don;t mention itquote:
We moeten hier baggeren, we hoeven niet die onzin er weer bij te halen want dat was al nooit leuk.quote:
dat biertje dan hehquote:
Ja. Toen was het baggeren nog gewoon één grote chatroom. Nu is het kanker, sterf, hoeruuhhquote:Op zondag 15 november 2009 22:26 schreef krioro het volgende:
Gewoon baggeren ja. Met drank en sigaretten bijvoorbeeld. Of in mijn geval melk en brood met pindakaas.
je wet wel telkens net de topics op te zoeken waar ik niet bij wasquote:Op zondag 15 november 2009 22:26 schreef Queen_Bee het volgende:
Na een tijdje moesten we een beetje centraal gaan baggerenEn zie daar, het rokershoekje. Het rookhoekje 9, Waar Q_B en Sebasser blijven volhouden
Het rokershoekje 85! Waar Pezu en Queen bee zijnteruggekeerdquote:Op zondag 15 november 2009 22:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
je wet wel telkens net de topics op te zoeken waar ik niet bij was
dat was wel gelijk een legen -wacht er op- darische hoeksjequote:Op zondag 15 november 2009 22:29 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Het rokershoekje 85! Waar Pezu en Queen bee zijnteruggekeerd
ik ookquote:Op zondag 15 november 2009 22:37 schreef Queen_Bee het volgende:
Vroeger ging het baggeren beterIk schaam mij haast.
quote:
quote:Op zondag 15 november 2009 22:42 schreef krioro het volgende:
Kip en watermeloen dan! (ook voor PeZu om hem op gang te brengen)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 november 2009 22:43 schreef Queen_Bee het volgende:
Drank, peuken, bagger en slapeloze nachten.
Hehe, dat dus.quote:Op zondag 15 november 2009 22:43 schreef yvonne het volgende:
2006, het jaar van de slapeloze nachten, én sebasser
2006 dusquote:Op zondag 15 november 2009 22:43 schreef Queen_Bee het volgende:
Drank, peuken, bagger en slapeloze nachten.
quote:Op zondag 15 november 2009 22:47 schreef Renesite het volgende:
Sebasser, met zijn rare slaap-ritme, zijn eeuwige blikje cola, hoe-oud-is-ie en gewoon omdat.
sebasser bij de alber heijnquote:Op zondag 15 november 2009 22:47 schreef Renesite het volgende:
Sebasser, met zijn rare slaap-ritme, zijn eeuwige blikje cola, hoe-oud-is-ie en gewoon omdat.
Vergeet de ice tea van de aldi niet.quote:Op zondag 15 november 2009 22:47 schreef Renesite het volgende:
Verdraait nog toe!quote:Op zondag 15 november 2009 22:49 schreef NanKing het volgende:
[..]
Vergeet de ice tea van de aldi niet.
Oh jaquote:Op zondag 15 november 2009 22:49 schreef NanKing het volgende:
[..]
Vergeet de ice tea van de aldi niet.
hoe oud bent uquote:Op zondag 15 november 2009 22:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jep. Bij mij regelmatig aan de kassa gestaan
Vreemd hoe ik sommige random dingen eeuwen onthoud ja.quote:
Gelukkig niet gedaan, altijd een punt van herkenning geweest.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 05:47 schreef Sebasser het volgende:
Ik ga mijn avatar weghalen denk ik.
die eo hack jaquote:Op zondag 15 november 2009 22:52 schreef yvonne het volgende:
Z'nban
bij Tweakers, de boze dreigmail over een schadeclaim
De "hack" bij de EO, dat moet nog ergens op het forum staan. Hij scheet peulen op een gegeven moment
ja briljante actie, het forum daar was totaal overhoopquote:
Maar het FOK! logo en Tweakers logo erneer zetten was niet zo slimquote:Op zondag 15 november 2009 22:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja briljante actie, het forum daar was totaal overhoop
uhuh, totaal verfuckertquote:
nee dat was niet zo handig jaquote:Op zondag 15 november 2009 22:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar het FOK! logo en Tweakers logo erneer zetten was niet zo slim
De ban op irc staat nog denk ik
vervloekt hoe zoek jjij toch zo snel en doeltreffendquote:
quote:Op zondag 15 november 2009 23:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Sebaggeren altijd maar postopkrikken met z'n loike bagger
Maar die bagger was ook gewoon leuk chatten. Tegenwoordig moet je het doen met bier en tieten alleen. Oh, en wat gekanker tussendoor.quote:Op zondag 15 november 2009 23:04 schreef yvonne het volgende:
Als ik zo teruglees was de 2006 bagger stukken leuker dan dit "bagger" gedoe
Zelfs een ander forum lastigvallen ging loiker
das sipquote:Op zondag 15 november 2009 23:05 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Maar die bagger was ook gewoon leuk chatten. Tegenwoordig moet je het doen met bier en tieten alleen. Oh, en wat gekanker tussendoor.
ik heb net j o j met n h opgezetquote:Op zondag 15 november 2009 23:06 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Deze luister ik nu al een paar keer.
Ja.quote:Op zondag 15 november 2009 23:05 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Maar die bagger was ook gewoon leuk chatten. Tegenwoordig moet je het doen met bier en tieten alleen. Oh, en wat gekanker tussendoor.
quote:Op zondag 15 november 2009 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
De mooiste bagger was irlOnderweg naar een meet in Arnhem met Lyssa, CZ en Sebast in de auto. Eerst al met tubgirl geposeerd in Staphorst onderweg
CZ was gekleed in een roze minirokje, en toen we uit de supermarkt kwamen had de bestuurder van de spiksplinternieuwe Porsche 911die naast ons geparkeerd stond wel heel veel oog voor ChipsZak. haar rokje bij het wegrijden... En niet voor de aanhangwagen voor hem... Wist niet dat er zoveel vloeistof in de voorkant van een Porsche paste
Die was goed gaar in ieder geval...
Toen was het ook veel leuker, geen newbies die het wilden verpesten met kansloze posts of plaatjes.quote:Op zondag 15 november 2009 23:04 schreef yvonne het volgende:
Als ik zo teruglees was de 2006 bagger stukken leuker dan dit "bagger" gedoe
Zelfs een ander forum lastigvallen ging loiker
Let er dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende: Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij ��n topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken ipv te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende: Zucht, nacht.. Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd
.
Toch maar wel, omdat je zo'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende: Ja, hoi. Het hoeft niet in de OP ofzo (. ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
anderhalf a 2 jaar geleden zal dat geweest zijnquote:Op zondag 15 november 2009 23:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die meet is toch nog niet zo gek lang geleden? Een jaar ofzo terug toch?
strawberryquote:
Waarom herinner ik mij dat eigenlijk, vraag ik me nu spontaan afquote:Op zondag 15 november 2009 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
anderhalf a 2 jaar geleden zal dat geweest zijn
Leuke herinneringen zijn dat.quote:Op zondag 15 november 2009 23:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kookte altijd met Sebas onzingerechten, en het ging altijd mis.
Zelfs tijdens het koken was hij een baggeraar.
Hij zorgde ervoor dat ik mn pannekoek voor de tv uitspuugte van het lachen.
quote:Op zondag 15 november 2009 23:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kookte altijd met Sebas onzingerechten, en het ging altijd mis.
Zelfs tijdens het koken was hij een baggeraar.
Hij zorgde ervoor dat ik mn pannekoek voor de tv uitspuugte van het lachen.
Net als conflict, ook al zo'n baggeraar altijd, en tóch geliefd.quote:Op zondag 15 november 2009 23:13 schreef Queen_Bee het volgende:
Echt hè. De baggeraaars van tegenwoordig vindt ook niemand leukMaar Sebasser, 't was voornamelijk baggeren en toch was hij geliefd.
woorden schieten tekortquote:Op zondag 15 november 2009 23:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Net als conflict, ook al zo'n baggeraar altijd, en tóch geliefd.
't Is een volk apart.quote:Op zondag 15 november 2009 23:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Net als conflict, ook al zo'n baggeraar altijd, en tóch geliefd.
*aai*quote:
hiermee kunde gij ze wat langer maken:quote:
mooiquote:
Tering, is dat al zo lang terug?quote:Op zondag 15 november 2009 22:26 schreef Queen_Bee het volgende:
Na een tijdje moesten we een beetje centraal gaan baggerenEn zie daar, het rokershoekje. Het rookhoekje 9, Waar Q_B en Sebasser blijven volhouden
leiv hondjequote:
drolbaarsquote:Op zondag 15 november 2009 23:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tering, is dat al zo lang terug?
Ja, jij hoorde er ook bij voor je ons verliet voor KLB.quote:Op zondag 15 november 2009 23:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tering, is dat al zo lang terug?
Ja, ONZ ging opeens in een coma en was niet leuk meer.quote:Op zondag 15 november 2009 23:27 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, jij hoorde er ook bij voor je ons verliet voor KLB.
Omg ja.quote:Op zondag 15 november 2009 23:29 schreef Alexxxxx het volgende:
De eerste keer naar Sebasser in zijn nieuwe huis... Letterlijk drie uren door Groningen gedoold... "Waar woon je dan?" "Bij een schaap!" "whut?" "Ja als ik uit mijn raam kijk zie ik een schaap, daar moet je zijn!"
Dwars door wegafzettingen heen rijden om aan bouwvakkers te vragen waar Sebas woontDie hele wijk daar drie keer door geweest...
quote:Op zondag 15 november 2009 23:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
toen nachtbagger dicht moest
quote:Op zondag 15 november 2009 23:29 schreef Alexxxxx het volgende:
"Ja als ik uit mijn raam kijk zie ik een schaap, daar moet je zijn!"
De eerste keer naar Sebasser in zijn nieuwe huis... Letterlijk drie uren door Groningen gedoold... "Waar woon je dan?" "Bij een schaap!" "whut?" "Ja als ik uit mijn raam kijk zie ik een schaap, daar moet je zijn!"
Dwars door wegafzettingen heen rijden om aan bouwvakkers te vragen waar Sebas woontDie hele wijk daar drie keer door geweest...
True.quote:Op zondag 15 november 2009 23:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Omg ja.
Daar was ik bij.
Kleiwerd, wat een kutstuk.
Hij zag overigens ook 'gebouwen'quote:Op zondag 15 november 2009 23:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Lekker vaag zoals 'ie altijd was. Ooit heeft hij toch eens een foto van uit zijn raam gepost toch?quote:Op zondag 15 november 2009 23:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Die meeting begon om 15:00... ik was om 12:00 bij jou... En om 16:00 waren we bij teigan, want toen Sebast er wel was, verdwaalden we weerquote:Op zondag 15 november 2009 23:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Omg ja.
Daar was ik bij.
Kleiwerd, wat een kutstuk.
Ik kan het nu ook makkelijk vinden, alleen toen nietquote:Op zondag 15 november 2009 23:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
True.
Al is het voor mij dan wel weer dichtbij
Ja, dat was ook toen.quote:Op zondag 15 november 2009 23:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die meeting begon om 15:00... ik was om 12:00 bij jou... En om 16:00 waren we bij teigan, want toen Sebast er wel was, verdwaalden we weerWas dat ook niet die keer dat ik ons klem reed op een fietspad tegenover maok?
"flats met ramen" werden dat toen we vroegen wat voor gebouwenquote:Op zondag 15 november 2009 23:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hij zag overigens ook 'gebouwen'
Maart 2008quote:Op zondag 15 november 2009 23:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die meet is toch nog niet zo gek lang geleden? Een jaar ofzo terug toch?
quote:Op zondag 15 november 2009 23:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"flats met ramen" werden dat toen we vroegen wat voor gebouwen
Uhu.quote:Op zondag 15 november 2009 23:32 schreef guitarist het volgende:
[..]
Lekker vaag zoals 'ie altijd was. Ooit heeft hij toch eens een foto van uit zijn raam gepost toch?
Ja.quote:Op zondag 15 november 2009 23:32 schreef Queen_Bee het volgende:
'k Kan het nog maar moeilijk bevatten zeg.
Mijn ondertitel had ik toevallig al maar was het vergeten, sig wel aangepastquote:Op zondag 15 november 2009 23:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja.![]()
Jouw ondertitel is ook wel toepasselijk.
ja briljant hoor, ik woon bij het schaapquote:
Het was in ieder geval de waarheid.quote:Op zondag 15 november 2009 23:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja briljant hoor, ik woon bij het schaap
weet ik, maar toch gewoon super droog en grappigquote:Op zondag 15 november 2009 23:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Het was in ieder geval de waarheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |