Precies, dit is gewoon niet te verkopen, dit waanzinnige plan.quote:Op maandag 16 november 2009 19:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze dat op het schip doen, maar het zou me niet verbazen als De Baarsjes juist moet betalen om die jongeren op dat schip te zetten. En die sociale-vaardigheidstraining zal ook flink wat kosten.
Maar realiseer je je wel dat wij hier allemaal aan hebben meebetaald. Ze hadden zoveel andere dingen kunnen doen voor achterstandswijken, speelplaatsen opknappen, eenzame bejaarden een dagje uit geven, noem maar op.
lijkt me een plan dat later slecht te verkopen is. beter vaart de boot naar hun tweede thuisland, kunnen ze daar de gave gast uithangen.quote:Op maandag 16 november 2009 19:55 schreef mazaru het volgende:
Als ze nou heel Amsterdam afstruinen naar tuig dat wel gratis naar New York wil varen, en ze proppen die allemaal op een ouwe schuit. Laat ze maar zelf varen, koken en de dienst uitmaken op die boot.
En we laten er stiekem een torpedojager achteraan varen... en als ze dan ver in open zee zijn.........
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 november 2009 19:55 schreef mazaru het volgende:
En we laten er stiekem een torpedojager achteraan varen... en als ze dan ver in open zee zijn.........
![]()
![]()
Idd, dat dacht ik ook en dat zeker als e bepaalde achternamen hebt.....quote:Op maandag 16 november 2009 20:13 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Met een strafblad kom je Amerika toch helemaal niet binnen?
Als toerist wel.quote:Op maandag 16 november 2009 20:13 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Met een strafblad kom je Amerika toch helemaal niet binnen?
Geen idee? Als je naar de US vliegt als toerist hoef je geen visum aan te vragen. Je hoeft alleen maar in het vliegtuig een formulier te tekenen dat je niks illegaals meeneemt enzo. Ze checken niet of je een strafblad hebt als je niet op een visum komt.quote:Op maandag 16 november 2009 20:31 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Die coño mocht toch ook niet.
Okay, dat wist ik niet.quote:Op maandag 16 november 2009 20:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Geen idee? Als je naar de US vliegt als toerist hoef je geen visum aan te vragen. Je hoeft alleen maar in het vliegtuig een formulier te tekenen dat je niks illegaals meeneemt enzo. Ze checken niet of je een strafblad hebt als je niet op een visum komt.
ik dacht dat er ook de vraag stond of je binnen een bepaalde periode geen rottigheid hebt uitgehaald, waarbij justitie betrokken was.quote:Op maandag 16 november 2009 20:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Geen idee? Als je naar de US vliegt als toerist hoef je geen visum aan te vragen. Je hoeft alleen maar in het vliegtuig een formulier te tekenen dat je niks illegaals meeneemt enzo. Ze checken niet of je een strafblad hebt als je niet op een visum komt.
Hier is het formulier.quote:Op maandag 16 november 2009 20:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik dacht dat er ook de vraag stond of je binnen een bepaalde periode geen rottigheid hebt uitgehaald, waarbij justitie betrokken was.
Is niet meer aan de orde. Tegenwoordig moet je via een bepaalde website bepaalde vragen beantwoorden, dan krijg je voor vertrek al te horen of je het land in mag of niet. Met een strafblad kom je volgens mij de US niet meer in. Vooral met geweld- en drugsdelicten zijn ze streng (zie cono).quote:Op maandag 16 november 2009 21:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hier is het formulier.
(Groen is voor toeristen, wit voor langer-verblijvenden)
Alleen de 6 man van de deelraad mogen naar binnenquote:Op maandag 16 november 2009 21:12 schreef GSP het volgende:
[..]
Is niet meer aan de orde. Tegenwoordig moet je via een bepaalde website bepaalde vragen beantwoorden, dan krijg je voor vertrek al te horen of je het land in mag of niet. Met een strafblad kom je volgens mij de US niet meer in. Vooral met geweld- en drugsdelicten zijn ze streng (zie cono).
edit: omdat ik vermoed dat die PVDA lullo dit niet weet, kunnen we de komende tijd nog lachen, wanneer blijkt dat de helft van de groep de US niet binnen komt.![]()
Hmm, dat is snel veranderd dan. Ik heb dit formulier 2 maanden terug ingevuld.quote:Op maandag 16 november 2009 21:12 schreef GSP het volgende:
[..]
Is niet meer aan de orde. Tegenwoordig moet je via een bepaalde website bepaalde vragen beantwoorden, dan krijg je voor vertrek al te horen of je het land in mag of niet. Met een strafblad kom je volgens mij de US niet meer in. Vooral met geweld- en drugsdelicten zijn ze streng (zie cono).
edit: omdat ik vermoed dat die PVDA lullo dit niet weet, kunnen we de komende tijd nog lachen, wanneer blijkt dat de helft van de groep de US niet binnen komt.![]()
Whehehe. Dat wordt lachen.quote:Op maandag 16 november 2009 21:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alleen de 6 man van de deelraad mogen naar binnen
Je krijgt inderdaad te horen dat je 72 uur voor aankomst in de VS via internet (ESTA website) je aanvraag moet doen om het land binnen te mogen komen.quote:Op maandag 16 november 2009 21:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hmm, dat is snel veranderd dan. Ik heb dit formulier 2 maanden terug ingevuld.
Je bent niet bekend met ESTA?quote:Op maandag 16 november 2009 20:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik kreeg zojuist een mailtje van ESTA naar aanleiding van een vlucht die ik geboekt heb. Ik heb er nooit eerder van gehoord omdat ik onder een visum naar de US reis en dan hoeft dat niet. Wat ze precies vragen staat er niet, maar het is vanaf 12 januari 2009 verplicht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |