Hoe KOM je erop?quote:Op maandag 16 november 2009 20:06 schreef RickoKun het volgende:
en denk ik dat ik de reïncarnatie van beëlzebub ben
purperen staafcodicil
en je ze het liefst dood wil slaan met vier geesten die voortkwamen uit mishandelde wortelzielen.
quote:Op maandag 16 november 2009 20:08 schreef zovty het volgende:
Ik heb een keer zo'n gozer 2 uur aan zitten staren. Hij zei niks..
Ik zat voor de spiegel.
Daar doe ik vanaf het jaar 2009 niets meer aan, want mien topiques worden prematuur gesloten, zoals een prematuur poepje waardoor je wijdbeens naar huis moet lopen en dan thuis met korsten op je anus aankomtquote:Op maandag 16 november 2009 20:08 schreef Lakitu het volgende:
Ik had toch wel een paint verwacht moet ik zeggen
Verlaag die grens naar 15 zul je bedoelen.quote:Op maandag 16 november 2009 20:09 schreef griekjeee het volgende:
VERHOOG DIE GRENS EERST EENS NAAR 24 MAN
Ge denke tog niej da' ik voor vrouwen ga die ouder dan mij zijn?!quote:Op maandag 16 november 2009 20:09 schreef griekjeee het volgende:
VERHOOG DIE GRENS EERST EENS NAAR 24 MAN
quote:Op maandag 16 november 2009 20:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Verlaag die grens naar 15 zul je bedoelen.Ik weet dat jij 15-jarig vlees wel kan waarderen, Ricko.
Zeker ?quote:Op maandag 16 november 2009 20:09 schreef HeatWave het volgende:
Hoe groter de bek online, hoe kneuzeriger in het echt. Wet van HW, 2009.
sjongejongejonge..quote:Op maandag 16 november 2009 20:06 schreef RickoKun het volgende:
Mijn naam is Rickokun, ik ben een lekker beest, ook voel ik mij superieur en denk ik dat ik de reïncarnatie van
Klacht: Mensen die stil zijn, waar je geen gesprekken mee kan voeren en je ze het liefst dood wil slaan met vier geesten die voortkwamen uit mishandelde wortelzielen.
Waarom doe je zo aanvallend?quote:Op maandag 16 november 2009 20:12 schreef amvrosios het volgende:
wat een kut topic,TS vind zichzelf wel heel wat...
terwijl ie wrs zelf gewoon een autist/internet-held is...ga huilen debiel
quote:Op maandag 16 november 2009 20:09 schreef Aethereal het volgende:
Goede zelfreflectie, TS.
Jawel.quote:Op maandag 16 november 2009 20:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ge denke tog niej da' ik voor vrouwen ga die ouder dan mij zijn?!
Ai maar deze is toch al een goede 7 minuten open. Heb je winst als je een paint van 5 minuten maakt.quote:Op maandag 16 november 2009 20:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Daar doe ik vanaf het jaar 2009 niets meer aan, want mien topiques worden prematuur gesloten, zoals een prematuur poepje waardoor je wijdbeens naar huis moet lopen en dan thuis met korsten op je anus aankomt
Dacht ik al.quote:Op maandag 16 november 2009 20:12 schreef RickoKun het volgende:
[..]dat klopt wel maar ik wil mensen misleiden door er altijd 2 jaar extra aan vast te knopen, uiteindelijk bedoelde ik 14-21
Gek he!quote:Op maandag 16 november 2009 20:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Daar doe ik vanaf het jaar 2009 niets meer aan, want mien topiques worden prematuur gesloten.
quote:Op maandag 16 november 2009 20:14 schreef RickoKun het volgende:
Goh, waarom valt iedereen mij zo aan? Heb ik soms iets verkeerds gezegd?!?!?1?/1???!!11111111~~~~~~
Nu zal ie z'n standpunt wel intrekken.quote:Op maandag 16 november 2009 20:13 schreef diorcharm het volgende:
Dat vind je mij ook waardeloos aangezien ik erg verlegen kan zijn en ingetogen...
quote:Op maandag 16 november 2009 20:14 schreef beertenderrr het volgende:
VERHOOG METEEN DAN DE GRENS NAAR 60+ EN MAROKKAANS! DAN WORDT IK OOK NOG EENS GENOMEN!!
KLOTE CAPSFOK!
duh... wellicht wil je iets zinnigs horen..quote:Op maandag 16 november 2009 20:14 schreef RickoKun het volgende:
Goh, waarom valt iedereen mij zo aan? Heb ik soms iets verkeerds gezegd?!?!?1?/1???!!11111111~~~~~~
quote:Op maandag 16 november 2009 20:08 schreef zovty het volgende:
Ik heb een keer zo'n gozer 2 uur aan zitten staren. Hij zei niks..
Ik zat voor de spiegel.
Precies. Stil is niet erg, als ze maar niet onzeker zijn.quote:Op maandag 16 november 2009 20:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb liever een type 'stille wateren, diepe gronden' dan iemand die met onzinnig gelul je de oren van je kop lult. Nouja, niet altijd natuurlijk.
Zo is ie in iedere topic van hem. De meeste users zijn het gewend.quote:Op maandag 16 november 2009 20:15 schreef neurd het volgende:
[..]
duh... wellicht wil je iets zinnigs horen..
ok...
Je zegt dus eigenlijk dat je beter bent dan de rest, dat iedereen zo moet zijn als jij etcetc.
Zie je nou echt niet in lutsterdat dat gewoon niet zo is en kan zijn?? Saaie boel zou het worden
Als iedereen zo was als RIckoKun was het atlijd feest jongen man.quote:Op maandag 16 november 2009 20:15 schreef neurd het volgende:
[..]
duh... wellicht wil je iets zinnigs horen..
ok...
Je zegt dus eigenlijk dat je beter bent dan de rest, dat iedereen zo moet zijn als jij etcetc.
Zie je nou echt niet in lutsterdat dat gewoon niet zo is en kan zijn?? Saaie boel zou het worden
SAAI!?quote:Op maandag 16 november 2009 20:15 schreef neurd het volgende:
Het enige wat ik in zou trekken, is mijn jongeheer die al in u is gepoucheerd.quote:Op maandag 16 november 2009 20:15 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Nu zal ie z'n standpunt wel intrekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |