Op Asics.nl vind je best goede schema's!quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:27 schreef spijkerbroek het volgende:
Vanmiddag ook maar weer aan de slag. Ik ben nog steeds op zoek naar een leuk schema om naar de 10K toe te werken. Nou ja, nog steeds, af en toe eens 30 seconden "zoeken"
Dus vanmiddag maar ff 30 minuten lopen. Heb ik i.i.g. dát gedaan.
WAarom niet gewoon serie 2 van Evy? Die gaat van 5k naar 10k.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:27 schreef spijkerbroek het volgende:
Vanmiddag ook maar weer aan de slag. Ik ben nog steeds op zoek naar een leuk schema om naar de 10K toe te werken. Nou ja, nog steeds, af en toe eens 30 seconden "zoeken"
Dus vanmiddag maar ff 30 minuten lopen. Heb ik i.i.g. dát gedaan.
Ik zal er naar kijkenquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:33 schreef Twizu het volgende:
Op Asics.nl vind je best goede schema's!
Als je moeite hebt met jezelf ertoe dwingen om te gaan lopen, kan je een beloning in gaan voeren.quote:Weet iemand overigens waar je discipline kan kopen?
Die zit ik net te bekijken en die lijkt me prima. Groot kans dat die het wordt, al kijk ik ook nog ff op asics.nlquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:40 schreef caspervc het volgende:
WAarom niet gewoon serie 2 van Evy? Die gaat van 5k naar 10k.
Netjes floor! Was een leuk rondje zag ik!quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:17 schreef Duizendpootje het volgende:
Zo ik heb weer gelopen hoor!
Was lekker om even te doen, en met een vriendin lopen is toch leuker dan met Evy
We hebben 5x2min gedaan, was heerlijk!
quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:02 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
Ging best lekker!
Voor het eerst twee drinkflesjes meegenomen, erg relaxed, dat ga ik vaker doen!
Wat je zou kunnen proberen, is i.p.v. 1 minuut wandelen, 2 minuten gaan wandelen tussendoor. Nee, dat is niet ergquote:Op woensdag 9 december 2009 11:40 schreef Smart_ass het volgende:
Nou die 4 x 8 minuten is 'm niet geworden. Vind het verschil met les 19 ook erg groot. Vooral dat ik na de eerste 8 minuten maar 1 minuut mocht wandelen.
Ik heb de eerste 2 keer 8 minuten volgehouden, bij de 3e keer ben ik op de helft gestopt. Het ging echt niet. Vrijdag nog maar een keer proberen dan.
ik vind de sprong ook nogal groot eigenlijk. Je blijft een hele tijd hangen op 3x3 voor je gevoel, dan bouw je weer wat verder op en ineens is het 4x8? Ik ga morgen les 19 doen, 5-6-7-8 geloof ik en dat vond ik ook al zo een verschil met de vorige lessen, les 20 is nog een groter verschil.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:40 schreef Smart_ass het volgende:
Nou die 4 x 8 minuten is 'm niet geworden. Vind het verschil met les 19 ook erg groot. Vooral dat ik na de eerste 8 minuten maar 1 minuut mocht wandelen.
Ik heb de eerste 2 keer 8 minuten volgehouden, bij de 3e keer ben ik op de helft gestopt. Het ging echt niet. Vrijdag nog maar een keer proberen dan.
De verschillen worden groter naarmate je meer lessen doet, en dat hoeft geen probleem te zijn.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:13 schreef DarkElf het volgende:
ik vind de sprong ook nogal groot eigenlijk. Je blijft een hele tijd hangen op 3x3 voor je gevoel, dan bouw je weer wat verder op en ineens is het 4x8? Ik ga morgen les 19 doen, 5-6-7-8 geloof ik en dat vond ik ook al zo een verschil met de vorige lessen, les 20 is nog een groter verschil.
Muts is een goede.. Wat is een geschikte muts voor bij het hardlopen?quote:Op woensdag 9 december 2009 09:13 schreef DarkElf het volgende:
ze verwachten vrieskou en eventueel sneeuw binnekort, ga toch maar een muts en handschoenen halen vandaag voor de zekerheid
Ja, dat is misschien ook wel een idee. Na de 2e keer 8 minuten mocht je wel 2 minuten lopen, maar ik geloof echt niet dat dat 2 minuten was.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat je zou kunnen proberen, is i.p.v. 1 minuut wandelen, 2 minuten gaan wandelen tussendoor. Nee, dat is niet ergNiemand zal je erop aanspreken.
En als dat lukt, dan proberen met 1 minuut wandelpauze.
Just do it
Ja precies. Les 19 is 5 1 6 2 7 2 8, en dan les 20 ineens 8 1 8 2 8 2? 8. Scheelt echt heel veel. Ik had het denk ik fijner gevonden als het 5 lessen meer waren geweest, en dan wat meer verspreid.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:13 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik vind de sprong ook nogal groot eigenlijk. Je blijft een hele tijd hangen op 3x3 voor je gevoel, dan bouw je weer wat verder op en ineens is het 4x8? Ik ga morgen les 19 doen, 5-6-7-8 geloof ik en dat vond ik ook al zo een verschil met de vorige lessen, les 20 is nog een groter verschil.
Preciesquote:Op woensdag 9 december 2009 16:45 schreef Smart_ass het volgende:
Ja, dat is misschien ook wel een idee. Na de 2e keer 8 minuten mocht je wel 2 minuten lopen, maar ik geloof echt niet dat dat 2 minuten was.Ik wil het nu ook wel echt gaan halen, heb het niet voor niets zo lang volgehouden natuurlijk.
Wat let je om zelf één of twee lessen extra ertussen te stoppen?quote:Ja precies. Les 19 is 5 1 6 2 7 2 8, en dan les 20 ineens 8 1 8 2 8 2? 8. Scheelt echt heel veel. Ik had het denk ik fijner gevonden als het 5 lessen meer waren geweest, en dan wat meer verspreid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |