Laat even weten hoe het tentamen ging.quote:
Slaap lekker en succes enzoquote:
Zal ik doenquote:Op maandag 16 november 2009 01:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Laat even weten hoe het tentamen ging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 01:32 schreef Drinky het volgende:
[..]
Zal ik doen
Ahh scheisse man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes en slaap lekker.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op maandag 16 november 2009 01:32 schreef Drinky het volgende:
[..]
Zal ik doen
Godverdomme, jij bent een "Spoiler tag" rapistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck you
In het leven gaat er weinig boven de beste Godsdienst ooit. Alcoholisme.
Keej, het antwoord, op een enkele uitzondering na is dus "nee.'quote:Op zondag 15 november 2009 22:57 schreef tesssssssss het volgende:
Hoi,
Ik denk dat ik ongeveer al wel kan raden wat voor soort reakties ik ga krijgen, maar toch........Zullen we elkaar gewoon weer zoals "in de goede oude tijd'uitschelden zonder ziektes in de scheldwoorden???? Dat is toch veel leuker eigenlijk?
Okquote:Op maandag 16 november 2009 02:19 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Godverdomme, jij bent een "Spoiler tag" rapist
Fuck you
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |