Hoi daar,
Mijn naam is Rickokun, ik ben een lekker beest, ook voel ik mij superieur en denk ik dat ik de reïncarnatie van beëlzebub ben.
Vandaag gaan we het niet over masturberen hebben. Neen, misschien heb je de TT al gelezen, zo niet, dan vind ik je erg knap en wil ik jou wel raken, mits je een vrouw bent van 16-23.
Oké daar gaat ie, ben je klaar? Ik nog niet, ik moet nog fappen;
Zit ik in de bus / trein of andere openbare aangelegenheid, en dan zie je altijd van die mensen die ultra stil zijn en geen enkele uitstraling hebben. Ik ben een spontane boy, en zie ook graag andere spontane menschen om mij heen. Maar niets is zo slapkwekend voor je purperen staafcodicil als saaie mensen die ingetogen zijn.
Zo kende ik ook een gastje die alleen maar een beetje dom kon lachen, een zacht stemmetje had en voor de rest geen drol zei. Serieus, mijn waarde üntermenschen, waarom zijn er zulk soort inferieure mensen?
Verlegen mensen die stil zijn en geen inbreng hebben zitten volgens mij dan ook altijd thuis obsessief een of andere poep hobby uit te oefenen, omdat ze niet met mensen kunnen omgaan, stelletje autisten.
Klacht: Mensen die stil zijn, waar je geen gesprekken mee kan voeren en je ze het liefst dood wil slaan met vier geesten die voortkwamen uit mishandelde wortelzielen.
Hier plaatjes van willekeurige dingen:
![]()
[ Bericht 10% gewijzigd door Rickocum op 16-11-2009 20:27:51 ]