Hoe KOM je erop?quote:Op maandag 16 november 2009 20:06 schreef RickoKun het volgende:
en denk ik dat ik de reïncarnatie van beëlzebub ben
purperen staafcodicil
en je ze het liefst dood wil slaan met vier geesten die voortkwamen uit mishandelde wortelzielen.
quote:Op maandag 16 november 2009 20:08 schreef zovty het volgende:
Ik heb een keer zo'n gozer 2 uur aan zitten staren. Hij zei niks..
Ik zat voor de spiegel.
Daar doe ik vanaf het jaar 2009 niets meer aan, want mien topiques worden prematuur gesloten, zoals een prematuur poepje waardoor je wijdbeens naar huis moet lopen en dan thuis met korsten op je anus aankomtquote:Op maandag 16 november 2009 20:08 schreef Lakitu het volgende:
Ik had toch wel een paint verwacht moet ik zeggen
Verlaag die grens naar 15 zul je bedoelen.quote:Op maandag 16 november 2009 20:09 schreef griekjeee het volgende:
VERHOOG DIE GRENS EERST EENS NAAR 24 MAN
Ge denke tog niej da' ik voor vrouwen ga die ouder dan mij zijn?!quote:Op maandag 16 november 2009 20:09 schreef griekjeee het volgende:
VERHOOG DIE GRENS EERST EENS NAAR 24 MAN
quote:Op maandag 16 november 2009 20:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Verlaag die grens naar 15 zul je bedoelen.Ik weet dat jij 15-jarig vlees wel kan waarderen, Ricko.
Zeker ?quote:Op maandag 16 november 2009 20:09 schreef HeatWave het volgende:
Hoe groter de bek online, hoe kneuzeriger in het echt. Wet van HW, 2009.
sjongejongejonge..quote:Op maandag 16 november 2009 20:06 schreef RickoKun het volgende:
Mijn naam is Rickokun, ik ben een lekker beest, ook voel ik mij superieur en denk ik dat ik de reïncarnatie van
Klacht: Mensen die stil zijn, waar je geen gesprekken mee kan voeren en je ze het liefst dood wil slaan met vier geesten die voortkwamen uit mishandelde wortelzielen.
Waarom doe je zo aanvallend?quote:Op maandag 16 november 2009 20:12 schreef amvrosios het volgende:
wat een kut topic,TS vind zichzelf wel heel wat...
terwijl ie wrs zelf gewoon een autist/internet-held is...ga huilen debiel
quote:Op maandag 16 november 2009 20:09 schreef Aethereal het volgende:
Goede zelfreflectie, TS.
Jawel.quote:Op maandag 16 november 2009 20:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ge denke tog niej da' ik voor vrouwen ga die ouder dan mij zijn?!
Ai maar deze is toch al een goede 7 minuten open. Heb je winst als je een paint van 5 minuten maakt.quote:Op maandag 16 november 2009 20:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Daar doe ik vanaf het jaar 2009 niets meer aan, want mien topiques worden prematuur gesloten, zoals een prematuur poepje waardoor je wijdbeens naar huis moet lopen en dan thuis met korsten op je anus aankomt
Dacht ik al.quote:Op maandag 16 november 2009 20:12 schreef RickoKun het volgende:
[..]dat klopt wel maar ik wil mensen misleiden door er altijd 2 jaar extra aan vast te knopen, uiteindelijk bedoelde ik 14-21
Gek he!quote:Op maandag 16 november 2009 20:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Daar doe ik vanaf het jaar 2009 niets meer aan, want mien topiques worden prematuur gesloten.
quote:Op maandag 16 november 2009 20:14 schreef RickoKun het volgende:
Goh, waarom valt iedereen mij zo aan? Heb ik soms iets verkeerds gezegd?!?!?1?/1???!!11111111~~~~~~
Nu zal ie z'n standpunt wel intrekken.quote:Op maandag 16 november 2009 20:13 schreef diorcharm het volgende:
Dat vind je mij ook waardeloos aangezien ik erg verlegen kan zijn en ingetogen...
quote:Op maandag 16 november 2009 20:14 schreef beertenderrr het volgende:
VERHOOG METEEN DAN DE GRENS NAAR 60+ EN MAROKKAANS! DAN WORDT IK OOK NOG EENS GENOMEN!!
KLOTE CAPSFOK!
duh... wellicht wil je iets zinnigs horen..quote:Op maandag 16 november 2009 20:14 schreef RickoKun het volgende:
Goh, waarom valt iedereen mij zo aan? Heb ik soms iets verkeerds gezegd?!?!?1?/1???!!11111111~~~~~~
quote:Op maandag 16 november 2009 20:08 schreef zovty het volgende:
Ik heb een keer zo'n gozer 2 uur aan zitten staren. Hij zei niks..
Ik zat voor de spiegel.
Precies. Stil is niet erg, als ze maar niet onzeker zijn.quote:Op maandag 16 november 2009 20:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb liever een type 'stille wateren, diepe gronden' dan iemand die met onzinnig gelul je de oren van je kop lult. Nouja, niet altijd natuurlijk.
Zo is ie in iedere topic van hem. De meeste users zijn het gewend.quote:Op maandag 16 november 2009 20:15 schreef neurd het volgende:
[..]
duh... wellicht wil je iets zinnigs horen..
ok...
Je zegt dus eigenlijk dat je beter bent dan de rest, dat iedereen zo moet zijn als jij etcetc.
Zie je nou echt niet in lutsterdat dat gewoon niet zo is en kan zijn?? Saaie boel zou het worden
Als iedereen zo was als RIckoKun was het atlijd feest jongen man.quote:Op maandag 16 november 2009 20:15 schreef neurd het volgende:
[..]
duh... wellicht wil je iets zinnigs horen..
ok...
Je zegt dus eigenlijk dat je beter bent dan de rest, dat iedereen zo moet zijn als jij etcetc.
Zie je nou echt niet in lutsterdat dat gewoon niet zo is en kan zijn?? Saaie boel zou het worden
SAAI!?quote:Op maandag 16 november 2009 20:15 schreef neurd het volgende:
Het enige wat ik in zou trekken, is mijn jongeheer die al in u is gepoucheerd.quote:Op maandag 16 november 2009 20:15 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Nu zal ie z'n standpunt wel intrekken.
Hier heb je de oplossing voor je probleem.quote:Op maandag 16 november 2009 20:23 schreef RickoKun het volgende:
MAAR even serieus!!!!
Dan kunnen stille wateren wel blabla gronden hebben, wat heb je daar aan? Dat laten ze alleen maar blijken als ze eens een keer geil zijn
Dat, mensen die niet 5 minuten hun muil kunnen houden zijn erger.quote:Op maandag 16 november 2009 20:24 schreef Mr.Cooper het volgende:
Eens, alhoewel sommige best eens hun bek kunnen houden.
Ondeugende praat hier zegquote:Op maandag 16 november 2009 20:23 schreef RickoKun het volgende:
MAAR even serieus!!!!
Dan kunnen stille wateren wel blabla gronden hebben, wat heb je daar aan? Dat laten ze alleen maar blijken als ze eens een keer geil zijn
Wat een badass ben je toch ook.quote:Op maandag 16 november 2009 20:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Het enige wat ik in zou trekken, is mijn jongeheer die al in u is gepoucheerd.
Da's makkelijk praten nu je al weet wie TS isquote:Op maandag 16 november 2009 20:09 schreef HeatWave het volgende:
Hoe groter de bek online, hoe kneuzeriger in het echt. Wet van HW, 2009.
Misschien zijn die mensen juist spontaner als ze je een beetje kennen.quote:Op maandag 16 november 2009 20:25 schreef RickoKun het volgende:
Waarom zoeken mensen aldoor de tegenovergestelde extremen op?! Tuurlijk is het niet chill als mensen non stop lullen, maar een beetje spontaniteit mag toch wel?
Pools?quote:Op maandag 16 november 2009 20:31 schreef morningstorm het volgende:
zo sociaal en spontaan zie je er niet uit.. eerder pools
Idd, noshitsherlock ziet eruit als een vuige poolquote:Op maandag 16 november 2009 20:31 schreef morningstorm het volgende:
zo sociaal en spontaan zie je er niet uit.. eerder pools
ik reageer op jouw topicquote:Op maandag 16 november 2009 20:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Idd, noshitsherlock ziet eruit als een vuige pool![]()
![]()
quote:Op maandag 16 november 2009 20:41 schreef morningstorm het volgende:
[..]
ik reageer op jouw topicniet op noshit
maar dat hadden jullie vast door, of ook niet, dan is er sprake van een communicatiefout.
Omdat jij bezig was met dat 13 jarige meisje die naast mij zat vuilakquote:
wat heeft mijn quote hiermee te maken? weer een communicatiefout.quote:Op maandag 16 november 2009 20:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]Dit soort omstandigheden kunnen komen, hier zullen geen repercussies voor volgen
[..]
Omdat jij bezig was met dat 13 jarige meisje die naast mij zat vuilak
Ik snap niet wat je wil dat ik doe met paarden?quote:Op maandag 16 november 2009 20:44 schreef morningstorm het volgende:
[..]
wat heeft mijn quote hiermee te maken? weer een communicatiefout.
Jaaaaa..quote:Op maandag 16 november 2009 20:44 schreef Fascination het volgende:
Wat een heftige reacties tegen ts, zeg.Iedereen hier is dus stil en verlegen?
TS is een held.quote:Op maandag 16 november 2009 21:56 schreef krioro het volgende:
Hoi. Kuttopic. Ik moet er niet aan denken dat iedereen zoals TS zou zijn, alsjeblieft niet.
Ik heb niks tegen Ricko hoor. Maar de hele wereld vol Ricko's, neuh.quote:
JA KUT!quote:Op maandag 16 november 2009 20:44 schreef Fascination het volgende:
Wat een heftige reacties tegen ts, zeg.Iedereen hier is dus stil en verlegen?
Een hele wereld vol van hetzelfde is nooit iets, wat je zegt slaat nergens op.quote:Op maandag 16 november 2009 22:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen Ricko hoor. Maar de hele wereld vol Ricko's, neuh.
Je bevestigt mijn punt, en zegt vervolgens dat het nergens op slaat. Ooooooooooookay.quote:Op maandag 16 november 2009 22:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Een hele wereld vol van hetzelfde is nooit iets, wat je zegt slaat nergens op.
Ik kan wel zo'n wereld bedenken hoorquote:Op maandag 16 november 2009 22:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Een hele wereld vol van hetzelfde is nooit iets, wat je zegt slaat nergens op.
Jij zegt dat je niets tegen Ricko's hebt maar dat je er geen hele wereld vol van wil.quote:Op maandag 16 november 2009 22:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Je bevestigt mijn punt, en zegt vervolgens dat het nergens op slaat. Ooooooooooookay.!
Dat eerste zeg ik idd, je tweede punt ontken ik helemaal niet. TS maakt een topic over stille verlegen mensen en impliceert dat die er niet zouden moeten zijn. Dan zouden er dus alleen mensen met een uitbundiger karakter zijn. Ik zeg dat ik dat niets zou vinden. Dus precies dat punt wat jij aanhaalt. Snap je? Zo ja, goed zo! Zo niet, jammer, I tried.quote:Op maandag 16 november 2009 22:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij zegt dat je niets tegen Ricko's hebt maar dat je er geen hele wereld vol van wil.
Alsof er wel mensen zijn waar je dat wel van wil.
Ik wel hoor.quote:Op maandag 16 november 2009 22:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij zegt dat je niets tegen Ricko's hebt maar dat je er geen hele wereld vol van wil.
Alsof er wel mensen zijn waar je dat wel van wil.
Wil je nu eens aan mijn vinger ruiken?quote:Op maandag 16 november 2009 20:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Omdat jij bezig was met dat 13 jarige meisje die naast mij zat vuilak
Herkenbaar! Toevallig nog interessen in een kookboek van H. Lecter? Zelf heb ik die niet meer nodig.quote:Op maandag 16 november 2009 23:21 schreef tslh het volgende:
Ik ben stil, heb een zachte stem en zeg nooit veel. Dat maak ik echter goed door schreeuwerige types te verdoven met chloroform, ze op te sluiten in mijn kelder en ze langzaam dood te martelen tot ze schreeuwen om hun moeder. Voor de rest is mijn leven niet echt heel spannend.
Ja en dat is dus geen punt, want dat wil je van niemand dus het voegt niets toe om het zo erbij te zeggen.quote:Op maandag 16 november 2009 22:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat eerste zeg ik idd, je tweede punt ontken ik helemaal niet. TS maakt een topic over stille verlegen mensen en impliceert dat die er niet zouden moeten zijn. Dan zouden er dus alleen mensen met een uitbundiger karakter zijn. Ik zeg dat ik dat niets zou vinden. Dus precies dat punt wat jij aanhaalt. Snap je? Zo ja, goed zo! Zo niet, jammer, I tried.
Dude. Ik ga er geen moeite meer voor doen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 07:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en dat is dus geen punt, want dat wil je van niemand dus het voegt niets toe om het zo erbij te zeggen.
Ja dat doe je wel. Hoe vaak heb je er nu al op gereageerdquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Dude. Ik ga er geen moeite meer voor doen.![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |