quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Voel je je aangesproken?quote:
Jups.quote:Op zondag 15 november 2009 20:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken?
Ik neem nu een welverdiende pauze om wegmisbruikers te kijken.
Om het lange = homoseksuele haar of de theequote:Op zondag 15 november 2009 20:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jups.
Als ze maar geen Turken in een Mercedes vinden.
Nee, er is maar één echte thee en dat is Mumtaz Tea.quote:Op zondag 15 november 2009 20:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
Turkse thee is lekker, wikwakka2 is jaloers op onze thee
Wikwakka2 zei dat lang haar haram is, omdat je dan homoseksueel bent. mannen mogen lang haar hebben tot een bepaalde lengte, heb dit volgens mij ergens gelezen, weet t niet zekerquote:
quote:Op zondag 15 november 2009 20:35 schreef wikwakka2 het volgende:
Zeur. Dat doe je zeker alleen maar omdat ik zei dat farmville voor 10-jarige meisjes is.
Maar dit klopt al sowieso niet.quote:Op zondag 15 november 2009 20:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wikwakka2 zei dat lang haar haram is, omdat je dan homoseksueel bent.
Turse thee met limon en balquote:Op zondag 15 november 2009 20:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
lekkere thee: brandnetel, rooibos, groene, turkse, kruidenthee, marokkaanse (nooit gehad)
Turkse koffie heb ik veel liever dan die afwas waterquote:
maar mannen mogen toch haar tot een bepaalde legnte of heb ik dit verkeerd onthoudenquote:
'Ruig', zo zou je het inderdaad kunnen noemen. Maar dan wel voor ruige rugridders.quote:Op zondag 15 november 2009 20:42 schreef siddha het volgende:
Lang haar is niet gay, in tegendeel,we zijn ruig en een foto heb ik niet bij de hand
marokkaanse moet je proberenquote:
Hadden profeten ook niet lang haar? en zelfs oorbellen wat ik dan ooit heb gelezenquote:
quote:Op zondag 15 november 2009 20:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
'Ruig', zo zou je het inderdaad kunnen noemen. Maar dan wel voor ruige rugridders.
Je bent wel geobsedeerd door gaysquote:Op zondag 15 november 2009 20:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
'Ruig', zo zou je het inderdaad kunnen noemen. Maar dan wel voor ruige rugridders.
WTF?quote:Op zondag 15 november 2009 20:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
lang haar is trouwens niet haram, tot een bepaalde legnte dacht ik
Zoek in je spamfolder naar haarimplantaten en/of haarsmeerseltjes! Die helpen echt!quote:Op zondag 15 november 2009 20:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
hoe kan ik mn haargroei stimuleren? het is ongeveer 4 centimeter gegroeid in iets meer dan 2 maanden, moet sneller
sommige mensen vinden Allah dienen niet belangrijk, iedereen is andersquote:Op zondag 15 november 2009 20:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
WTF?![]()
Haram dit, haram dat. Serieus, sommige mensen hebben geen (eigen) leven
jij hebt zeker ervaring, je wil gaylengte haar, ik wist hetquote:Op zondag 15 november 2009 20:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zoek in je spamfolder naar haarimplantaten en/of haarsmeerseltjes! Die helpen echt!
Nee, mijn spamfolder pluis ik uit voor de pilletjesquote:Op zondag 15 november 2009 20:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
jij hebt zeker ervaring, je wil gaylengte haar, ik wist het
ik slik wel pillen maar niet voor haargroei, al zijn die vitaminen ook belangrijk voor de conditie van je haarquote:Op zondag 15 november 2009 20:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, mijn spamfolder pluis ik uit voor de pilletjes.
vitaminepillen?quote:Op zondag 15 november 2009 20:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik slik wel pillen maar niet voor haargroei, al zijn die vitaminen ook belangrijk voor de conditie van je haar
'Anders' als eufemisme voor wereldvreemd? Echt, als ik ergens de kriebels van krijg dan zijn het mensen die zich storen aan lang haar.quote:Op zondag 15 november 2009 20:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
sommige mensen vinden Allah dienen niet belangrijk, iedereen is anders
heb het idee dat het wel nuttig is, heb nog geen opvallend resultaat, maar het is een gewoonte geworden om pillen te slikkenquote:
Nee, anders als in "niet iedereen vindt hetzelfde belangrijk" en dat vind ik jammer. Ik stoor me niet per se aan lang haar, behalve als ik zou weten dat een bepaalde lengte niet wenselijk is volgens de islam.quote:Op zondag 15 november 2009 20:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
'Anders' als eufemisme voor wereldvreemd? Echt, als ik ergens de kriebels van krijg dan zijn het mensen die zich storen aan lang haar.
als je normaal fruit en groente eet is het nergens voor nodig. Het is niet eens goed voor je volgens mij in dat geval.quote:Op zondag 15 november 2009 20:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
heb het idee dat het wel nuttig is, heb nog geen opvallend resultaat, maar het is een gewoonte geworden om pillen te slikken
clash of civilizationsquote:Op zondag 15 november 2009 20:55 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik vind het toch apart dat je dingen als haarlengte voor laat schrijven, maar ja, wie ben ik.
Serieus? Ik las dat er bij sommige vitaminen geen gevaar is als je er te veel van binnen krijgt (bijv. vit b12) of dat er geen gevaren van bekend zijnquote:Op zondag 15 november 2009 20:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
als je normaal fruit en groente eet is het nergens voor nodig. Het is niet eens goed voor je volgens mij in dat geval.
Oftewel, je hebt er geen eigen mening over.quote:Op zondag 15 november 2009 20:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik stoor me niet per se aan lang haar, behalve als ik zou weten dat een bepaalde lengte niet wenselijk is volgens de islam.
zijn vast wel meer dingen die je apart vindt, gelukkig is geloof ook niet gebaseerd op wat wij willen/leuk vindenquote:Op zondag 15 november 2009 20:55 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik vind het toch apart dat je dingen als haarlengte voor laat schrijven, maar ja, wie ben ik.
Jawel, ik pas m'n mening aan als dat nodig is en als ik twijfel, zeg ik niets.quote:Op zondag 15 november 2009 20:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Oftewel, je hebt er geen eigen mening over.
Maar je weet zelf niet eens of het wel of niet mag, aangezien je niet weet of het nou wel of niet haram is.quote:Op zondag 15 november 2009 21:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
zijn vast wel meer dingen die je apart vindt, gelukkig is geloof ook niet gebaseerd op wat wij willen/leuk vinden
Had je al eerder gedaan, mang. Toch die kerel in Caïro? bol.com heeft hem niet meerquote:Op zondag 15 november 2009 21:02 schreef IHVK het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/b(...)666837621/index.html
Ik beveel jullie allemaal dit boek aan en verder zeg ik niks.
huh, lang haar bedoel je?quote:Op zondag 15 november 2009 21:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar je weet zelf niet eens of het wel of niet mag, aangezien je niet weet of het nou wel of niet haram is.
Je mening aanpassen aan een andere mening noem ik niet bepaald een ' eigen' mening.quote:Op zondag 15 november 2009 21:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
Jawel, ik pas m'n mening aan als dat nodig is en als ik twijfel, zeg ik niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |