Net als conflict, ook al zo'n baggeraar altijd, en tóch geliefd.quote:Op zondag 15 november 2009 23:13 schreef Queen_Bee het volgende:
Echt hè. De baggeraaars van tegenwoordig vindt ook niemand leukMaar Sebasser, 't was voornamelijk baggeren en toch was hij geliefd.
woorden schieten tekortquote:Op zondag 15 november 2009 23:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Net als conflict, ook al zo'n baggeraar altijd, en tóch geliefd.
't Is een volk apart.quote:Op zondag 15 november 2009 23:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Net als conflict, ook al zo'n baggeraar altijd, en tóch geliefd.
*aai*quote:
hiermee kunde gij ze wat langer maken:quote:
mooiquote:
Tering, is dat al zo lang terug?quote:Op zondag 15 november 2009 22:26 schreef Queen_Bee het volgende:
Na een tijdje moesten we een beetje centraal gaan baggerenEn zie daar, het rokershoekje. Het rookhoekje 9, Waar Q_B en Sebasser blijven volhouden
leiv hondjequote:
drolbaarsquote:Op zondag 15 november 2009 23:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tering, is dat al zo lang terug?
Ja, jij hoorde er ook bij voor je ons verliet voor KLB.quote:Op zondag 15 november 2009 23:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tering, is dat al zo lang terug?
Ja, ONZ ging opeens in een coma en was niet leuk meer.quote:Op zondag 15 november 2009 23:27 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, jij hoorde er ook bij voor je ons verliet voor KLB.
Omg ja.quote:Op zondag 15 november 2009 23:29 schreef Alexxxxx het volgende:
De eerste keer naar Sebasser in zijn nieuwe huis... Letterlijk drie uren door Groningen gedoold... "Waar woon je dan?" "Bij een schaap!" "whut?" "Ja als ik uit mijn raam kijk zie ik een schaap, daar moet je zijn!"
Dwars door wegafzettingen heen rijden om aan bouwvakkers te vragen waar Sebas woontDie hele wijk daar drie keer door geweest...
quote:Op zondag 15 november 2009 23:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
toen nachtbagger dicht moest
quote:Op zondag 15 november 2009 23:29 schreef Alexxxxx het volgende:
"Ja als ik uit mijn raam kijk zie ik een schaap, daar moet je zijn!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |