De ruimte die je dan krijgt! Enorm, wij hebben er gewoon een super grote slaapkamer bij. En binnenkort gaat Eva daarnaartoe als Sjors geboren is.quote:Op maandag 16 november 2009 09:47 schreef Webkim het volgende:
Bumba aan het zoeken![]()
Hier wordt de dakkapel vandaag geplaatst. Wat een klereherrie. Maar het wordt wel heul groot boven.![]()
De auto van een van die werkmannen is net ingetikt: hij was vergeten zijn tomtom eruit te halen. Lullig zeg, zo op klaarlichte dag, voor ons huis.
omdat je BLIND bentquote:Op maandag 16 november 2009 10:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hey, waarom zie ik dit topic niet in de topiclijst?
Kind had een keer voetbal gekekenquote:Op maandag 16 november 2009 10:04 schreef pinquit het volgende:
huh, JAAAAAAA? doet ie dat vaker als ie wakker wordt?
quote:Op maandag 16 november 2009 10:06 schreef snoopy het volgende:
wat is een kinderhettywel een heks graag, de poppetjes bij AH waren op
quote:Op maandag 16 november 2009 10:07 schreef pinquit het volgende:
dan moet huup maar met een stofzuiger naar huis
Heb je datquote:Op maandag 16 november 2009 10:06 schreef snoopy het volgende:
Ja hoor, al was het even zoeken want hij had zich vermomd met een nieuw mutsje. De rakker.quote:Op maandag 16 november 2009 10:07 schreef Asyniur het volgende:
Vief, wat ik me nou afvraag hè: hebben jullie Bumba nou gevonden?![]()
TF![]()
dat wordt hier straks nog wat met die kleine en wij die uhm... Bumba zoeken...
ja maar dat valt steeds uit elkaarquote:
Die wilde ik ook! Ik was heel teleurgesteld dat ie niet echt wasquote:Op maandag 16 november 2009 10:07 schreef pinquit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deuze maar dan voor kinderen
je wil t niet moet je dan zeggenquote:Op maandag 16 november 2009 10:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]neehee, mn lief maakt me af!
verder lezen
ik wil em best meenemen voor TF maar ik ging met de trein en draagdoek en dan ben k er niet zo blij mee geloof ik
Snupchen ik heb wel een heks dubbel voor je. Hebben? ff je adres pmen
Die hier welquote:Op maandag 16 november 2009 10:04 schreef pinquit het volgende:
huh, JAAAAAAA? doet ie dat vaker als ie wakker wordt?
quote:Op maandag 16 november 2009 10:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja hoor, al was het even zoeken want hij had zich vermomd met een nieuw mutsje. De rakker.
Hier ook, Dean mag er niet meer aankomen van mij want ik wil er zelf naar kijkenquote:Op maandag 16 november 2009 10:09 schreef snoopy het volgende:
[..]
ja maar dat valt steeds uit elkaar![]()
Een kinderhetty hoef ik niet zie ik nu!
Owja, dat heb ik toen ook gezien. Erg hè? Waar die ouders allemaal mee akkoord gaan!quote:Op maandag 16 november 2009 10:11 schreef Vivi het volgende:
Oh en ik plaats de vreselijke ouders gewoon nog een keer, omdat het kan.
Ik zie je zaterdag toch?quote:Op maandag 16 november 2009 10:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Snupchen ik heb wel een heks dubbel voor je. Hebben? ff je adres pmen
en ik was al misselijkquote:Op maandag 16 november 2009 10:11 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hier ook, Dean mag er niet meer aankomen van mij want ik wil er zelf naar kijken.
Oh en ik plaats de vreselijke ouders gewoon nog een keer, omdat het kan.
neejoh, we gaan hier uit eten zaterdag!quote:Op maandag 16 november 2009 10:12 schreef Asyniur het volgende:
Zaterdag gaan we hier uit eten...![]()
Ik heb er nu al zin in!
als ik hem heb neem ik hem wel mee voor je.quote:Op maandag 16 november 2009 10:06 schreef snoopy het volgende:
quote:Op maandag 16 november 2009 10:17 schreef livelink het volgende:
Gvd, Job wilde net met mij een peperkoekenhuisje maken. En ik ben zo slecht in al dat soort ongein, maar ik had me vermand. Iedereen kan het, dus ik ook.
Eerst suiker smelten. Na dik een half uur roeren eindelijk gesmolten suiker om het huisje in elkaar te zetten. Dat lukt dus niet. Het eindresultaat is dat alles plakt behalve het peperkoekhuisje, ik waarschijnlijk een pan kan weggooien en Job ligt te huilen dat andere moeders dat wel gewoon kunnen. Moederschap is voor mij ook wel een gevoel van continue falen. Zeker nu de verjaardagen er weer aankomen met traktaties en feestjes en ik nu al kan huilen als ik daar aan moet denken.
Jaquote:Op maandag 16 november 2009 10:14 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Owja, dat heb ik toen ook gezien. Erg hè? Waar die ouders allemaal mee akkoord gaan!
Gvd, Job wilde net met mij een peperkoekenhuisje maken. En ik ben zo slecht in al dat soort ongein, maar ik had me vermand. Iedereen kan het, dus ik ook.
Eerst suiker smelten. Na dik een half uur roeren eindelijk gesmolten suiker om het huisje in elkaar te zetten. Dat lukt dus niet. Het eindresultaat is dat alles plakt behalve het peperkoekhuisje, ik waarschijnlijk een pan kan weggooien en Job ligt te huilen dat andere moeders dat wel gewoon kunnen. Moederschap is voor mij ook wel een gevoel van continue falen. Zeker nu de verjaardagen er weer aankomen met traktaties en feestjes en ik nu al kan huilen als ik daar aan moet denken.
Nee joh, da's voor ons veelste ver wegquote:Op maandag 16 november 2009 10:18 schreef pinquit het volgende:
[..]
neejoh, we gaan hier uit eten zaterdag!
Ik ben ook niet zo'n creatieveling. Gelukkig zijn er ook traktaties te koop...quote:Op maandag 16 november 2009 10:17 schreef livelink het volgende:
Ja, ik schrok er ook van...quote:Op maandag 16 november 2009 10:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja![]()
.
" Voelt uw kind zich op zijn gemak met dode of stervende dieren?"
"Geen enkel probleem!"
D:'). Dat "stervende" ook .
Bij de extra's op de DVD stond nog een hele erge, van een moeder die werd gevraagd of haar kind van de 4e verdieping van een gebouw zou durven springen.
De eerste keer vind ze het misschien een beetje eng maar ik weet zeker dat ze het daarna heel leuk vind! .
Ik mag toch hopen dat mensen meteen uit de ouderlijke macht ontzet zijn!
Ik ging er stiekem vanuit dat dat egwoon in scene gezet wasquote:Op maandag 16 november 2009 10:29 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja, ik schrok er ook van...
Volgens mij hebben de meeste de vragen niet eens echt bewust gehoord maar waren ze meer bezig met het feit dat hun kind gecast werd voor een film
Niet teveel dingen meenemen die je achteraf misschien toch niet gebruiktquote:
Nee, daar staat Sascha om bekend: dat hij ook wel castings en/of stukken film opneemt die gewoon echt zijn en gebruikt voor zijn film...quote:Op maandag 16 november 2009 10:30 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Ik ging er stiekem vanuit dat dat egwoon in scene gezet was![]()
quote:Op maandag 16 november 2009 10:32 schreef pinquit het volgende:
Leuk evenstar! Max heeft gisteren 2 hele leuke vingerbeestjes (gna) uitgezochteven fototje maken
![]()
ze zijn zo leuk
kwok?quote:Op maandag 16 november 2009 10:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja![]()
.
" Voelt uw kind zich op zijn gemak met dode of stervende dieren?"
"Geen enkel probleem!"
D:'). Dat "stervende" ook .
Bij de extra's op de DVD stond nog een hele erge, van een moeder die werd gevraagd of haar kind van de 4e verdieping van een gebouw zou durven springen.
De eerste keer vind ze het misschien een beetje eng maar ik weet zeker dat ze het daarna heel leuk vind! .
Ik mag toch hopen dat mensen meteen uit de ouderlijke macht ontzet zijn!
quote:Op maandag 16 november 2009 10:34 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nee, daar staat Sascha om bekend: dat hij ook wel castings en/of stukken film opneemt die gewoon echt zijn en gebruikt voor zijn film...
Zo ook in de film Borat waar hij met studenten meelift in een camper en die slaan dan allerlei denigrerende opmerkingen uit. Dat staat in de film. Later hebben ze geprobeerd hem hiervoor aan te klagen, maar dat is (volens mij) niet gelukt omdat ze wisten dat het opgenomen werd en dat het voor een film gebruikt werd. Alleen hadden ze er geen idee van dat die film zo populair zou worden
ahh je hebt ook echt dingen nodigquote:Op maandag 16 november 2009 10:37 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Ik wil plankjes om mijn nieuwe kekke tv op te zetten, en mijn ps3 en mediabox![]()
En een dvd rek, en een slon tafeltje, en een boekenkast, en een tafeltje en stoeltje![]()
En van die kikker kussentjes op de stoeltjes.
En dan wordt dat zondag opgehange, want om nou voor die paar gaten een boor machine te kopen gaat een beetje ver![]()
En dan is beneden echt helemaal af( bijna een jaar na dato
Leuk leuk leuk! Ga je in Eindhoven?quote:Op maandag 16 november 2009 10:37 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Ik wil plankjes om mijn nieuwe kekke tv op te zetten, en mijn ps3 en mediabox![]()
En een dvd rek, en een slon tafeltje, en een boekenkast, en een tafeltje en stoeltje![]()
En van die kikker kussentjes op de stoeltjes.
En dan wordt dat zondag opgehange, want om nou voor die paar gaten een boor machine te kopen gaat een beetje ver![]()
En dan is beneden echt helemaal af( bijna een jaar na dato
Ja nou ik had het geld er eerder niet voor om echt naar mijn zin te makenquote:Op maandag 16 november 2009 10:41 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Leuk leuk leuk! Ga je in Eindhoven?
En een jaar na dato, das helemaal niet lang hoor!
ik heb er wel eens langer over gedaan, soms zelfs zo lang dat ik alweer ging verhuizen...![]()
ik zing zelf sin juni/juli mee met bijv band aidquote:Op maandag 16 november 2009 10:44 schreef Kleurdoos het volgende:
Christmaaaaaaaas baby pleaseee come hoooommmmmmmeee
ik heb echt issues
de buren zullen zo wel aanbellen
quote:Op maandag 16 november 2009 10:44 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Ja nou ik had het geld er eerder niet voor om echt naar mijn zin te maken, en nee naar heerlen
![]()
Ik moet vanmiddag met Arwen naar de kinderartsin Mestriechhhh
![]()
En ik vroeg papa liefdie heeft een busje hihi kan lekker veel in
Hihi ik de pretenders en danaquote:Op maandag 16 november 2009 10:44 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik zing zelf sin juni/juli mee met bijv band aid
quote:Op maandag 16 november 2009 10:46 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ooohh! Ik wil mee!!!
maar ik heb niks nodig...![]()
Dan hoor je nog niet op je werk, hoor!quote:Op maandag 16 november 2009 10:49 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Als je op je werk de héle wc moet poetsen, omdat je toch nog niet helemaal hersteld bent van een soort buikgriep, dan ben je wel best zielig, he?![]()
![]()
Dat is niet best wel zielig, dat is héél zielig!quote:Op maandag 16 november 2009 10:49 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Als je op je werk de héle wc moet poetsen, omdat je toch nog niet helemaal hersteld bent van een soort buikgriep, dan ben je wel best zielig, he?![]()
![]()
quote:Op maandag 16 november 2009 11:43 schreef Meimeltje het volgende:
We hebben ons van de week rotgezocht naar Bumba....
quote:Op maandag 16 november 2009 11:43 schreef Meimeltje het volgende:
Ik kom hier nooit, maar zag de topictitel en dacht ineens huhh heeft mn man hier een topic gemaakt
We hebben ons van de week rotgezocht naar Bumba....Kyllian wilde echt niet gaan slapen zonder Bumba. Uiteindelijk gevonden in zn eigen keukentje verstopt
Nee en ik denk dat dat ook maar beter isquote:Op maandag 16 november 2009 11:49 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]O jee, weet je waar deze 'bumba' over gaat ?
Zo, weer terug van de chiropractorquote:Op maandag 16 november 2009 10:49 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Livelink.Ik kan dat ook niet, hoor!
![]()
Kim, ik kan me echt voorstellen dat 4 dagen veel is. En als een werkster er dan niet in zit of dat voelt niet fijn, dan is het wel echt véél. Ik snap.![]()
Vivi, ik duim voor je, hoor!
![]()
Helpt het als ik je vertel dat het bij ons precies hetzelfde ging? Behalve dan dat de onderdelen onderweg ook nog brakenquote:Op maandag 16 november 2009 10:17 schreef livelink het volgende:
Meestal niet hoor, Ingridquote:Op maandag 16 november 2009 12:33 schreef _Ingrid_ het volgende:
Livelink
Vanmiddag hoor ik of Kim ook op de basisschool moet trakteren. Ik hoop het niet.
Vrijdag gaat ze op knapzakjes trakteren. Ik ben in zulke dingen niet zo goed.
quote:Op maandag 16 november 2009 12:34 schreef Groofsken het volgende:
Oh kim, vier (volle) dagen is ook veel inderdaad. Minder is geen optie begrijp ik? Ik heb trouwens sinds twee maanden een meisje van 15 als hulp in de huishouding. Kost je wat extra uitleg en begeleiding de eerste twee keer, maar is wel lekker goedkoop. Misschien eens een briefje ophangen bij de AH ofzo?
Zingen in bedje is lief inderdaad en doet ze da laatste dagen steeds:
Ik denk dat ze Vader Jacob zingt.
Afgelopen vrijdag werd er bij mij in de klas chips getrakteerd. En later kwam er een meisje die zei dat ze dát echt niet leuk vond, dat IEDEREEN chips trakteerde. Dat was niet origineel.quote:Op maandag 16 november 2009 13:14 schreef livelink het volgende:
MvD, wat een ellende is dat. Job heeft net ook in zijn broek gepoept, net te laat bij de wc![]()
Er heerst echt een rottig virus. Hoe gaat het met jouw zieken, Trui?
Het peperkoekhuisje wordt nu maar gewoon opgegeten, de pan ging gelukkig nog verrassend makkelijk schoon. De caramel brak toen ik er afwisselend heet en koud water op liet lopen. Dus de rust is even wedergekeerd hier.
Nu nog bedenken wat Job donderdag gaat trakteren. Ik wilde zo'n pannenkoek/fruitspiesje, maar daar heeft Job zijn veto over uitgesproken. Job wilde zakjes chips uitdelen, waar ik mijn veto over heb uitgesproken. Nu zitten we in een patstelling.
misschien van die eierkoek tropische eilandjes? Eierkoek en dan met zo'n ijsjes-parapluutje erin geprikt, snoeppoppetje onder het parapluutje et voila.quote:Op maandag 16 november 2009 13:14 schreef livelink het volgende:
MvD, wat een ellende is dat. Job heeft net ook in zijn broek gepoept, net te laat bij de wc![]()
Er heerst echt een rottig virus. Hoe gaat het met jouw zieken, Trui?
Het peperkoekhuisje wordt nu maar gewoon opgegeten, de pan ging gelukkig nog verrassend makkelijk schoon. De caramel brak toen ik er afwisselend heet en koud water op liet lopen. Dus de rust is even wedergekeerd hier.
Nu nog bedenken wat Job donderdag gaat trakteren. Ik wilde zo'n pannenkoek/fruitspiesje, maar daar heeft Job zijn veto over uitgesproken. Job wilde zakjes chips uitdelen, waar ik mijn veto over heb uitgesproken. Nu zitten we in een patstelling.
leukquote:Op maandag 16 november 2009 15:04 schreef k_i_m het volgende:
Oh, we gaan zo het voorlopig koopcontract van het nieuwe huis tekenen [ afbeelding ]
Whoah! Suptertof!quote:Op maandag 16 november 2009 15:04 schreef k_i_m het volgende:
Oh, we gaan zo het voorlopig koopcontract van het nieuwe huis tekenen [ afbeelding ]
Spannendquote:Op maandag 16 november 2009 15:04 schreef k_i_m het volgende:
www.freemov2avi.comquote:Op maandag 16 november 2009 15:54 schreef MeNicole2 het volgende:
Weet iemand hier toevallig hoe ik MOV bestanden om kan zetten naar Avi bestand ofzo?
dat is ook geen fijne situatie.quote:Op maandag 16 november 2009 15:56 schreef Fannie het volgende:
Goeiesmiddags![]()
Bah wat een veel zieken toch weer,beterschaps allemaal
![]()
Huup, wat vervelend van je baan zeg, motivatie zou bij mij ook ver te zoeken zijn denk ik.
Groofsken wat ligt je dametje lief te zingen.![]()
Innepin, wat een stunt met je ovenklok![]()
Dames die op banenjacht gaan....succes!![]()
K_I_M, das tof!![]()
Ik weet op het moment niet wat ik met mijn baantje moet, als ik um al nog heb![]()
2 weken terug moest ik werken op dinsdag, m'n baas zou er zelf niet zijn (congres), maar hij had gezegd dat er iemand anders zou zijn en die zou me ook komen helpen, want er was veel strijkwerk. Dus ik stond netjes om 10 uur voor de deur, bel aan, en niemand doet open
.
Toen dacht ik, ik blijf wachten tot 11 uur, maar 10 voor 11 dacht ik, nou de ballen, ik sta te verkleumen hier, ik ga naar huis. (Heb al vaker voor een dichte deur gestaan)
Daarna heb ik hem ge-smst, een paar keer gebeld de afgelopen twee weken, vandaag ook weer, en hij neemt gewoon niet op!Erg vaag, en ik baal stevig daarvan.
Kuur afmaken, maar yakult bij gaan drinken. Dat helpt bij mij altijd enorm goed tegen de sproeieritisquote:Op maandag 16 november 2009 16:18 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Gaaf, Kim!
Ik ben verlost van het gaasje en ben thuis met die buikkrampen. Ik kaartte het aan bij de kaakchirurg, omdat het ook door de antobiotica kan komen. Ik moet de tweede kuur nog afmaken, nog 4,5 dag eigenlijk. Maar hij zei: stop er maar mee dan, want je hebt nu al 7 dagen antibiotica gehad.Hij vermoedde dus dat het mijn darmflora nogal onderuit haalt ofzo, maar euhm, een kuur móet je toch afmaken? Ik twijfel een beetje wat te doen. Maar ja, weten jullie ook niet natuurlijk.
Echt waar? Yakult? Moet ik ook maar eens gaan halen danquote:Op maandag 16 november 2009 16:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Kuur afmaken, maar yakult bij gaan drinken. Dat helpt bij mij altijd enorm goed tegen de sproeieritis
Alle kleine beetjes info helpen... toch?quote:Op maandag 16 november 2009 17:08 schreef Jarno het volgende:
Ik zou gewoon naar een arts luisteren ipv FOKkers MVD maar dat ben ik.
Ja, maar als een arts je nav maagklachten zegt te stoppen met een kuur vind ik het erg vreemd om dan te adviseren TOCH maar door te gaan en er 1 of ander wazig Yakult dingetje bij te drinken...quote:Op maandag 16 november 2009 17:10 schreef Fannie het volgende:
[..]
Alle kleine beetjes info helpen... toch?
quote:Op maandag 16 november 2009 17:28 schreef Kleurdoos het volgende:
whihihi, ik heb net een uur lang met mijn vinger vastgezeten in een nieuw soort babytandenborsteltje (met gat in het handvat)
Af en toe hè, kan jij zo intelligent overkomenquote:Op maandag 16 november 2009 17:28 schreef Kleurdoos het volgende:
whihihi, ik heb net een uur lang met mijn vinger vastgezeten in een nieuw soort babytandenborsteltje (met gat in het handvat)
whahahahahaaquote:Op maandag 16 november 2009 17:30 schreef innepin het volgende:
[..]
Af en toe hè, kan jij zo intelligent overkomen![]()
![]()
Ow daarom geef je geen antwoord op m'n vraagquote:Op maandag 16 november 2009 17:28 schreef Kleurdoos het volgende:
quote:Op maandag 16 november 2009 17:28 schreef Kleurdoos het volgende:
Ze ging helemaal glimmen toen ik nog net niet hysterisch zei dat ik ze ook ging passenquote:
Dan ben je ook je sokken kwijt, als je gewone zonder fummels hebtquote:Op maandag 16 november 2009 17:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn oudste moet nog 4 maten, dan hebben we ook dezelfde maat
Alleen deze nog en er stonden nog 3 dozen 36,5 1x 37 1x 32 en volgens mij nog een maat 36 en een maat 39 en ze vallen 1 maat groter dan er in staat.quote:Op maandag 16 november 2009 18:22 schreef Kleurdoos het volgende:
Alkmaar?hmmzz nog meer van zulks Mous?
hmzz.. jammer, 39 pas ik wel maar als ze groter vallen dan is t te grootquote:Op maandag 16 november 2009 18:24 schreef moussy het volgende:
[..]
Alleen deze nog en er stonden nog 3 dozen 36,5 1x 37 1x 32 en volgens mij nog een maat 36 en een maat 39 en ze vallen 1 maat groter dan er in staat.
Ik had gebeld of ze een paar voor René weg wilden zetten en dat deden ze
Gewoon bellen morgen, maar er stond nog heel weinig en er gingen mensen best wel bozig weg.. het is namelijk op=opquote:Op maandag 16 november 2009 18:31 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
hmzz.. jammer, 39 pas ik wel maar als ze groter vallen dan is t te groot
ik hou wel van hyperschoenen
bij de scapino hebben ze van die grijze met idiote bloemetjes eropdiewillikook
die UGGS pasten anders primaquote:Op maandag 16 november 2009 18:01 schreef k_i_m het volgende:
Hier zal het nog wel even duren voor we dezelfde maat hebben.
k vind deze boekenleggers wel leukquote:Op maandag 16 november 2009 19:21 schreef Asyniur het volgende:
wieowie?
Ik zoek een leuke traktatie c.q leuk presentje voor een boel collega's waar ik afscheid van moet nemen na 3 jaar mee te hebben samen gewerkt. Het moet dus echt iets kleins zijn en de evt traktatie moet lang houdbaar zijn (omdat niet iedereen het meteen kan meenemen).
Heeft iemand een idee of een site waar je zoiets kan krijgen?
quote:Op maandag 16 november 2009 19:21 schreef Asyniur het volgende:
wieowie?
Ik zoek een leuke traktatie c.q leuk presentje voor een boel collega's waar ik afscheid van moet nemen na 3 jaar mee te hebben samen gewerkt. Het moet dus echt iets kleins zijn en de evt traktatie moet lang houdbaar zijn (omdat niet iedereen het meteen kan meenemen).
L.A. Gear met een lempke erin?quote:Op maandag 16 november 2009 18:31 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
hmzz.. jammer, 39 pas ik wel maar als ze groter vallen dan is t te groot
ik hou wel van hyperschoenen
bij de scapino hebben ze van die grijze met idiote bloemetjes eropdiewillikook
Dat is wat ik bedoel!quote:Op maandag 16 november 2009 19:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
k vind deze boekenleggers wel leuk
[ afbeelding ]
maar ook zoiets vind ik wel leuk
[ afbeelding ]
http://www.sweetmemories.nl/
Zo'n gelukspoppetje met een kaartje er aan?quote:Op maandag 16 november 2009 19:21 schreef Asyniur het volgende:
wieowie?
Hihi, en dan gaan we ook nog eens zaterdag zonder kind taartjes eten en winkelen.quote:
balen!quote:Op maandag 16 november 2009 19:37 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dat is wat ik bedoel!
Alleen zijn ze gesloten t/m 29 november
een toko, heerlen bij die wat aan de stationstraat zit naast de dumpshop misschienquote:Op maandag 16 november 2009 19:43 schreef Asyniur het volgende:
Die gelukspoppetjes is wel een goed idee! Waar kun je die krijgen?
(met een klein zakje lekkers erbij ofzo)
Bij de wereldwinkel worden ze vaak verkocht. Bij ons tenminste, online kan ook. Zoals hierquote:Op maandag 16 november 2009 19:43 schreef Asyniur het volgende:
Die gelukspoppetjes is wel een goed idee! Waar kun je die krijgen?
(met een klein zakje lekkers erbij ofzo)
Lekker thee, norrit die mag je houdenquote:Op maandag 16 november 2009 19:43 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Kopje thee, evenstar?
Of norit? Heb ik ook plenty!
quote:Op maandag 16 november 2009 19:40 schreef YPPY het volgende:
[..]
Hihi, en dan gaan we ook nog eens zaterdag zonder kind taartjes eten en winkelen.
En ik wil ook nog naar de Starbucksquote:
Aah mooi dat je geslaagd bentquote:Op maandag 16 november 2009 19:46 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Lekker thee, norrit die mag je houden
En Asy uiteraard aan je gedachtlekker bakje thee gedronken en veel teveel geld uitgegeven
- Trofast kast de lange hoge
- trofast kast dat trapsgewijsding
- bakken en lades voor in de trofast
- tafeltje met stoeltjes
- lack planken voor me TV en ps3 en mediabox
- salon tafel
- 2 opbergmanden
- 2 kikkerkussentjes voor op de stoelen![]()
Kinderarts was dubbel beetje maar dat plaats ik zo in peutertopic
O jee, ik lust geen koffie.quote:
iig ook hele lekkere theequote:Op maandag 16 november 2009 20:04 schreef YPPY het volgende:
[..]
O jee, ik lust geen koffie.![]()
Hebben ze daar ook warme chocolademelk, appeltaart of softijs?
![]()
quote:Op maandag 16 november 2009 20:04 schreef YPPY het volgende:
[..]
O jee, ik lust geen koffie.![]()
Hebben ze daar ook warme chocolademelk, appeltaart of softijs?
![]()
Ja zeg het eens?quote:Op maandag 16 november 2009 20:03 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Grey's anatomy fans ???
Skip de high tea, we gaan naar starbucks, sorry innepin.quote:
Over 20 minutenquote:Op maandag 16 november 2009 20:09 schreef _Ingrid_ het volgende:
[quote]Op maandag 16 november 2009 20:03 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Grey's anatomy fans ???
[/quote
Ja zeg het eens?
Niets inhouden, hysterisch inleven en tranen laten rollen !quote:Op maandag 16 november 2009 20:11 schreef _Ingrid_ het volgende:
Crap, weer tranen inhouden dus.
quote:Op maandag 16 november 2009 20:26 schreef YPPY het volgende:
Het is Top Models avond. Vanavond finale!
quote:Op maandag 16 november 2009 20:29 schreef MevrouwVanDalen het volgende:Ik hoor ook in het clubje van nooit grey's gezien hebben.
Whahoequote:Op maandag 16 november 2009 20:31 schreef m@x het volgende:
Dat wordt echt liefde op het tweede gezicht zaterdag YPPY
Lijkt me wel zo veilig, kan je ook niet mijn kind in een linnen tasje meenemen en vervolgens in een kluisje stoppenquote:Op maandag 16 november 2009 20:09 schreef YPPY het volgende:
[..]
Skip de high tea, we gaan naar starbucks, sorry innepin.
He, ik zou d'r wel in een doek doen, dat is handiger.quote:Op maandag 16 november 2009 20:48 schreef innepin het volgende:
[..]
Lijkt me wel zo veilig, kan je ook niet mijn kind in een linnen tasje meenemen en vervolgens in een kluisje stoppen![]()
Overigens kan ik je wel vertellen dat starbucks koffie lekkerder is dan tantes koffie
hier ook, maar ik heb er geen zin inquote:Op maandag 16 november 2009 20:39 schreef Fannie het volgende:
Greys heb ik vorig seizoen gevolgd, maar het wordt me nu alweer te langdradig![]()
Hier staat nu Batman Begins op....
The horrorquote:Op maandag 16 november 2009 20:51 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Hihi, ik krijg net een mail dat vrienden van ons niet 1, niet 2, maar 3 baby's krijgen! Een drieling!![]()
Wow. Dat. Is. Veel.quote:Op maandag 16 november 2009 20:51 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Hihi, ik krijg net een mail dat vrienden van ons niet 1, niet 2, maar 3 baby's krijgen! Een drieling!![]()
Ja, ik was die enge met het linnen tasje en het kluisje. YPPY had daar niks mee te makenquote:Op maandag 16 november 2009 20:49 schreef YPPY het volgende:
[..]
He, ik zou d'r wel in een doek doen, dat is handiger.
Ik vind ze allemaal eng. Maar straks komt Nigel Barkerquote:Op maandag 16 november 2009 20:53 schreef miss_sly het volgende:
Hier ook BNTM.
Van mij mag die Belgische wel winnen
Jah! De hele kast van Bep ruikt er nu naarquote:Op maandag 16 november 2009 19:34 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik wel! Wij gebruiken altijd Ariel en dat ruikt echt lekker!
Hè, Taartjesfee?
Jeuh...dat is veel! En na de eerste schrik zijn ze ook blij?quote:Op maandag 16 november 2009 20:51 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Maxime was het beste, vond ikquote:Op maandag 16 november 2009 20:57 schreef m@x het volgende:
OMG, wat gaan die zgn HNTM de mist in met die spotjes zeg
Oei, das ff heftigquote:Op maandag 16 november 2009 20:51 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Nie erg! Lekkerquote:
Ik zou als eerste denken dat we moeten verhuizenquote:Op maandag 16 november 2009 21:02 schreef Saffier het volgende:
3 beebjes tegelijk
Ik zou als eerste denken 'als ze maar lang genoeg binnen blijven zitten' Maar verder...![]()
![]()
Ja, die heb ik gedaan. En toen ik de titel van de mail las dacht ik dat de mail ergens anders over zou gaan. Namelijk hierover.quote:Op maandag 16 november 2009 21:18 schreef miss_sly het volgende:
Hebben hier andere mensen ook zo'n mailtje gekregen met " Wees voorzichtig op de weg want we zijn er weer" gehad? Met die te schattige foto's van een jong egeltje![]()
quote:
quote:
Als jij zaterdag zo;n egeltje meeneemt....wie weetquote:
Aaaawwwwquote:
wauw, fantastischquote:Op maandag 16 november 2009 20:51 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Mag een geknutselde egel ook?quote:Op maandag 16 november 2009 21:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als jij zaterdag zo;n egeltje meeneemt....wie weet
hahahaquote:Op maandag 16 november 2009 21:51 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Lijkt me zo leuk als mensen dan -kijkend naar je heel dikke buik- quasi-grappend vragen: "Weet je zeker dat hef er geen twee zijn?!"
vast ergens gelezen dat ze dr schoen mag zetten nu sint weer in t land isquote:Op maandag 16 november 2009 21:52 schreef Fannie het volgende:
Mijn dochter spoort niet!![]()
Ze zit achter dr laptop, springt ineens op, doet dr schoen uit, zettum op de vensterbank, begint al springend "sinterklaas kapoentje" te zingen, en gaat weer achter de laptop....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |