Weet ik toch.quote:Op maandag 16 november 2009 00:49 schreef Drinky het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben snel tevreden met goede dingen, bedankt voor de erkenning, ik waardeer het ten zeerste
goed geradenquote:Op maandag 16 november 2009 00:49 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik heb toch al antwoord gegeven? maar nog een keer, als iemand de behoefte heeft om mij voor slet uit te schelden........Nah daar heb ik inderdaad niet zo veel problemen mee, nee......Niet echt......het schelden is meestal toch een vorm van provoceren.......het is gewoon om je uit de tent te lokken zeg maar....en dat weet ik dan bij voorbaat al......Het is gewoon zo, ik zag laatst dat item dat meisje met die terminale ziekte op het journaal, die een campagne ging voeren tegen het gebruik van het woord "kanker" in scheldwoorden. Er daar trok ik de conclusie uit dat er dus mensen zijn die er heel erg door gekwetst worden.....Dat meisje wist dat ze ging sterven en dat was het laatste wat ze nog wilde doen....Als julli mij dan te gevoelig vinden.Kan. Als jullie boos worden. Kan ook. Als jullie mij een snob vinden. Kan ook. Maar ik dacht gewoon ik begin er een topic op FOK! over. Niet meer en niet minder. Kijken hoe groot de kans s dat het met die campagne wat word. Maar die is niet zo groot, denk ik.......
Kijk, in bovenstaande gaf ik aan dat dat meisje zich er dus wel gekwetst door voelde.......Maar ik realiseer me wel, dat de keuze, of je rekening houd met iemand anders zijn of haar gevoelens een zeer persoonlijke is. De een doet het wel de andere niet. Dat is denk ik mischien iets wat je met je opvoeding hebt meegekregen of wat gewoon in je karakter zit.quote:Op maandag 16 november 2009 00:49 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik heb toch al antwoord gegeven? maar nog een keer, als iemand de behoefte heeft om mij voor slet uit te schelden........Nah daar heb ik inderdaad niet zo veel problemen mee, nee......Niet echt......het schelden is meestal toch een vorm van provoceren.......het is gewoon om je uit de tent te lokken zeg maar....en dat weet ik dan bij voorbaat al......Het is gewoon zo, ik zag laatst dat item dat meisje met die terminale ziekte op het journaal, die een campagne ging voeren tegen het gebruik van het woord "kanker" in scheldwoorden. Er daar trok ik de conclusie uit dat er dus mensen zijn die er heel erg door gekwetst worden.....Dat meisje wist dat ze ging sterven en dat was het laatste wat ze nog wilde doen....Als julli mij dan te gevoelig vinden.Kan. Als jullie boos worden. Kan ook. Als jullie mij een snob vinden. Kan ook. Maar ik dacht gewoon ik begin er een topic op FOK! over. Niet meer en niet minder. Kijken hoe groot de kans s dat het met die campagne wat word. Maar die is niet zo groot, denk ik.......
Je geeft hierin geen antwoord op de vragen die gesteld worden.quote:Op maandag 16 november 2009 01:04 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Kijk, in bovenstaande gaf ik aan dat dat meisje zich er dus wel gekwetst door voelde.......Maar ik realiseer me wel, dat de keuze, of je rekening houd met iemand anders zijn of haar gevoelens een zeer persoonlijke is. De een doet het wel de andere niet. Dat is denk ik mischien iets wat je met je opvoeding hebt meegekregen of wat gewoon in je karakter zit.
quote:Op maandag 16 november 2009 01:06 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je geeft hierin geen antwoord op de vragen die gesteld worden.
Je geeft nog steeds geen antwoord op de vragen die gesteld worden. Maar ik geef op, je wilt kennelijk niet.quote:Op maandag 16 november 2009 01:14 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat dat meisje met terminale kanker een campagne begint tegen het woord kanker in scheldwoorden zegt al veel. Ze zei in het interview dat mensen zich niet realiseren waar ze mee spotten/schelden......sommige mensen zeggen ook letterlijk "krijg de kanker"of "krijg de tyfus" ......Ik las hier op het forum ook het woord "kankermongool".........Het is natuurlijk een vrij land.... Maar ik mag dan ook zelf bepalen dat ik dat niet doe.....en ik wilde een beetje polsen hoe mensen er over dachten.......Dat weet ik nu ongeveer wel........
quote:Op maandag 16 november 2009 01:16 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je geeft nog steeds geen antwoord op de vragen die gesteld worden. Maar ik geef op, je wilt kennelijk niet.
quote:
Wanneer was dat precies?quote:Op zondag 15 november 2009 22:57 schreef tesssssssss het volgende:
Zullen we elkaar gewoon weer zoals "in de goede oude tijd'uitschelden zonder ziektes in de scheldwoorden???
Nee. Lees de vraag maar na en dan jouw 'antwoord'.quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 01:21 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
if that's the best you can do that's really sad
Mijn god dat heb ik nog maar tig keer gedaan in dit topic. Ik blijf niet bezig hoor. Ik verwacht overigens naast je eigen brabbeltje niet opeens wel een zinnig antwoord dus ik ga de moeite niet meer nemen.quote:Op maandag 16 november 2009 01:22 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Okeej zou je de vragen dan nog een keer willen quoten?
welke goed oude tijd??quote:Op zondag 15 november 2009 22:57 schreef tesssssssss het volgende:
Hoi,
Ik denk dat ik ongeveer al wel kan raden wat voor soort reakties ik ga krijgen, maar toch........Zullen we elkaar gewoon weer zoals "in de goede oude tijd'uitschelden zonder ziektes in de scheldwoorden???? Dat is toch veel leuker eigenlijk?
Welterusten........en........ tot........ziens.........quote:Op maandag 16 november 2009 01:25 schreef tesssssssss het volgende:
okeej...jammer,ik had ze graag willen beantwoorden........ bedankt voor jullie bijdrages dan.........Welterusten......
Het is niet dat ze opeens niet meer in dit topic staan- en op deze pagina- dus als je echt wilt antwoorden kan dat hoor.quote:Op maandag 16 november 2009 01:25 schreef tesssssssss het volgende:
okeej...jammer,ik had ze graag willen beantwoorden........ bedankt voor jullie bijdrages dan.........Welterusten......
hoerekankerkut is van deze tijd he.....quote:Op maandag 16 november 2009 01:27 schreef Drinky het volgende:
okee....................soms loopt het niet zo af zoals je het had verwacht..................................hoerekankerkut [ afbeelding ]
Drinky ga slapen man je hebt morgen tentamen.quote:Op maandag 16 november 2009 01:27 schreef Drinky het volgende:
okee....................soms loopt het niet zo af zoals je het had verwacht..................................hoerekankerkut [ afbeelding ]
Ja, dat ga ik nu doenquote:Op maandag 16 november 2009 01:28 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Drinky ga slapen man je hebt morgen tentamen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |