Aha, dat bedoelde Harrie Jekkers met "klein pocket-Madonnaatje"quote:
Moet daar niet Manowar staan?quote:
De jas van die rechtse lijkt best wel op de winterjas van mijn moeder, alleen heeft mijn ma de bontkraag eraf gehaaldquote:
Perenlikeurquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:29 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
De jas van die rechtse lijkt best wel op de winterjas van mijn moeder, alleen heeft mijn ma de bontkraag eraf gehaald
\
[ afbeelding ]
Holymoly wat een gaylords, check die pussy handtas ookquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:24 schreef Scarface2004 het volgende:
je sigaret zo vasthouden, the fuck
[ afbeelding ]
Wahaha tijden niet zo gelachen als om deze twee gasten. die twee missen echt wat hoor, een chromosoompje zo links en rechts.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:24 schreef Scarface2004 het volgende:
[ afbeelding ]
het niveauquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:06 schreef LAUWESTYLE het volgende:
Je kent ze wel, de msn doorstuuronzin.
Kreeg via iemand dit belachelijke bericht op msn:
;Mitchel. (*) Roze. zegt:
**Jongens, laten we plezier maken,, zet de kleur van je boxer die je nu aan hebt in je msn naam en vertel niet aan de meisjes wat die kleur betekend. laten we kijken hoe snel dit zich verspreid enhoeveel jongens een kleur in hun naam hebben staan. dan zulle alle meisjes zich afvragen waarom alle jongens een kleur in hun msn naam hebben staan, Alleen door sturen aan jongens!![]()
![]()
Gelijk uit mn msn lijst gegooid.
Dit waren vroeger vrouwen? Toch?quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:24 schreef Scarface2004 het volgende:
[ afbeelding ]
Die gast neemt het pruillipje en probeert er dan ook nog stoer bij te kijken, wat een fantastische combinatiequote:Op vrijdag 8 januari 2010 02:26 schreef LAUWESTYLE het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HAHAH kreeg net te horen dat onze photoshop held, hier bij mij op school zit.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:17 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Hulk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Photoshopheld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WTFquote:
Die kijkt ook niet of hij het zwarte garen heeft uitgevonden.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:44 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
Uit het KLB topic Mensen met meer dan 1000 vrienden op Hyves
Lijkt maar zo komt door het haarquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
WTF, grijs haar?? En ze heeft wel een beetje groot hoofd voor dat lijfje.
nee, een ofandere blogger uit zweden..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:46 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dat is toch een van die realdolls of niet?
Wat een kunstmatige kop heeft dat wijf.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:18 schreef Maaiks het volgende:
[..]
nee, een ofandere blogger uit zweden..
www.kissies.se
Nee die kenden we nog nietquote:
Hij ligt naast de vangrail te chillen, dat zie je tochquote:Op maandag 11 januari 2010 12:53 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
wtf ligt die gozer daar te doen?
Pff ik zou het niet meer weten! Maar jullie zijn goed met die hyves linkjes je kan er zo achter komen als het goed isquote:
quote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 15:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Pff ik zou het niet meer weten! Maar jullie zijn goed met die hyves linkjes je kan er zo achter komen als het goed is
Dan doe ik het wel:quote:
een vriend zijn hyvesquote:Op maandag 11 januari 2010 16:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dan doe ik het wel:
http://arunlachman.hyves.nl
en zo te zien scheert hij zich ook niet echtquote:Op maandag 11 januari 2010 16:49 schreef Wells.p het volgende:
[..]
een vriend zijn hyves![]()
[ afbeelding ]
Diezelfde jongen.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:49 schreef Wells.p het volgende:
[..]
een vriend zijn hyves![]()
[ afbeelding ]
Om wijven te regelen heb ik geen hyves met naaktfoto's nodig hoor..quote:
Dat was hem ja! Thanks!quote:Op maandag 11 januari 2010 16:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dan doe ik het wel:
http://arunlachman.hyves.nl
Ik denk dat ze te vroeg zijn geweest met het casten van Mustafa in Lion King: The Musical.quote:
Nee die dude die op Mustafa lijkt is serieus homo, een vriendin van mij kent hem.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:39 schreef Flammie het volgende:
@Enchanter
Nee dat denken de mensen hier maar deze jongens die hier belachelijk gezet worden neuken wel allemaal een wijf
Ik neuk ook een wijfquote:Op maandag 11 januari 2010 19:39 schreef Flammie het volgende:
@Enchanter
Nee dat denken de mensen hier maar deze jongens die hier belachelijk gezet worden neuken wel allemaal een wijf
Die wenkbrauwquote:Op maandag 11 januari 2010 21:44 schreef monikanyc het volgende:
[ afbeelding ]
ik kon het weer niet laten
Haha ja het ergste is dat dat meisje ook gewoon hier vlakbij woontquote:
liev tochquote:
ja datquote:Op maandag 11 januari 2010 21:56 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik neuk ook een wijf, maar daar hoef ik me niet voor als een homo te verkleden
![]()
Ik denk het ook.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:56 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik neuk ook een wijf, maar daar hoef ik me niet voor als een homo te verkleden
![]()
Ik kom trouwens dit soort 'over de top' mode poppetjes sowieso nooit tegen in Amsterdam , dus het zal wel iets 'plattelands' zijn.
Dat weerspreek ik, juist in de grote steden zie ik veel van dit soort figuren rondlopen.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:56 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik kom trouwens dit soort 'over de top' mode poppetjes sowieso nooit tegen in Amsterdam , dus het zal wel iets 'plattelands' zijn.
Ik bedoelde het niet zijnde negatief, hoor. Het staat gewoon op zijn hyves.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:39 schreef Flammie het volgende:
@Enchanter
Omg die zit bij mij op schoolquote:
En hopen dat z'n horloge dan stuk gaat.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:40 schreef LuNaTiC het volgende:
Wil je hem de volgende keer als ie langsloopt laten struikelen? Bij voorkeur op een plek waar hij een mooie faceplant kan maken, het liefst in een zo druk mogelijke plek?
Namens de gehele mensheid, alvast bedankt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |