En gaat het helpen? Nee... het is beter om ze allemaal naar boot camp te sturen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:35 schreef Lavenderr het volgende:
Vanmorgen in de Telegraaf:
'Naast het project New York, Alle Hens Aan Dek genaamd, heeft stadsdeel De Baarsjes ook nog eens 50.000 euro uitgetrokken om bewoners te trainen om lastige jongeren op hun gedrag aan te spreken'
Zeker omdat de politie te druk bezig met gezag opbouwen door het bekeuren van autochtonen voor het fietsen zonder licht.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:35 schreef Lavenderr het volgende:
'Naast het project New York, Alle Hens Aan Dek genaamd, heeft stadsdeel De Baarsjes ook nog eens 50.000 euro uitgetrokken om bewoners te trainen om lastige jongeren op hun gedrag aan te spreken'
Ja, het geld om al deze onzin te betalen moet toch ergens vandaan komen he?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zeker omdat de politie te druk bezig met gezag opbouwen door het bekeuren van autochtonen voor het fietsen zonder licht.
Welk project, die van het reisje naar NewYork voor de 12 kansenjongeren of de 50.000 euro om lastige jongeren op hun gedrag aan te spreken?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:49 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Volgens mij is het project al van de baan, de gemeenteraad heeft alsnog besloten dat het niet "verantwoord" was. Verder weet ik er weinig van, heb 't gehoord op de radio.
Anyway, het zijn wel sherlocks daar zeg.
Hun New York tripje.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welk project, die van het reisje naar NewYork voor de 12 kansenjongeren of de 50.000 euro om lastige jongeren op hun gedrag aan te spreken?
Ach het was natuurlijk de publieke aandacht die de PvdA tot de knieën dwong, als we nu ook maar lang genoeg gaan zeiken over die buurthuis subsidie dan hebben we daar wellicht ook nog wel een einde aan te krijgen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mooi zo, het was natuurlijk ook belachelijk.
Nu die andere nog.
Stel dat er geen aandacht voor was geweest, dan had Deelraad De Baarsjes totaal 75.000 euro uitgegeven aan deze kansenjongeren. Nu nog maar 50.000, dus dat scheeltquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:55 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ach het was natuurlijk de publieke aandacht die de PvdA tot de knieën dwong, als we nu ook maar lang genoeg gaan zeiken over die buurthuis subsidie dan hebben we daar wellicht ook nog wel een einde aan te krijgen.
Precies, deden ze ook maar zo veel uit op landelijke kritiek.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Stel dat er geen aandacht voor was geweest, dan had Deelraad De Baarsjes totaal 75.000 euro uitgegeven aan deze kansenjongeren. Nu nog maar 50.000, dus dat scheelt
Wedden van niet?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:15 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb alleen geen antwoord van Lambriex gehad helaas. Ik hoop dat het nog komt.
Wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is de roe en wie nog stouter is mag naar New York toequote:Op maandag 16 november 2009 13:29 schreef GSP het volgende:
[..]
Wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is de roe.......uuhhhhhh o nee.![]()
\quote:Op maandag 16 november 2009 13:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja vind ik van wel. Als er dan belastingcenten aan nutteloze zaken moet besteed gaan worden dan liever aan mijn eigen volk om het zo maar eens te noemen. Maar dat is niet de pvda-stijl die smijnt geld over de balk aan dit soort zaken en zeker als het allochtonen betreft stuur ze maar weer op reis. Kan dit niet in eigen land trouwens ipv meteen naar NY? Ik meen me ook nog te herinneren nav de begroting jl. dat de gemeente A'dam 620 mil zou moeten gaan bezuinigen?
Ik heb er eigenlijk ook weinig vertrouwen in. Dit is de eerste mail die ik ooit naar een politicus stuur dus ik weet niet hoe dat gaatquote:
En ik maar studeren om misschien een hoog genoeg gemiddelde te krijgen voor uitwisseling met Amerikaquote:Op maandag 16 november 2009 13:11 schreef shomila het volgende:
Volgens stadsdeelvoorzitter Godfried Lambriex (PvdA) is het project te vergelijken met een rechtenstudent die drie maanden met een beurs naar Harvard mag.
Uitgelokte ziekenhuisopname word toch nog steeds vergoed door de zorgverzekering?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:35 schreef Lavenderr het volgende:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:16 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Uitgelokte ziekenhuisopname word toch nog steeds vergoed door de zorgverzekering?
Prima idee, kunnen ze toch naar Amerika, alleen wordt het dan SanQuintin ipv New Yorkquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:31 schreef Rafelbaard het volgende:
[ afbeelding ]
In de VS hebben ze daar chain gangs voor.
Dan leren ze ook wat bij te dragen aan de gemeenschap en het is een stuk goedkoper.
Er komt geen einde aan de verspillingszucht van die verziekte PVDA-kliek in Amsterdam. Tja, het is toch andermans geld en niks geeft lekkerder uit dan andermans geld.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:35 schreef Lavenderr het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |