abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75040087
quote:
Op donderdag 26 november 2009 18:42 schreef Skv het volgende:

[..]

Als ik jou was zal ik hier heel erg mee oppassen. Als je eenmaal goede shin splints te pakken hebt zit je inderdaad minimaal 5 weken geheel aan de kant. Heb het zelf ook gehad toen ik begon met hardlopen (op verkeerd schoeisel en zonder lessen, gewoon maar wat rond gaan rennen); binnen 1 week heb ik het opgelopen. Heb in die week drie keer over 3 á 4 kilometer hardgelopen en daarna 6 weken rust gehouden.
De allereerste keer was ik ook gewoon gaan rennen op sneakers en hierna kon ik 2 weken niks doen. Toen goede schoenen gekocht en met Evy begonnen. Als het van het weekend mooi weer is en de pijn is weg ga ik maar even in het bos rennen. Zachte ondergrond is dan wel wat fijner.
Mocht ik het nog steeds voelen dan maar even na gaan vragen.
Thanks
Let me be the cherry on your chocolate carrot cheesecake
pi_75040317
Betty_sue, eventueel na het rennen ook nog even je schenen koelen met een icepack, anders?
pi_75041402
Doe ik nu ook inderdaad. Vind het zo vreemd dat ik er al zo snel last van heb. Misschien toch wat langzamer gaan lopen. Harder kan altijd nog.
Let me be the cherry on your chocolate carrot cheesecake
  vrijdag 27 november 2009 @ 00:33:56 #104
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_75042183
Ik plaats even een remindertje om herinnerd te blijven worden aan het lopen. Afgelopen zomer heb ik met succes Evy1 afgerond, uiteindelijk mijn snelste 5km in 24:59 gelopen. Eind september thuisgekomen van vakantie met buikpijn die verergerde met lopen. Ik blijk een scheurtje in mijn buikwand te hebben. Volgende week eindelijk onder het mes en daarna 6 weken rustig aan doen. Hopelijk mag ik vanaf februari weer rustigaan beginnen, al is hardlopen erg belastend voor de buikspieren en buikwand. We'll see, maar goed, ik baal wel dat mijn zorgvuldig opgebouwde conditie verdwijnt als sneeuw voor de zon....
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:37:51 #105
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_75053829
Vervelend Coelho. Hopen dat het weer mag en weer goed gaat lukken!

Ik heb net les 24 gelopen van Evy. 32 minuten en 5,52 km. Vond het wel een relatief zware les, zo op het einde 20 min achter elkaar. Was even wennen, toch wel anders dan 2x 15 min.
Dit was de zwaarste les, zei Evy. Nog 3 lessen, dan ben ik er, en ik begreep dat dat een herhaling van de vorige drie lessen is. Als het goed is moet ik dan een half uur achter elkaar kunnen rennen! Ben benieuwd!
Heb zin om daarna lekker door te gaan met serie twee, om een uur te kunnen lopen op het eind. Voor mij nog genoeg motivatie dus! (al ga ik met -15 niet rennen hoor )
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_75059232
Afgelopen week niet gelopen... Begin van de week had ik een beetje last van mijn hamstring.. dus maar besloten niet te lopen deze week...
pi_75066136
Ik wil ook beginnen met Evy. Heeft iemand nog een link waar ik de mp3's kan downloaden?
Had ook nog even een vraagje..
Ik voetbal, maak het uit qua conditie? Hoorde dat je als voetballer meer een conditie hebt voor kortere afstanden na elkaar en dat het dus heel dom is om lange afstanden te gaan lopen..
Klopt dit?
  zaterdag 28 november 2009 @ 13:34:19 #108
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_75082589
Hey, via torrentsites kan je deze wel vinden. Hoe het voor je conditie qua voetballen is weet ik niet, kan me bedenken dat je explosiviteit achteruit gaat, maar je algehele conditie omhoog. T is ook maar net wat voor niveau je voetbalt
  zondag 29 november 2009 @ 17:01:25 #109
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_75113849
tvp

Ook begonnen, les 1 gelopen, totaal niet moe maar wel scheenbeen stijf, toch maar eens geld uitgeven voor een nieuwe hardloopschoen.

Vroeger als kind zei de schooldokter dat ik milde platvoet had, zal wel weer niet goed rennen ofzo.
Confidence through competence
pi_75141223
Gisteren trouwens weer het 5K-parcours in het Amsterdamse Bos gelopen.
De 5,26K in 32 minuut 30 seconden, weer 20 seconden sneller dan vorige keer
Dat maakt mijn gemiddelde snelheid 9,76 km/u.
Dus nog geen 5K in 30 minuten voor mij, want ik was behoorlijk kapot. Nouja, dat komt wel een keer.
Nu eerst focussen op zondag
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_75142579
Zo hard loop ik ook ongeveer momenteel.
Geen haast, rustig uitbouwen.

Wat is er zondag? Wedstrijd?
pi_75143044
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:20 schreef BeeJee78 het volgende:
Zo hard loop ik ook ongeveer momenteel.
Geen haast, rustig uitbouwen.

Wat is er zondag? Wedstrijd?
Ik wil 't ook rustig uitbouwen idd. Op 29 mei wil ik graag een 10K kunnen lopen, maar dat moet lukken

Ja, zondag is m'n eerste 5K-wedstrijd, sterker nog, m'n eerste wedstrijd ooit. Olympisch Stadionloop in A'dam.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 30 november 2009 @ 14:49:12 #113
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_75143549
Goed bezig spijkerbroek,

Ook voor mij is dat mijn snelheid ongeveer Meestal iets hoger, rond de 5:50 min/km. Gisteren met mijn stiefvader en de hond 10 km gelopen Dit was de route. In 1:11, dat dan weer wel... Echter in het parcours zat 154 meter hoogteverschil (volgens zijn Garmin) dus goed pittig. Ik moest ook vaak af en toe even lopen.
Van de week Evy serie 1 uitlopen, Als het goed is is zondag de laatste les! Dan ga ik lekker verder met serie 2
pi_75144137
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:33 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik wil 't ook rustig uitbouwen idd. Op 29 mei wil ik graag een 10K kunnen lopen, maar dat moet lukken

Ja, zondag is m'n eerste 5K-wedstrijd, sterker nog, m'n eerste wedstrijd ooit. Olympisch Stadionloop in A'dam.
Aha, spannend! Ben benieuwd hoe je het vindt!
Ik heb ook nog nooit een wedstrijd gelopen, lijkt me best leuk.
pi_75144353
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:49 schreef caspervc het volgende:
Goed bezig spijkerbroek,

Ook voor mij is dat mijn snelheid ongeveer Meestal iets hoger, rond de 5:50 min/km. Gisteren met mijn stiefvader en de hond 10 km gelopen Dit was de route. In 1:11, dat dan weer wel... Echter in het parcours zat 154 meter hoogteverschil (volgens zijn Garmin) dus goed pittig. Ik moest ook vaak af en toe even lopen.
Van de week Evy serie 1 uitlopen, Als het goed is is zondag de laatste les! Dan ga ik lekker verder met serie 2
Da's grappig Casper, daar woon ik in de buurt. Doe je nog mee aan de Midwintermarathon in februari?
De 8km is voor jou een eitje!
  maandag 30 november 2009 @ 15:28:14 #116
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_75144983
quote:
Op maandag 30 november 2009 15:09 schreef BeeJee78 het volgende:

[..]

Da's grappig Casper, daar woon ik in de buurt. Doe je nog mee aan de Midwintermarathon in februari?
De 8km is voor jou een eitje!

Neen, eerste wedstrijd wil ik niet in de winter lopen, als het heel koud kan zijn Misschien doe ik wel mee, maar ligt eraan hoe het gaat, enzo.
Ben aan het oefenen naar de Zandvoort Circuitrun 12km eind maart. Doe dit met behulp van de Evy lessen. Heb nu serie 1 bijna af, ga daarna serie 2 doen, en dan kan ik als het goed is 10/12 km in een stuk lopen.
Mijn stiefvader doet wel mee, die woont daar in de buurt. Ik woon zelf in Utrecht.
pi_75146795
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:49 schreef caspervc het volgende:
Goed bezig spijkerbroek,

Zo Cas, dat is een pittig rondje! goed bezig!
Lekker rennen door de Ugchelse bossen
Maar waarom beginnen in de achtertuin?
  maandag 30 november 2009 @ 16:30:14 #118
30919 mitt
Michael Corleone
pi_75147512
Ook weer begonnen, aangezien er nieuwe hardloopschoenen zijn.

Les 13 gedaan, woensdag verder.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_75173808
Dan lopen we gelijk Mitt
  dinsdag 1 december 2009 @ 12:10:53 #120
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_75177417
Net les 25 gelopen, ik begin een beetje een stabiel tempo in mijn runs te ontdekken.
Les 25 was 15-2-15-1 en wederom 5,5 km gelopen.
Ik voelde mijn benen wel van de lange bosloop van afgelopen zondag. Kuiten waren een beetje stijf, maar t ging best aardig, merk wel dat mijn conditie echt enorm verbeterd is sinds ik ben begonnen!
pi_75202505
Van Sinterklaas twee paar speciale hardloopsokken, een gordel met vier kleine bidons, een paar sporthandschoenen en 20 Euro aan tegoed bij Runnersworld gekregen bij de schoonfamilie. Vandaag of morgen maar eens testen allemaal!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_75202714
quote:
Op woensdag 2 december 2009 08:59 schreef Skv het volgende:
Van Sinterklaas twee paar speciale hardloopsokken, een gordel met vier kleine bidons, een paar sporthandschoenen en 20 Euro aan tegoed bij Runnersworld gekregen bij de schoonfamilie. Vandaag of morgen maar eens testen allemaal!
Laat je ff weten hoeveel sneller je gaat met die tegoedbon op zak?
Wat een lieve Sint
pi_75204007
Leuke cadeau's van de Sint. Attent hoor.
Handschoenen zal ik ook wel aan moeten... aangezien ik met dode vingers begin. Tegen het eind zijn ze pas op temperatuur.
De rest (oa Decathlon) voldoet gelukkig prima.
  woensdag 2 december 2009 @ 10:22:11 #124
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_75204169
quote:
Op woensdag 2 december 2009 08:59 schreef Skv het volgende:
Goed bezig! Hardloopsokken heb ik ook gevraagd, bidons vind ik nog niet nodig (pas als ik langer dan 1,5 uur loop) en handschoenen, tja, daar zal ik ook wel aan moeten in de winter
Verder heb ik nu spierpijn in de kuiten, waarschijnlijk van het lopen op heuvelachtig terrein van het weekend en heb ik een goed shirt gekocht voor onder mijn langemouwenshirt. Dan hoef ik in ieder geval geen katoen meer aan.
pi_75204201
Wat is nu het voordeel van hardloopsokken? De mijne/gewone van de, verrek *, ze kwamen van de Wibra, zitten heerlijk.

*] (Vraag me niet hoe ik ooit in de Wibra terecht kwam, hehe)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')