Ach ja. Wist 't niet precies meer. Don't be sorry.quote:Op zondag 15 november 2009 22:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dushanbé
Sorry dat ik jouw punt kaap.
Tsja, jij weet alle medische namen van elke enge ziekte. Iedere gek zijn gebrek.quote:Op zondag 15 november 2009 22:57 schreef starla het volgende:
echt serieus, wie de fuk weet zoiets nou?
Nee hoort zoiets kan je gewoon weten.quote:Op zondag 15 november 2009 22:58 schreef starla het volgende:
ik zie om me heen dat mensen bij schering en inslag worden beschuldigd van het opzoeken van antwoorden, maar een antwoord op een vraag als deze niet?
Had 't wel eens ergens gelezen, maar wist 't niet precies genoeg meer.quote:Op zondag 15 november 2009 22:57 schreef starla het volgende:
4 geeft ongeluk ?quote:Op zondag 15 november 2009 23:00 schreef Ofyles2 het volgende:
Waarom volgt in China de vijfde etage direct op de derde etage?
Sja, maar zo kun je bij elke vraag wel argwanend zijn... daar moet je 'n beetje voorzichtig mee zijn. Het is natuurlijk ook niet te controleren, soms zijn er meer dingen die in de richting van opzoeken wijzen.quote:Op zondag 15 november 2009 22:58 schreef starla het volgende:
ik zie om me heen dat mensen bij schering en inslag worden beschuldigd van het opzoeken van antwoorden, maar een antwoord op een vraag als deze niet?
Degenen die bij Aardrijkskunde goed opgelet hebbenquote:Op zondag 15 november 2009 22:57 schreef starla het volgende:
eensch ..beetje voorzichtigheid is wel op zijn plaatsquote:Op zondag 15 november 2009 23:02 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Sja, maar zo kun je bij elke vraag wel argwanend zijn... daar moet je 'n beetje voorzichtig mee zijn. Het is natuurlijk ook niet te controleren, soms zijn er meer dingen die in de richting van opzoeken wijzen.
Ja oké, maar mensen worden wél beschuldigd als hun antwoord overeen komt met een wiki pagina.quote:Op zondag 15 november 2009 23:02 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Sja, maar zo kun je bij elke vraag wel argwanend zijn... daar moet je 'n beetje voorzichtig mee zijn.
Toen bestond dat stannetje nog nietquote:Op zondag 15 november 2009 23:03 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Degenen die bij Aardrijkskunde goed opgelet hebben
Ben ik even blij dat m'n ouders niet mijn schoolgeld hebben betaald voor hoofsteden van landen waar honden meer rechten hebben dan vrouwen.quote:Op zondag 15 november 2009 23:03 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Als je een apart voorbeeld noemt, wat ook zo op Wikipedia staat wordt het wel verdachter. Je kan in principe heel veel vragen opzoeken, dus ik verdenk niet gauw iemand. Anders kun je maar beter stoppen...quote:Op zondag 15 november 2009 23:05 schreef starla het volgende:
[..]
Ja oké, maar mensen worden wél beschuldigd als hun antwoord overeen komt met een wiki pagina.
Dushanbe staat ook op wiki, dus wanneer is iets HEEEL ERG verdacht en wanneer niet?
Eduardo da Silva inderdaadquote:
Dat is relatief. Tegenwoordig steek je meer op van (digitale) encyclopedieën dan van de schoollessen (tegenwoordig staan er teveel beunhazen voor de klas).quote:Op zondag 15 november 2009 23:03 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
dit kan je gewoon weten als je interesse hebt in aardrijkskunde, zoveel landen zij er ook weer nietquote:Op zondag 15 november 2009 23:05 schreef starla het volgende:
[..]
Ja oké, maar mensen worden wél beschuldigd als hun antwoord overeen komt met een wiki pagina.
Dushanbe staat ook op wiki, dus wanneer is iets HEEEL ERG verdacht en wanneer niet?
Als zoiets een optelsom wordt van toevalligheden. Bij één keer heb ik nog geen vraagtekens, maar bij 3 of 4 keer ga ik ook beter opletten.quote:Op zondag 15 november 2009 23:05 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, maar bij een vraag als zoëven is het nauwelijks te checken. Als het antwoord langer is en letterlijk lijkt te zijn overgenomen van de Wikipedia-pagina wordt het een ander verhaal.quote:Op zondag 15 november 2009 23:05 schreef starla het volgende:
[..]
Je moet dat per punt bekijken. Op een vraag wat de hoofdstad van een bepaald land is is maar één antwoord mogelijk. Op een vraag naar de betekenis van een woord geef je normaal gesproken een begripsverklaring. Als je dan met twee voorbeelden komt, waarvan één hetzelfde is als op wikipedia en de ander eigenlijk niet goed maar een foute vervolgredenatie, dan is dat nogal verdacht ja.quote:Op zondag 15 november 2009 23:05 schreef starla het volgende:
[..]
Ik herinnerde me vaag iets, maar nét niet goed genoeg. Maar mijn antwoord triggerde het geheugen van Ofyles2. Voor mij niets verdachts aan.quote:Op zondag 15 november 2009 23:06 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Als je een apart voorbeeld noemt, wat ook zo op Wikipedia staat wordt het wel verdachter. Je kan in principe heel veel vragen opzoeken, dus ik verdenk niet gauw iemand. Anders kun je maar beter stoppen...
Ik vertrouw hem nog steeds voor geen meter.quote:Op zondag 15 november 2009 23:08 schreef starla het volgende:
basone was ook een vaste speler totdat hij aan de schandpaal werd genageld
heb ik ook vaak zeker met namen. als iemand dan iets tikt wat erop lijkt dan weet ik het vaak wel, of omgekeerd meestalquote:Op zondag 15 november 2009 23:09 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ik herinnerde me vaag iets, maar nét niet goed genoeg. Maar mijn antwoord triggerde het geheugen van Ofyles2. Voor mij niets verdachts aan.
Plaatjesvragen zijn ook niet 'veilig', zie www.tineye.com.quote:Op zondag 15 november 2009 23:08 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja, maar bij een vraag als zoëven is het nauwelijks te checken. Als het antwoord langer is en letterlijk lijkt te zijn overgenomen van de Wikipedia-pagina wordt het een ander verhaal.
Daarom pleit ik ook altijd voor creatieve vraagstelling en plaatjesvragen...
ohja, die vraag is laatst geweest, maar dan omgekeerdquote:Op zondag 15 november 2009 23:10 schreef tomtomaat het volgende:
Draf rensport
lijkt me ook.quote:Op zondag 15 november 2009 23:10 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Plaatjesvragen zijn ook niet 'veilig', zie www.tineye.com.
Ik denk dat in het algemeen de mensen die lang meedoen gewoon meedoen voor het spel en dus niets zullen opzoeken, als je dat continu doet is de lol er snel genoeg vanaf lijkt me.
Wtf, de laatste zekerheid in het levenquote:Op zondag 15 november 2009 23:10 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Plaatjesvragen zijn ook niet 'veilig', zie www.tineye.com.
Ik denk dat in het algemeen de mensen die lang meedoen gewoon meedoen voor het spel en dus niets zullen opzoeken, als je dat continu doet is de lol er snel genoeg vanaf lijkt me.
Jep. tomtomaat +1quote:
Precies.quote:Op zondag 15 november 2009 23:10 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wist ik ook niet, pas extra altijd de url aan. Verder ben ik het er wel mee eens dat de vaste spelers niet opzoeken. De lol voor de mensen die dat doen is er gewoon snel af...quote:Op zondag 15 november 2009 23:12 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Wtf, de laatste zekerheid in het leven![]()
Maar met dat statement ben ik het overigens wel eens. Opzoekers verdwijnen altijd na een tijdje weer
Als het om de grootste bedreiging van de AKQ gaat (opzoeken), wil iedereen uiteraard zijn mening gevenquote:
Nee idd. Wolvega heeft ook nog een baan en Studio Sport probeert er de laatste tijd wat aandacht aan te besteden, maar het lijkt een aflopende zaak. Online betten neemt het over van reallife betten.quote:Op zondag 15 november 2009 23:14 schreef qonmann het volgende:
gaat niet zo goed met de paardenraces in NL.
Laat die paarden toch lekker grazen in de weiquote:Op zondag 15 november 2009 23:14 schreef qonmann het volgende:
gaat niet zo goed met de paardenraces in NL.
dat zijn er 5quote:Op zondag 15 november 2009 23:18 schreef nightcowboy het volgende:
groningen
leeuwarden
amsterdam
scheveingen
rotterdam?
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |