Hehequote:Op zondag 15 november 2009 21:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Alsof we nog in dit deel zitten als Alberto begint
Vraag ernaarquote:Op zondag 15 november 2009 21:10 schreef Ezechielk het volgende:
Ben wel benieuwd trouwens, dat van Alberto. Een vriend van me staat bij de poort van Noordeinde. En hij moest werken op de 22e...
Misschien zie je hem wel vannachtquote:Op zondag 15 november 2009 21:10 schreef Ezechielk het volgende:
Ben wel benieuwd trouwens, dat van Alberto. Een vriend van me staat bij de poort van Noordeinde. En hij moest werken op de 22e...
Ja, deze aflevering kabbelt een beetje voort. Geen scheldende Turken in een C-klasse, of Boze Urkers.quote:Op zondag 15 november 2009 21:10 schreef Karina het volgende:
Niet echt opzienbarend allemaal vanavond, misschien bij Alberto.
Al 2 weken geen blauwblauw?quote:Op zondag 15 november 2009 21:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, deze aflevering kabbelt een beetje voort. Geen scheldende Turken in een C-klasse, of Boze Urkers.
*BAM*quote:Op zondag 15 november 2009 21:12 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Knal er voor mij ook maar 1 open
Ja 10u op BBC2quote:Op zondag 15 november 2009 21:13 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik dacht dat Top Gear er al op was maar dat begint een uur later?
ik ga hem morgen downloaden inquote:Op zondag 15 november 2009 21:13 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Begint een nieuw seizoen?quote:Op zondag 15 november 2009 21:13 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik dacht 1x een blauwblauw voor 200 meter.quote:
Andere uitzendtijd inderdaad. Was bij de laatste ep van vorig seizoen.quote:Op zondag 15 november 2009 21:13 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Gedaan, maar hij wist niet zeker of hij hun doorgelaten had. Ik weet sindsdien ook dat ze echt 'Stegeman training' krijgen. Om er voor te zorgen dat hij niet binnenkomtquote:
Ik ook dan maarquote:Op zondag 15 november 2009 21:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ga hem morgen downloaden inHD kwaliteit
Ik ook. In HD.quote:Op zondag 15 november 2009 21:13 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Andere uitzendtijd inderdaad. Was bij de laatste ep van vorig seizoen.
Ik kijk morgen
Ik hoop het, kan ik hem uitlachenquote:
quote:Automagazine. Het team test een Aston DBS Volante, een Ferrari California en een Gallardo Spyder op een afgelegen weg in Roemenië. Eric Bana is de Star in a reasonably priced car. Presentatie: Jeremy Clarkson, Richard Hammond, James May.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |