quote:Op zondag 15 november 2009 20:43 schreef Quir het volgende:
Best 'n goede titel, ja.
ZIE EDITquote:Op zondag 15 november 2009 20:43 schreef Snakey het volgende:
Is dat iemand die zijn ego heeft gewist?
Met wie heb je nou eigenlijk verkering? Met je vriend of met de vriend van je vriend?quote:Op zondag 15 november 2009 20:42 schreef x__Cheryl het volgende:
Hallo,
mijn vriend is elk weekend bij me en dan gaan we vaak naar een vriend van hem.
ik mag hem niet zo maar ga toch met hem mee.
nou moeten we ALTIJD naar hem toe! nooit komt hij eens naar ons!
ook blowt hij zich de tering in.
Als we bijvoorbeeld ergens heen willen omdat we geen zin hebben om elke keer bij hem te zitten wil hij dat niet maar als hij een joint wil roken weet hij niet hoe snel hij naar buiten moet!
ook zegt hij steeds dat ik niks wil enzo! terwijl ik niet van plan ben om steeds maar te doen wat hij wil!
het is toch geven en nemen?
ook denk ik dat hij loopt te stoken tussen mij en mij vriend, want als ik een beetje ruzie met hem heb zegt hij dat hij er van kan genieten en dat hij denkt dat het snel uit is enzo.
wat heb ik daar een haat aan zeg!!
Nou ik wil me vriend ook niet teleurstellen enzo, en als ik zeg van ik heb geen zin ben ik gelijk weer een zeikerd.quote:Op zondag 15 november 2009 20:44 schreef mafkees01 het volgende:waarom gaje mee dan? Dan zeg je toch dat je daar geen zin in hebt? Das toch niet zo moeilijk?
Nee, welke zender?quote:Op zondag 15 november 2009 20:47 schreef griekjeee het volgende:
bwaha heeft iemand egowist al gezien
met m'n vriend, hij is een goede vriend van hemquote:Op zondag 15 november 2009 20:46 schreef zovty het volgende:
[..]
Met wie heb je nou eigenlijk verkering? Met je vriend of met de vriend van je vriend?
Volwassen relatie.quote:Op zondag 15 november 2009 20:47 schreef x__Cheryl het volgende:
[..]
Nou ik wil me vriend ook niet teleurstellen enzo, en als ik zeg van ik heb geen zin ben ik gelijk weer een zeikerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |