Ik help je wel als er gevochten moet worden Biogardequote:Op zondag 15 november 2009 23:00 schreef Biogarde het volgende:
We gaan dit topic een kans geven. Volgende met een baggercomment zoek ik op in z'n slaap.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 15 november 2009 22:57 schreef tesssssssss het volgende:
Hoi,
Ik denk dat ik ongeveer al wel kan raden wat voor soort reakties ik ga krijgen, maar toch........Zullen we elkaar gewoon weer zoals "in de goede oude tijd'uitschelden zonder ziektes in de scheldwoorden???? Dat is toch veel leuker eigenlijk?
dat vinden de apen niet leukquote:Op zondag 15 november 2009 23:07 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
zeg inplaats van klerelijer klereaap
Of tyfuslijer...quote:Op zondag 15 november 2009 23:08 schreef hugecooll het volgende:
Ohja, terug naar die goeie ouwe tijd van teringlijer ipv kankerlijer
vechten met jou en bio een droom die uit komtquote:Op zondag 15 november 2009 23:01 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik help je wel als er gevochten moet worden Biogarde
nee dat is het niet.quote:
quote:
Jij zei kanker!quote:Op zondag 15 november 2009 23:11 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Euh gewoon, de bekende geslachtsdelen, of woorden die daar van afgeleid zjn.......of iets met "neukende" maar in ieder geval geen ziektes, gewoon neutrale scheldwoorden, zeg maar...grinzzzz.....Of je kan zelf iets creatiefs verzinnen???? Elkaar een dodelijke ziekte toewensen vind ik gewoon over de grens gaan......ook al zou ik ruzie krijgen met een wildvreemde, dan zou ik het nog niet doen hoor.....Mischien scheelt het ook dat ik elk jaar voor de kankerbestrijding collecteer, en ja mischien ben ik wel gevoelig???? Maar dat is toch niet erg? Volwassenen en kinderen met kanker of andere dodelijke/terminale ziekte lijden heel erg hoor......Een beetje empathie is toch niet te veel gevraagd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |