Das de forum-alco toch. Die zich op die 10jaars meet onsterfelijk belachelijk had gemaakt door zich aan het begin vd middag lam te zuipen, iedereen belachelijk te maken, en in zn broek te pissenquote:Op maandag 16 november 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
Oh en wáárom heb ik een PM van ene Skippy22 met als onderwerp 'roarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr'?
Jaaa waren blijven de jouwequote:Op maandag 16 november 2009 19:35 schreef Goodbye het volgende:
Worden hier foto's van boobies rondgestuurd?
Parrrrrdon?quote:Op maandag 16 november 2009 19:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das de forum-alco toch. Die zich op die 10jaars meet onsterfelijk belachelijk had gemaakt door zich aan het begin vd middag lam te zuipen, iedereen belachelijk te maken, en in zn broek te pissen
Whoehoehoeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 16 november 2009 19:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
It was like yeah but Qwea did it and MrSublte was shagging someone up a wall behind the school and Greys stole his pants but like you know oh-oh spat in her face but I did like sooooo not do anthing , you are well mean!
Ik zweer het!quote:Op maandag 16 november 2009 19:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh ja, en dat is het enige dat er in staat???
Ik Ben Terug Luitjes?quote:
Aah oke. Ik zal haar morgen eens even smsen, en haar een kusjekroel doenquote:Op maandag 16 november 2009 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
You read my mind, ik wilde er net iets over gaan typen!![]()
Ik heb haar gesmst vandaag hoe het gegaan was bij de DA en Baloeloeloe was IETSJES opgeknapt en nu heeft ze een speciale kuur voor hem besteld. Dus vooral niet ophouden met duimen allemaal!
Als ze zin en tijd heeft moet ze zelf maar even uitleggen wat voor kuur precies, want ik heb daar te weinig verstand van
Oh is HIJ dat?quote:Op maandag 16 november 2009 19:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das de forum-alco toch. Die zich op die 10jaars meet onsterfelijk belachelijk had gemaakt door zich aan het begin vd middag lam te zuipen, iedereen belachelijk te maken, en in zn broek te pissen
That reminds me, je hebt geeneens een poging gedaan tot een vergelijkend warenonderzoek tussen mij en Greysquote:
in before the lockquote:Op maandag 16 november 2009 19:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik Ben Terug Luitjes?
Ik Ben Toeter Lam?
Iemand Blaft Tegen Lourdes?
WAT?
Ik blijf duimen voor Baloulou.quote:Op maandag 16 november 2009 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
You read my mind, ik wilde er net iets over gaan typen!![]()
Ik heb haar gesmst vandaag hoe het gegaan was bij de DA en Baloeloeloe was IETSJES opgeknapt en nu heeft ze een speciale kuur voor hem besteld. Dus vooral niet ophouden met duimen allemaal!
Als ze zin en tijd heeft moet ze zelf maar even uitleggen wat voor kuur precies, want ik heb daar te weinig verstand van
Beter aan je kleed dan dr onderquote:Op maandag 16 november 2009 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh is HIJ dat?
Nou joy, heb ik dat aan mijn kleed hangen?
In before the lock.quote:Op maandag 16 november 2009 19:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik Ben Terug Luitjes?
Ik Ben Toeter Lam?
WAT?
Ja, en jij bent de volgende die moet sturenquote:Op maandag 16 november 2009 19:35 schreef Goodbye het volgende:
Worden hier foto's van boobies rondgestuurd?
ah, dus ik hoef niet meer!quote:Op maandag 16 november 2009 19:43 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ja, en jij bent de volgende die moet sturen
laat m boven staan terwijl jij draait...quote:
napoleon wilt alleen stroopwafelsquote:Op maandag 16 november 2009 19:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah bah... kan napoleon m niet wegpikken?
Omdat jij zijn nieuwe obsessie wordt nu SHE niet meer fokt als SHEquote:Op maandag 16 november 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
Oh en wáárom heb ik een PM van ene Skippy22 met als onderwerp 'roarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr'?
Had jij al gestuurd dan? Nou?quote:
Dat win ik tochquote:Op maandag 16 november 2009 19:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
That reminds me, je hebt geeneens een poging gedaan tot een vergelijkend warenonderzoek tussen mij en Greys![]()
foto's van boobs![]()
quote:Op maandag 16 november 2009 19:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik Ben Terug Luitjes?
Ik Ben Toeter Lam?
WAT?
Ik heb in Blijdorp ook geen vergelijkende blikken gezien inderdaad!quote:Op maandag 16 november 2009 19:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
That reminds me, je hebt geeneens een poging gedaan tot een vergelijkend warenonderzoek tussen mij en Greys![]()
foto's van boobs![]()
Waar baseert ie dat dan op, want ik heb niet eens foto's in mijn foboquote:Op maandag 16 november 2009 19:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Omdat jij zijn nieuwe obsessie wordt nu SHE niet meer fokt als SHE
Geniaal!quote:
Oh god Greys gauw kloon aanmaken gauw.quote:Op maandag 16 november 2009 19:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Omdat jij zijn nieuwe obsessie wordt nu SHE niet meer fokt als SHE
True, maar Ll heeft zo'n grote mond af en toe, dat weet jequote:
Ik kan geen TG meer zien.quote:Op maandag 16 november 2009 19:48 schreef Enfermera het volgende:
Oeh vet de nieuwe Top Gear kijken met manlief(van de BBC zeg maar, en gedownload)
quote:Op maandag 16 november 2009 19:48 schreef Enfermera het volgende:
Oeh vet de nieuwe Top Gear kijken met manlief(van de BBC zeg maar, en gedownload)
Hoe kóm je erbijquote:Op maandag 16 november 2009 19:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
True, maar Ll heeft zo'n grote mond af en toe, dat weet je
Ja, ik had dat toch ook wel een beetje verwacht! Maar stiekem was Ll gewoon een heel schattig poedeliewoepsie heel stoer manspersoonquote:Op maandag 16 november 2009 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb in Blijdorp ook geen vergelijkende blikken gezien inderdaad!
Heb hem er niet op kunnen betrappen in elk geval. En hij is ook niet af en toe gestruikeld en landde ook niet met zijn handen op onze boobs 'woops, sorry', dus dat viel mij ook wel tegenalles mee!
Ja, hoe kóm ik er bijquote:
Ik wel, leuk man! Die camperrace afgelopen keer...quote:
Nou als jullie dat toch hadden verwacht stel ik snel nog een meat meet voorquote:Op maandag 16 november 2009 19:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik had dat toch ook wel een beetje verwacht! Maar stiekem was Ll gewoon een heel schattig poedeliewoepsie heel stoer manspersoon
Dat dacht ik ook net, ja!quote:
ja omdat ik geen foto van je kreegquote:Op maandag 16 november 2009 19:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
sterker nog:
[..]
jij hebt niet meer gereageerd...
Ja, die had ik kunnen verwachten natuurlijkquote:Op maandag 16 november 2009 19:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou als jullie dat toch hadden verwacht stel ik snel nog een meat meet voor
quote:Op maandag 16 november 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]Hop, daar gaat zijn imago. Downnnnnnn the drain!
slap excuus, dat kwam daarna pas...quote:Op maandag 16 november 2009 19:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ja omdat ik geen foto van je kreeg
Alles beter dan voetbal, zeg ik altijd maarquote:
Wrom nie!?!quote:Op maandag 16 november 2009 19:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaloers is (ik doe niet aan downloaden...)
Nouja, het klopt ook niet echt, want daar zou ik helemaal kriebelig van wordenquote:Op maandag 16 november 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]Hop, daar gaat zijn imago. Downnnnnnn the drain!
Nou gechecked hoor maar nog steeds geen secret vraag........quote:Op maandag 16 november 2009 18:47 schreef ElisaB het volgende:
Dienstmededeling:
EEN IEDER DIE MEEDOET AAN SS WORDT VRIENDELIJK DOCH DRINGEND VERZOCHT ZIJN / HAAR VERLANGLIJSTJE EVEN TE CHECKEN.
Herhaling
EEN IEDER DIE MEEDOET AAN SS WORDT VRIENDELIJK DOCH DRINGEND VERZOCHT ZIJN / HAAR VERLANGLIJSTJE EVEN TE CHECKEN.
Dank u
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |