abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75402840
Vanmiddag ook maar weer aan de slag. Ik ben nog steeds op zoek naar een leuk schema om naar de 10K toe te werken. Nou ja, nog steeds, af en toe eens 30 seconden "zoeken"
Dus vanmiddag maar ff 30 minuten lopen. Heb ik i.i.g. dát gedaan.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:33:41 #202
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75403001
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:27 schreef spijkerbroek het volgende:
Vanmiddag ook maar weer aan de slag. Ik ben nog steeds op zoek naar een leuk schema om naar de 10K toe te werken. Nou ja, nog steeds, af en toe eens 30 seconden "zoeken"
Op Asics.nl vind je best goede schema's!
Weet iemand overigens waar je discipline kan kopen?
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:40:14 #203
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_75403214
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:27 schreef spijkerbroek het volgende:
WAarom niet gewoon serie 2 van Evy? Die gaat van 5k naar 10k.
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_75404406
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:33 schreef Twizu het volgende:
Op Asics.nl vind je best goede schema's!
Ik zal er naar kijken Bedankt!
quote:
Weet iemand overigens waar je discipline kan kopen?
Als je moeite hebt met jezelf ertoe dwingen om te gaan lopen, kan je een beloning in gaan voeren.
Gun jezelf iets leuks/lekkers als je de les gedaan hebt. Zeg vantevoren tegen jezelf: "Als ik dit met goed gevolg heb afgerond, krijg ik van mezelf een <vul in>." Hoeft niks groots te zijn, maar wel iets dat je leuk of lekker vindt.
Beloon jezelf, je hebt immers iets goeds gedaan! En daar mag best iets tegenover staan.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_75404425
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:40 schreef caspervc het volgende:
WAarom niet gewoon serie 2 van Evy? Die gaat van 5k naar 10k.
Die zit ik net te bekijken en die lijkt me prima. Groot kans dat die het wordt, al kijk ik ook nog ff op asics.nl
  dinsdag 8 december 2009 @ 17:31:18 #206
30919 mitt
Michael Corleone
pi_75415579
Was heerlijk weer vanmiddag. Bos nog wel kleddernat maar verder was het prima.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] &lt;@Daggla&gt; ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_75415867
les 18 gedaan vandaag, ging lekker Ook niet zo koud als zondag gelukkig.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 8 december 2009 @ 17:46:07 #208
3185 Adelante
To let it go now
pi_75416026
Ben rond 16:30 uur gegaan en genoten van de ondergaande zon op de heide
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_75416901
Zo ik heb weer gelopen hoor!
Was lekker om even te doen, en met een vriendin lopen is toch leuker dan met Evy
We hebben 5x2min gedaan, was heerlijk!
  dinsdag 8 december 2009 @ 20:46:00 #210
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_75422825
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 18:17 schreef Duizendpootje het volgende:
Zo ik heb weer gelopen hoor!
Was lekker om even te doen, en met een vriendin lopen is toch leuker dan met Evy
We hebben 5x2min gedaan, was heerlijk!
Netjes floor! Was een leuk rondje zag ik!
pi_75423990
Vorige week maandag les 19 gedaan, maar de rest van de week geen tijd meer gehad. Afgelopen maandag dus nog maar een keer les 19 gedaan, morgen les 20. Les 19 was 5,6,7,8 minuten, morgen wordt het 4 keer 8 (!) minuten. Ik heb niet het idee dat dat gaat lukken. Kijk er best wel tegenop in ieder geval.
  dinsdag 8 december 2009 @ 21:51:57 #212
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_75425925
Dat deed ik ook smartass, maar uiteindelijk viel het wel mee. Evy lessen gaan nu in rap tempo zwaarder. Je basisconditie heb je, daar moet je op vertrouwen. Die 4x8 ga je halen!

Ik ga morgen denk ik les 1 van serie 2 doen.
pi_75426658
Hardloopspul is weer aan, ff wachten tot de telefoon is opgeladen en een stukje lopen. Al bijna 2 weken niet geweest, dus mocht ook wel weer eens. Les 25 dit keer.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_75429110

Ging best lekker!
Voor het eerst twee drinkflesjes meegenomen, erg relaxed, dat ga ik vaker doen!
pi_75435200
ze verwachten vrieskou en eventueel sneeuw binnekort, ga toch maar een muts en handschoenen halen vandaag voor de zekerheid
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75439561
Nou die 4 x 8 minuten is 'm niet geworden. Vind het verschil met les 19 ook erg groot. Vooral dat ik na de eerste 8 minuten maar 1 minuut mocht wandelen.

Ik heb de eerste 2 keer 8 minuten volgehouden, bij de 3e keer ben ik op de helft gestopt. Het ging echt niet. Vrijdag nog maar een keer proberen dan.
  woensdag 9 december 2009 @ 11:56:25 #217
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_75440180
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 23:02 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
Ging best lekker!
Voor het eerst twee drinkflesjes meegenomen, erg relaxed, dat ga ik vaker doen!

Sow jij loopt flink door
pi_75442884
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:40 schreef Smart_ass het volgende:
Nou die 4 x 8 minuten is 'm niet geworden. Vind het verschil met les 19 ook erg groot. Vooral dat ik na de eerste 8 minuten maar 1 minuut mocht wandelen.

Ik heb de eerste 2 keer 8 minuten volgehouden, bij de 3e keer ben ik op de helft gestopt. Het ging echt niet. Vrijdag nog maar een keer proberen dan.
Wat je zou kunnen proberen, is i.p.v. 1 minuut wandelen, 2 minuten gaan wandelen tussendoor. Nee, dat is niet erg Niemand zal je erop aanspreken.
En als dat lukt, dan proberen met 1 minuut wandelpauze.
Just do it
pi_75442928
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:40 schreef Smart_ass het volgende:

ik vind de sprong ook nogal groot eigenlijk. Je blijft een hele tijd hangen op 3x3 voor je gevoel, dan bouw je weer wat verder op en ineens is het 4x8? Ik ga morgen les 19 doen, 5-6-7-8 geloof ik en dat vond ik ook al zo een verschil met de vorige lessen, les 20 is nog een groter verschil.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75443193
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:13 schreef DarkElf het volgende:
ik vind de sprong ook nogal groot eigenlijk. Je blijft een hele tijd hangen op 3x3 voor je gevoel, dan bouw je weer wat verder op en ineens is het 4x8? Ik ga morgen les 19 doen, 5-6-7-8 geloof ik en dat vond ik ook al zo een verschil met de vorige lessen, les 20 is nog een groter verschil.
De verschillen worden groter naarmate je meer lessen doet, en dat hoeft geen probleem te zijn.
Ik ging van 4x 5 minuten naar 3x 8 minuten naar 3x 12 minuten (elk 3x per week), en dat ging prima.
Ik had me waarschijnlijk verveeld als ik van 4x 5 minuten naar 4x 6 minuten naar 4x 7 minuten naar 4x 8 minuten zou moeten. Ik bedoel: de stap lijkt groot, maar je hebt de fysieke kracht wel al om het te kunnen volhouden.
pi_75444558
dat denk ik ook hoor, tis meer psychisch (bij mij dan )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75446307
quote:
Op woensdag 9 december 2009 09:13 schreef DarkElf het volgende:
ze verwachten vrieskou en eventueel sneeuw binnekort, ga toch maar een muts en handschoenen halen vandaag voor de zekerheid
Muts is een goede.. Wat is een geschikte muts voor bij het hardlopen?
pi_75450894
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:11 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Wat je zou kunnen proberen, is i.p.v. 1 minuut wandelen, 2 minuten gaan wandelen tussendoor. Nee, dat is niet erg Niemand zal je erop aanspreken.
En als dat lukt, dan proberen met 1 minuut wandelpauze.
Just do it
Ja, dat is misschien ook wel een idee. Na de 2e keer 8 minuten mocht je wel 2 minuten lopen, maar ik geloof echt niet dat dat 2 minuten was. Ik wil het nu ook wel echt gaan halen, heb het niet voor niets zo lang volgehouden natuurlijk.
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:13 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Ja precies. Les 19 is 5 1 6 2 7 2 8, en dan les 20 ineens 8 1 8 2 8 2? 8. Scheelt echt heel veel. Ik had het denk ik fijner gevonden als het 5 lessen meer waren geweest, en dan wat meer verspreid.
pi_75451633
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:45 schreef Smart_ass het volgende:
Ja, dat is misschien ook wel een idee. Na de 2e keer 8 minuten mocht je wel 2 minuten lopen, maar ik geloof echt niet dat dat 2 minuten was. Ik wil het nu ook wel echt gaan halen, heb het niet voor niets zo lang volgehouden natuurlijk.
Precies
You can do it
quote:
Ja precies. Les 19 is 5 1 6 2 7 2 8, en dan les 20 ineens 8 1 8 2 8 2? 8. Scheelt echt heel veel. Ik had het denk ik fijner gevonden als het 5 lessen meer waren geweest, en dan wat meer verspreid.
Wat let je om zelf één of twee lessen extra ertussen te stoppen?
6 1 6 2 7 2 8
7 1 7 2 7 2 8
bijvoorbeeld?
  woensdag 9 december 2009 @ 17:50:20 #225
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_75453125
Yahoo! Net les 1 van Serie 2 gedaan.
29,5 minuut achter elkaar lopen. En het ging goed! En het ging lekker! En het ging vlot!
5,15 km in 29,5 minuut dus. Heerlijk zeg, om zo te kunnen zonder te hoeven stoppen. Ik denk dat een kwartier meer ook nog wel had gekund, en ik had het dus echt helemaaaal niet koud! 8 graden buiten, en echt heerlijk!
Geen pijntjes onderweg, geen rare pezen of spieren met last, nee gewoon helemaal niets vandaag! Heerlijk
Ik had ook wel de zogenaamde "flow" te pakken. Ik rende gewoon. en 10,5 km/u is voor mij best vlotjes moet ik zeggen. Morgen een dagje rust, en dan les 2
pi_75453146
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:06 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Precies
You can do it
[..]

Wat let je om zelf één of twee lessen extra ertussen te stoppen?
6 1 6 2 7 2 8
7 1 7 2 7 2 8
bijvoorbeeld?
Ik vind dat dan teveel gepruts. Ik heb verder geen horloge met stopwatch oid, en dan moet ik telkens op mijn mobiel gaan kijken hoeveel minuten ik ben. Of ik moet een afspeellijst maken met nummers van zoveel minuten, en ik weet niet hoe dat moet. Nja als het niet lukt dan doe ik bepaalde lessen gewoon 2 keer. Kan ook.
pi_75453168
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:50 schreef caspervc het volgende:
29,5 minuut achter elkaar lopen. En het ging goed! En het ging lekker! En het ging vlot!
5,15 km in 29,5 minuut dus. Heerlijk zeg, om zo te kunnen zonder te hoeven stoppen. Ik denk dat een kwartier meer ook nog wel had gekund, en ik had het dus echt helemaaaal niet koud! 8 graden buiten, en echt heerlijk!
Geen pijntjes onderweg, geen rare pezen of spieren met last, nee gewoon helemaal niets vandaag! Heerlijk
Ik had ook wel de zogenaamde "flow" te pakken. Ik rende gewoon. en 10,5 km/u is voor mij best vlotjes moet ik zeggen. Morgen een dagje rust, en dan les 2
Mooi gedaan.
pi_75453372
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:50 schreef Smart_ass het volgende:
Nja als het niet lukt dan doe ik bepaalde lessen gewoon 2 keer. Kan ook.
Uiteraard
En voor je het weet zit je al op dat niveau.
pi_75454118
quote:
goed bezig broer!
Fijn dat het zo goed gaat en je lekker door kunt lopen!
Na de 5x2 was ik toch behoorlijk gesloopt haha
Ik ga morgen weer op pad met Jet.
pi_75455090
quote:
Netjes gelopen! Zal binnenkort ook eens kijken hoe lang ik doe over een 5 kilometer.. Zou moeten kunnen in 25 minuten toch? Zal wel ff stuklopen worden.

Is serie 2 ook met diezelfde kutmuziek overigens?
  woensdag 9 december 2009 @ 19:48:09 #231
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_75457004
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:46 schreef Skv het volgende:

[..]

Is serie 2 ook met diezelfde kutmuziek overigens?
Meh, wel minder erg, alleen a) is de geluidskwaliteit (96kbit) redelijk slecht, b) kwam ik halverwege toch weer wat frans geblalba tegen. Het bouwde wel redelijk op. In het begin leek het wel oude softrock / jazz, en daarna werd het wat meer trance achtig(e zooi)
Ik vind het eigenlijk wel lekkere hardloopmuziek, hoewel het niet mijn muzieksmaak is...
pi_75457053
Joehoe Ik zit nu aan het einde van week 6(les 18 gehad geloof ik). Gaat prima tot nu toe. Mijn probleem is vooral de overbelasting geweest waardoor ik altijd geblesseerd raakte, met de conditie zit het wel goed(sport al jaren). Ik heb toch geen haast maar zie er toch wel naar uit dat ik gewoon die 5 km een x kan lopen zonder dat ik 't gevoel heb dat mijn kuiten ontploffen Ik ben ook van plan om na serie 1, serie 2 te volgen.

Klb modus: die muziek is verdomd irritant
  woensdag 9 december 2009 @ 19:53:30 #233
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_75457175
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:49 schreef TiMPiN het volgende:
Joehoe Ik zit nu aan het einde van week 6(les 18 gehad geloof ik). Gaat prima tot nu toe. Mijn probleem is vooral de overbelasting geweest waardoor ik altijd geblesseerd raakte, met de conditie zit het wel goed(sport al jaren). Ik heb toch geen haast maar zie er toch wel naar uit dat ik gewoon die 5 km een x kan lopen zonder dat ik 't gevoel heb dat mijn kuiten ontploffen Ik ben ook van plan om na serie 1, serie 2 te volgen.

Klb modus: die muziek is verdomd irritant
Achillespees en kuitoefeningen doen. Ga bijvoorbeeld op een traptrede staan met 1/3 van je voet, en druk je om hoog (op je tenen staan). Daarna laat je je zakken tot je enkels onder het niveau van de trede zijn (kuit en achillespees gerekt) en druk je voorzichtig weer op op je tenen.
Herhaal dit zo'n 15keer per sessie, en doe 1á2 sessies per dag.
pi_75460187
tvp
Ik ben ook begonnen, ben nu bij les 3
Boundaries don't keep other people out; they fence you in.
  woensdag 9 december 2009 @ 22:44:03 #235
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_75464093
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:58 schreef DarkElf het volgende:
dat denk ik ook hoor, tis meer psychisch (bij mij dan )
Ik heb ook echt psychisch problemen ermee, paar lesjes eerder zelfs. Met o.a. beroep op technische problemen (batterij mp3 speler inderdaad al twee keer op 1/3 v/d les op, of de duvel ermee speelt) heb ik in de afgelopen twee weken nu al 3 keer les 16 gelopen (3x5) en 1 keer op horloge ongeveer hetzelfde gelopen. Ik zie erg op tegen de komende lessen toch wel. Ik ben teveel bezig met wat komen gaat en hoe lang of ver ik nog moet. Terwijl ik al twee keer eerder aan het eind van eerdere lessen kracht over had en gewoon doorliep tot het op was zeg maar, en beide keren ruim 10 minuten gelopen. Maar met voorbedachte rade zie ik er erg tegenop, de komende lessen, die ik aardig rap omhoog vind gaan.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  woensdag 9 december 2009 @ 22:45:04 #236
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_75464158
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:09 schreef TrailerTrash het volgende:
tvp
Ik ben ook begonnen, ben nu bij les 3
Dan ben je al goed op weg, succes!
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  donderdag 10 december 2009 @ 07:52:37 #237
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_75471359
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_75471374
Gisteren mijn eerste les gemist, ik was/ben dan ook ziek/brakkig.
Vanavond dan maar weer, les 17.

En ik vind het nog steeds niet leuk, het hardlopen zelf,
wel na afloop, als ik mijn goede daad weer volbracht heb.
pi_75476712
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:44 schreef drijfhout het volgende:
Ik ben teveel bezig met wat komen gaat en hoe lang of ver ik nog moet.
Probeer je gedachten te verzetten. Ik loop bv vaak langs de Amstel en/of door het Amstelpark in A'dam en daar is genoeg te zien om niet aan "hoe ver/lang moet ik nog" te denken.
Eekhoorntjes
pi_75476890
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:44 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Ik heb ook echt psychisch problemen ermee, paar lesjes eerder zelfs. Met o.a. beroep op technische problemen (batterij mp3 speler inderdaad al twee keer op 1/3 v/d les op, of de duvel ermee speelt) heb ik in de afgelopen twee weken nu al 3 keer les 16 gelopen (3x5) en 1 keer op horloge ongeveer hetzelfde gelopen. Ik zie erg op tegen de komende lessen toch wel. Ik ben teveel bezig met wat komen gaat en hoe lang of ver ik nog moet. Terwijl ik al twee keer eerder aan het eind van eerdere lessen kracht over had en gewoon doorliep tot het op was zeg maar, en beide keren ruim 10 minuten gelopen. Maar met voorbedachte rade zie ik er erg tegenop, de komende lessen, die ik aardig rap omhoog vind gaan.
ergens ken ik dat wel maar ik merk als ik mijn route wat varieer en wat te zien heb (kerstbomen en zo bij mensen binnen nu ) dat dat lekker afleid... de truuk is volgens mij om gewoon in je ritme te komen zonder te veel na te denken... de ene keer lukt dat beter dan de andere keer... en weten wat komen gata is soms heel niet handig... (nu a weten dat je over 2 lessen 4x8 moet doen bijv... )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75499355
Ik had het ook heel erg, het gevoel van 'hoe lang nog?'. Bij mij helpt gewoon strak vooruit kijken en niet nadenken. Het klinkt inderdaad simpel, maar je kan alle tips eens proberen en kijken wat werkt.

Zelf les 11 gelopen vandaag. Mn schenen worden steeds pijnlijker. Neem nu al 2 dagen rust en ik loop op goede schoenen. Ben bang dat als ik door blijf lopen ik straks echt een blessure heb. Bij Run2day had ik al te horen gekregen dat het kan dat het gewenning is, maar ben echt bang dat het straks blijvend is...
Vervelend zeg
Let me be the cherry on your chocolate carrot cheesecake
  donderdag 10 december 2009 @ 22:21:30 #242
3185 Adelante
To let it go now
pi_75499398
quote:
Op donderdag 10 december 2009 22:20 schreef betty_sue het volgende:
Ik had het ook heel erg, het gevoel van 'hoe lang nog?'. Bij mij helpt gewoon strak vooruit kijken en niet nadenken. Het klinkt inderdaad simpel, maar je kan alle tips eens proberen en kijken wat werkt.

Zelf les 11 gelopen vandaag. Mn schenen worden steeds pijnlijker. Neem nu al 2 dagen rust en ik loop op goede schoenen. Ben bang dat als ik door blijf lopen ik straks echt een blessure heb. Bij Run2day had ik al te horen gekregen dat het kan dat het gewenning is, maar ben echt bang dat het straks blijvend is...
Vervelend zeg
Probeer op zachte ondergrond te lopen.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_75499439
quote:
Op donderdag 10 december 2009 22:21 schreef Adelante het volgende:

[..]

Probeer op zachte ondergrond te lopen.
My thoughts exactly
pi_75499875
Ja, ik zou het heel graag willen. Helaas geen optie hier behalve de modderbermen
En ik kan best ergens naartoe rijden, maar dat is alleen in het weekend want ik ga zeker niet in het donker ergens in een bos lopen.
En uiteindelijk zijn alle wedstrijden ook gewoon op harde ondergronden he...
Let me be the cherry on your chocolate carrot cheesecake
pi_75501302
Had gister moeten lopen, maar ben nog steeds ziekig Hopen dat ik morgen weer mag. Nog maar 3 weken en dan kan ik aan serie 2 beginnen
pi_75508411
Gister totaal bijna 5km gelopen.. waarvan 3,5km verdeeld in hardlopen en wandelen en de laatste 1,5km gewandeld..
Tijd weet ik niet precies.. maar ik kreeg na 1 gedeelte last van mijn linker voet.. dat was op te lossen door mijn schoen opnieuw te strikken Had hem iets te strak zitten..
pi_75508774
Ik heb gister 17 gelopen, ging al lekker, not:
- horloge wilde niet tracken/opslaan, en daar kwam ik nu 5 min. achter.
- toen werd ik na 5 min gebeld (ik gebruik mijn mobiel als mp3, als gps track, dus negeren is wat lastig als je telefoon in je oor staat te rinkelen)
- na 10 minuten weer gebeld (Hoi, Lief)

Ik denk dat ik deze week maar eens herhaal. Ik loop net als sommigen hier echt van pauze tot pauze, probeer krampachtig aan niets te denken, maar ik denk alleen maar:
"Mag ik al wandelen, mag ik al, mag ik al, adem-in-twee-drie, adem-uit-twee-drie, adem-in-twee-drie, adem-uit-twee-drie, nu dan, ben ik er al, shit auto, oef tak, let op stoeprand, adem-in-twee-drie, adem-uit-twee-drie, adem-in-twee-drie, adem-uit-twee-drie-vier, shit. Ja! wandelen!"
Lekker je hoofd leeg zeg maar

Ik loop de stukken op karakter en niet op conditie, dat moet anders kunnen.
Ik zou het wel eens leuk vinden om na een les eens 1 keer te denken: "Dat ging best lekker."
  vrijdag 11 december 2009 @ 10:45:49 #248
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_75509854
Vevelend dat het jullie zo moeilijk gaat. Ik had ook echt wel bij die overgangslessen dat het erg zwaar was. Daarna wen je aan de stukjes van 10 min lopen, en gaat het weer okee.
Lopen jullie niet te hard? Probeer je niet zo ver mogelijk te komen?
Ik zou aanraden de volgende keer net iets minder hard te lopen, zoals evy vaak zegt: het is belangrijker je ronde uit te lopen, dan een snelheidsrecord te lopen.
Snelheid kan je altijd opbouwen. Het is belangrijker dat je nu de inspanning achter elkaar kan leveren.
pi_75511129
Ik loop denk ik 8,5/9 km/h, lijkt me niet bepaald te hard, alleen ik krijg die hartslag gewoon niet lager.
Maar goed, ik liet destijds ook structureel alle hartslagwaarschuwingen in de sportschool afgaan.

Of het duurt heeeeel lang voor dat het ooit daalt, of het gebeurt gewoon niet. We zullen zien.
pi_75511290
Is trouwens redelijk frusterend als je vent, met 2 vingers in zijn neus, 1x per kwartaal rent, en dan met een snelheid van 13km/h.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')