...en ik vroeg of hij ook wijn wilde en hij dat uiteraard aan nam.quote:Op zondag 15 november 2009 23:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, in het park waar hij ook al zo vaag deed over zijn leeftijd zodat hij mee kon drinken
Dat dus..quote:Op maandag 16 november 2009 14:41 schreef jogy het volgende:
Weinig contact gehad met hem maar sterkte voor degene die hem wel kende en de familie natuurlijk.
quote:Op woensdag 11 november 2009 01:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
klopt, Call of Duty: Modern Warfare 2 #3 (360/PS3 topic)
Precies , je zag die avatar zo vaak voorbij komen!, echt zo'n "krijg nou wat moment!" toen ik dit las!quote:Op maandag 16 november 2009 12:09 schreef Yurithemaster het volgende:
Hoewel ik hem(zoals meerderen hier) eigenlijk alleen van naam en usericon kende had ik toch ook wel even van wtf![]()
![]()
En dan blijk zoals ook al eerder is gezegd dat internet niet zo koud, afstandelijk en nep is.
Sterkte aan iedereen die hem kende.
Dat is een verwijzingspost (die telt nietquote:Op maandag 16 november 2009 15:05 schreef naatje_1 het volgende:
eigenlijk moet deze post wel in de OP staan ofzo, zijn lapo van zn leven![]()
[..]
Top meet was dat, kunnen we niet een kaartje/blommen/gedenksteen sturen ofzo?quote:Op zondag 15 november 2009 23:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[ONZ Meet 09-02-07] deel 24 wehweuwhewueuweh
jij voelt je daar wel bij aangesproken hehquote:Op maandag 16 november 2009 16:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is een verwijzingspost (die telt niet), zijn laatste ekte ekte post is veel toffer
quote:Op woensdag 11 november 2009 01:23 schreef Sebasser het volgende:
Wil je mijn ballen voelen?
Is er eigenlijk wel een fatsoenlijk topic met daarin een fatsoenlijk overzicht met Fokkers die overleden zijn?quote:Op maandag 16 november 2009 17:32 schreef Suusje-V het volgende:
Eigenlijk ook lichtelijk ironisch dat hij zelf in een topic over overleden fokkers heeft gereageerd.
En nu, 3 jaar later..
Welke Fok-er is er echt overleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |