Inderdaad, nog even en we kunnen snorkelen in de Calimero tranen van hypocriet links.quote:
Ik denk dat dat komt omdat 'de islam' en 'de Palestijnen' zulke ontzettend veelomvattende begrippen zijn dat het inderdaad nogal vreemd is om een afkeer tegen werkelijk elk aspect ervan te hebben. Wilders daarentegen lijkt uit maar één aspect te bestaan, en ja, dat bevalt je of dat bevalt je niet.quote:Op maandag 16 november 2009 13:42 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Als je zegt dat je gezonde en terechte afkeer tegen de Islam of Palestijnen hebt dan trek je diezelfde mensen aan als strontvliegen op een verse hondendrol.
En nu is het ineens gezond en terecht als het over Wilders gaat, laat me niet lachen.
Waarbij de mening van jullie altijd "afkeer" zal zijn, en de onze altijd "haat" zal zijn. Laat me niet lachen.quote:Op maandag 16 november 2009 13:45 schreef Disana het volgende:
Grappig dat het weer zo wordt ingevuld. Afkeer kan gezond en terecht zijn, haat is dat zelden.
Wat een onzin, het spreekt voor zich dat de "Palestijn" of de "Islam" meer aspecten hebben, als je ageert tegen Wilders dan zal je waarschijnlijk ook niet ageren tegen zijn vakantie adres of wel?quote:Op maandag 16 november 2009 13:45 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik denk dat dat komt omdat 'de islam' en 'de Palestijnen' zulke ontzettend veelomvattende begrippen zijn dat het inderdaad nogal vreemd is om een afkeer tegen werkelijk elk aspect ervan te hebben. Wilders daarentegen lijkt uit maar één aspect te bestaan, en ja, dat bevalt je of dat bevalt je niet.
Jullie en ons , over generaliseren gesproken.quote:Op maandag 16 november 2009 13:47 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Waarbij de mening van jullie altijd "afkeer" zal zijn, en de onze altijd "haat" zal zijn. Laat me niet lachen.
Grappig inderdaad.quote:Op maandag 16 november 2009 13:45 schreef Disana het volgende:
Grappig dat het weer zo wordt ingevuld. Afkeer kan gezond en terecht zijn, haat is dat zelden.
Niveautje sinaasappel?quote:Op maandag 16 november 2009 13:49 schreef kitao het volgende:
[..]
Jullie en ons , over generaliseren gesproken.
Afkeer kan gezond en terecht zijn waar haat dat zelden is. Wilders is daarnaast te mal en machteloos om haat voor te voelen.quote:Op maandag 16 november 2009 13:49 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Grappig inderdaad.
Dus je wilt ons vertellen dat de afkeer van PVV en zijn aanhangers tegen de islam gewoon gezond en terecht is.
Misschien nu even denk ik, om je eigen afkeer goed te blijven praten. Of zit je nu te dubben hoe je je hier nu weer uit moet lullen?
Ik heb nooit ontkend dat ik generaliseer en denk ik wij/zij, ik promoot het zelfs. Altijd maar denken in het "wij" format helpt ook geen ene fuck, je moet de problemen en oplossingen kunnen toespelen aan iets en het op die manier aanpakken.quote:Op maandag 16 november 2009 13:49 schreef kitao het volgende:
[..]
Jullie en ons , over generaliseren gesproken.
Je geeft dus geen antwoord. Ook een tactiek.quote:Op maandag 16 november 2009 13:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Afkeer kan gezond en terecht zijn waar haat dat zelden is. Wilders is daarnaast te mal en machteloos om haat voor te voelen.
Ik heb geen idee wat je bedoelt , gespleten citroen.quote:Op maandag 16 november 2009 13:51 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Niveautje sinaasappel?
Nu en ons is juist geen generalisatie. Maar goed, weet jij veel.
10 punten. Duidelijk, helder en correct.quote:Op maandag 16 november 2009 13:51 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik heb nooit ontkend dat ik generaliseer en denk ik wij/zij, ik promoot het zelfs. Altijd maar denken in het "wij" format helpt ook geen ene fuck, je moet de problemen en oplossingen kunnen toespelen aan iets en het op die manier aanpakken.
Of zijn de problemen met de Islam te wijten aan niet Islamitische mensen? Kom op zeg, je kan dat soort problemen prima toewijzen aan de mensen die er ook de oorzaak van zijn, en ja daar distantieer ik me van, vandaar wij/zij.
Ja ach, we hebben ze in een hoek geluld en daar kunnen ze niet meer uit komen door die onzinnige opmerking.quote:Op maandag 16 november 2009 13:53 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Je geeft dus geen antwoord. Ook een tactiek.
Lol.quote:Op maandag 16 november 2009 13:53 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je bedoelt , gespleten citroen.
Er stond jullie en ons , alsof het politieke spectrum net zo eenzijdig is als een voetbalteam.
Niet nu en ons dus.
Haat kan ook terecht zijn , vergeet alleen niet twee graven te graven.quote:Op maandag 16 november 2009 13:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Afkeer kan gezond en terecht zijn waar haat dat zelden is. Wilders is daarnaast te mal en machteloos om haat voor te voelen.
Wellicht. Ik heb echter mijn redenen Wilders te wantrouwen. Nu kun jij die wegwuiven als linkse paranoia en gebaseerd op foutieve informatie. Dat kan en dat mag. Echter, ik weet wat Wilders roept en ik lees zijn standpunten terug in de krant en op het net. Daarop baseer ik mijn afkeer jegens zijn partijprogramma. En nu kun jij heel hard roepen dat het leugens zijn en dat ik niet goed ben geinformeerd, maar ik weet gewoon wat de man roept en heeft geroepen, ik weet wie zijn vriendjes zijn en dat zijn voor mij redenen om Wilders voor geen cent te vertrouwen.quote:Op maandag 16 november 2009 13:43 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Jammer dat je niet begrijpt dat het meer over jou zegt dan over mij
Jij leest meer dan ik schreef. Als een Pavlov-hond eigenlijk die opspringt zodra hij meent dat Wilders in gevaar is.quote:Op maandag 16 november 2009 13:53 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Je geeft dus geen antwoord. Ook een tactiek.
Is het zo'n ingewikkeld woordje, dat 'kan'?quote:Op maandag 16 november 2009 13:54 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ja ach, we hebben ze in een hoek geluld en daar kunnen ze niet meer uit komen door die onzinnige opmerking.
Ik gok nog één of hooguit twee posts en je hebt het zo verdraaid dat je weer politiek correct lult, ik moet toegeven, het is een kunst.quote:Op maandag 16 november 2009 13:54 schreef Disana het volgende:
Haat promoten en prediken is natuurlijk wel een voorkomend verschijnsel. Mensen tegen elkaar opzetten en uitspelen, alles op de spits drijven, polariseren.
In 2 graven passen echt niet alle personen die ik haat hoorquote:Op maandag 16 november 2009 13:55 schreef kitao het volgende:
[..]
Haat kan ook terecht zijn , vergeet alleen niet twee graven te graven.
Geenszins, het is alleen enkelvoud en niet toe te passen dus.quote:Op maandag 16 november 2009 13:56 schreef Frollo het volgende:
[..]
Is het zo'n ingewikkeld woordje, dat 'kan'?
Jawel. Maar het vóórkomen van haat is toch vrij uitzonderlijk, dan moet je echt al gaan denken in termen van verkrachters en kindermisbruikers en hun slachtoffers.quote:Op maandag 16 november 2009 13:55 schreef kitao het volgende:
[..]
Haat kan ook terecht zijn , vergeet alleen niet twee graven te graven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |