47 schreef gomi het volgende:
[..]
dat ze zo onzeker zijn, of zo aardig, om een rugtattoo te nemen zodat hun partner ook een leuk beeld heeft bij doggystyle.
niet mijn woorden he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |