Ja, een beetje mosterd na de maaltijdquote:Op zondag 15 november 2009 22:19 schreef Karina het volgende:
Met welk voertuig was u toevallig?
Eigenlijk is die beveiliging dus niet echt slecht, want ze gaan het nog wel na achteraf.
Nee echt hij vind het nog steeds even spannendquote:
Ja ok, maar ze hadden wel door dat er toch iets niet helemaal klopte, ook al was het dan achteraf.quote:Op zondag 15 november 2009 22:20 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dus als iemand met een bomgordel het paleis heeft opgeblazen kunnen ze hem na die tijd nog altijd bellen hoe hij binnen is gekomen
Huh?quote:Op zondag 15 november 2009 22:21 schreef Pieter-utd het volgende:
Weet iemand hoe dat nepbedrijf heet dat Alberto heeft verzonnen? Ik heb dat stukje denk even gemist :S
janssen en broekman geloof ikquote:Op zondag 15 november 2009 22:21 schreef Pieter-utd het volgende:
Weet iemand hoe dat nepbedrijf heet dat Alberto heeft verzonnen? Ik heb dat stukje denk even gemist :S
Broekmans en Jansenquote:Op zondag 15 november 2009 22:21 schreef Pieter-utd het volgende:
Broekman en Jansen, of zo?quote:Op zondag 15 november 2009 22:21 schreef Pieter-utd het volgende:
Dat stukje even gemist? DAT STUKJE?!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |