Ja.quote:Op maandag 16 november 2009 16:28 schreef Hetiszover het volgende:
Je hoeft het toch niet te eten OF BEN IK NOU GEK
Vindt je het gek? Das een dood beest wat daar ligtquote:[
[ afbeelding ]
Het ziet er smerig uit, het ruikt smerig, het voelt smerig, het smaakt smerig en ik vind het hier net in de koelkast![]()
No way dat ik die zooi ga etenquote:Op maandag 16 november 2009 16:44 schreef T-J-Nominos het volgende:
[..]
Vindt je het gek? Das een dood beest wat daar ligt![]()
Eet smakelijk
Ik zal volgende keer een laag smegma op je burger doen en erop kotsen. Als het maar smaakt!quote:Op maandag 16 november 2009 16:49 schreef clauwie het volgende:
Zolang het smaakt boeit het mij geen reet wat erin zit of hoe het wordt gemaakt...
Dat vind ik dus zo lekker hé, geweldig voedsel. Die geur ook als je het bakt.quote:Op maandag 16 november 2009 16:49 schreef Sapstengel het volgende:
Dit is ook altijd zo nasty:
[ afbeelding ]
En die geur als je het bakt.
Bloedworst is LEKKER.... lekker knapperig gebakken, op de boterham, beetje suiker eroverheen strooienquote:Op maandag 16 november 2009 16:52 schreef DaanA het volgende:
Zelfde geldt voor bloedworst (ja, dat is echt bloed), hoofdkaas, etc.
Ik houd er ook wel van. Maar het idee...quote:Op maandag 16 november 2009 16:54 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Bloedworst is LEKKER.... lekker knapperig gebakken, op de boterham, beetje suiker eroverheen strooien
quote:Op maandag 16 november 2009 16:49 schreef clauwie het volgende:
Heb je enig idee wat er in de burgers van de Mac, Burger King or whatever zit en wordt gemaakt? Dan eet je daar ook niet meer, dus je klacht is ongegrond. Zolang het smaakt boeit het mij geen reet wat erin zit of hoe het wordt gemaakt...
Ehm als je het smerig vind waarom ligt het dan iouw koelkast?quote:Op maandag 16 november 2009 16:25 schreef Gordelman het volgende:
ZULT!
[ afbeelding ]
Het ziet er smerig uit, het ruikt smerig, het voelt smerig, het smaakt smerig en ik vind het hier net in de koelkast![]()
Dat is allemaal nog tot daar aan toe, maar dan ga je eens kijken waar het van gemaakt wordt:
* 1 kg varkenskop {wangen}![]()
* 200 gr varkenstong![]()
* 100 gr varkenshart![]()
* 200 gr zwoerd![]()
En hoe het bereid wordt:
* Varkenskop, tong en hart opzetten met heet water.
* Vervolgens vlees en zwoerd van de botten halen en samen met hart en tong door de gehaktmolen of keukenmachine doen en fijn malen.
* Het overgebleven vocht zeven en bij het gemalen vlees doen.
* Deze massa, onder voortdurend roeren, aan de kook brengen, goed doorlaten koken!!!
* Het geheel op smaak brengen met nootmuskaat azijn en zout.
* Het geheel nogmaals goed doorkoken, in een vorm doen en af laten koelen.
Je moet toch wel een perverse en zieke geest hebben om zo`n recept te bedenken![]()
Boodschap aan de bedenkers van zult:
[ afbeelding ]
Klacht: Lijkt me duidelijk
Inderdaadquote:Op maandag 16 november 2009 16:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
TS zal het niet zelf hebben gekocht![]()
Toen ik nog thuis woonde stond er regelmatig haring in tomatensaus in de koelkast.![]()
![]()
Sowieso: vis in blik.quote:Op maandag 16 november 2009 16:58 schreef DaanA het volgende:
[..]
Inderdaadzonder van die haring om er tomatensaus overheen te gooien.
Met uitjes is-ie veel lekkerder.
quote:Op maandag 16 november 2009 22:02 schreef TeaserRay het volgende:
Weet je... gadverdamme...
weet je wat de Britten zouden doen? Er een laagje gore "Marmite" overheen smeren voor de overheerlijke (
) smaak. Gadverdamme.
![]()
![]()
Je weet niet wat je doet... "Marmite" is gecultiveerde oorsmeer... tenminste zo smaakt het...quote:
Tuurlijk kan dat, maar dat moet je niet als argument geven dat je het niet lust omdat er gekookte varkensporem etc in zit, dan moet je ook niet meer bij de Mac, Burger King en KFC gaan eten...quote:Op maandag 16 november 2009 16:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Mensen kunnen toch gewoon iets niet lusten?
Dat is zo bewerkt dat je het niet meer lust.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:28 schreef clauwie het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat, maar dat moet je niet als argument geven dat je het niet lust omdat er gekookte varkensporem etc in zit, dan moet je ook niet meer bij de Mac, Burger King en KFC gaan eten...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |