Huren op basis van een campuscontract. Als je opleiding is afgelopen/je stopt moet je er uit binnen 6 maanden. De woningen van P.F worden eind 2010 leeggehaald maar er gaan geruchten dat ze nog jaren langer blijven staan.quote:Op zondag 29 november 2009 16:18 schreef LangeJan het volgende:
Koop je zo een ding? Of is dit puur huur?
PF zoek je nog zo'n kastje?quote:Op maandag 16 november 2009 10:40 schreef P.F het volgende:
Ik wil ook graag zo een kastje, maar dan wit:
[ afbeelding ]
Ja! (Weet alleen nog niet of ik hem kwijt kanquote:Op zondag 6 december 2009 13:49 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
PF zoek je nog zo'n kastje?
Ik heb er nog 1 staan, is nog wel bruin, dus nog even schilderen.
Ik woon in de buurt van Eindhoven, voor 50 mag je em komen halen..quote:Op zondag 6 december 2009 15:10 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja! (Weet alleen nog niet of ik hem kwijt kan)
Waar woon je en wat wil je er voor?
Ja roze!! Of die kleur uit mijn gang? Weet je die nog? Anders moet je binnenkort maar weer langskomen!quote:
Hahaha, gelukkig, maar die tandpasta is ook zoo geniaalquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:04 schreef Greys het volgende:
PF, wat ben je toch een heerlijke troela met je detailfoto's van de tandpasta en de kookwekker!![]()
Ik hou d'r van!
Ziet er prima uit!
Ja klopt, 140quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:55 schreef Merel1808 het volgende:
Ziet er goed uit!
Hoe breed is jouw bed? 1.40?
Welke kleur was je gang ook al weer? Ik moet maar even komen kijken jaquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja roze!! Of die kleur uit mijn gang? Weet je die nog? Anders moet je binnenkort maar weer langskomen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |