abonnement Unibet Coolblue
  zondag 15 november 2009 @ 21:01:59 #1
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_74727335
He looks like a man, but he's a legend..

And his name is the Doctor.



Doctor Who is de langstlopende SF-serie ter wereld. Oorspronkelijk een programma dat liep van 1963 tot 1989, maar sindsdien rustende in het land der 'series van vroeger'. Totdat Russel T Davies de draad in 2005 weer oppikte. In Doctor Who volgen we de avonturen van the Doctor, die in zijn ruimte- en tijdmachine, de TARDIS, van hot naar her reist, avonturen beleeft en iedereen uit de nesten helpt.

Doctor Who en Torchwood tot nu toe...

In de nieuwe serie zien we the Doctor in zijn negende incarnatie. Hij heeft onlangs de Time War, een massale oorlog tussen zijn volk, de Time Lords en hun vijanden, de Daleks, beslecht door alles en iedereen uit te roeien, inclusief de planeten van de twee volkeren: Gallifrey en Skaro. Hiermee is the Doctor echter thuisloos geworden. Niet langer vertegenwoordigt hij zijn thuisplaneet; die bestaat niet meer. Voor zover hij weet is hij de laatste van zijn volk.

Wanneer we the Doctor tegenkomen in zijn eerste avontuur sinds zijn achtste incarnatie in de jaren '90 is hij bezig de Autons uit te schakelen. Hierbij loopt hij Rose tegen het lijf, een winkelmeisje met weinig doel in haar leven. Wanneer zij hem succesvol helpt in de strijd tegen de Autons nodigt hij haar uit mee te reizen in de Tardis. Zij gaat accoord en samen reizen ze onder andere naar het einde van de wereld, de dag van haar vaders overlijden, het Cardiff van 1869 (waar we voor het eerst kennis maken met the Rift) en bevechten ze aliens in Downing Street. In het London van de Tweede Wereldoorlog komen ze Captain Jack Harkness tegen, een rogue Time Agent die hen eerst probeert op te lichten, maar ze later helpt in de strijd tegen miljoenen kleine medische reparatiebotjes die door een misverstand alle mensen op hun pad veranderen in zombies.

Hun reis samen lijkt tot een einde te komen wanneer ze, samen met Jack, de Daleks tegenkomen op Satellite 5, een tv-satellietstation in het jaar 200100. Het gevaar loopt zo hoog op dat, uit bescherming, the Doctor Rose met de Tardis naar huis stuurt, maar vastbesloten als ze is breekt ze de Tardis open, stuurt ermee terug naar de plaats des onheils en redt ze de dag. Door de kracht van de Tardis te gebruiken roeit ze de Daleks uit, brengt ze Jack weer tot leven en voorkomt ze de dood van the Doctor. Echter; niet zonder gevolgen. Haar actie leidt ertoe dat the Doctor overladen wordt met energie uit de Tardis, wat funest is voor zijn lichaam en alsnog tot de dood leidt. En zo komen we aan het einde van zijn negende leven. Rose en the Doctor keren terug naar London, Jack achterlatend op Satellite 5.



Wanneer the Doctor regenereert in zijn tiende incarnatie en de aarde redt van overname door de Sycorax reizen the Doctor en Rose verder. Samen verkennen ze New Earth, een ruimteschip met portalen naar 18e-eeuws Frankrijk, een parallele aarde, een planeet in een baan rond een zwart gat en maken ze de kroning van de Koningin mee - via televisie. Hun reis brengt ze ook naar het Schotland van 1879, waar ze Queen Victoria redden van een gewisse dood. Die gebeurtenissen doen haar echter besluiten een instituut op te richten om het Britse rijk te beschermen tegen bovennatuurlijke en buitenaardse bedreigingen: het Torchwood Institute. En hoewel the Doctor haar heeft gered, bang als ze is verbant ze hem uit het Britse rijk en maakt ze het weren van the Doctor uit de UK een van de taken van Torchwood.

Bij een bezoek aan hedendaags London komen the Doctor en Rose erachter dat de Cybermen, die ze eerder op een parallelle aarde tegenkwamen, bezig zijn onze aarde over te nemen. Bovendien blijkt het Torchwood Institute nog steeds te bestaan en een geheim project te hebben, bovenin Canary Wharf. Dit geheime project leidt echter tot de intocht van miljoenen Daleks over de aarde, die in gevecht treden met de Cybermen. Omdat deze legers niet zomaar te verslaan zijn zit er voor the Doctor maar een ding op: hij moet de Void openen, de ruimte tussen parallelle werelden. Dat zal ervoor zorgen dat alle wezens die daar doorheen gereisd zijn erin teruggezogen worden. Echter: hijzelf en Rose zijn er ook doorheen gereisd en met zijn actie brengt hij zichzelf en Rose ook in gevaar. Terwijl the Doctor zichzelf weet vast te houden aan onze wereld, lukt Rose dat niet, en zo wordt ze bruut gescheiden van de man die haar zinloze leven kleur gaf. Haar reis met the Doctor eindigt die dag.



The Doctor, zich nog maar nauwelijks realiserend wat voor impact deze gebeurtenis op zijn leven heeft, vindt zich ineens opgescheept met een bruid in zijn Tardis, die eist te worden teruggebracht naar haar bruiloft. Donna Noble is haar naam en ze blijkt onderdeel te zijn van een plan om oeroude spinachtige aliens uit hun bijna eeuwige slaap in de kern van de aarde te wekken. Nadat the Doctor Donna hier logischerwijs uit redt en hij bedenkt dat zij misschien wel een tijdje met haar mee wil reizen, nu hij zonder Rose helemaal alleen is, bedankt zij voor de eer en keert the Doctor eenzaam sterrewaards.

Niet veel later belandt hij echter wederom op aarde. Er is wat mysterieus aan de hand in een ziekenhuis in London, dus hij checkt zichzelf in, om vervolgens met ziekenhuis en al op de maan te belanden. In dat ziekenhuis ontmoet hij Martha Jones, medisch studente, die zichzelf door haar snelle handelen en nuchtere benadering van een overduidelijke panieksituatie bij the Doctor in de kijker speelt. Hij nodigt haar uit voor een ritje in de Tardis, als dank voor haar hulp, maar al snel wordt dat ene ritje er twee, worden die twee er drie en voordat ze het beiden doorhebben zijn ze letterlijk tot het einde van het universum geweest voordat ze samen met wederom Jack Harkness in hedendaags London terechtkomen, waar aardsvijand the Master de controle over Groot-Brittannie blijkt te hebben genomen. Hun poging het bewind te eindigen leidt tot een kruistocht van een jaar, waarin the Doctor en Jack gevangen gehouden worden door the Master en Martha over de hele wereld steun verzamelt om hen beiden te bevrijden.



Na dit avontuur, waarbij Martha een jaar alleen door de wereld is getrokken terwijl niet alleen Jack en the Doctor, maar ook haar eigen familie een jaar lang gevangenen van the Master waren, vindt Martha het mooi geweest. Ze besluit op aarde te blijven, bij haar familie, haar studie af te maken en the Doctor alleen te laten. Het duurt echter niet lang voordat we Martha weer zien. Na haar studie gaat ze voor UNIT werken, een internationale militaire organisatie die als taak heeft buitenaardse bedreigingen te bestrijden.



Jack Harkness, na de strijd met de Daleks achtergelaten op Satellite 5, gebruikte zijn Vortex Manipulator om terug in de tijd te gaan en naar de aarde te reizen, in de hoop the Doctor weer tegen te komen. Hij komt terecht in 1869 en vindt zichzelf uiteindelijk in Cardiff, waar hij wordt opgemerkt en gerecruteerd door de lokale afdeling van Torchwood. Jack, onsterfelijk gemaakt door Rose's reddingsactie, beleeft de volledige twintigste eeuw als werknemer van Torchwood totdat hij, vlak voor het einde van het millennium, de leiding krijgt en zijn eigen team vormt. We pakken de draad van zijn verhaal op in 2006 met de eerste aflevering van de tv-serie Torchwood. Hierin betrekt hij PC Gwen Cooper bij het team, dat op dat punt bestaat uit Owen Harper, Ianto Jones, Toshiko Sato en Suzie Costello. Gwen wordt effectief de vervanger van Suzie, wanneer blijkt dat zij moorden pleegt om een buitenaardse handschoen, die mensen voor een minuut of twee terug kan brengen uit de dood, te kunnen testen. Suzie pleegt uiteindelijk zelfmoord.

We volgen de avonturen van het team totdat Jack ontdekt dat the Doctor in de buurt is en hij besluit achter hem en Martha aan te gaan. Na het avontuur met the Master beseft hij echter dat hij een verantwoordelijkheid heeft om op zijn team te letten. Hij keert terug naar Torchwood en neemt de leiding van het team weer op zich.

Na zijn terugkeer komt Jack erachter dat the Rift, die we voor het eerst zagen in het bezoek van the Doctor en Rose aan Cardiff in 1869, actiever is dan ooit en hem onder andere in contact brengt met een oud-partner van the Time Agency, alienterroristen, Rift-verdwijningen en zijn verloren gewaande broer. Ook Martha zien we terug, als Jack haar hulp inroept bij het onderzoeken van een reeks mysterieuze moorden. Ze gaat voor Torchwood undercover en ontmaskert de directeur van een kliniek die een alles-genezend medicijn uit buitenaardse technologie heeft ontwikkeld. Dit gaat echter niet zonder gevolgen; nadat Torchwood zijn zaakje heeft opgerold schiet hij Owen in de borst, wat leidt tot zijn dood. De handschoen waar Suzie een dodelijke obsessie voor had was er echter een van een paar, en Jack, zwaar geėmotioneerd door het verlies van een teamlid, gebruikt de overgebleven handschoen om Owen terug te brengen, die vervolgens als levende dode bij het team kan blijven tot hij aan het einde van het tweede seizoen vermoedelijk voorgoed overlijdt.

In dit laatste avontuur verliest Torchwood ook Toshiko door een schotwond, afgevuurd door Gray, Jacks broer. Uit wraak voor het feit dat Jack Gray, toen ze beiden nog kinderen waren, is kwijtgeraakt, begraaft hij zijn onsterfelijke broer levend, wat er uiteindelijk voor zorgt dat een ruim 2100 jaar oude Jack aan het einde van het tweede seizoen het met een team van drie moet doen.

Het vervolg...

Torchwood heeft op 4 april het tweede seizoen afgerond. In het eerste kwartaal van dit jaar wordt seizoen 3 uitgezonden op BBC One. Momenteel is hierover bekend dat er een verhaal is geschreven dat zich uitspreidt over vijf afleveringen. Niet bekend is of de serie daarna nog doorgaat. Doctor Who is op 5 april begonnen aan het vierde (of dertigste) seizoen.

In dit vierde seizoen loopt the Doctor Donna Noble weer tegen het lijf. Na hun eerdere avontuur bedacht Donna zich dat het 'toch wel leuk zou zijn' om met the Doctor mee te reizen, en besloot vreemde situaties te gaan onderzoeken in de hoop the Doctor tegen het lijf te lopen zodat ze haar kans kon krijpen. Wanneer beiden undercover zijn bij Adipose industries, ontmoeten ze elkaar uiteindelijk, en nadat ze een miljoen Britten hebben gered van de dood beginnen ze samen aan hun reis. Na ontdekt te hebben dat diverse volkeren, na verlies van hun planeet, proberen elders (vaak op Aarde) asiel te zoeken en ten koste van de mensheid hun volk weer op te bouwen, belandt Donna door een mysterieuze waarzegster in een alternatieve tijdlijn. Hierin loopt ze Rose tegen het lijf, die haar uitlegt dat ze in een wereld leeft die niet klopt: Donna heeft in een ander leven, het echte leven, een man ontmoet die haar de meest geweldige zaken liet zien, maar door Donna's aanwezigheid in deze alternatieve tijdslijn is de man dood terwijl zijn hulp hard nodig is. Die man is the Doctor en Rose wil door Donna te helpen hem weer in het bestaan terugroepen, want het einde van het universum is in zicht en alleen the Doctor kan helpen.

Na Donna's ontsnapping uit de alternatieve tijdslijn en het overbrengen van Rose's boodschap snellen the Doctor en Donna naar Aarde, waar ze ontdekken dat deze van z'n plek is gelicht om nergens meer gevonden te worden. Bij een bezoek aan intergalactische politie- en justitiedienst the Shadow Proclamation ontdekken ze dat nog 26 andere planeten zijn verdwenen, en samen gaan ze op zoek. Ze volgen het spoor van de bijen, die de laatste tijd mysterieus verdwenen van Aarde, maar dit spoor houdt op bij the Medusa Cascade, een locatie in het universum waar the Doctor lang geleden een Rift in tijd en ruimte heeft gedicht. Wanneer daar een hulpsignaal van Torchwood, Sarah Janes buitenaardse supercomputer en the Doctor's andere companions doorsijpelt, ontdekt hij hoe bij de Aarde te komen, om daar te ontdekken dat Davros, de schepper van de Daleks, alive and kicking is en verantwoordelijk voor het in de Cascade verstoppen van de 27 planeten. Het is aan the Doctor en zijn companions om uit te zoeken wat Davros hiermee wil en hoe dit te stoppen, maar lukt dat als the Doctor dodelijk is geraakt door een Dalek en dreigt een lang en verlammend regeneration proces in te gaan?

Planet of The Death


The Waters of Mars


Link naar vorige topic: Doctor Who & Torchwood #11 - Waarin we Tennant uitzwaaien

[ Bericht 54% gewijzigd door Beelzebufo op 16-11-2009 09:34:20 ]
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  zondag 15 november 2009 @ 21:03:22 #2
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_74727405
Knok Knok Knok .......Knok
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  FOK!fossiel zondag 15 november 2009 @ 21:03:38 #3
8443 cptmarco
it's captain...
pi_74727474
Wat een dijk van een afsluiting ... zie al uit naar kerst
  FOK!fossiel zondag 15 november 2009 @ 21:05:43 #5
8443 cptmarco
it's captain...
pi_74727525
in welke aflevering is eigenlijk de doctor vertelt van de vier kloppen? ik kan mij dat namelijk niet meer herinneren...
  zondag 15 november 2009 @ 21:07:35 #6
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_74727615
quote:
Op zondag 15 november 2009 21:05 schreef cptmarco het volgende:
in welke aflevering is eigenlijk de doctor vertelt van de vier kloppen? ik kan mij dat namelijk niet meer herinneren...
Dit?

[ Bericht 3% gewijzigd door Beelzebufo op 15-11-2009 21:13:00 ]
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_74727656
een vd specials, de vorige denk ik
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  zondag 15 november 2009 @ 21:10:15 #8
167302 teirnon
6 times 7 is...
pi_74727777
quote:
Op zondag 15 november 2009 21:05 schreef cptmarco het volgende:
in welke aflevering is eigenlijk de doctor vertelt van de vier kloppen? ik kan mij dat namelijk niet meer herinneren...
Aan het einde van "The Planet of the Dead" special. Carmen, de vrouw met de psychic abilities, zegt dan tegen hem:

You be careful, because your song is ending, sir. It is returning, it is returning through the dark. And then Doctor... oh, but then...he will knock four times.
—Carmen, "Planet of the Dead"

(bron Wikipedia)
Ah, a battle of wits? I'm glad to see you've come unarmed!
  FOK!fossiel zondag 15 november 2009 @ 21:11:28 #9
8443 cptmarco
it's captain...
  zondag 15 november 2009 @ 21:32:39 #10
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_74728999
Heeft iemand The Graham Norton Show gezien maandag? David Tennant was daar te gast, en er zaten een paar hele enge freaks van fans in het publiek..
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 15 november 2009 @ 21:40:31 #11
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_74729415
Graham Norton wordt geloof ik ook op woensdag herhaald, maar dat kan ook op een andere dag zijn, weet eht niet meer zeker.
Het was wel een gewelige aflevering, mooi gefilmd ook en het was ook een spannend verhaal.
Planet of the dead bijvoorbeeld vond ik meer voor een jonger publiek omdat er verder weinig spanning in zat.
  zondag 15 november 2009 @ 21:49:22 #12
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_74729918
quote:
Op zondag 15 november 2009 21:40 schreef SiGNe het volgende:
Graham Norton wordt geloof ik ook op woensdag herhaald, maar dat kan ook op een andere dag zijn, weet eht niet meer zeker.
Het was wel een gewelige aflevering, mooi gefilmd ook en het was ook een spannend verhaal.
Planet of the dead bijvoorbeeld vond ik meer voor een jonger publiek omdat er verder weinig spanning in zat.
ik heb planet of the dead gemist..
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 15 november 2009 @ 21:55:42 #13
19242 yavanna
Results may vary.
pi_74730311
Geweldige aflevering en wellicht wel voorspelbaar, maar mij verraste het toch wel dat de doctor ingreep. Heel intens einde, moest het echt even laten bezinken. Straks even de confidential downloaden en bekijken, daar ben ik ook wel erg benieuwd naar.

