quote:Oh, en wat is een goede budget applicatie voor op de iPhone? Dus 1 waar je een bepaald (maand) budget in kunt voeren, je uitgaven in bij kunt houden en dergelijke? De appstore kom ik niet veel verder mee, vooral geent op US gebruik lijkt het. Mag gratis, hoeft niet.
Ik ben niet erg strikt daarin maar gebruik voor een ruw overzicht gewoon de spreadsheet van DocsToGo.quote:
quote:
Beide is okay!quote:Op maandag 16 november 2009 17:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wil je alleen een iPhone app of iets dat ook kan syncen met je Mac?
Ze proberen de leechende paupers buiten te houden totdat de nieuwe servers er zijn.quote:Op maandag 16 november 2009 18:28 schreef Nashje het volgende:
Wtf is er nou met appulo.us aan de hand?
Haha oke. Ik snap wat ze willen bereiken, maar vind het wel een beetje kansloos hoor. Dit hadden ze van tevoren ook wel kunnen bedenken en nu willen ze even tof gaan lopen doen door de slimme ratten buiten te houden? Flauw.quote:Op maandag 16 november 2009 18:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ze proberen de leechende paupers buiten te houden totdat de nieuwe servers er zijn.
Dat ligt dan gewoon aan de provider. Ik ben van Vodafone naar Hi (met iPhone) overgestapt en ben er echt zo enorm op vooruit gegaan. Bij Vodafone vielen mijn gesprekken ook vaak uit, en m'n vriendin heeft er nog steeds last van. Sinds ik bij Hi zit geen last meer vanquote:Op maandag 16 november 2009 18:37 schreef HiZ het volgende:
Ik zat dus vanaf het begin te zoeken naar een excuus om een iPhone te kopen want ik vind ze dus wel errug sexy en als PDA gewoon goed. Maar toen ben ik eens gaan rondvragen bij vrienden die er een hadden. En die vonden allemaal dat de geluidskwaliteit erg slecht was en dat om de een of andere reden de verbinding ook wel erg vaak wegviel (in hartje Amsterdam).
In Nederland zitten ze toch nog exclusief bij Vodafone ?quote:Op maandag 16 november 2009 18:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Haha oke. Ik snap wat ze willen bereiken, maar vind het wel een beetje kansloos hoor. Dit hadden ze van tevoren ook wel kunnen bedenken en nu willen ze even tof gaan lopen doen door de slimme ratten buiten te houden? Flauw.
[..]
Dat ligt dan gewoon aan de provider. Ik ben van Vodafone naar Hi (met iPhone) overgestapt en ben er echt zo enorm op vooruit gegaan. Bij Vodafone vielen mijn gesprekken ook vaak uit, en m'n vriendin heeft er nog steeds last van. Sinds ik bij Hi zit geen last meer van.
Ik meende T-mobile!quote:Op maandag 16 november 2009 18:46 schreef HiZ het volgende:
[..]
In Nederland zitten ze toch nog exclusief bij Vodafone ?
Echt fuck dat die site zo gaar isquote:Op maandag 16 november 2009 18:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ze proberen de leechende paupers buiten te houden totdat de nieuwe servers er zijn.
Er komen al nieuwe serverts.quote:Op maandag 16 november 2009 19:31 schreef Bellerophon het volgende:
Iemand nog een antwoord over mijn vraag m.b.t. baseband en blackrain?
[..]
Echt fuck dat die site zo gaar is
Ik had het gelezenquote:
Ik denk gewoon upgraden, dan ben je wel je jb kwijt maar dan kun je er weer blackra1n overheen halen. Eventueel met aptbackup oid je jb apps veilig stellen. Of daarna opnieuw installeren.quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik had het gelezen
Maar mijn vraag, hoe kan ik gemakkelijk een al reeds gejailbreakte iPhone naar 3.1.2 jailbreaken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |