abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75040087
quote:
Op donderdag 26 november 2009 18:42 schreef Skv het volgende:

[..]

Als ik jou was zal ik hier heel erg mee oppassen. Als je eenmaal goede shin splints te pakken hebt zit je inderdaad minimaal 5 weken geheel aan de kant. Heb het zelf ook gehad toen ik begon met hardlopen (op verkeerd schoeisel en zonder lessen, gewoon maar wat rond gaan rennen); binnen 1 week heb ik het opgelopen. Heb in die week drie keer over 3 á 4 kilometer hardgelopen en daarna 6 weken rust gehouden.
De allereerste keer was ik ook gewoon gaan rennen op sneakers en hierna kon ik 2 weken niks doen. Toen goede schoenen gekocht en met Evy begonnen. Als het van het weekend mooi weer is en de pijn is weg ga ik maar even in het bos rennen. Zachte ondergrond is dan wel wat fijner.
Mocht ik het nog steeds voelen dan maar even na gaan vragen.
Thanks
Let me be the cherry on your chocolate carrot cheesecake
pi_75040317
Betty_sue, eventueel na het rennen ook nog even je schenen koelen met een icepack, anders?
pi_75041402
Doe ik nu ook inderdaad. Vind het zo vreemd dat ik er al zo snel last van heb. Misschien toch wat langzamer gaan lopen. Harder kan altijd nog.
  vrijdag 27 november 2009 @ 00:33:56 #104
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_75042183
Ik plaats even een remindertje om herinnerd te blijven worden aan het lopen. Afgelopen zomer heb ik met succes Evy1 afgerond, uiteindelijk mijn snelste 5km in 24:59 gelopen. Eind september thuisgekomen van vakantie met buikpijn die verergerde met lopen. Ik blijk een scheurtje in mijn buikwand te hebben. Volgende week eindelijk onder het mes en daarna 6 weken rustig aan doen. Hopelijk mag ik vanaf februari weer rustigaan beginnen, al is hardlopen erg belastend voor de buikspieren en buikwand. We'll see, maar goed, ik baal wel dat mijn zorgvuldig opgebouwde conditie verdwijnt als sneeuw voor de zon....
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:37:51 #105
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_75053829
Vervelend Coelho. Hopen dat het weer mag en weer goed gaat lukken!

Ik heb net les 24 gelopen van Evy. 32 minuten en 5,52 km. Vond het wel een relatief zware les, zo op het einde 20 min achter elkaar. Was even wennen, toch wel anders dan 2x 15 min.
Dit was de zwaarste les, zei Evy. Nog 3 lessen, dan ben ik er, en ik begreep dat dat een herhaling van de vorige drie lessen is. Als het goed is moet ik dan een half uur achter elkaar kunnen rennen! Ben benieuwd!
Heb zin om daarna lekker door te gaan met serie twee, om een uur te kunnen lopen op het eind. Voor mij nog genoeg motivatie dus! (al ga ik met -15 niet rennen hoor )
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_75059232
Afgelopen week niet gelopen... Begin van de week had ik een beetje last van mijn hamstring.. dus maar besloten niet te lopen deze week...
pi_75066136
Ik wil ook beginnen met Evy. Heeft iemand nog een link waar ik de mp3's kan downloaden?
Had ook nog even een vraagje..
Ik voetbal, maak het uit qua conditie? Hoorde dat je als voetballer meer een conditie hebt voor kortere afstanden na elkaar en dat het dus heel dom is om lange afstanden te gaan lopen..
Klopt dit?
  zaterdag 28 november 2009 @ 13:34:19 #108
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_75082589
Hey, via torrentsites kan je deze wel vinden. Hoe het voor je conditie qua voetballen is weet ik niet, kan me bedenken dat je explosiviteit achteruit gaat, maar je algehele conditie omhoog. T is ook maar net wat voor niveau je voetbalt
  zondag 29 november 2009 @ 17:01:25 #109
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_75113849
tvp

Ook begonnen, les 1 gelopen, totaal niet moe maar wel scheenbeen stijf, toch maar eens geld uitgeven voor een nieuwe hardloopschoen.

Vroeger als kind zei de schooldokter dat ik milde platvoet had, zal wel weer niet goed rennen ofzo.
Confidence through competence
pi_75141223
Gisteren trouwens weer het 5K-parcours in het Amsterdamse Bos gelopen.
De 5,26K in 32 minuut 30 seconden, weer 20 seconden sneller dan vorige keer
Dat maakt mijn gemiddelde snelheid 9,76 km/u.
Dus nog geen 5K in 30 minuten voor mij, want ik was behoorlijk kapot. Nouja, dat komt wel een keer.
Nu eerst focussen op zondag
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_75142579
Zo hard loop ik ook ongeveer momenteel.
Geen haast, rustig uitbouwen.

Wat is er zondag? Wedstrijd?
pi_75143044
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:20 schreef BeeJee78 het volgende:
Zo hard loop ik ook ongeveer momenteel.
Geen haast, rustig uitbouwen.

Wat is er zondag? Wedstrijd?
Ik wil 't ook rustig uitbouwen idd. Op 29 mei wil ik graag een 10K kunnen lopen, maar dat moet lukken

Ja, zondag is m'n eerste 5K-wedstrijd, sterker nog, m'n eerste wedstrijd ooit. Olympisch Stadionloop in A'dam.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 30 november 2009 @ 14:49:12 #113
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_75143549
Goed bezig spijkerbroek,

Ook voor mij is dat mijn snelheid ongeveer Meestal iets hoger, rond de 5:50 min/km. Gisteren met mijn stiefvader en de hond 10 km gelopen Dit was de route. In 1:11, dat dan weer wel... Echter in het parcours zat 154 meter hoogteverschil (volgens zijn Garmin) dus goed pittig. Ik moest ook vaak af en toe even lopen.
Van de week Evy serie 1 uitlopen, Als het goed is is zondag de laatste les! Dan ga ik lekker verder met serie 2
pi_75144137
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:33 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik wil 't ook rustig uitbouwen idd. Op 29 mei wil ik graag een 10K kunnen lopen, maar dat moet lukken

Ja, zondag is m'n eerste 5K-wedstrijd, sterker nog, m'n eerste wedstrijd ooit. Olympisch Stadionloop in A'dam.
Aha, spannend! Ben benieuwd hoe je het vindt!
Ik heb ook nog nooit een wedstrijd gelopen, lijkt me best leuk.
pi_75144353
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:49 schreef caspervc het volgende:
Goed bezig spijkerbroek,

Ook voor mij is dat mijn snelheid ongeveer Meestal iets hoger, rond de 5:50 min/km. Gisteren met mijn stiefvader en de hond 10 km gelopen Dit was de route. In 1:11, dat dan weer wel... Echter in het parcours zat 154 meter hoogteverschil (volgens zijn Garmin) dus goed pittig. Ik moest ook vaak af en toe even lopen.
Van de week Evy serie 1 uitlopen, Als het goed is is zondag de laatste les! Dan ga ik lekker verder met serie 2
Da's grappig Casper, daar woon ik in de buurt. Doe je nog mee aan de Midwintermarathon in februari?
De 8km is voor jou een eitje!
  maandag 30 november 2009 @ 15:28:14 #116
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_75144983
quote:
Op maandag 30 november 2009 15:09 schreef BeeJee78 het volgende:

[..]

Da's grappig Casper, daar woon ik in de buurt. Doe je nog mee aan de Midwintermarathon in februari?
De 8km is voor jou een eitje!

Neen, eerste wedstrijd wil ik niet in de winter lopen, als het heel koud kan zijn Misschien doe ik wel mee, maar ligt eraan hoe het gaat, enzo.
Ben aan het oefenen naar de Zandvoort Circuitrun 12km eind maart. Doe dit met behulp van de Evy lessen. Heb nu serie 1 bijna af, ga daarna serie 2 doen, en dan kan ik als het goed is 10/12 km in een stuk lopen.
Mijn stiefvader doet wel mee, die woont daar in de buurt. Ik woon zelf in Utrecht.
pi_75146795
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:49 schreef caspervc het volgende:
Goed bezig spijkerbroek,

Zo Cas, dat is een pittig rondje! goed bezig!
Lekker rennen door de Ugchelse bossen
Maar waarom beginnen in de achtertuin?
  maandag 30 november 2009 @ 16:30:14 #118
30919 mitt
Michael Corleone
pi_75147512
Ook weer begonnen, aangezien er nieuwe hardloopschoenen zijn.

Les 13 gedaan, woensdag verder.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_75173808
Dan lopen we gelijk Mitt
  dinsdag 1 december 2009 @ 12:10:53 #120
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_75177417
Net les 25 gelopen, ik begin een beetje een stabiel tempo in mijn runs te ontdekken.
Les 25 was 15-2-15-1 en wederom 5,5 km gelopen.
Ik voelde mijn benen wel van de lange bosloop van afgelopen zondag. Kuiten waren een beetje stijf, maar t ging best aardig, merk wel dat mijn conditie echt enorm verbeterd is sinds ik ben begonnen!
pi_75202505
Van Sinterklaas twee paar speciale hardloopsokken, een gordel met vier kleine bidons, een paar sporthandschoenen en 20 Euro aan tegoed bij Runnersworld gekregen bij de schoonfamilie. Vandaag of morgen maar eens testen allemaal!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_75202714
quote:
Op woensdag 2 december 2009 08:59 schreef Skv het volgende:
Van Sinterklaas twee paar speciale hardloopsokken, een gordel met vier kleine bidons, een paar sporthandschoenen en 20 Euro aan tegoed bij Runnersworld gekregen bij de schoonfamilie. Vandaag of morgen maar eens testen allemaal!
Laat je ff weten hoeveel sneller je gaat met die tegoedbon op zak?
Wat een lieve Sint
pi_75204007
Leuke cadeau's van de Sint. Attent hoor.
Handschoenen zal ik ook wel aan moeten... aangezien ik met dode vingers begin. Tegen het eind zijn ze pas op temperatuur.
De rest (oa Decathlon) voldoet gelukkig prima.
  woensdag 2 december 2009 @ 10:22:11 #124
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_75204169
quote:
Op woensdag 2 december 2009 08:59 schreef Skv het volgende:
Goed bezig! Hardloopsokken heb ik ook gevraagd, bidons vind ik nog niet nodig (pas als ik langer dan 1,5 uur loop) en handschoenen, tja, daar zal ik ook wel aan moeten in de winter
Verder heb ik nu spierpijn in de kuiten, waarschijnlijk van het lopen op heuvelachtig terrein van het weekend en heb ik een goed shirt gekocht voor onder mijn langemouwenshirt. Dan hoef ik in ieder geval geen katoen meer aan.
pi_75204201
Wat is nu het voordeel van hardloopsokken? De mijne/gewone van de, verrek *, ze kwamen van de Wibra, zitten heerlijk.

*] (Vraag me niet hoe ik ooit in de Wibra terecht kwam, hehe)
pi_75206321
quote:
Op woensdag 2 december 2009 10:23 schreef jack4ya het volgende:
Wat is nu het voordeel van hardloopsokken? De mijne/gewone van de, verrek *, ze kwamen van de Wibra, zitten heerlijk.

Arch support
Supportive compression fit
Dri-FIT fabric wicks away sweat to keep feet dry and comfortable
Reinforced heel and toe for enhanced durability in high-wear areas

Waarom ze 12 euro per paar kosten snap ik ook niet helemaal, maar ze voelen wel hip aan.
pi_75206934
quote:

Ik vind hardloopsokken lekkerder zitten dan gewone sportsokken. De zool van sportsokken zijn dikker maar de zool van hardloopsokken voelen wel zachter aan, en dat vind ik prettiger..
pi_75207296
Sinds 2 dagen geleden begonnen met hardlopen. Heb al een lange tijd niet gelopen dus bouw het lekker rustig op. Maandag nieuwe schoenen gekocht en gelijk wezen lopen, verliep prima. De eerste 15min redelijk tempo kunnen lopen, de laatste 10 min gelopen.

Vandaag begon ik weer nadat ik was opgestaan, eerst even een 1 liter groene thee gedronken en toen wezen lopen. Echter na 10min kreeg ik onwijze last van steken rond de enkels, ik kon echt geen stap meer hardlopen en zelfs lopen deed pijn. Heb het rondje grotendeels gelopen, 30min ongeveer.

Iemand enig idee waar deze pijn vandaan komt? Slechte voorbereiding? Te koud? enz
pi_75208894
Doe je een warming-up? Zo nee: doen! Dat helpt je echt enorm (eigen ervaring). En ook na het lopen een cooling-down doen.
Verder is het niet verstandig om meteen na (veel) drinken te gaan lopen. Wacht een uurtje, dan is het vocht opgenomen door je lichaam.

En ik weet niet hoe het bij jou is, maar ik kon toen ik begon met hardlopen, niet 15 minuten aaneen lopen. Dus misschien een wat rustiger schema aanhouden?
  woensdag 2 december 2009 @ 14:49:53 #130
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_75212233
quote:

Mijn gewone sokken waar ik mee ren komen van de Gamma.
Zitten ook prima.

Als er maar geen synthetische troep in de sokken zit, vinden mijn voeten het wel best.
Maar ik ben ook pas bij les 16, moet ueberhaupt nog loopschoenen en kleren kopen, gelukkig geen last van scheenbenen en voeten wat nogal eens schijnt te gebeuren als ik deze topics lees.

Ik hou mezelf voor dat als ik straks destemeer geniet, als ik de goeie gear er nog bij koop. Maar voorlopig te lui voor (of beter: te weinig tijd om langs de winkel te gaan steeds).
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_75212508
Ach, je hoeft je ook niet altijd van die dure zooi aan te laten smeren. Alleen met schoenen zou ik voor een wat duurder segment gaan, maar voor de rest gewoon kleding aantrekken die jij lekker vindt zitten.
pi_75212732
quote:

Dunne sokken met iets verdikte zool, superplatte naad bij de tenen, tamelijk strak. Ze mogen niet wrijven, dat is het belangrijkst.

Ik vind ze ook belachelijk duur hoor, dat wel. Maar ik merk dat mijn Falke-sokken (inmiddels RIP ) veel prettiger zaten dan bijvoorbeeld INQ 'hardloopsokken'. Het scheelt wel veel als je dat soot dingen in het buitenland koopt; ik had ze in Zuid-Afrika bij een outdoorwinkel voor omgerekend 4 euro per paar (en schop mezelf nu dat ik niet meer gekocht heb). Nike-spul is bijvoorbeeld in de VS veel goedkoper.
pi_75213494
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:49 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Mijn gewone sokken waar ik mee ren komen van de Gamma.
Zitten ook prima.

Als er maar geen synthetische troep in de sokken zit, vinden mijn voeten het wel best.
Maar ik ben ook pas bij les 16, moet ueberhaupt nog loopschoenen en kleren kopen, gelukkig geen last van scheenbenen en voeten wat nogal eens schijnt te gebeuren als ik deze topics lees.

Ik hou mezelf voor dat als ik straks destemeer geniet, als ik de goeie gear er nog bij koop. Maar voorlopig te lui voor (of beter: te weinig tijd om langs de winkel te gaan steeds).
Herkenbaar.. Droeg zelf altijd sportsokken, maar dan wel van nike, puma of adidas. en dat beviel prima, gebruikte ik voor hardlopen en zaalvoetbal.
Toen een collega me aanraadde om hardloopsokken te kopen, heb ik 1 setje gekocht, en die zaten nog prettiger dan sportsokken. Sindsdien gebruik ik mijn hardloopsokken ook voor het zaalvoetballen
pi_75214107
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:58 schreef Big-Ern het volgende:
Ach, je hoeft je ook niet altijd van die dure zooi aan te laten smeren. Alleen met schoenen zou ik voor een wat duurder segment gaan, maar voor de rest gewoon kleding aantrekken die jij lekker vindt zitten.
Onzin. Goede hardloopkleding loopt echt een heel stuk fijner. Zorgt ervoor dat warmte vastgehouden wordt en vocht wordt afgevoerd. Kleding van bijvoorbeeld katoen zuigt vol met zweet en dat gaat plakken, schuren en wordt koud. Daarnaast vind ik met dit weer hardlopen met een korte broek ondoenlijk, dus heb ik een strakke lange aan. Plus nog een windjack als het echt koud is (en handschoenen enzo).
Hardlopen is echt een stuk leuker en relaxter als je niet constant pijntjes en kleine irritaties hebt..
pi_75214425
Hardlopen sokken? Gebruik nu altijd simpele zwarte sokken van de WE. Maar zal voortaan een betere warming up doen en wat minder drinken. Neem geen drinken mee.

Doel: Tijdens de coopertest minimaal 3000meter lopen, het liefste meer
pi_75216704
Ik heb een thermo met korte mouwen, een Decathlon (heren) met lange mouwen, en een wit windjackje semi waterdicht ook van de Decathlon. Zit mer heerlijk voor bij elkaar 25,- ofzo. Een lange broek had ik nog liggen, los model, gek stofje. En een paar heeeerlijk asics voor 3 tientjes (oud seizoen ofzo). Waarop ik al veel gewandeld had in Cuba. En wibra sokken dus.
Maar omdat het allemaal goed en heerlijk spul is voel ik me juist luxueus. Heel raar.

Ik zou wel investeren in goede schoenen. Hierboven is iemand met les 16 bezig, ik zou zeggen: koop nu maar goede schoenen, het moment is daar.

Ik moet zo 3 x 7 rennen. Iek! Ben benieuwd.
pi_75217179
Zo goedkoop ? Me schoenen waren alleen al 120 euro. Draag verder gewoon een grijs jogingpak van de h/n
m. Vrijdag ochtend zonder ontbijt weer rennen, zo verbrand je het meeste vet.
pi_75217340
Ik heb thermo-ondergoed (tientje was dat geloof ik) gekocht voor de koude maanden, heb het nog niet gebruikt. Verder vederlichte lange broeken en een hardloop shirt met goedkope sportsokken die ik nog had liggen. En een jackje dat ik ook nog had liggen van mijn blauwe-maandag-voetbal-carriere. Wel goede schoenen van Nike; het scheelt in prijs als je een achterdeur naar het bedrijf kent

Vandaag lekker 30 minuten gelopen en vrijdag ter voorbereiding, ik denk 2 of 3 keer 10 minuten. En dan zondag fijn achterin de meute starten zodat ik op mijn eigen tempo de 5K kan uitlopen
pi_75217366
Ik loop nu 4 maandjes hard op een schema van Asics, doel is 30 minuten achter elkaar hardlopen. Gaat aardig, ik had alleen ingesteld op 2 keer per week, maar dat red ik echt niet. In ieder geval, nu niet meer, nu het vroeg donker wordt (Ga niet graag in het donker). 1 keer in de week doe ik nog steeds, maar m'n schema klopt niet meer.

Ben trouwens dankzij dit topic aan het hardlopen begonnen Het is echt heerlijk!
pi_75218499
tvp, ook rent. wel met evy maar ga lekker op mijn eigen snelheid door de lessen(dus soms lessen dubbel of zelfs driedubbel tot ik weer wat zelfvertrouwen heb ) Ben nu bij les 17, die viel niet mee vanmorgen door mist/miezer en wind dus deze ga ik lekker nog een paar keer doen voor ik doorga.

Wil t graag blijven doen want het voel heerlijk maar ken mezelf, als ik te snel ga en dan zit het tegen dan wordt het steeds moeilijk, zeker met dit weer , om het te gaan doen. Op deze manier is het erg positief eigenlijk elke keer.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75219988
Wat is dat toch? Tijdens het rennen kan ik niet wachten tot ik klaar ben, ik ben compleet stuk. En na een minuut thuis denk ik al: mwah, ik had meer moeten lopen.

Het is niet zo dat ik me met Jantje van Leiden afmaak, ik ben soms draaierig na afloop. Precies ver genoeg lijkt me. Maar ik herstel wel redelijk vlot? Of push ik mezelf juist te veel (ook na afloop)?

Rupsje Nooitgenoeg.
pi_75220410
quote:
Op woensdag 2 december 2009 18:25 schreef jack4ya het volgende:
Wat is dat toch? Tijdens het rennen kan ik niet wachten tot ik klaar ben, ik ben compleet stuk. En na een minuut thuis denk ik al: mwah, ik had meer moeten lopen.

Het is niet zo dat ik me met Jantje van Leiden afmaak, ik ben soms draaierig na afloop. Precies ver genoeg lijkt me. Maar ik herstel wel redelijk vlot? Of push ik mezelf juist te veel (ook na afloop)?

Rupsje Nooitgenoeg.
Tempo omlaag schroeven, hou je het een stuk langer vol en heb je achteraf niet het idee dat je te weinig hebt gedaan!
pi_75220783
Nah, tempo is wel okay. Ik ben nu 2x licht draaierig geweest, kan van alles zijn. Moet ook weer niet te makkelijk zijn natuurlijk.

Ik heb nu 2 loopjes van ca 30 minuten gehad. En wat hartslagtechnisch opvalt is dat die na 22 min (ong) omlaag gaat??
pi_75223851
quote:
Op woensdag 2 december 2009 18:47 schreef jack4ya het volgende:
Ik heb nu 2 loopjes van ca 30 minuten gehad. En wat hartslagtechnisch opvalt is dat die na 22 min (ong) omlaag gaat??
Heb gisteren een half uur gelopen en ik had eigenlijk hetzelfde. Rond 18 min. piekte ik heel even mijn zone uit. Maar deze ging al vrij snel weer naar beneden. Misschien zijn het de weersomstandigheden.
pi_75227939
Heb net les 8 gelopen. 8x2. Het ging heerlijk. Had een fijn tempo en niet zo uitgeput als ik elke keer was na de 3 minuten. Overmorgen weer. Kan niet wachten <3
  woensdag 2 december 2009 @ 21:49:19 #146
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_75228292
Net les 16 gelopen. Ik had sinds vorige week dinsdag niet gelopen, dus herhaalde dezelfde les. Tijdens het eerste stukje van vijf minuten waren de batterijen van mijn mp3-speler op. Gelukkig kende ik de les natuurlijk ongeveer (ik liep dezelfde route), maar omdat ik net in een lekkere pas zat, besloot ik gewoon maar door te rennen en te zien hoever ik kon komen zonder wandelpauze. Dat viel me aardig mee, ik denk dat ik een hele pauze heb overgeslagen en meer dan tien minuten gelopen, en ik was juist zo bang dat ik acht dagen stilstand zou merken in mijn conditie.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_75233396
Vraagje, wat doen we met de OP?
Volgens mij staat daar best wel veel verouderde info in. Veel users posten niet meer mee, of de lessen zijn al maanden niet bijgewerkt.

Iemand een goede oplossing om dat op te schonen?
  donderdag 3 december 2009 @ 10:25:17 #148
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_75239168
Ja het is niet echt duidelijk welke users nog lopen en niet, dat er verouderde info in staat klopt, maar ik weet niet hoe je dit gaat aanpakken. Updaten kan zowieso niet door mij, dat kan alleen de eerste 48 uur.
Iemand die een keer de wiki OP up to date wil maken zodat we volgend topic schoon kunnen beginnen?
  vrijdag 4 december 2009 @ 13:41:52 #149
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_75281153
Vandaag 6.1 km gelopen, les 26 van Evy.
Ging lekker, conditioneel zit het wel goed. Gemiddeld was het precies 10 km/u maar ik heb ook niet heel erg veel moeite gedaan om zo hard mogelijk te lopen. Gewoon lekker gelopen
Nog één les en dan zit serie 1 van Evy erop. Ga daarna lekker door denk ik met de tweede serie, het hardlopen bevalt me wel

Het verbaast me dat de activiteit van dit topic afneemt. Is dat omdat het kouder wordt of omdat ???
Solnastockholm, Rafiki, Devlinmr, mrSPLIFFY , waar zijn jullie gebleven?
pi_75281726
Ik denk dat degene die al wat verder zijn (zoals jij) óf minder posten erover omdat het normaler voor ze wordt óf er simpelweg meegekapt zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')