Damn, nu weer wachten tot de kerst.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  zondag 15 november 2009 @ 22:00:24 #14
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_74730615
quote:
Op zondag 15 november 2009 21:49 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

ik heb planet of the dead gemist..
http://signe.nl/fok/Docto(...)009_Special_HDTV.avi
  zondag 15 november 2009 @ 22:35:44 #15
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_74732596
quote:
Op zondag 15 november 2009 21:49 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

ik heb planet of the dead gemist..
Heb je hier wat aan?
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  zondag 15 november 2009 @ 22:47:20 #16
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_74733166
100Mbit directe link niet snel genoeg dan?
  zondag 15 november 2009 @ 22:57:18 #17
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_74733671
quote:
Op zondag 15 november 2009 22:47 schreef SiGNe het volgende:
100Mbit directe link niet snel genoeg dan?
Blijkbaar niet op tijd geF5-d... Bezwaar als ik hem er af trek? Dan kan hij uit de HellaNZB queue.

[edit]
Ik ben zeker niet de enige? Kom net aan de 600 kB/s... (20 mbit lijn)
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  zondag 15 november 2009 @ 23:04:16 #18
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_74734052
quote:
Op zondag 15 november 2009 22:35 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Heb je hier wat aan?
Geen idee hoe usenet werkt
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 15 november 2009 @ 23:09:04 #19
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_74734293
quote:
Op zondag 15 november 2009 22:57 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Blijkbaar niet op tijd geF5-d... Bezwaar als ik hem er af trek? Dan kan hij uit de HellaNZB queue.

[edit]
Ik ben zeker niet de enige? Kom net aan de 600 kB/s... (20 mbit lijn)
pas overgestapt op server2003 maar moet er nog veel aan configureren
Plus op de surfnethub zit er iemand met 7MB/s van me te downloaden maar da's een andere PC.
  zondag 15 november 2009 @ 23:16:27 #20
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_74734638
quote:
Op zondag 15 november 2009 22:00 schreef SiGNe het volgende:

[..]





[ Bericht 14% gewijzigd door Pietverdriet op 16-11-2009 12:50:33 ]
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 15 november 2009 @ 23:22:59 #21
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_74737749
morgen checken of het wat is
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 16 november 2009 @ 09:36:07 #23
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_74740213
quote:
Op maandag 16 november 2009 01:18 schreef Slayage het volgende:
morgen checken of het wat is
Beetje vertrouwen in RTD ja??

Het was imho een van de betere afleveringen ooit, waarin op het einde de doctor zélf eng was. Food for thought zal ik maar zeggen.

En als je er niet over wilt nadenken dan is het gewoon een spannende aflevering.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  maandag 16 november 2009 @ 12:22:41 #24
19242 yavanna
Results may vary.
pi_74744370
De confidential was goed om te zien. Verduidelijkte toch weer het een en ander en doet nog meer uit zien naar de kerst. Ook tof om te zien hoe ze bepaalde special effects deden, zoals waterslangetjes langs de wangen van de watermonsters.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  maandag 16 november 2009 @ 18:28:08 #25
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_74755461
Beste special tot nu toe wat mij betreft. Volgens mij is alles hierboven al gezegd.
Ik ben benieuwd hoe de Master weer opduikt.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_74774813
Time Lord Victorious! Heeft een time lord al eerder zich zo "gevoeld" ?
Ownee, de time lords zijn pas sinds de nieuwe dr who uitgestorven
  dinsdag 17 november 2009 @ 10:18:45 #27
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_74774859
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:16 schreef dapluiz het volgende:
Time Lord Victorious! Heeft een time lord al eerder zich zo "gevoeld" ?
Ownee, de time lords zijn pas sinds de nieuwe dr who uitgestorven
Jij hebt de TV uitgezet en de vooruitblik niet gekeken zeker
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Admin dinsdag 17 november 2009 @ 12:11:14 #28
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_74777835
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:16 schreef dapluiz het volgende:
Time Lord Victorious! Heeft een time lord al eerder zich zo "gevoeld" ?
Ja, the Master.

Ik vond 'm goed. Verhaaltje op de basis was redelijk simpel, maar de monsters waren wel gaaf en hoe the Doctor betrokken raakt is erg goed. Hij draait gewoon door.

The rules of time are mine, and they will obey me! Freaky. Mooie inleiding naar zijn eindstation.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_74779734
Owja duh, The Master inderdaad
pi_74840183
Stelletje stumperds zijn het ook
Laatste normale ep in juni 2008
Special in april 2009 en één in november 2009

Ik wil gewoon meer van dit, nu!
  donderdag 19 november 2009 @ 13:34:36 #31
19242 yavanna
Results may vary.
pi_74848879
quote:
Op donderdag 19 november 2009 02:46 schreef Unstoppable het volgende:
Stelletje stumperds zijn het ook
Laatste normale ep in juni 2008
Special in april 2009 en één in november 2009

Ik wil gewoon meer van dit, nu!


Al betekent dat ook (bijna) het einde van de huidige doctor.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_74902029
Ik denk dat ze hem niet op deze geniale manier terug brengen..

It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  vrijdag 20 november 2009 @ 23:44:29 #33
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_74902086
quote:
Op zondag 15 november 2009 23:22 schreef SiGNe het volgende:
Graag gedaan
we hebben hem vanavond gekeken, goeie aflevering!
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 21 november 2009 @ 09:34:06 #34
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_74906133
Gister gekeken! Goeie aflevering!
Mooi om te zien dat zelfs ook de Doctor beperkingen heeft. Dat zelfs hij die fixed moments niet kan veranderen. Maakt 'm wat meer menselijker.
Vond Tennant super Baal nog steeds zo dat ie er straks niet meer is.....
pi_74907221
Whooaaaa, iemand de sneak preview uit Children in Need gezien?
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  Admin zaterdag 21 november 2009 @ 21:49:19 #36
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_74907366
Ja, gezien. Erg gaaf.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 21 november 2009 @ 22:44:59 #37
19242 yavanna
Results may vary.
pi_74909362
Toffe preview idd. Te zien op .
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  FOK!fossiel zaterdag 21 november 2009 @ 22:50:03 #38
8443 cptmarco
it's captain...
pi_75150719
quote:
Op maandag 16 november 2009 09:36 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Beetje vertrouwen in RTD ja??

Het was imho een van de betere afleveringen ooit, waarin op het einde de doctor zélf eng was. Food for thought zal ik maar zeggen.

En als je er niet over wilt nadenken dan is het gewoon een spannende aflevering.
wat is RTD?

eindelijk zojuist gezien

briljante ep zeg, de arrogantie van de doctor aan het einde had ik echt niet verwacht, het ingrijpen zelf hangt altijd wel in de lucht, hij doet ook niet anders, zoals eerdere gezegd en kwam eig daardoor niet verrassend over, maar zijn "downfall" ingeleid door zijn arrogantie vind wel goed gedaan

morgen is het alweer december, dus die kerstspecial is gelukkig om de hoek
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_75150756
ah ja, waarom was die ood aan het einde te zien en stelde hij zijn vraag aam hem?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Admin maandag 30 november 2009 @ 17:48:56 #42
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_75150985
quote:
Op zondag 22 november 2009 18:51 schreef Unstoppable het volgende:
Iemand eerste deel gezien van Dreamland?
[ afbeelding ]

Ja. Best geinig, niet briljant. Ik ga de rest ook wel kijken, denk ik.
quote:
Op maandag 30 november 2009 17:42 schreef Slayage het volgende:

[..]

wat is RTD?
Dat is Russel T Davies, de showrunner van de eerste vier seizoenen en degene die Doctor Who weer heeft opgepikt na een afwezigheid van 16 jaar.
quote:
Op maandag 30 november 2009 17:43 schreef Slayage het volgende:
ah ja, waarom was die ood aan het einde te zien en stelde hij zijn vraag aam hem?

Dat is een terugkerend motief. Deze Ood, Ood Sigma, voorspelde dat de Doctor's 'song will end soon'. en de Ood staan ook centraal (althans, deels, zo lijkt uit de preview) in The End of Time.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_75152033
quote:
Op maandag 30 november 2009 17:48 schreef Breuls het volgende:


Dat is Russel T Davies, de showrunner van de eerste vier seizoenen en degene die Doctor Who weer heeft opgepikt na een afwezigheid van 16 jaar.
[..]
ah ok, ja dan ken ik RTD wel ja

quote:
Dat is een terugkerend motief. Deze Ood, Ood Sigma, voorspelde dat de Doctor's 'song will end soon'. en de Ood staan ook centraal (althans, deels, zo lijkt uit de preview) in The End of Time.
ok
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_75489825
Vond de laatste 2 specials errug gaaf als 1e kennismaking met de Doctor, daarom ben ik ouwe series terug gaan kijken. Hoewel, niet heel oud.

Ben begonnen met de serie uit 2005, dus met de 9e doctor is dat volgens mij. Ik ben fan
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  Admin donderdag 10 december 2009 @ 18:16:16 #45
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_75490028
Als ik weer in Nederland ben (in mei) ga ik alles ook nog eens terugkijken. Als seizoen 5 niet te vroeg begint kan ik het allemaal wegkijken voordat we aan de 11th Doctor toe zijn.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_75490339
Wat is nou precies de deal met Torchwood?

Is het echt meer Dr Who maar dan zonder tijdreizen of is het echt een hele andere serie?
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  Admin donderdag 10 december 2009 @ 18:42:04 #47
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_75490787
Het is een hele andere serie, zich afspelend in hetzelfde universum. Torchwood is een spin-off van Doctor Who, gericht op een ouder publiek.

In seizoen 2 van Doctor Who leer je wat de organisatie Torchwood is en wat deze doet. Als je na S2 naar Torchwood S1 gaat kijken heb je ongeveer de goede kijkvolgorde.

En mocht je er iets in zien, dan hier de complete volgorde:

› Doctor Who 1
› Doctor Who 2
› Torchwood 1
› Doctor Who 3
› Torchwood 2
› Doctor Who 4
› Torchwood 3

Het eerstvolgende zal DW5 zijn, want over een vierde TW seizoen is nog niets bekend.

[ Bericht 0% gewijzigd door Breuls op 10-12-2009 19:46:58 ]
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_75490958
quote:
Op donderdag 10 december 2009 18:42 schreef Breuls het volgende:
Het is een hele andere serie, zich afspelend in hetzelfde universum. Torchwood is een spin-off van Doctor Who, gericht op een ouder publiek.

In seizoen 2 van Doctor Who leer je wat de organisatie Torchwood is en wat deze doet. Als je na S3 naar Torchwood S1 gaat kijken heb je ongeveer de goede kijkvolgorde.

En mocht je er iets in zien, dan hier de complete volgorde:

› Doctor Who 1
› Doctor Who 2
› Torchwood 1
› Doctor Who 3
› Torchwood 2
› Doctor Who 4
› Torchwood 3

Het eerstvolgende zal DW5 zijn, want over een vierde TW seizoen is nog niets bekend.
Dat lijstje is wel handig ja

Via mijn trouwe Britse privatetracker is het allemaal soepel binnen te halen, dus daar zal het niet aan liggen. Eerst maar es doorkijken totaan Tennant ... die ik, gebaseerd op de 2 specials die ik van hem ken, beter vind als Doctor dan de negende ...
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  Admin zondag 13 december 2009 @ 14:37:41 #49
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_75577838
En de officiele writeups met uitzendtijden zijn bekend:
quote:
The End Of Time, Part One
Friday 25 December
6.00-7.00pm BBC ONE


It's the Tenth Doctor's final journey – but his psychotic nemesis the Master has been reborn, on Christmas Eve. With both determined to cheat death, the battle ranges from the wastelands of London to the mysterious Immortality Gate, while the alien Ood warn of an even greater danger approaching, as a terrible shadow falls across the entire Universe.

David Tennant stars as the Tenth Doctor and guest stars include John Simm, Bernard Cribbins, Catherine Tate, Timothy Dalton, David Harewood and June Whitfield.

The End Of Time, Part One is written by Russell T Davies and directed by Euros Lyn. The producer is Tracie Simpson.

Doctor Who – The End Of Time, Part One is simulcast on the BBC HD channel – the BBC's High Definition channel, available through Freesat, Sky and Virgin Media.

The End Of Time, Part Two
Friday 1 January
6.40-7.55pm BBC ONE


The Doctor faces the end of his life as the Master's plans hurtle out of control. With the sound of drums growing louder, and an ancient trap closing around the Earth, the Doctor and Wilf must fight alone. But sacrifices must be made, and the deadly prophecy warns: "He will knock four times."

David Tennant stars as the Tenth Doctor and guest stars include John Simm, Bernard Cribbins, Catherine Tate, Timothy Dalton, David Harewood and June Whitfield.

The End Of Time, Part Two is written by Russell T Davies and directed by Euros Lyn. The producer is Tracie Simpson.

Doctor Who – The End Of Time, Part Two is simulcast on the BBC HD channel – the BBC's High Definition channel, available through Freesat, Sky and Virgin Media.
Tijden zijn in BST.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 13 december 2009 @ 19:52:37 #50
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_75587919
Iemand hier die de Sara Jane Chronicles volgt? Zo ja, leuk?
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  FOK!fossiel zondag 13 december 2009 @ 19:59:49 #51
8443 cptmarco
it's captain...
  Admin maandag 14 december 2009 @ 11:13:27 #52
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_75606933
Dat staat er gewoon nog niet op. Die programmagids gaat niet zover vooruit.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_75608649
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Iemand hier die de Sara Jane Chronicles volgt? Zo ja, leuk?
Ik heb de eerste drie afleveringen gekeken. Doctor Who is zo af en toe wat kinderlijk maar Sarah Jane is ook nog eens gericht op kinderen. Ik vond Sarah Jane dan ook een erg kinderachtige show en ben gestopt met kijken. Ik hou het bij Doctor Who en Torchwood.
I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.
- Douglas Adams
  maandag 14 december 2009 @ 12:32:22 #54
107652 Quincy5
Back to the future
pi_75609393
Jemig, ik wist niet dat End of TIme in 2 delen was.
1 Januari kan ik dus niet kijken (feestje) Gelukkig staan ze altijd heel snel op usenet/bittorrent
www.bttf.com
I hate mornings
pi_75627909
quote:
Op maandag 14 december 2009 12:32 schreef Quincy5 het volgende:
Jemig, ik wist niet dat End of TIme in 2 delen was.
1 Januari kan ik dus niet kijken (feestje) Gelukkig staan ze altijd heel snel op usenet/bittorrent
joh! wist ik ook niet, beterrrr, meer tijd om afscheid te nemen van tennant
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 20 december 2009 @ 11:19:15 #56
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_75829638
Something for the weekend had net een preview van The end of time
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_75838051
tvp
I am happy
  Admin vrijdag 25 december 2009 @ 14:05:39 #58
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_76049092
The End of Time is near; vanavond om 6 uur UK time, 7 uur NL time.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_76049532


Staat geprogrammeerd, dan lekker later vanavond kijken met een hapje en een drankje

Maandag word ook de Weakest Link DW Special (weer) uitgezonden, spelers zijn David Tennant, John Barrowman, Camille Coduri, Noel Clarke, Tracy-Ann Oberman. Dus Mon 28 Dec 2009 17:30 (UK tijd) BBC One
  FOK!fossiel vrijdag 25 december 2009 @ 14:27:49 #60
8443 cptmarco
it's captain...
  vrijdag 25 december 2009 @ 18:31:33 #61
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_76054442
Dit is de -nog een half uur-waarschuwing
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  Admin vrijdag 25 december 2009 @ 18:39:34 #62
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_76054571
Ik ben helemaal excited, maar ik moet wachten tot 't ergens online staat ivm gebrek aan BBC-ontvangst.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 25 december 2009 @ 18:44:25 #63
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_76054625
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 18:39 schreef Breuls het volgende:
Ik ben helemaal excited, maar ik moet wachten tot 't ergens online staat ivm gebrek aan BBC-ontvangst.
Ik wacht ook tot hij op eztv staat i.v.m. het aanwezige vrouwelijke volk.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
  vrijdag 25 december 2009 @ 18:56:24 #64
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_76054814
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 18:39 schreef Breuls het volgende:
Ik ben helemaal excited, maar ik moet wachten tot 't ergens online staat ivm gebrek aan BBC-ontvangst.
Dus je wilt wel wat real time spoilers horen lijk me
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  vrijdag 25 december 2009 @ 18:58:56 #65
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_76054838
Oh trouwens: Tennant en Tate zaten bij Never mind the buzzcocks.
Is die Tate echt zo dom? Of mistte ik wat humor?

Aankonding op de bbc:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de kerstreclame op de bbc is erg doctor who-erig dit jaar
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  Admin vrijdag 25 december 2009 @ 19:19:11 #66
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_76055167
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 18:58 schreef wdn het volgende:
Oh trouwens: Tennant en Tate zaten bij Never mind the buzzcocks.
Tennant zat bij QI. Net zitten kijken.

Jo Whiley zat overigens ook bij Buzzcocks. Zij heeft het altijd over DW in haar show als er een aflevering is geweest.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 25 december 2009 @ 20:00:40 #67
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_76055928
Wat een aflevering.
Wat een aflevering.
Wat een aflevering.
Wat een aflevering.
Wat een aflevering.
Wat een aflevering.

Zo goed is DW nog nooit geweest en DW had me een lading brilliante afleveringen.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  vrijdag 25 december 2009 @ 20:07:37 #68
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_76056085
De Master was echt meesterlijk!! En ook best rap met een hamburger..
  vrijdag 25 december 2009 @ 21:34:23 #69
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_76058235
Nou die kalkoen ging ook rap
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  Admin vrijdag 25 december 2009 @ 22:33:14 #70
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_76059925
Wow. Dus. Gewoon wow.

Is het al volgende week?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 25 december 2009 @ 23:11:25 #71
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_76061137
Had bij de master wel af en toe een Gollem gevoel..
en ook erg tof dat de timelords weer terug komen, maar wat is hun plan verder?
  zaterdag 26 december 2009 @ 02:44:01 #72
19242 yavanna
Results may vary.
pi_76067468
Holy fuck, holy fuck, holy fuck. Waren zo'n beetje mijn woorden bij de laatste scene.

Vond het wat traag op gang komen, maar dat veranderde zeker. Al die timelords. Heel erg funny al die masters en ik ben benieuwd hoe het met Donna zal gaan nu ze zich dingen gaat herinneren. Gelukkig 'maar' een week wachten. Wel jammer dat dat ws de laatste eps. met Tennant zal zijn.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  Admin zaterdag 26 december 2009 @ 05:24:00 #73
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_76068839
Waarschijnlijk? Afgezien van gastrollen zijn dit simpelweg sowieso de laatste.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_76068892
Enige tegenvallende moment was wel met die helikopter scene. Je hoorde geen chopper, eerst alleen licht, dan opeens wel. Erg geforceerd "omg aliens" moment totdat het duidelijk word dat het idd een heli is.

Verder ben ik blij dat de finale al over een week is

En ik vond vandaag onder de kerstboom:
* Doctor Who Season 4
* Torchwood: Children of Earth


Dus dat is sofar DW s1-4 en TW 1-3 die in de kast staan. Nog eens kijken welke specials in dan nog mis van DW, want wil het natuurlijk wel compleet
  zaterdag 26 december 2009 @ 08:25:44 #75
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_76069079
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 02:44 schreef yavanna het volgende:
Holy fuck, holy fuck, holy fuck. Waren zo'n beetje mijn woorden bij de laatste scene.
Ik voelde mijn ogen gewoon groeien Alsof ze uit de kassen wilden springen
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  FOK!fossiel zaterdag 26 december 2009 @ 10:28:51 #76
8443 cptmarco
it's captain...
  zaterdag 26 december 2009 @ 11:06:39 #77
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_76070550
Oh My God....Wat een geniale aflevering!
En de dokter die bijna gaat huilen Wat een acteur is het toch
En nu baal ik nog meer als ie er volgende week niet meer is. Weet bijna nu al dat ik zelf ga huilen dan als ie doodgaat...
Wat is Wilfred een held. En waarom gebruikte ie zijn pistool niet om die apparatuur aan gort te schieten?
Of de dokter zijn screwdriver.. Staat ie op een paar knoppen te rammen

Wat een creep is het die Master. Geweldige rol!
En arme Donna, zal der hoofd nu ontploffen of zal ze het aankunnen omdat ze toch gedeeltelijk Dokter is???

Wat een spanning!
pi_76070583
Ik vraag me af wie Wilfred Mott nu daadwerkelijk is en wie die vrouw op de tv was.
  zaterdag 26 december 2009 @ 12:15:52 #79
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_76072196
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 11:08 schreef Johnny Blaze het volgende:
Ik vraag me af wie Wilfred Mott nu daadwerkelijk is en wie die vrouw op de tv was.
Gokje....... Timelord (met geheugenverlies ofzo). Dat maakt dat vrouwtje in de TV ook een timelord. En dat lost ook meteen een ander probleem op: namelijk dat van Donna Noble en der ontploffende hoofd aangezien ze dan afstamt van een timelord...
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_76072424
Dat kinkt vrij logisch ja
  zaterdag 26 december 2009 @ 12:29:51 #81
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_76072589
Misschien moeten we ook niet helemaal letterlijk nemen dat d'r hoofd zal ontploffen, de beelden die ze nu zag deden 'r wel redelijk wat maar om nou te zeggen dat d'r kop echt op springen stond...
  zaterdag 26 december 2009 @ 13:46:30 #82
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_76075283
Grrrrrrrr!!!! Niet kunnen kijken!!!!!!!! En nog niet op usenet!!!!!!!!!!!!

[edit]
Niet goed gezocht, stond onder Doctor Who en niet onder Dr Who

Download loopt!
[/edit]
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  zaterdag 26 december 2009 @ 14:48:02 #83
19242 yavanna
Results may vary.
pi_76077390
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 05:24 schreef Breuls het volgende:
Waarschijnlijk? Afgezien van gastrollen zijn dit simpelweg sowieso de laatste.
Dat dus.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  zaterdag 26 december 2009 @ 14:55:12 #84
19242 yavanna
Results may vary.
pi_76077590
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 12:15 schreef wdn het volgende:

[..]

Gokje....... Timelord (met geheugenverlies ofzo). Dat maakt dat vrouwtje in de TV ook een timelord. En dat lost ook meteen een ander probleem op: namelijk dat van Donna Noble en der ontploffende hoofd aangezien ze dan afstamt van een timelord...
Bij de laatste scene met de timelords zie je 1 timelord, zonder kraag/muts, die haar handen voor haar gezicht houd, gezien de haarkleur zou het best de vrouw v.d kerk/ tv kunnen zijn. Ik denk niet dat W zelf een timelord is, maar je weet het maar nooit.

Grappig trouwens dat RTD in de Confidential aangaf dat hij veel helemaal niet van te voren had bedacht, zoals Donna's terugkeer op die manier en andere dingen zoals de terugkeer van de master wel allang had bedacht, maar niet had gedacht dat hij de schrijver er van zou zijn.

Ook te zien in de confidential de geniale maskers met het gezicht van de master.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  Admin zaterdag 26 december 2009 @ 17:48:47 #85
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_76081578
Preview clip uit deel 2. SPOILER ALERT

In deze clip leer je een beetje over de rol van Timothy Dalton, over de context van de Time Lords zoals je ze nu ziet. Als je dat niet wilt, dan niet kijken.

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 26 december 2009 @ 17:49:52 #86
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_76081610
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 26 december 2009 @ 21:17:54 #87
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_76086334
Ik loop nog een beetje achter (pas twee maanden geleden ontdekt en zo) maar ik wil dit topic straks terug kunnen vinden

We zijn bijna aan het eind van seizoen 4 van DW en aan het begin van Torchwood, maar netflix heeft die net op streaming gezet dus het kan nu weer sneller
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 26 december 2009 @ 23:46:26 #88
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_76090280
Ik hoop dat ze snel met seizoen 5 gaan beginnen, maar ik geloof dat we daar nog wel even op mogen wachten.
En ik vind dat er meer afleveringen mogen komen.
  Admin zaterdag 26 december 2009 @ 23:49:31 #89
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_76090349
S5 zal wel gewoon pas in mei beginnen. Ik hoop zelf op eind mei, want dan woon ik weer in Nederland met BBC One en Three tot mijn beschikking.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 27 december 2009 @ 00:51:07 #90
19242 yavanna
Results may vary.
pi_76091884
Verschillende spoilers, txt en foto's, mbt season 5.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:






As for the pictures, more can be seen here ... http://pripadantebi.blog.hr/
Warning the blog is in Croatian.
quote:
quote:
Some videos for Series 5

Doctor/Rory/Amy - Mobile Phone

Doctor/Amy - Take For A Spin
~Cheer up, the worst is yet to come.~
De snelste VPN - FastestVPNSurf prive met PureVPNAnoniem en veilig met ProtonVPN
  zondag 27 december 2009 @ 05:25:34 #91
51700 Unstoppable
pi_76094695
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 23:49 schreef Breuls het volgende:
S5 zal wel gewoon pas in mei beginnen. Ik hoop zelf op eind mei, want dan woon ik weer in Nederland met BBC One en Three tot mijn beschikking.
Mei alweer, das best snel vergeleken met het tempo van nieuwe content de laatste tijd
  zondag 27 december 2009 @ 06:46:19 #92
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_76094804
Wow, net de laatste twee afleveringen van S4 gekeken. Ben toch wel even stil Mooi zeg.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zondag 27 december 2009 @ 10:05:21 #93
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_76095435
SciFi is bezig met een DW marathon

Ik ben al vanaf 07:00 aan het kijken en het gaat door tot ver in de nacht

http://www.tvgids.nl/alleprogrammas/13th_street,_scifi,_bvn/
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  Admin zondag 27 december 2009 @ 15:09:36 #94
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_76104669
quote:
Op zondag 27 december 2009 05:25 schreef Unstoppable het volgende:

[..]

Mei alweer, das best snel vergeleken met het tempo van nieuwe content de laatste tijd
Dit is een jaar 'zonder' Doctor Who, alleen met een paar specials.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 27 december 2009 @ 19:58:32 #95
2783 Mr. Orange
Leicester!
pi_76114403
Het was een interresante aflevering. Vond Simm toch beter als de sluwe Saxon.

Een klein beetje jammer dat het pas oppikte in de laatste 10 minuten
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  maandag 28 december 2009 @ 09:32:10 #96
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_76131342
Dat is normaal bij 2 delen: groot gedeelte van deel 1 is setup met een mega-spoiler aan het eind. En deel 2 is een en al aktie met een open einde. Zoals vorig jaar met het oppakken van de ring van The Master.

Ik heb trouwens gisteren de hele dag DW gekeken. Het was een compleet seizoen incl de vorige kerst afleveringen. Blink Kylie

Wat ik wel zag is dat ik iets heb gemist: waters of mars. Kan me niet herinneren dat ik die heb gezien dus dat gaan we vandaag maar eens even goedmaken
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  Admin maandag 28 december 2009 @ 14:09:28 #97
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_76139578
Waters of Mars is van afgelopen november.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 28 december 2009 @ 14:12:59 #98
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_76139725
Ja toen zat ik in de VS dus dat is langs me heen gegaan.
Maar ik ben gelukkig weer bij
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  maandag 28 december 2009 @ 19:10:17 #99
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_76151394
Er waren toch nog veel mensen die zich Saxon herinnerden. Ik ging er eigenlijk vanuit dat de geschiedenis compleet herschreven was en dus de persoon Saxon ook nooit premier was geweest. Afgezien van de verwarring die dat bij mij in het begin opleverde vond ik het een hele goede aflevering.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  maandag 28 december 2009 @ 19:35:36 #100
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_76152677
Het jaar dat nooit gebeurd was, dat begon toch pas op dat schip? Dus dan zal men de campagne van Saxon nog wel onthouden hebben, dat begon tenslotte 18 maanden voor de Doctor arriveerde... (maar ik heb de aflevering nog niet gezien).
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Surf prive met PureVPNBetrouwbaar en snel - ExpressVPNVyprVPN - de snelle VPN
  maandag 28 december 2009 @ 19:39:21 #101
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_76152828
Ja de tijd ging terug tot net NA het doden van de amerikaanse president. Daar zitten dus nog 18 maanden Saxon aan voor. En alleen de personen op het schip zelf weten nog wat er is gebeurd in het jaar erna.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  dinsdag 29 december 2009 @ 11:17:19 #102
128271 Slayage
INFP
pi_76172876
zo de ep effe checken
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Admin dinsdag 29 december 2009 @ 11:20:52 #103
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_76172995
Net weer een trailer voor deel 2 op de radio. Exciting!
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 29 december 2009 @ 11:50:37 #104
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_76174101
quote:
Op maandag 28 december 2009 19:39 schreef wdn het volgende:
Ja de tijd ging terug tot net NA het doden van de amerikaanse president. Daar zitten dus nog 18 maanden Saxon aan voor. En alleen de personen op het schip zelf weten nog wat er is gebeurd in het jaar erna.
Ah ok. Ik merk dat ik soms bepaalde stukjes vergeten ben, omdat ik ook andere series kijk. Thanks.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  dinsdag 29 december 2009 @ 22:32:38 #105
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_76199835
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Iemand hier die de Sara Jane Chronicles volgt? Zo ja, leuk?
Dat is de kinderserie, trekt mij dus niet echt.

Kinderen: Sarah Jane Chronicles
Hele gezin: Doctor Who
Volwassenen: Torchwood
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  Admin dinsdag 29 december 2009 @ 22:38:12 #106
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_76200162
Sarah Jane Adventures. Je bent in de war met Sarah Connor Chronicles.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 29 december 2009 @ 22:39:36 #107
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_76200230
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 22:32 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Dat is de kinderserie, trekt mij dus niet echt.

Kinderen: Sarah Jane Chronicles
Hele gezin: Doctor Who
Volwassenen: Torchwood
Torchwood is voor volwassenen?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 29 december 2009 @ 22:44:35 #108
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_76200508
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 22:39 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Torchwood is voor volwassenen?
D'r wordt in geneukt
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin dinsdag 29 december 2009 @ 22:50:56 #109
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_76200824
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 22:39 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Torchwood is voor volwassenen?
Behoorlijk.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 29 december 2009 @ 23:10:23 #110
128271 Slayage
INFP
pi_76201867
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 22:44 schreef wonderer het volgende:

[..]

D'r wordt in geneukt
homo erotisch ook
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekFiverr - alle diensten vanaf 5 piekBetrouwbaar en snel - ExpressVPN
  woensdag 30 december 2009 @ 11:55:44 #111
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_76214997
Aaaargh, geef mij deel 2 van the End of Time. Misschien had ik moeten wachten met het kijken van deel 1 tot ze allebei te bekijken waren. Alhoewel ik al lang niet meer zo uitgekeken heb naar een volgende aflevering.

Die timelord spreekt wel met aardig wat consumptie trouwens O.o
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 22:38 schreef Breuls het volgende:
Sarah Jane Adventures. Je bent in de war met Sarah Connor Chronicles.


Maar daar komt ook wat tijdreizen in voor toch? Of in ieder geval in de eerdere films.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  Admin woensdag 30 december 2009 @ 12:01:20 #112
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_76215206
Ja, daar komt tijdreizen in voor.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 30 december 2009 @ 13:24:16 #113
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_76218189
Alleen zou de Doctor geen probleem hebben met die robots, daar heeft hij zijn supersonic screwdriver voor!

Maar wat vinden jullie er van dat ondertussen iedereen die zogenaamd dood zou zijn na de Time War weer terug is? Sommige mensen vinden het wat flauw maar ik heb zelf meer het idee alsof alles wat in grote lijnen de afgelopen 4 seizoenen gebeurd is nu op zijn plek valt.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  woensdag 30 december 2009 @ 15:37:25 #114
2783 Mr. Orange
Leicester!
pi_76223761


Een verlaat kerst kado kwam net binnen (thanks royal mail) Mijn vriendin heeft een handtekening van John Simm als de Master (op een foto) voor mij te pakken.
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  Admin woensdag 30 december 2009 @ 15:39:27 #115
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_76223850
quote:
Op woensdag 30 december 2009 13:24 schreef Ugjerke het volgende:
Maar wat vinden jullie er van dat ondertussen iedereen die zogenaamd dood zou zijn na de Time War weer terug is?
Ik zou niet te snel aannemen dat dat het geval is.
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:37 schreef Mr. Orange het volgende:


Een verlaat kerst kado kwam net binnen (thanks royal mail) Mijn vriendin heeft een handtekening van John Simm als de Master (op een foto) voor mij te pakken.
Leuk
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 30 december 2009 @ 15:58:48 #116
2783 Mr. Orange
Leicester!
pi_76224793
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:39 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ik zou niet te snel aannemen dat dat het geval is.
[..]

Leuk

Blijkbaar wou hij alleen gepersonaliseerde hantekeningen doen voor zijn rol in Doctor Who, vanwege ebay verkoop etc. Er zit zelfs een certificaat bij dat het van hem is
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  woensdag 30 december 2009 @ 15:59:03 #117
257031 IntercityAPT
pi_76224803
Nieuwe Time Lords, heel leuk allemaal. Maar eigenlijk had ik niets anders verwacht van ouwe Russell
Hij moet altijd iets groots hebben om mee te eindigen. Wat dat betreft heb ik véél liever Torchwood, dat is volwassener en geļsoleerd.

Oh ja, de scene waarin Master die kalkoen opvreet is fantastisch. Een betere uitdrukking is Masterlijk:D
  woensdag 30 december 2009 @ 16:12:40 #118
19242 yavanna
Results may vary.
pi_76225294
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:10 schreef Slayage het volgende:

[..]

homo erotisch ook
Jullie doen alsof het, bijna, porno is. Beetje erg overdreven.

Ik vind het wel meevallen en Torchwood ook geschikt voor, wat oudere kinderen. het is allemaal wat 'enger' en er wordt in gezoend, thats it. Mijn kinderen mogen er dus gewoon naar kijken.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  woensdag 30 december 2009 @ 18:12:58 #119
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_76229798
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:12 schreef yavanna het volgende:

[..]

Jullie doen alsof het, bijna, porno is. Beetje erg overdreven.

Ik vind het wel meevallen en Torchwood ook geschikt voor, wat oudere kinderen. het is allemaal wat 'enger' en er wordt in gezoend, thats it. Mijn kinderen mogen er dus gewoon naar kijken.
Eh? In de tweede aflevering van seizoen 1 wordt dat "bezeten" meisje toch aardig duidelijk flink doorgepaald op de wastafels... Om maar een voorbeeld te noemen En die uitgebeende karkassen in dat kleine dorpje gaan toch ook wel iets verder dan "gewoon" dood.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 30 december 2009 @ 22:14:05 #120
19242 yavanna
Results may vary.
pi_76240940
quote:
Op woensdag 30 december 2009 18:12 schreef wonderer het volgende:

[..]

Eh? In de tweede aflevering van seizoen 1 wordt dat "bezeten" meisje toch aardig duidelijk flink doorgepaald op de wastafels... Om maar een voorbeeld te noemen En die uitgebeende karkassen in dat kleine dorpje gaan toch ook wel iets verder dan "gewoon" dood.

True, maar die 'sex scene' duurde enkele seconde, zonder al te veel bloot of gorigheden en het draaide niet alleen daarom, het was een klein onderdeel van het verhaal. Overigens nu ik terug denk heb ik die aflevering in dat dorpje met mens etende mensen niet laten zien aan mijn jongste kind.

Die aflevering vond ik trouwens sowieso niet erg 'Torchwood'like, wel goed maar niet passend bij de van Torchwood. Ik zat zelf toen steeds te 'wachten' op de alientwist of whatever die duidelijk niet kwam. Het leek meer een losse movie ofzo.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
VyprVPN - de snelle VPNAnoniem en veilig met ProtonVPNZenmate VPN
  donderdag 31 december 2009 @ 01:18:21 #121
9493 Salamander
pi_76249645
Ik zit nu The end of time nog een keer te kijken en er valt me iets op. De Ood hebben het over drie dingen die terugkeren.
IT is returning.
HE is returning.
THEY are returning.

Wie de He en They zijn is wel duidelijk en de They zijn blijkbaar te laat. Maar de It?
Deel twee wordt vast beter dan wat we ooit konden bedenken. Maar dat is ook dan het werk van de schrijvers.
You can't have everything. Where would you put it?
- Steven Wright
  donderdag 31 december 2009 @ 01:23:52 #122
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_76249835
quote:
Op woensdag 30 december 2009 22:14 schreef yavanna het volgende:

[..]

True, maar die 'sex scene' duurde enkele seconde, zonder al te veel bloot of gorigheden en het draaide niet alleen daarom, het was een klein onderdeel van het verhaal. Overigens nu ik terug denk heb ik die aflevering in dat dorpje met mens etende mensen niet laten zien aan mijn jongste kind.
Mja, als je bedenkt dat Captain Jack's blote kont niet door de censuur kwam, dan is ook een paar seconden onsubtiele seks niet geschikt voor kinderen
quote:
Die aflevering vond ik trouwens sowieso niet erg 'Torchwood'like, wel goed maar niet passend bij de van Torchwood. Ik zat zelf toen steeds te 'wachten' op de alientwist of whatever die duidelijk niet kwam. Het leek meer een losse movie ofzo.
Eens, ik bleef ook maar wachten (gister gekeken, ik loop een beetje achter).
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin donderdag 31 december 2009 @ 02:29:42 #123
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_76251287
quote:
Op donderdag 31 december 2009 01:18 schreef Salamander het volgende:
Ik zit nu The end of time nog een keer te kijken en er valt me iets op. De Ood hebben het over drie dingen die terugkeren.
IT is returning.
HE is returning.
THEY are returning.

Wie de He en They zijn is wel duidelijk en de They zijn blijkbaar te laat. Maar de It?
Deel twee wordt vast beter dan wat we ooit konden bedenken. Maar dat is ook dan het werk van de schrijvers.
Mijn gok:
IT = Time War
HE = Master
THEY = Time Lords

En het is schrijver. Niet schrijvers. RTD heeft dit helemaal alleen opgekookt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 31 december 2009 @ 12:56:25 #124
9493 Salamander
pi_76260292
De Time War, dat klinkt logisch.

Ik zag trouwens dat deel twee een uur en een kwartier duurt. Toch een kwartier langer dan verwacht.
You can't have everything. Where would you put it?
- Steven Wright
  donderdag 31 december 2009 @ 15:12:29 #125
257031 IntercityAPT
pi_76265945
quote:
Op woensdag 30 december 2009 18:12 schreef wonderer het volgende:

[..]

En die uitgebeende karkassen in dat kleine dorpje gaan toch ook wel iets verder dan "gewoon" dood.
Countrycide
HEERLIJKE aflevering, blijft voor altijd mijn favoriet
  donderdag 31 december 2009 @ 15:16:53 #126
51700 Unstoppable
pi_76266086
Ben nu bezig met de S4 box te kijken die ik op kerst heb gekregen. Gisteravond "Silence in the Library/Forrest of the Dead" gezien. Die blijft toch echt enorm goed

Moffat
  Admin donderdag 31 december 2009 @ 15:46:26 #127
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_76267307
quote:
Op donderdag 31 december 2009 15:16 schreef Unstoppable het volgende:

Moffat
Seizoen 5
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 31 december 2009 @ 16:06:37 #128
51700 Unstoppable
pi_76268168
Veel DW/TW aanbiedingen bij Thehut.com nu btw

¤18 per seizoen of ¤80 voor box van eerste 4 seizoenen etc..
  donderdag 31 december 2009 @ 18:26:42 #129
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_76273322
quote:
Op donderdag 31 december 2009 15:16 schreef Unstoppable het volgende:
Ben nu bezig met de S4 box te kijken die ik op kerst heb gekregen. Gisteravond "Silence in the Library/Forrest of the Dead" gezien. Die blijft toch echt enorm goed

Moffat
Ik denk toch dat Blink (ook van Moffat) bij mij iets hoger scoort. Dat hele tijdgedoe (altijd ingewikkeld) en die engelen, jezus. Over enge monsters gesproken

Maar ik vind alle afleveringen van Moffat erg goed.
quote:
Op donderdag 31 december 2009 15:12 schreef IntercityAPT het volgende:

[..]

Countrycide
HEERLIJKE aflevering, blijft voor altijd mijn favoriet
Oh ja, ik vond die titel erg clever, hoe had ik die nou kunnen vergeten
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 31 december 2009 @ 18:43:50 #130
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_76273846
Ben druk aan het inhalen deze vakantie, tot voor kort was ik Dr Who-noob.

Heb nu eerste twee seizoenen van de herstarte serie gekeken, en ben nu bezig met seizoen 1 van Torchwood.

Tot nu toe bevalt het erg goed. Countrycide was vet creepy, maar werd mij nooit helemaal duidelijk waarom die dorpsbewoners nou aan het kannibalisme sloegen. Mjah .....
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
Zenmate VPNZavvi - Fandom en GeekgearSurfshark - veilig toegang tot het open internet
  vrijdag 1 januari 2010 @ 19:08:16 #131
257902 WeirdlyWired
Toit
pi_76299486
Over ongeveer een half uur Doctor who
Dat het Davids laatste aflevering is
  vrijdag 1 januari 2010 @ 19:09:51 #132
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_76299537
Ik zit al klaar
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  vrijdag 1 januari 2010 @ 19:10:05 #133
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_76299545
Hopen dat ie snel te downloaden is
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 1 januari 2010 @ 19:10:57 #134
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_76299567
Nieuwe SAT ontvanger, full HD, dus wij kijken vanavond BBC HD. Vanmiddag Planet of the dead gezien en moet zeggen dat 1080 onverwacht meer kijkplezier geeft.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 19:24:33 #135
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_76299907
Ons eten is zo klaar en daarom ga ik niet live kijken....
Ik wacht wel tot ie te downen is later en dan kan ik morgenochtend alleen kijken.
Kan ik ook met een gerust hart mijn traantje laten...
  vrijdag 1 januari 2010 @ 20:34:56 #136
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_76301896
Ze melken het wel uit he. Dat dood gaan
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  vrijdag 1 januari 2010 @ 20:53:11 #137
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_76302631
Damn wat een aflevering weer
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  FOK!fossiel vrijdag 1 januari 2010 @ 20:56:59 #138
8443 cptmarco
it's captain...
pi_76302804
wat een mooie aflevering....

gelukkig ging the doctor niet dood in één of andere blaze of glory om de aarde te redden, maar gaven ze hem wel de kans om op zijn manier afscheid te nemen....
  vrijdag 1 januari 2010 @ 21:50:28 #139
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_76305278
The Doctor is dood

Net de "Doctor Who Confidential" zitten kijken ("making of")...

David Tennant
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 21:52:09 #140
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_76305356
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 21:50 schreef Lotusss het volgende:
The Doctor is dood

Net de "Doctor Who Confidential" zitten kijken ("making of")...

David Tennant
Kijk er nu naar van harde schijf, is geweldig hoe ze de special effects doen, leuke dingen als gewoon met de camera schudden
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Zenmate VPNSurf prive met PureVPNDe snelste VPN - FastestVPN
  vrijdag 1 januari 2010 @ 21:53:29 #141
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_76305405
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 21:52 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Kijk er nu naar van harde schijf, is geweldig hoe ze de special effects doen, leuke dingen als gewoon met de camera schudden
Ik heb zitten huilen...
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 22:02:41 #142
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_76305851
Het was wel lief dat hij captain jack vergeven heeft, en het even koppelt
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 02:03:48 #143
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_76314812
Damn, ik had zo gehoopt dat de Timelords terug zouden keren. Maar goed, nu nog even wachten dus. Het is nu wel duidelijk dat het mogelijk is om een timelock te omzeilen, zou mij niks verbazen als the Master alles open weet te breken en hel los laat barsten
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:12 schreef yavanna het volgende:

[..]

Jullie doen alsof het, bijna, porno is. Beetje erg overdreven.

Ik vind het wel meevallen en Torchwood ook geschikt voor, wat oudere kinderen. het is allemaal wat 'enger' en er wordt in gezoend, thats it. Mijn kinderen mogen er dus gewoon naar kijken.
Ik wil ook niet zeggen dat het 18+ is, maar dat is de doelgroep.

[ Bericht 60% gewijzigd door Ugjerke op 02-01-2010 02:16:35 ]
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 02:04:16 #144
2783 Mr. Orange
Leicester!
pi_76314822
Maar wie was dat oud vrouwtje nou??
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 02:17:10 #145
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_76315007
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 02:04 schreef Mr. Orange het volgende:
Maar wie was dat oud vrouwtje nou??
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zei hij inderdaad

En niemand weet wie die vrouw is
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 02:33:17 #146
2783 Mr. Orange
Leicester!
pi_76315209
Ik heb een vermoeden dat zij veel te maken heeft met mijn spoiler. Hoorde de naam romana door de kamer gaan. Maar dat lijkt me weer niet.
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 02:46:00 #147
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_76315352
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 02:33 schreef Mr. Orange het volgende:
Ik heb een vermoeden dat zij veel te maken heeft met mijn spoiler. Hoorde de naam romana door de kamer gaan. Maar dat lijkt me weer niet.
Zou zo tof zijn als zij terug komt, alleen daarom wou ik al dat de Time Lords voor goed terug waren.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 06:17:17 #148
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_76316505
Wat ik me nu wel afvraag... wat zou er met de verhaallijn gebeurd zijn als ze Wilfred niet hadden teruggebracht om de acteur die Donna's vader speelde te vervangen en hem een recurring character maakten? Het is natuurlijk maar een klein plotlijntje, maar ik vind het wel heel mooi passen allemaal, dat Wilfs lot net als dat van Donna zo ontzettend met dat van de doctor verweven is. Heb ik echt bewondering voor, hoe de schrijvers dat gedaan hebben
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 2 januari 2010 @ 11:03:45 #149
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_76318058
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 21:53 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Ik heb zitten huilen
Ik ook.....
Jeetje wat is de nieuwe Dokter lelijk in vergelijking met de "vorige" dokter
Ik moet nog hard nadenken of ik de nieuwe wel ga volgen hoor, want voor mij is er maar 1 echte Dokter
Wat een aflevering
Ik ben net 1 minuut klaar met kijken en ik moet het allemaal nog even laten bezinken.

Nogmaals; wat een aflevering
  zaterdag 2 januari 2010 @ 12:16:15 #150
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_76319913
ok, hier kwamen de tranen ook toen Rose in beeld kwam.
Prachtig ook dat de Doctor tegen haar zei dat ze een geweldig jaar gaat krijgen.

Die nieuwe doctor had nog wel heel veel Tennant trekjes maar er valt aan een zo'n scene (ook nog vlak na een regeneratie) natuurlijk niet veel af te leiden.
't wordt nu wachten tot seizoen 5 gaat beginnen helaas.. ik wil meer!!
VyprVPN - de snelle VPNVyprVPN - de snelle VPNCyberghost VPN
  zaterdag 2 januari 2010 @ 12:39:04 #151
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_76320596
De spoilers voor volgend jaar zagen er veelbelovend uit. En een nieuwe doctor, ach, ik kijk al dr Who sinds je jaren 70, het is altijd wennen en de oude was beter, maar dat ben je na een paar afleveringen kwijt
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 14:47:24 #152
51700 Unstoppable
pi_76324462
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 11:03 schreef tass het volgende:

[..]

Ik ook.....
Jeetje wat is de nieuwe Dokter lelijk in vergelijking met de "vorige" dokter
Ik moet nog hard nadenken of ik de nieuwe wel ga volgen hoor, want voor mij is er maar 1 echte Dokter
Wat een aflevering
Ik ben net 1 minuut klaar met kijken en ik moet het allemaal nog even laten bezinken.

Nogmaals; wat een aflevering
Was ook een heel vreemd gevoel toen Tennant de Doctor werd, is echt wel even wennen.
Over aflevering een beetje een dubbel gevoel. Hoe gemakkelijk de Timelords even aan de kant werden gezet voelde echt vreemd. Verder natuurlijk wel mooi dat ze samen met deze Doctor ook alle reisgenoten mooi hebben afgerond zodat de nieuwe Doctor gewoon een frisse start kan maken (hoewel ik verwacht dat we er wel een paar nog terug zullen zien, met name zijn dochter )

Wat me wel heel erg verbaasde was dat je in de trailer al zag dat de nieuwe Doctor ten eerste al iemand tegen de grond slaat en daarna een pistool op iemand richt. Dat past in mijn ogen zo niet bij de Doctor, omdat het nu de Timelords waren kon het nog net door de beugel imo. Maar het zou me tegenvallen als dat nu regelmaat word in het nieuwe seizoen

Ik kijk aan de ene kant verschrikkelijk uit naar het nieuwe seizoen. De afleveringen die Moffat heeft gedaan waren geweldig, maar Davies deed de langere verhaallijnen ook heel erg goed (alles past altijd precies). Maar er is wel een nieuwe Doctor, Tennant is niet meer
  FOK!fossiel zaterdag 2 januari 2010 @ 16:22:58 #153
8443 cptmarco
it's captain...
pi_76327451
serie 5 trailer...
voor diegene die het nog niet gezien hebben...
  zaterdag 2 januari 2010 @ 17:05:30 #154
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_76328862
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:47 schreef Unstoppable het volgende:

[..]


Wat me wel heel erg verbaasde was dat je in de trailer al zag dat de nieuwe Doctor ten eerste al iemand tegen de grond slaat en daarna een pistool op iemand richt. Dat past in mijn ogen zo niet bij de Doctor, omdat het nu de Timelords waren kon het nog net door de beugel imo. Maar het zou me tegenvallen als dat nu regelmaat word in het nieuwe seizoen
De Doctor is geen MacGuyver hoor, hoe snel een Doctor naar geweld grijpt ligt maar net aan wat er gebeurt is en wat voor persoonlijkheid hij heeft. De derde Doctor was bijvoorbeeld nooit vies van een beetje martial arts. De ene Doctor is ook net weer wat duisterder dan de andere Doctor. Zo was 10 meestal heel manisch en opgewekt maar 7 heel duister en nogal uit de hoogte en 1 heel arrogant en gesloten, sterker nog de 1e Doctor zou een gewonde man doden als deze hen teveel vertraagde.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 19:12:16 #155
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_76333269
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:47 schreef Unstoppable het volgende:

[..]

Was ook een heel vreemd gevoel toen Tennant de Doctor werd, is echt wel even wennen.
Over aflevering een beetje een dubbel gevoel. Hoe gemakkelijk de Timelords even aan de kant werden gezet voelde echt vreemd.
De Lord President had de Doctor inderdaad makkelijk neer kunnen schieten. Dat hij dat niet deed, zelfs niet toen de doctor met de rug naar hem toe stond, was wel wat vreemd. Verder wel een hele toffe aflevering. Hoewel het op mij niet dezelfde impact had als het slot van seizoen 5.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 19:46:52 #156
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_76334633
Is die handschoen van Lord President trouwens hetzelfde ding als in aflevering 1 van torchwood?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 2 januari 2010 @ 22:07:59 #157
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_76339522
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 19:46 schreef wonderer het volgende:
Is die handschoen van Lord President trouwens hetzelfde ding als in aflevering 1 van torchwood?
Nee dat was de ressurection glove. Dit leek meer op een soort hand of Omega.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 23:13:58 #158
2783 Mr. Orange
Leicester!
pi_76342044
Zei Jack niet dat er 2 handschoenen waren?
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 23:18:00 #159
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_76342166
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 23:13 schreef Mr. Orange het volgende:
Zei Jack niet dat er 2 handschoenen waren?
Kan kloppen, maar dat neemt niet weg dat het compleet andere handschoenen zijn. Hoe zou die handschoen bijvoorbeeld door het timelock kunnen komen en wat is de uitleg achter de extra krachten, en waarom zouden de Timelords die handschoen willen? Terwijl de hand of omega als timelord technologie veel meer voor de hand ligt.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 23:23:02 #160
2783 Mr. Orange
Leicester!
pi_76342352
Fair enough

Wat gebeurde er trouwens met de master? Open einde? Terug mee met de time lords?
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoVyprVPN - de snelle VPNZavvi - Fandom en Geekgear
  zaterdag 2 januari 2010 @ 23:36:18 #161
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_76342820
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 23:23 schreef Mr. Orange het volgende:
Fair enough

Wat gebeurde er trouwens met de master? Open einde? Terug mee met de time lords?
Ja, hij is met de Time Lords mee. Ik had het ook gemist maar zag het in Confidential terug.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin zaterdag 2 januari 2010 @ 23:38:10 #162
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_76342889
Zo, inmiddels ook de Confidential gezien. Wat een heftige episode, op punten. Ik vond het einde mooi. Geen vreemde rare verwondingen, maar gewoon boem, iets simpels, en weten dat dat het einde is. Heel mooi opgezet.

Sowieso vond ik de interactie tussen Wilfred en the Doctor goed. Die twee hebben echt een goede wisselwerking, eentje die ik wel een seizoen lang had willen zien. En Tennant heeft nog effe de laatste druppels acteerwerk eruit geperst, ook erg gaaf.

Over Smith ben ik nog niet zo negatief. Hij deed een beetje wild, had een leuke energie en lijkt inderdaad wel heel erg Doctor-ish. En aangezien hij in de aflevering en in de preview Geronimo! roept lijkt het me dat we een vervanger voor Allons-y hebben gevonden.

Leuk ook om de companions nog eens te zien. Martha en Mickey samen? Geinig! Jack gekoppeld aan Alonso, leuk. Rose nog even zien in het jaar waarin het allemaal begon, deed me heel erg aan het begin denken, ook heel leuk. Dat moment met Verity Newman, afstammeling van Joan Redfern vond ik ook heel mooi bedacht.

Al met al een mooi einde dus. Jammer dat Tennant weg is, maar aan alles komt een einde. Ben wel benieuwd naar S5 en hoeveel we moeten wennen aan alle veranderingen. Ik had al ergens gelezen dat de TARDIS opnieuw gebouwd moest worden ivm de HD-opnames, en daar is nu alvast fijn op ingespeeld door 'm te slopen, maar het interieur gaat dus wijzigen. En daarbij is het logo al gewijzigd, en Murray Gold (als die nog in dienst is van Moffat) zal wel weer een nieuw arrangement voor het beginthema maken. En de opening zal sowieso wel van uiterlijk veranderen. En er is een nieuwe Doctor, met een nieuw pak en nieuwe companion. Het blijft natuurlijk Doctor Who, en het wordt geweldig, maar toch: het wordt even wennen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 23:51:33 #163
2783 Mr. Orange
Leicester!
pi_76343396
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 23:36 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ja, hij is met de Time Lords mee. Ik had het ook gemist maar zag het in Confidential terug.
Ik dacht dat de time lords hem ressurecten ipv hem mee terug nemen? Brengt dat geen paradox omdat hij daar al misschien is, of al weg gevlucht is naar 'utopia'


Ik denk dat we moeten wachten op de masters return
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  zondag 3 januari 2010 @ 01:41:27 #164
51700 Unstoppable
pi_76347008
The Master werd meegezogen samen met de andere Timelords toen de Doctor dat apparaat kapot schoot

Volgens mij spotte ik een Weeping Angel in de trailer
  zondag 3 januari 2010 @ 01:50:50 #165
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_76347203
quote:
Op zondag 3 januari 2010 01:41 schreef Unstoppable het volgende:
Volgens mij spotte ik een Weeping Angel in de trailer
Ik ook

*kruipt vast in een hoekje*
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin zondag 3 januari 2010 @ 04:12:04 #166
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_76348712
Ja, de Weeping Angels komen terug.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 3 januari 2010 @ 05:31:41 #167
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_76349026
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 23:38 schreef Breuls het volgende:
en Murray Gold (als die nog in dienst is van Moffat) zal wel weer een nieuw arrangement voor het beginthema maken
Op het eind van part 2 klonk ook al een ander thema, sneller, moderner.
  maandag 4 januari 2010 @ 00:06:59 #168
155314 Crichton
pi_76384413
Ik heb bij Matt Smith wel een beetje het idee van: 'Damn, je hebt een kin waar Bruce Campbell jaloers op zou zijn'. Toch zou wat mij betreft de ideale opvolger van Tennant Alan Rickman zijn.



Yep finally ginger!
Scorpius: This is insane, Crichton.
John Crichton: Four years on and your finally gettin' that?
  maandag 4 januari 2010 @ 00:11:38 #169
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_76384594
Ik vind Rickman geweldig, maar ik zie hem niet echt in de rol van the Doctor, eigenlijk...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin maandag 4 januari 2010 @ 00:30:33 #170
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_76385169
Rickman lijkt me eerder een Master.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
VyprVPN - de snelle VPNVyprVPN - de snelle VPNCyberghost VPN
  maandag 4 januari 2010 @ 00:48:17 #171
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_76385719
quote:
Op maandag 4 januari 2010 00:30 schreef Breuls het volgende:
Rickman lijkt me eerder een Master.
Ja, of een gewone bad guy.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 4 januari 2010 @ 04:45:37 #172
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_76387947
quote:
Op maandag 4 januari 2010 00:30 schreef Breuls het volgende:
Rickman lijkt me eerder een Master.
Inderdaad! Zelf had ik trouwens Robert Carlyle wel als Doctor willen zien.



Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  maandag 4 januari 2010 @ 05:07:07 #173
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_76387970
Een vriendin had het over Eddie Izzard maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.

Ik zit trouwens Hamlet te kijken. Wel even wat anders, maar zo af en toe komt de Doctor even om de hoek kijken, da's wel leuk
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 4 januari 2010 @ 06:18:20 #174
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_76388066
quote:
Op maandag 4 januari 2010 05:07 schreef wonderer het volgende:
Een vriendin had het over Eddie Izzard maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.

Ik zit trouwens Hamlet te kijken. Wel even wat anders, maar zo af en toe komt de Doctor even om de hoek kijken, da's wel leuk
Ik wou zijn naam nog noemen, maar het probleem met hem is dat je dan naar Doctor Who kijkt en Eddie Izzard de TARDIS ziet besturen en niet de Doctor. Ik denk dat veel voormalig Doctors dat probleem nog wel eens andersom gehad kunnen hebben. (Dat je inderdaad in Hamlet de Doctor ziet en niet de rol die hij eigenlijk vervult)
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  Admin maandag 4 januari 2010 @ 15:23:27 #175
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_76400102
Volgens de fansite van Eve Myles wordt er deze maand begonnen met opnames voor TW4. Er staat echter geen echte bron bij, dus we moeten maar gokken of het waar is.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 4 januari 2010 @ 17:59:29 #176
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_76406241
quote:
Op maandag 4 januari 2010 06:18 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Ik wou zijn naam nog noemen, maar het probleem met hem is dat je dan naar Doctor Who kijkt en Eddie Izzard de TARDIS ziet besturen en niet de Doctor. Ik denk dat veel voormalig Doctors dat probleem nog wel eens andersom gehad kunnen hebben. (Dat je inderdaad in Hamlet de Doctor ziet en niet de rol die hij eigenlijk vervult)
Ik heb Eddie pas net ontdekt en nog niet alles van hem gezien, maar ik vind hem echt geen doctor. Hij moet gewoon lekker in naaldhakken en oogschaduw op het toneel blijven staan

Wat the doctor/Hamlet betreft, het was maar soms, dus dat viel wel mee. Was eigenlijk gewoon leuk, tussen al dat gedragen Shakespeare (ik spreek en snap goed Engels maar dit was echt niet te volgen voor mij (of mijn native speaker)). Van die typische Tennant-trekjes die er tussendoor komen.

[ Bericht 15% gewijzigd door wonderer op 04-01-2010 18:08:05 ]
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 4 januari 2010 @ 18:07:53 #177
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_76406576
quote:
Op maandag 4 januari 2010 17:59 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik heb Eddie pas net ontdekt en nog niet alles van hem gezien, maar ik vind hem echt geen doctor. Hij moet gewoon lekker in naaldhakken en oogschaduw op het toneel blijven staan
In Day of the Triffids was hij wel erg cool
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 4 januari 2010 @ 18:08:43 #178
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_76406610
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:07 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

In Day of the Triffids was hij wel erg cool
Die heb ik pas gekeken, toen zag ik eigenlijk ook alleen maar Eddie zelf en niet Torrence. Maar ik vond het sowieso een kutstuk en ik keek alleen vanwege hem
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 4 januari 2010 @ 18:15:42 #179
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_76406901


Philip Glenister
Als een hele duister doctor
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 4 januari 2010 @ 18:26:40 #180
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_76407369
Eigenlijk maakt het me niet zo veel uit. Ik vertrouw op de keuze(s) van het productieteam. Ze doen het best goed, tenslotte
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Surf prive met PureVPNVyprVPN - de snelle VPNZavvi - Fandom en Geekgear
  maandag 4 januari 2010 @ 18:28:05 #181
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_76407440
Veel belangrijker, dat het niet in handen komt van Hollywood en er een amerikaanse versie van komt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 4 januari 2010 @ 18:28:41 #182
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_76407474
Ze zullen inderdaad neit zomaar voor deze acteur gekozen hebben als doctor, de nieuwe assistent zullen mensen denk ik minder moeite mee hebben, echt een mooie meid.
  maandag 4 januari 2010 @ 18:28:56 #183
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_76407480
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Veel belangrijker, dat het niet in handen komt van Hollywood en er een amerikaanse versie van komt.
Dat was toch al min of meer met die film gebeurd van een poosje terug? Met de achtste dokter.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 4 januari 2010 @ 18:30:37 #184
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_76407568
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:28 schreef SiGNe het volgende:
echt een mooie meid.
Dat boeit me dan weer helemaal niks Vond David Tennant trouwens ook niet de meest aantrekkelijke vent, maar door zijn perfomance was het toch een genot om naar te kijken en ik denk dat dat (veel) belangrijker is dan een knap smoelwerk.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 4 januari 2010 @ 18:35:45 #185
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_76407805
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:28 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dat was toch al min of meer met die film gebeurd van een poosje terug? Met de achtste dokter.
Heb je gelijk in.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 4 januari 2010 @ 19:20:46 #186
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_76409664
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:30 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dat boeit me dan weer helemaal niks Vond David Tennant trouwens ook niet de meest aantrekkelijke vent, maar door zijn perfomance was het toch een genot om naar te kijken en ik denk dat dat (veel) belangrijker is dan een knap smoelwerk.
Pardon? Ik denk dat David Tennant de meest aantrekkelijke Doctor ooit is geweest. Al zegt dat niet veel natuurlijk. Maar hij heeft er ongetwijfeld voor gezorgd dat er een paar vrouwelijke kijkers wat minder snel wegzapten.
Zelfde geld voor John Barrowman (Captain Jack) trouwens.
quote:
Op maandag 4 januari 2010 17:59 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik heb Eddie pas net ontdekt en nog niet alles van hem gezien, maar ik vind hem echt geen doctor. Hij moet gewoon lekker in naaldhakken en oogschaduw op het toneel blijven staan

Wat the doctor/Hamlet betreft, het was maar soms, dus dat viel wel mee. Was eigenlijk gewoon leuk, tussen al dat gedragen Shakespeare (ik spreek en snap goed Engels maar dit was echt niet te volgen voor mij (of mijn native speaker)). Van die typische Tennant-trekjes die er tussendoor komen.
Sorry, maar in zijn laatste show heeft hij gewone schoenen, een broek en een baardje
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:28 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dat was toch al min of meer met die film gebeurd van een poosje terug? Met de achtste dokter.
Een klein beetje maar, Paul McGann (8e Doctor) is gewoon een Brit zoals het hoort en het is ook geschreven door een Brit. Alleen de productie is gedeeltelijk gedaan door Amerikanen.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  Admin maandag 4 januari 2010 @ 19:25:40 #187
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_76409877
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:28 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dat was toch al min of meer met die film gebeurd van een poosje terug? Met de achtste dokter.
Het lijkt me cool als die 's een keer als cameo terugkomt.

En wat ik graag eens wil zien, is de regeneration van 8 naar 9 en alles wat eromheen zit. Dat zal vast tijdens de Time War enzo zijn.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin maandag 4 januari 2010 @ 19:26:48 #188
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_76409933
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:20 schreef Ugjerke het volgende:

Een klein beetje maar, Paul McGann (8e Doctor) is gewoon een Brit zoals het hoort en het is ook geschreven door een Brit. Alleen de productie is gedeeltelijk gedaan door Amerikanen.
Het was een backdoor pilot voor FOX. Als die toen had gescoord, was McGann een seizoen lang, of langer, de Doctor geweest.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 4 januari 2010 @ 19:36:38 #189
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_76410319
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:20 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Pardon? Ik denk dat David Tennant de meest aantrekkelijke Doctor ooit is geweest. Al zegt dat niet veel natuurlijk. Maar hij heeft er ongetwijfeld voor gezorgd dat er een paar vrouwelijke kijkers wat minder snel wegzapten.
Zelfde geld voor John Barrowman (Captain Jack) trouwens.
[..]
Oh, hij is niet lelijk hoor Zal ook wel een kwestie van smaak zijn, natuurlijk.Vergeleken met de andere doctors (afgezien van McGann, wat ik daarvan gezien heb (heb die "film" nog niet te pakken kunnen krijgen)) natuurlijk wel een hele verbetering Maar niet dat ik zeg "woei! "
quote:
Sorry, maar in zijn laatste show heeft hij gewone schoenen, een broek en een baardje
[..]
I know. Eerst Stripped kijken en daarna Sexie was nogal een schok
quote:
Een klein beetje maar, Paul McGann (8e Doctor) is gewoon een Brit zoals het hoort en het is ook geschreven door een Brit. Alleen de productie is gedeeltelijk gedaan door Amerikanen.
Zoals Breuls al zei, volgens mij was het wel een poging om het ook aan deze kant van de plas populair te maken. Maar ik denk dat Doctor Who gewoon te Brits is. Een remake zou ik echt niet trekken, maar ik denk ook niet dat het team dat gaat toestaan.

Torchwood is wat dat betreft wat meer op het Amerikaanse publiek gespitst, denk ik. Ondanks de m2m actie
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 4 januari 2010 @ 20:10:27 #190
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_76411757
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:36 schreef wonderer het volgende:

[..]

Oh, hij is niet lelijk hoor Zal ook wel een kwestie van smaak zijn, natuurlijk.Vergeleken met de andere doctors (afgezien van McGann, wat ik daarvan gezien heb (heb die "film" nog niet te pakken kunnen krijgen)) natuurlijk wel een hele verbetering Maar niet dat ik zeg "woei! "
[..]

I know. Eerst Stripped kijken en daarna Sexie was nogal een schok
[..]

Zoals Breuls al zei, volgens mij was het wel een poging om het ook aan deze kant van de plas populair te maken. Maar ik denk dat Doctor Who gewoon te Brits is. Een remake zou ik echt niet trekken, maar ik denk ook niet dat het team dat gaat toestaan.

Torchwood is wat dat betreft wat meer op het Amerikaanse publiek gespitst, denk ik. Ondanks de m2m actie
Die laatste Torchwood specials scoorden inderdaad erg goed in Amerika. Ongetwijfeld een van de redenen om er mee door te gaan, Doctor Who is een show die iedereen in Amerika kent maar niemand kijkt. Ik denk trouwens dat er wel weer wat minder homo's in de series voor gaan komen nu Russel T. Davies weg is.
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:25 schreef Breuls het volgende:

[..]

Het lijkt me cool als die 's een keer als cameo terugkomt.

En wat ik graag eens wil zien, is de regeneration van 8 naar 9 en alles wat eromheen zit. Dat zal vast tijdens de Time War enzo zijn.
Ik hoop dat hij terugkomt met de 50-jarige bestaan van Doctor Who in 2013. Hopelijk maken ze dan een 3 of 5 Doctors special. (Matt Smith, David Tennant, Christopher Ecclestone, Paul McGann en Sylvester McCoy bijv.)
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:26 schreef Breuls het volgende:

[..]

Het was een backdoor pilot voor FOX. Als die toen had gescoord, was McGann een seizoen lang, of langer, de Doctor geweest.
Hij had inderdaad een contract voor 3 seizoenen geloof ik, maar hij is ook nog heel lang de Doctor geweest in de audioboeken. Een van de langste denk ik haast.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Zenmate VPNBetrouwbaar en snel - ExpressVPNBekijk het streamingaanbod van Primevideo
  maandag 4 januari 2010 @ 20:22:54 #191
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_76412282
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:10 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Die laatste Torchwood specials scoorden inderdaad erg goed in Amerika. Ongetwijfeld een van de redenen om er mee door te gaan, Doctor Who is een show die iedereen in Amerika kent maar niemand kijkt. Ik denk trouwens dat er wel weer wat minder homo's in de series voor gaan komen nu Russel T. Davies weg is.
[..]
Hier is alleen Planet of the Dead verkrijgbaar op DVD in de winkels Online vast wel meer, maar toch. Wij hebben alles op Netflix gekeken, allang blij dat ze het daar wel hebben

En dat zou jammer zijn, als alles weer heteronormatief wordt. Hoewel dat afgezien van Jack toch al niet zo heel hoog was in DW, 't is beter in Torchwood Past ook beter.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 4 januari 2010 @ 20:34:36 #192
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_76412889
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:22 schreef wonderer het volgende:

[..]

Hier is alleen Planet of the Dead verkrijgbaar op DVD in de winkels Online vast wel meer, maar toch. Wij hebben alles op Netflix gekeken, allang blij dat ze het daar wel hebben

En dat zou jammer zijn, als alles weer heteronormatief wordt. Hoewel dat afgezien van Jack toch al niet zo heel hoog was in DW, 't is beter in Torchwood Past ook beter.
Ach het is maar een verwachting. Ligt er natuurlijk ook aan of Jack Harkness terug komt bij Torchwood. (Is daar al wat over bekend?) Het zal heus niet zo zijn dat homo's opeens niet meer bestaan in de series, maar het zal er wat minder dik bovenop liggen denk ik. Met RTD vond ik het soms iets te geforceerd. Alleen Jack vond ik echt overtuigen maar die viel dan ook gewoon op alles wat kon lopen.


Kan natuurlijk ook zo zijn dat het bij DW/TW alleen maar opvalt omdat er in andere series gewoon geen aandacht aan geschonken word.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  maandag 4 januari 2010 @ 20:44:03 #193
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_76413398
Ik ben nog maar halverwege S1 van TW, dus hoe het daar zit, kan ik nog weinig uitspraak over doen

Maar ik denk dat het gewoon opvalt vanwege het gebrek aan aandacht in de meeste andere series ja. Men is het gewoon niet gewend.

Ik vond die twee oude dames in de aflevering met de eeuwige snelweg heel mooi en subtiel gedaan, (en de rijke met de onderbutler ook trouwens, in Agatha Christie) dat mag wel vaker zo gebeuren
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 4 januari 2010 @ 20:49:24 #194
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_76413663
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:44 schreef wonderer het volgende:
Ik ben nog maar halverwege S1 van TW, dus hoe het daar zit, kan ik nog weinig uitspraak over doen

Maar ik denk dat het gewoon opvalt vanwege het gebrek aan aandacht in de meeste andere series ja. Men is het gewoon niet gewend.

Ik vond die twee oude dames in de aflevering met de eeuwige snelweg heel mooi en subtiel gedaan, (en de rijke met de onderbutler ook trouwens, in Agatha Christie) dat mag wel vaker zo gebeuren
Die met die eeuwige snelweg is met de Face of Boe toch? Die moet ik weer eens gaan kijken. Waar zit je trouwens met Doctor Who voordat ik de halve verhaallijn voor je verklap.

En die aflevering met Agatha Christie is sowieso briljant. Hoewel Blink mijn favoriet blijft!
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  maandag 4 januari 2010 @ 20:58:18 #195
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_76414108
DW zijn we helemaal bij, inclusief de confidentials. TW is nu aan de beurt.

Blink is ook een van mijn favorieten, Empty Child vind ik ook heel mooi (Ja, Moffat he? ). En Midnight, omdat ik de dynamiek heel goed vind van mensen in een afgesloten ruimte en een dreiging. Dan gaat dat laagje beschaving er HEEL snel af.

Overigens vind ik spoilers niet erg, maar ik kan dus nog niet meespeculeren of Jack terugkomt, want ik wist niet dat ie weg was
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 5 januari 2010 @ 02:18:06 #196
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_76425827
Wat vind je van Silence in the Library dan?
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 07:12:10 #197
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_76426789
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 02:18 schreef Ugjerke het volgende:
Wat vind je van Silence in the Library dan?
Ik hoop echt dat we meer van River Song horen.. Ik vond dat allemaal erg fascinerend

Het eigenlijke plot vond ik wat minder, met die schaduwbeestjes en dat downloaden van mensen en alles. Maar het dramagedeelte was echt puik
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin dinsdag 5 januari 2010 @ 12:06:46 #198
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_76432537
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 07:12 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik hoop echt dat we meer van River Song horen..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 16:59:49 #199
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_76444091
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 07:12 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik hoop echt dat we meer van River Song horen.. Ik vond dat allemaal erg fascinerend

Het eigenlijke plot vond ik wat minder, met die schaduwbeestjes en dat downloaden van mensen en alles. Maar het dramagedeelte was echt puik
Ik vond het vooral jammer dat de library zo slecht verlicht was, waardoor er veel meer schaduwen te zien waren dan de eigenlijke 'gevaarlijke' schaduwen. Je zag karakters dus regelmatig door schaduwrijke gebieden lopen. Dat haalde voor mij de suspense er wat uit.

Ik zie de nieuwe Doctor wel zitten hoor. De eerste trailer ziet er goed uit.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 18:59:02 #200
54121 JaapB
°Heel nozel??°
pi_76448873
Gisteren tweede deel van end of time gezien. Zal weer wennen worden aan de nieuwe doctor. Maar dat is het altijd, bij de nieuwe serie was het afscheid van Christopher Eccleston en verschijnen van David Tennant was ook zo. Uiteindelijk klopt toch alles weer. (en vaak juist net niet, dat maakt het zo leuk!)
Waar zouden we zijn zonder de "on"
Anoniem en veilig met ProtonVPNPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvBetrouwbaar en snel - ExpressVPN
  dinsdag 5 januari 2010 @ 19:02:32 #201
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_76449033
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 16:59 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]

Ik vond het vooral jammer dat de library zo slecht verlicht was, waardoor er veel meer schaduwen te zien waren dan de eigenlijke 'gevaarlijke' schaduwen. Je zag karakters dus regelmatig door schaduwrijke gebieden lopen. Dat haalde voor mij de suspense er wat uit.

Ik zie de nieuwe Doctor wel zitten hoor. De eerste trailer ziet er goed uit.
Dat vond ik ook wat jammer inderdaad, daardoor had je geen constante angst maar alleen even als ze verteld hadden dat die schaduwwezens er weer waren door een kippenpoot in de zwerm te gooien.
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:44 schreef wonderer het volgende:
Ik ben nog maar halverwege S1 van TW, dus hoe het daar zit, kan ik nog weinig uitspraak over doen

Maar ik denk dat het gewoon opvalt vanwege het gebrek aan aandacht in de meeste andere series ja. Men is het gewoon niet gewend.

Ik vond die twee oude dames in de aflevering met de eeuwige snelweg heel mooi en subtiel gedaan, (en de rijke met de onderbutler ook trouwens, in Agatha Christie) dat mag wel vaker zo gebeuren
Net weer Midnight gekeken, dat was inderdaad heel subtiel gedaan. Zo mag het wel regelmatig voorkomen van mij. Gewoon heel casual, er verder geen aandacht aan besteden want het is immers heel normaal. (Helemaal over 30 eeuwen )


Wat zouden jullie trouwens van een vrouwelijke Doctor vinden? Of een gekleurde? Lijkt mij niks eigenlijk maar blijkbaar discrimineer je dan.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  Admin dinsdag 5 januari 2010 @ 19:03:53 #202
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_76449082
Een gekleurde Doctor lijkt me prima, maar vrouwelijk niet. Qua persoon ben je dan heel anders. Dat is the Doctor na elke regeneration natuurlijk sowieso, maar de grens man/vrouw is wel een hele vreemde.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 19:10:33 #203
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_76449383
Vrouwelijke doctor zou ik raar vinden. Vind ik ook niet kloppen. Het zou alle dynamiek totaal veranderen. Bij een andere etniciteit (how's that for PC? ) zou ik dat minder vinden, maar dan nog... zo werkt regeneration toch niet? Zijn basis blijft altijd hetzelfde (blanke man).
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 5 januari 2010 @ 19:18:56 #204
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_76449756
Ik neem aan dat weinigen problemen zullen hebben met een spin-off van Doctor Who waarbij Georgia Moffett als "Jenny" de vrouwelijke Doctor speelt??

Het lijkt mij niet verkeerd hoor

Er is trouwens een precedent voor vrouwelijke doctors toch? (Time Ladies ofzo meen ik dat ze heten).
Even zoeken

edit: gevonden

Romanadvoratrelundar (what's in a name )

http://en.wikipedia.org/wiki/Romana

Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  Admin dinsdag 5 januari 2010 @ 19:28:59 #205
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_76450251
Oh, prima als er een dergelijke vrouwelijke figuur is, maar the Doctor is een man, punt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 19:35:25 #206
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_76450609
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 19:28 schreef Breuls het volgende:
Oh, prima als er een dergelijke vrouwelijke figuur is, maar the Doctor is een man, punt.
Wat hij zegt.

Iemand trouwens Doctor Who Comic Relief gezien? Zit ook een vrouwelijke Doctor in Weet je ook meteen waarom het raar is.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin dinsdag 5 januari 2010 @ 19:51:43 #207
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_76451439
Ja, gezien. Heel raar.

Die sketch is overigens geschreven door Steven Moffat.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 19:55:30 #208
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_76451677
Ik weet wel wie ik als vrouwelijk doctor zou willen zien

In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 20:21:51 #209
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_76453294
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 19:51 schreef Breuls het volgende:
Ja, gezien. Heel raar.

Die sketch is overigens geschreven door Steven Moffat.
Yeah, weet ik, in de download zat ook de "confidential" die daarbij hoorde Toen had ie wat meer haar
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 6 januari 2010 @ 04:14:38 #210
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_76468714
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 19:28 schreef Breuls het volgende:
Oh, prima als er een dergelijke vrouwelijke figuur is, maar the Doctor is een man, punt.
Sterker nog, ik zou ook niet willen dat Romana of the Rani opeens een man werd. Of the Master een vrouw. Een keer hem in een jurk was voldoende voor mij.
Kleur zou in principe best kunnen veranderen, als Time Lords of Ladies vrijwillig regeneraten is het beheersder. Zo had Romana bijna voor een blauwe huidskleur gekozen. Dat zou ik ook een minder groot probleem vinden dan geslacht veranderen, maar liever niet. En al helemaal niet met opzet omdat het zo PC is, het zou echt net iemand moeten zijn die 100% zeker een goede Doctor zou zijn. Ik moet niet denken aan een Chris Black of Samual L. Jackson als Doctor. De Doctor moet sowieso een Brit blijven.

En een spin-off met Jenny zou niet verkeerd zijn.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Surf volledig anoniem met NordVPNCyberghost VPNDe snelste VPN - FastestVPN
  woensdag 6 januari 2010 @ 05:08:37 #211
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_76468762
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 04:14 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Een keer hem in een jurk was voldoende voor mij.
Ik moest echt lachen
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 6 januari 2010 @ 05:55:36 #212
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_76468808


Ah hier, Romana's regeneration. Ze koos uiteindelijk voor de 4e optie
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  Admin woensdag 6 januari 2010 @ 11:45:38 #213
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_76475035
Er zijn verschillende theorieen over die regeneration he? Omdat 'men' het niet fair vindt dat zij kon kiezen, vinden sommige fans dat er iets achter gezocht moet worden, of dat er sprake is van een impersonatie: http://en.wikipedia.org/w(...)ana.27s_regeneration
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:51:07 #214
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_76475324
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 04:14 schreef Ugjerke het volgende:
De Doctor moet sowieso een Brit blijven.

DAT sowieso
En het is THE Doctor
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Admin woensdag 6 januari 2010 @ 12:11:23 #215
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_76476336
Zou het vertrek van RTD ook betekenen dat de epische titels als The Parting of the Ways, Doomsday, Journey's End en The End of Time verdwijnen? Want het werd wel elk jaar een poging het nog ernstiger te maken. Van Moffat verwacht ik wat meer subtiliteit. Niet elke keer het einde van de wereld, het universum of 'time itself' (ahum), maar gewoon iets kleins wat zwaar weegt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:07:15 #216
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_76497160
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:45 schreef Breuls het volgende:
Er zijn verschillende theorieen over die regeneration he? Omdat 'men' het niet fair vindt dat zij kon kiezen, vinden sommige fans dat er iets achter gezocht moet worden, of dat er sprake is van een impersonatie: http://en.wikipedia.org/w(...)ana.27s_regeneration
Volgens mij is de meest geaccepteerde versie dat zij vrijwillig regenerate en daarom er meer control over had. Daarnaast is Romana gewoon beter met Time Lord trucjes dan the Doctor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van die impersonatie had ik ook nog nooit gehoord, beetje aparte uitleg vind ik zelf.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  donderdag 7 januari 2010 @ 02:50:39 #217
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_76510590
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:11 schreef Breuls het volgende:
Zou het vertrek van RTD ook betekenen dat de epische titels als The Parting of the Ways, Doomsday, Journey's End en The End of Time verdwijnen? Want het werd wel elk jaar een poging het nog ernstiger te maken. Van Moffat verwacht ik wat meer subtiliteit. Niet elke keer het einde van de wereld, het universum of 'time itself' (ahum), maar gewoon iets kleins wat zwaar weegt.
The End of Belgium?
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  Admin donderdag 7 januari 2010 @ 02:58:07 #218
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_76510616


Nee, meer iets in de geest van zijn monsters. Zoals die Weeping Angels en de Vashta Nerada, dat zijn niet gewoon aliens, maar een heel knap concept op zich. Heel sterk geconstrueerd. Ik verwacht dat ook op grotere schaal in zijn finale.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 7 januari 2010 @ 05:56:32 #219
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_76511071
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 02:58 schreef Breuls het volgende:


Nee, meer iets in de geest van zijn monsters. Zoals die Weeping Angels en de Vashta Nerada, dat zijn niet gewoon aliens, maar een heel knap concept op zich. Heel sterk geconstrueerd. Ik verwacht dat ook op grotere schaal in zijn finale.

Dat hoop ik in ieder geval. Ik ben benieuwd wat voor angsten hij nog meer kan gebruiken.
En weer wat meer verhalen in meerdere afleveringen, een beetje zoals bij de oude Who.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  donderdag 7 januari 2010 @ 06:13:43 #220
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_76511118
Net Torchwood S1 afgekeken en aflevering 1 van S2. Fijne M2M actie Vooral die zoen met Jack Harkness (de echte) was ontroerend. Ik vond die hele aflevering wel tof, alleen wel verwarrend als je erover nadenkt. In 1941 moeten er drie verschillende (minstens) Jacks zijn geweest... De eerste versie die nog doodkan, voor hij The Doctor ontmoet; de tweede Jack, onsterfelijk en gedwongen van 1869 tot nu te leven tot ie The Doctor weer vindt, en nu dus de derde door dat lek of wat het was.

Ik vind alleen Owen wel een enorme zakkenwasser zeg, bleh. Gaat die nog dood binnenkort?

[ Bericht 30% gewijzigd door wonderer op 07-01-2010 06:24:49 ]
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Zenmate VPNZavvi - Fandom en GeekgearPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tv
  Admin donderdag 7 januari 2010 @ 11:26:47 #221
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_76516155
Ik ga voor vier. Er ligt er ook nog eentje te stikken onder de grond.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:57:54 #222
51700 Unstoppable
pi_76521449
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 06:13 schreef wonderer het volgende:
Ik vind alleen Owen wel een enorme zakkenwasser zeg, bleh. Gaat die nog dood binnenkort?
Yup
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:11:08 #223
128271 Slayage
INFP
pi_76521936
quote:
Op maandag 4 januari 2010 15:23 schreef Breuls het volgende:
Volgens de fansite van Eve Myles wordt er deze maand begonnen met opnames voor TW4. Er staat echter geen echte bron bij, dus we moeten maar gokken of het waar is.
krijgen we een nieuwe torchwood dan?

en wanneer S5 van the doctor?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Admin donderdag 7 januari 2010 @ 14:24:36 #224
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_76522401
DW5 komt in de lente.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:57:56 #225
2783 Mr. Orange
Leicester!
pi_76525961
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 06:13 schreef wonderer het volgende:


Ik vind alleen Owen wel een enorme zakkenwasser zeg, bleh. Gaat die nog dood binnenkort?
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  donderdag 7 januari 2010 @ 17:30:06 #226
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_76529391
Ooooeh, Captain Jack is terug in de nieuwe Torchwood!
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  donderdag 7 januari 2010 @ 17:37:30 #227
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_76529620
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:26 schreef Breuls het volgende:
Ik ga voor vier. Er ligt er ook nog eentje te stikken onder de grond.
Oh ja, daar las ik iets over, maar dat heb ik nog niet gezien.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 8 januari 2010 @ 22:31:06 #228
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_76582710
Snotverpatje! Eķndélijk tijd gehad om The End Of Time te kijken (kon ik wel de twee delen achter elkaar zien )
Ik moet bekennen dat ik op sommige momenten bijkans met tranen in mijn ogen zat...

Op naar DW5!
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 23:08:22 #229
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_76584129
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 04:14 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

En een spin-off met Jenny zou niet verkeerd zijn.




Maar géén Doctor... te lief... niet duister genoeg...
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 03:33:03 #230
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_76590396
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 23:08 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]



Maar géén Doctor... te lief... niet duister genoeg...
Zij heeft dan ook geen dubbele genocide op haar naam staan.
Maar ze heeft wel iets Doctors..
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
VyprVPN - de snelle VPNPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvDe snelste VPN - FastestVPN
  zaterdag 9 januari 2010 @ 04:21:27 #231
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_76590549
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 03:33 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Zij heeft dan ook geen dubbele genocide op haar naam staan.
Maar ze heeft wel iets Doctors..
Ja, zijn DNA
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 9 januari 2010 @ 19:27:02 #232
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_76608715
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 04:21 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ja, zijn DNA
En ze word gespeeld door een actrice die the Doctor zou kunnen spelen als ze een piemeltje had.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  Admin zaterdag 9 januari 2010 @ 20:29:58 #233
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_76611010
Een actrice wiens vader ooit daadwerkelijk the Doctor speelde.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 20:44:18 #234
-1 #ANONIEM
pi_76611537
OMG Doctor Who fans. Wat leuk.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 22:43:06 #235
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_76615470
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:44 schreef Noortje. het volgende:
OMG Doctor Who fans. Wat leuk.
Verklaar je eens wat nader? Leuk, zoals apen in de dierentuin leuk zijn?
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  zondag 10 januari 2010 @ 10:45:28 #236
-1 #ANONIEM
pi_76624719
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 22:43 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Verklaar je eens wat nader? Leuk, zoals apen in de dierentuin leuk zijn?
Nee, leuk omdat ik er geen topicreeks over had verwacht en omdat Doctor Who superleuk is.
  zondag 10 januari 2010 @ 15:06:20 #237
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_76634662
quote:
Op zondag 10 januari 2010 10:45 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Nee, leuk omdat ik er geen topicreeks over had verwacht en omdat Doctor Who superleuk is.
Dat is dan ook wel weer grappig, omdat DW niet echt 'vrouwenkost' is. (lijkt me)
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  zondag 10 januari 2010 @ 15:29:58 #238
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_76635964
Voor de wat jongere lezertjes onder ons:

First Doctor: William Hartnell

1963-1966

Second Doctor: Patrick Troughton

1966-1969

Third Doctor: Jon Pertwee

1970-1974

Fourth Doctor: Tom Baker

1974-1981

Fifth Doctor: Peter Davison

1981-1984

Sixth Doctor: Colin Baker

1984-1987

Seventh Doctor: Sylvester McCoy

1987-1996

Eighth Doctor: Paul McGann

1996

Ninth Doctor: Christopher Eccleston (vernieuwde serie)

2005

Tenth Doctor: David Tennant

2005-2010

Eleventh Doctor: Matt Smith

2010-

The Doctor kan in principe 12x regeneren waardoor de dertiende Doctor de laatste zal zijn. Tenzij er uiteraard een oplossing voor gevonden wordt.

Georgia Moffett (zie eerder in dit topic) was de (min-of-meer) dochter van de Tiende Doctor (op TV) en in het echt de dochter van de Vijfde Doctor.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  zondag 10 januari 2010 @ 15:39:15 #239
128271 Slayage
INFP
pi_76636425
quote:
Op zondag 10 januari 2010 15:29 schreef Beelzebufo het volgende:

The Doctor kan in principe 12x regeneren waardoor de dertiende Doctor de laatste zal zijn. Tenzij er uiteraard een oplossing voor gevonden wordt.


joh! wist ik niet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 10 januari 2010 @ 15:39:45 #240
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_76636450
Voor mij begon het met Peter Davison.

En hoezo tenzij. Dat gebeurd gewoon
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
Surf prive met PureVPNFiverr - alle diensten vanaf 5 piekZavvi - Fandom en Geekgear
  zondag 10 januari 2010 @ 16:22:13 #241
19242 yavanna
Results may vary.
pi_76638265
quote:
Op zondag 10 januari 2010 15:06 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Dat is dan ook wel weer grappig, omdat DW niet echt 'vrouwenkost' is. (lijkt me)
Whut?

Mijn dochter en ik zijn het niet met je eens.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  zondag 10 januari 2010 @ 16:23:05 #242
19242 yavanna
Results may vary.
pi_76638311
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:29 schreef Breuls het volgende:
Een actrice wiens vader ooit daadwerkelijk the Doctor speelde.
En een relatie heeft/had? met Tennant.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  Admin zondag 10 januari 2010 @ 17:59:23 #243
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_76642402
Dat zijn roddels.:)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 10 januari 2010 @ 19:00:47 #244
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_76645095
quote:
Op zondag 10 januari 2010 16:22 schreef yavanna het volgende:

[..]

Whut?

Mijn dochter en ik zijn het niet met je eens.
De nieuwe serie is meer gericht op de hele familie geloof ik. Door er meer soap in te stoppen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zondag 10 januari 2010 @ 19:26:11 #245
-1 #ANONIEM
pi_76646426
quote:
Op zondag 10 januari 2010 15:06 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Dat is dan ook wel weer grappig, omdat DW niet echt 'vrouwenkost' is. (lijkt me)
Jawelllllllllllllllllllllllllllllllllllllll want David Tennant
  zondag 10 januari 2010 @ 19:27:56 #246
-1 #ANONIEM
pi_76646524
Oh ik zie net dat David Tennant die rol niet meer speelt.
  zondag 10 januari 2010 @ 20:07:31 #247
2667 Johnny Blaze
...
pi_76648634
Onder welke steen kom jij vandaan?
  zondag 10 januari 2010 @ 20:37:00 #248
-1 #ANONIEM
pi_76650233
quote:
Op zondag 10 januari 2010 20:07 schreef Johnny Blaze het volgende:
Onder welke steen kom jij vandaan?
Ik heb het echt superlang niet gekeken.
  zondag 10 januari 2010 @ 22:16:39 #249
19242 yavanna
Results may vary.
pi_76657050
quote:
Op zondag 10 januari 2010 17:59 schreef Breuls het volgende:
Dat zijn roddels.:)
Van Tennant en Georgia Moffett? Die zijn iets van 2 jaars amen en las laatst dat hij kinderen van haar wou. Mja, of het waar is, ik was er niet bij.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  zondag 10 januari 2010 @ 22:17:28 #250
19242 yavanna
Results may vary.
pi_76657100
quote:
Op zondag 10 januari 2010 19:26 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Jawelllllllllllllllllllllllllllllllllllllll want David Tennant
Serieus? Ik heb een ander begrip van lekker.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
Pathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvBekijk het streamingaanbod van PrimevideoFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  zondag 10 januari 2010 @ 22:18:04 #251
-1 #ANONIEM
pi_76657138
quote:
Op zondag 10 januari 2010 22:17 schreef yavanna het volgende:

[..]

Serieus? Ik heb een ander begrip van lekker.
Nouja lekker vind ik hem niet, maar zijn uitstraling en daarmee hijzelf.

[ Bericht 1% gewijzigd door Anoniem_03032014_01 op 10-01-2010 22:18:17 ]
  zondag 10 januari 2010 @ 22:20:20 #252
64288 Bensel
Ladderzat
pi_76657296
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 22:31 schreef Beelzebufo het volgende:
Snotverpatje! Eķndélijk tijd gehad om The End Of Time te kijken (kon ik wel de twee delen achter elkaar zien )
Ik moet bekennen dat ik op sommige momenten bijkans met tranen in mijn ogen zat...

Op naar DW5!
vond die scene in dat cafetje zo ontroerend.. The Doctor die het echt niet meer wist, er helemaal doorheen zat. Zo verdomd goed geacteerd, door beide..
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  zondag 10 januari 2010 @ 22:33:29 #253
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_76658255
quote:
Op zondag 10 januari 2010 22:20 schreef Bensel het volgende:

[..]

vond die scene in dat cafetje zo ontroerend.. The Doctor die het echt niet meer wist, er helemaal doorheen zat. Zo verdomd goed geacteerd, door beide..
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 11 januari 2010 @ 00:54:08 #254
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_76664915
quote:
Op zondag 10 januari 2010 19:00 schreef wonderer het volgende:

[..]

De nieuwe serie is meer gericht op de hele familie geloof ik. Door er meer soap in te stoppen.
Doctor Who is altijd al een familieshow geweest. Vergelijk het eens met een StarGate of een Battlestar Galactica wat veel meer op eeh.. geeks gericht is.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  maandag 11 januari 2010 @ 01:16:21 #255
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_76665397
quote:
Op maandag 11 januari 2010 00:54 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Doctor Who is altijd al een familieshow geweest. Vergelijk het eens met een StarGate of een Battlestar Galactica wat veel meer op eeh.. geeks gericht is.
Nee, vroeger keken vader en zoon samen. Nu zitten moeder en dochter ook op de bank. De HELE familie
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin maandag 11 januari 2010 @ 11:39:56 #256
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_76671943
quote:
Op zondag 10 januari 2010 22:16 schreef yavanna het volgende:

[..]

Van Tennant en Georgia Moffett? Die zijn iets van 2 jaars amen en las laatst dat hij kinderen van haar wou. Mja, of het waar is, ik was er niet bij.
Berichten over wie met wie is zijn roddels. Totdat ze getrouwd zijn, dan is het onderdeel van de biografie.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 11 januari 2010 @ 14:24:29 #257
19242 yavanna
Results may vary.
pi_76677963
quote:
Op zondag 10 januari 2010 22:18 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Nouja lekker vind ik hem niet, maar zijn uitstraling en daarmee hijzelf.
Het toch wel mooie van veel engelse series vind ik dat de acteurs niet er uit zien alsof ze zojuist weer een vemogen hebben besteed aan plastische chirurgie. En je ziet zo ook heel goed dat 'dat soort' schoonheid niet nodig is om een serie te dragen en een geweldige uitstraling te hebben.

Al heb ik niets tegen b.v. 'Dean' van Supernatural.

Toch, nu met de nieuwe doctor zal het ook wel even wennen zijn.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  maandag 11 januari 2010 @ 14:26:04 #258
19242 yavanna
Results may vary.
pi_76678023
quote:
Op maandag 11 januari 2010 11:39 schreef Breuls het volgende:

[..]

Berichten over wie met wie is zijn roddels. Totdat ze getrouwd zijn, dan is het onderdeel van de biografie.
Dat word dan een mega roddel als ze samen een kind krijgen.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  maandag 11 januari 2010 @ 19:08:50 #259
64288 Bensel
Ladderzat
pi_76689785
wat me trouwens opvalt aan de trailer voor het nieuwe seizoen: ik dnek dat de nieuwe doktor iets fysieker aanwezig zal zijn. Meer rennen, springen, vechten (die uppercut die hij gaf aan die man zag er wel tof uit ) etc. Gewoon energieker.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  Admin maandag 11 januari 2010 @ 19:11:19 #260
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_76689891
Jah. Terwijl ik juist wel een andere stijl zou willen zien dan die van Tennant. Dit lijkt echter op "men vindt een drukke Doctor leuk, dus die houden we erin".
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Surf volledig anoniem met NordVPNFiverr - alle diensten vanaf 5 piekZenmate VPN
  maandag 11 januari 2010 @ 19:18:16 #261
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_76690152
Hij is ook wel erg jong. Dat hoort er wel een beetje bij. Maar ik wacht gewoon af. Als ie maar goed kan acteren, hoewel ik niet denk dat iemand wat emoties David kan overtreffen (dat laatste stukje in bad wolf bay, of met Wilf in het cafeetje...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 11 januari 2010 @ 19:22:02 #262
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_76690289
Waar stond Bad Wolf ook al weer voor?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 11 januari 2010 @ 19:29:12 #263
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_76690598
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Waar stond Bad Wolf ook al weer voor?
Bad Wolf was Rose toen ze in het hart van de TARDIS had gekeken. Ze had ineens macht over tijd en dimensies en smeet die woorden daar neer om haar in staat te stellen precies op de moment in de TARDIS te kunnen kijken etc. Beetje circulaire paradox of hoe heet dat
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 11 januari 2010 @ 19:40:11 #264
64288 Bensel
Ladderzat
pi_76691124
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:11 schreef Breuls het volgende:
Jah. Terwijl ik juist wel een andere stijl zou willen zien dan die van Tennant. Dit lijkt echter op "men vindt een drukke Doctor leuk, dus die houden we erin".
mwa, Tennant was druk met z'n mond en z'n mimiek, maar niet zozeer qua fysiek. Viel me al op na de regenaeration en het checken van z'n lichaam.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  maandag 11 januari 2010 @ 20:02:03 #265
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_76692149
Tennant had veel energie. "Frantic" past wel goed bij zijn doctor. Manisch soms, bijna.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 14 januari 2010 @ 01:01:54 #266
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_76791929
Ff een zoethoudertje tot we meer Doctor krijgen:



.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 03:54:40 #267
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_76836744
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 01:01 schreef Witchfynder het volgende:
Ff een zoethoudertje tot we meer Doctor krijgen:



.
Bill Bailey!
Jammer dat bijna al zijn filmpjes van youtube af zijn.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  maandag 18 januari 2010 @ 09:22:38 #268
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_76954786
En toen ging dit topic dood
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  maandag 18 januari 2010 @ 11:41:15 #269
64288 Bensel
Ladderzat
pi_76958685
Neuh, iedereen wacht gewoon af tot de nieuwe afleveringen er zijn, of er meer informatie is over het nieuwe seizoen. hoop dat we weer afleveringen krijgen zoals Blink, die was echt geniaal. Niet alleen vanwege de monsters, maar vooral vanwege het inventief gebruik van die videotape
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  maandag 18 januari 2010 @ 14:41:37 #270
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_76965465
OOk gaaf:
Het nummer dat ze spelen is een Doctor Who remix van Orbital.

VyprVPN - de snelle VPNZenmate VPNVyprVPN - de snelle VPN
  maandag 18 januari 2010 @ 15:10:18 #271
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_76966640
Ik vind Torchwood toch echt een stuk minder leuk
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 18 januari 2010 @ 16:37:51 #272
36285 Ou-Tannu
pi_76971178
tvp voor nieuwe eps!

BBC-HD <3
  maandag 18 januari 2010 @ 18:15:30 #273
128271 Slayage
INFP
pi_76975651
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:10 schreef wonderer het volgende:
Ik vind Torchwood toch echt een stuk minder leuk
het kan zeker niet tippen the doctor
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 19 januari 2010 @ 14:11:15 #274
36285 Ou-Tannu
pi_77009330
over minder dan 2 maanden gaan we weer loscch!
  Admin dinsdag 19 januari 2010 @ 14:22:55 #275
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_77009771
Is er al een datum bekend?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 14:59:59 #276
64288 Bensel
Ladderzat
pi_77011072
Overigens keek ik laatst nog de 4e film van harry potter, en daar speelde tennant een kleine rol als Barthy Crouch Jr.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  Admin dinsdag 19 januari 2010 @ 15:24:34 #277
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_77011890
Kleine rol?

Nouja, Tennants deel is klein, maar de rol niet.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 17:52:35 #278
64288 Bensel
Ladderzat
pi_77018097
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 15:24 schreef Breuls het volgende:
Kleine rol?

Nouja, Tennants deel is klein, maar de rol niet.
nee, maar dat werd dan ook door iemand anders gespeeld
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  dinsdag 19 januari 2010 @ 22:07:29 #279
36285 Ou-Tannu
pi_77030887
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:22 schreef Breuls het volgende:
Is er al een datum bekend?

13 maart 2010 volgens mij als start?
  vrijdag 22 januari 2010 @ 10:59:39 #280
19242 yavanna
Results may vary.
pi_77132722
Kwam net onderstaande tekst tegen, dat leverde toch wel een gezicht bij mij op toendertijd, dus ik dacht ik deel het even hier om het wachten wat te doorbreken.
quote:
Mickey: I bet you don't even remember my name!
The Doctor: Ricky.
Mickey: It's Mickey!
The Doctor: No, it's Ricky.
Mickey: I think I know my own name!
The Doctor: You think you know your own name? How stupid are you?
~Cheer up, the worst is yet to come.~
Pathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvSurf prive met PureVPNSurfshark - veilig toegang tot het open internet
  vrijdag 22 januari 2010 @ 12:15:35 #281
128271 Slayage
INFP
pi_77135261
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:59 schreef yavanna het volgende:
Kwam net onderstaande tekst tegen, dat leverde toch wel een gezicht bij mij op toendertijd, dus ik dacht ik deel het even hier om het wachten wat te doorbreken.
[..]


Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Admin vrijdag 22 januari 2010 @ 19:23:30 #282
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_77151822
FOX gaat misschien een Amerikaanse versie van Torchwood uitzenden.

Het zou gaaf zijn als die versie in canon is, dus dat het aansluit bij de wereld die we al kennen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 23:03:17 #283
51700 Unstoppable
pi_77161789
quote:
Fox developing U.S. version of 'Torchwood'
Original producing team on board to adapt U.K. series


Huge news for sci-fi fans: Fox is developing a stateside version of the U.K. hit series "Torchwood."
The project is from BBC Worldwide Prods., with original series creator Russell Davies writing the script.

A more straight-faced spinoff of "Doctor Who," "Torchwood" is about a covert group that investigates and fights alien activity. Two series aired domestically on BBC America as well as last year's well reviewed stand-alone miniseries, "Children of Earth," which broke all ratings records for the network.

Unlike U.S. adaptations that have gone awry, "Torchwood" fans can take comfort that the original producing team is on board. In addition to Davies, exec producers include Davies' producing partner Julie Gardner (former head of drama at BBC Wales for the show's first season) and Jane Tranter (another BBC vet, now exec vp programming and production at BBC Worldwide Prods. in the U.S.).

Also, some of the current cast -- most likely John Barrowman, who plays the immortal Capt. Jack Harkness -- might star if Fox orders "Torchwood" to pilot.

As for the new show's plot, the U.S. version will contain a global story line compared to the more localized sensibility of the first two BBC seasons.

Tranter might try to reboot "Doctor Who" for U.S. audiences while departing "Doctor Who" star David Tennant stars in NBC's pilot "Rex Is Not Your Lawyer." "Torchwood" (which is an anagram of "Doctor Who") debuted in 2006 on BBC 3 and set ratings records, then was moved to BBC 1. Russell also reinvented "Doctor Who" in 2003 and was writer-creator of the series "Queer as Folk."
  vrijdag 22 januari 2010 @ 23:39:27 #284
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_77163190
Ben benieuwd... Durf er nog niet zo goed iets van te vinden.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin zaterdag 23 januari 2010 @ 04:23:40 #285
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_77169354
Murray Gold blijft de muziek doen
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 06:47:33 #286
51700 Unstoppable
pi_77169801
Als dat bericht hierboven klopt, dus orginal producing team + Mr Harkness, dan ga ik eerder uit van een kinda vervolg van de Torchwood die we kennen. Dus met het zelfde (producers) team, maar dan wat meer global gericht en basis in de US ipv alleen UK. Het zou allemaal perfect passen kwa story-line, grootste deel van Torchwood UK is dood, Barrowman blijft over. En de berichten dat Torchwood verder zou gaan waren er al, alleen dan dus als meer global (dus US, UK is bijna US toch, iig politiek )

Het lijkt me sterk dat ze een UK en een US versie van Torchwood gaan doen.

Mijn geld staat dus op een poging het Torchwood zoals we het kennen te vervangen door een Global/US georiėnteerde show (ipv beide)...
  zaterdag 23 januari 2010 @ 16:12:14 #287
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_77179105
Mochten ze wel een UK en US versie doen dan kunnen die twee ook mooi met elkaar werken, krijg je meer een gevoel dat Torchwood wereldwijd werkt.
Wat dan helemaal tof zou zijn is als je zowel de UK als de US versie moet kijken om het hele verhaal binnen te krijgen, beetje zoals Heroes met z'n comics doet.
  Admin zaterdag 23 januari 2010 @ 16:27:29 #288
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_77179600
Dat zou gaaf zijn, maar in hoeverre wil een FOX zich daarmee moeten bezighouden? Zenders in de VS geven al vaak zat hun mening aan productieteams tegen de visie van de producers in. Ze denken alleen aan hun eigen uitzenduren en dat zou problematisch kunnen zijn voor wat wij als fans leuk vinden.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 27 januari 2010 @ 12:57:10 #289
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_77330676
Waarom moet het nou ook juist FOX zijn
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  Admin vrijdag 5 februari 2010 @ 23:01:05 #290
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_77688238
Nieuwe details over S5, of S1, of weet ik veel hoe Moffat het gaat nummeren:

s05e01: The Eleventh Hour - Geschreven door the Moff, gaat waarschijnlijk direct door op de regeneratie.
s05e02: The Beast Below - Ook door the Moff.
s05e03: Victory of the Daleks - Geschreven door Mark Gatiss (die ook The Unquiet Dead en The Idiot's Lantern schreef).

En verder, twee spoilertjes:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Compleet artikel hier.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
De snelste VPN - FastestVPNAnoniem en veilig met ProtonVPNPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tv
  maandag 8 februari 2010 @ 19:41:46 #291
128271 Slayage
INFP
pi_77780979
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 16 februari 2010 @ 13:40:28 #292
162650 dotKoen
pi_78054730
Sinds een paar maanden Doctor Who ontdekt, nu de DVD-box gekocht. Zit bij seizoen 3 Tegelijk Torchwood aan het kijken.

Hoop dat alles af is voor de start van het nieuwe seizoen (hoewel, dan zit ik weer veel te veel TV te kijken dan goed voor me is )
  dinsdag 16 februari 2010 @ 13:46:29 #293
29560 Young_David
INFP
pi_78054940
Dit weekend Torchwood seizoen 3 gekeken. Seizoen 1 en 2 waren mwuah ... maar seizoen 3 .... geniaal!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 18:14:22 #294
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_78066404
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 13:46 schreef Young_David het volgende:
Dit weekend Torchwood seizoen 3 gekeken. Seizoen 1 en 2 waren mwuah ... maar seizoen 3 .... geniaal!
Ik vond het juist andersom... Liever episodisch dan zo'n serial.

Overigens wist ik al dat Ianto doodging, dus ik vond het wel heel sneu dat hun "halfuurtje" in aflevering drie of zo niet doorging. Dus het raakte me wel, wat nog best knap is want meestal dus niet
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin dinsdag 16 februari 2010 @ 19:19:49 #295
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_78068886
Mja, Ianto's dood had ik al gelezen voordat ik het zag, omdat nav de uitzending boze fans op James Moran (een van de schrijvers) gingen kankeren en hij daar online op reageerde. En ik volg hem, dus ik kreeg het automatisch mee.

Maakte het niet minder erg overigens; het was best een tragische dood.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 19:30:53 #296
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_78069368
Ja, heel sneu, hij was net een beetje aan het wennen aan die relatie. Dat vond ik nog het mooiste aan die hele serial, eigenlijk. Oh, en die oude man, Clement. Dat was ook zo sneu.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 17 februari 2010 @ 13:56:24 #297
1829 Jewel
De enige echte!
pi_78097793
Ik wist niet dat Ianto dood ging.

De boze fans zijn nu nog boos volgens mij. Las laats nog ergens over een email actie waarin werd opgeroepen dat Ianto terug moest komen want alles kan in Sci-fi.

John Barrowman gaat trouwens ook een slechterik spelen in Desperate Housewives.
  Admin woensdag 17 februari 2010 @ 15:02:25 #298
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_78100503
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 17 februari 2010 @ 17:13:48 #299
64288 Bensel
Ladderzat
pi_78106154
okee, ik zie naast de doctor een jonge, goed uitziende meid, een dalek in het midden, bovenin iets wat ik niet goed kan uitmaken wat het is, lijkt op Davros, en rechts een voor mij nieuwe monster, die eruit ziet als een kruising tussen Pennywise en Chucky
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  Admin woensdag 17 februari 2010 @ 17:45:19 #300
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_78107386
Die meid is Amy Pond.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Surf volledig anoniem met NordVPNCyberghost VPNBetrouwbaar en snel - ExpressVPN
  woensdag 17 februari 2010 @ 17:50:04 #301
1829 Jewel
De enige echte!
pi_78107574
De nieuwe afleveriung speelt zich af in een potje bellenblaas?
  Admin donderdag 18 februari 2010 @ 23:42:57 #302
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_78166372
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')