De allereerste keer was ik ook gewoon gaan rennen op sneakers en hierna kon ik 2 weken niks doen. Toen goede schoenen gekocht en met Evy begonnen. Als het van het weekend mooi weer is en de pijn is weg ga ik maar even in het bos rennen. Zachte ondergrond is dan wel wat fijner.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:42 schreef Skv het volgende:
[..]
Als ik jou was zal ik hier heel erg mee oppassen. Als je eenmaal goede shin splints te pakken hebt zit je inderdaad minimaal 5 weken geheel aan de kant. Heb het zelf ook gehad toen ik begon met hardlopen (op verkeerd schoeisel en zonder lessen, gewoon maar wat rond gaan rennen); binnen 1 week heb ik het opgelopen. Heb in die week drie keer over 3 á 4 kilometer hardgelopen en daarna 6 weken rust gehouden.
Ik wil 't ook rustig uitbouwen idd. Op 29 mei wil ik graag een 10K kunnen lopen, maar dat moet lukkenquote:Op maandag 30 november 2009 14:20 schreef BeeJee78 het volgende:
Zo hard loop ik ook ongeveer momenteel.
Geen haast, rustig uitbouwen.
Wat is er zondag? Wedstrijd?
Aha, spannend! Ben benieuwd hoe je het vindt!quote:Op maandag 30 november 2009 14:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik wil 't ook rustig uitbouwen idd. Op 29 mei wil ik graag een 10K kunnen lopen, maar dat moet lukken
Ja, zondag is m'n eerste 5K-wedstrijd, sterker nog, m'n eerste wedstrijd ooit. Olympisch Stadionloop in A'dam.
Da's grappig Casper, daar woon ik in de buurt. Doe je nog mee aan de Midwintermarathon in februari?quote:Op maandag 30 november 2009 14:49 schreef caspervc het volgende:
Goed bezig spijkerbroek,
Ook voor mij is dat mijn snelheid ongeveerMeestal iets hoger, rond de 5:50 min/km. Gisteren met mijn stiefvader en de hond 10 km gelopen Dit was de route. In 1:11, dat dan weer wel... Echter in het parcours zat 154 meter hoogteverschil (volgens zijn Garmin) dus goed pittig. Ik moest ook vaak af en toe even lopen.
Van de week Evy serie 1 uitlopen,Als het goed is is zondag de laatste les! Dan ga ik lekker verder met serie 2
Neen, eerste wedstrijd wil ik niet in de winter lopen, als het heel koud kan zijnquote:Op maandag 30 november 2009 15:09 schreef BeeJee78 het volgende:
[..]
Da's grappig Casper, daar woon ik in de buurt. Doe je nog mee aan de Midwintermarathon in februari?
De 8km is voor jou een eitje!
Zo Cas, dat is een pittig rondje! goed bezig!quote:Op maandag 30 november 2009 14:49 schreef caspervc het volgende:
Goed bezig spijkerbroek,
Ook voor mij is dat mijn snelheid ongeveerMeestal iets hoger, rond de 5:50 min/km. Gisteren met mijn stiefvader en de hond 10 km gelopen Dit was de route. In 1:11, dat dan weer wel... Echter in het parcours zat 154 meter hoogteverschil (volgens zijn Garmin) dus goed pittig. Ik moest ook vaak af en toe even lopen.
Van de week Evy serie 1 uitlopen,Als het goed is is zondag de laatste les! Dan ga ik lekker verder met serie 2
Laat je ff weten hoeveel sneller je gaat met die tegoedbon op zak?quote:Op woensdag 2 december 2009 08:59 schreef Skv het volgende:
Van Sinterklaas twee paar speciale hardloopsokken, een gordel met vier kleine bidons, een paar sporthandschoenen en 20 Euro aan tegoed bij Runnersworld gekregen bij de schoonfamilie. Vandaag of morgen maar eens testen allemaal!
Goed bezig! Hardloopsokken heb ik ook gevraagd, bidons vind ik nog niet nodig (pas als ik langer dan 1,5 uur loop) en handschoenen, tja, daar zal ik ook wel aan moeten in de winterquote:Op woensdag 2 december 2009 08:59 schreef Skv het volgende:
Van Sinterklaas twee paar speciale hardloopsokken, een gordel met vier kleine bidons, een paar sporthandschoenen en 20 Euro aan tegoed bij Runnersworld gekregen bij de schoonfamilie. Vandaag of morgen maar eens testen allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |