quote:Op zondag 6 december 2009 19:46 schreef dyna18 het volgende:
Succes drijfhout.
Geef je schoenen wat gedult, die moeten ook ingelopen worden
Ik denk dat ik ze nog even verder in moet lopen.quote:
toch wel ja?quote:Op zondag 6 december 2009 14:57 schreef caspervc het volgende:
Leuk, zo'n eerste wedstrijd. Ik heb me voor mijn eerste wedstrijd opgegeven voor de Zandvoort Circuitrun, maar misschien ga ik ook nog aan de kleine 8km meedoen van de midwintermarathon in Apeldoorn.
Goed bezig, succes vanavond! Ja ik wil nog even kijken hoe het verder gaat, maar half februari 8 km lopen moet opzich kunnen.. denk ik tochquote:Op maandag 7 december 2009 10:11 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
toch wel ja?
Goed bezig broer!![]()
ik ga waarschijnlijk morgen avond lopen![]()
wauw hoe is het mogelijk..
Hopelijk pak ik het dan een beetje op en hou ik vol!
21 Februari in Apeldoorn zoals gezegd. Is wel een aardige route. Tegelijk met de midwintermarathon en halve marathon. Reken erop dat het wel koud zal zijn....quote:Op zondag 6 december 2009 19:48 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Wanneer is die? Ik ben nog op zoek naar een leuke 7,5km loop (die dan mijn 1e prestatieloop wordt).
Superquote:Op maandag 7 december 2009 15:12 schreef Duizendpootje het volgende:
Ik heb net aan een vriendin beloofd om in april mee te doen aan een batavieren race ofzo
is volgens mij 3.5 km..
Dan heb ik iig een doel om te gaan hardlopen
Bata is geweldig, met name het eindfeest. Afstanden verschillen per stuk, de langste is 10 km geloof ik!quote:Op maandag 7 december 2009 15:12 schreef Duizendpootje het volgende:
Ik heb net aan een vriendin beloofd om in april mee te doen aan een batavieren race ofzo
is volgens mij 3.5 km..
Dan heb ik iig een doel om te gaan hardlopen
Meest warmte verlaat je lichaam via je hoofd, dus bij dit soort temperaturen heb ik muts of petje opquote:Op maandag 7 december 2009 16:45 schreef DarkElf het volgende:
wat hebben jullie voor kelding aan nu het kouder wordt? ik heb een lange broek en een lekke shirt met lange mouwen (van de decathlon) maar gisteren in die ziekende regen kreeg ik vooral koude handen en hoofd dus denk ik toch maar aan de handschoenen moet als het nog kouder wordt...
Nice.quote:
Op Asics.nl vind je best goede schema's!quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:27 schreef spijkerbroek het volgende:
Vanmiddag ook maar weer aan de slag. Ik ben nog steeds op zoek naar een leuk schema om naar de 10K toe te werken. Nou ja, nog steeds, af en toe eens 30 seconden "zoeken"
Dus vanmiddag maar ff 30 minuten lopen. Heb ik i.i.g. dát gedaan.
WAarom niet gewoon serie 2 van Evy? Die gaat van 5k naar 10k.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:27 schreef spijkerbroek het volgende:
Vanmiddag ook maar weer aan de slag. Ik ben nog steeds op zoek naar een leuk schema om naar de 10K toe te werken. Nou ja, nog steeds, af en toe eens 30 seconden "zoeken"
Dus vanmiddag maar ff 30 minuten lopen. Heb ik i.i.g. dát gedaan.
Ik zal er naar kijkenquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:33 schreef Twizu het volgende:
Op Asics.nl vind je best goede schema's!
Als je moeite hebt met jezelf ertoe dwingen om te gaan lopen, kan je een beloning in gaan voeren.quote:Weet iemand overigens waar je discipline kan kopen?
Die zit ik net te bekijken en die lijkt me prima. Groot kans dat die het wordt, al kijk ik ook nog ff op asics.nlquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:40 schreef caspervc het volgende:
WAarom niet gewoon serie 2 van Evy? Die gaat van 5k naar 10k.
Netjes floor! Was een leuk rondje zag ik!quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:17 schreef Duizendpootje het volgende:
Zo ik heb weer gelopen hoor!
Was lekker om even te doen, en met een vriendin lopen is toch leuker dan met Evy
We hebben 5x2min gedaan, was heerlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |