Kijk, journalistiek foutje. Generalisering.quote:Op maandag 16 november 2009 13:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat jij alle opmerkinge van Wilders bedekt met de mantel der liefde, dat is jouw keus. Er zijn echter ook mensen die argwanend staan tegenover Wilders en zijn volgelingen.
Nee, jij gaat namelijk veel verder dan argwaan, je hebt gewoon een afkeer tegen de PVV en Wilders.quote:Op maandag 16 november 2009 13:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Misschien had ik erachter moeten zetten: Waaronder ikzelf.
Klopt. Daarom zeg ik ook dat die radicale figuren best hard mogen worden aangepakt.quote:Op maandag 16 november 2009 13:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu zijn we er.
Sommige imams hier in Nederland roepen namelijk wél op tot geweld, en ik neem aan dat die ook wel aanhangers met wat minder verstand hebben, dus....
Blinde haat zelfs.quote:Op maandag 16 november 2009 13:08 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Nee, jij gaat namelijk veel verder dan argwaan, je hebt gewoon een afkeer tegen de PVV en Wilders.
Sorry dat ik geen checklist bezit waarmee ik al jouw standpunten kan memoriseren.quote:Op maandag 16 november 2009 13:08 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Kijk, journalistiek foutje. Generalisering.
Ga je alweer op je bek. Je neemt maar gewoon zaken aan om tegen mij aan te kunnen schoppen. Verzint er maar op los. Klassiek voorbeeld van "links". En dat terwijl ze zich voordoen als weldenkende mensen die mogen neerkijken op PVV aanhangers.
Dikke lol. Alweer.
Toevoeging: Ik heb Wilders meermalen voor gek verklaard voor zijn onzin van de kopvoddentax e.d. uitspraken. Maar ik begrijp dat je dat nu ff niet wilt weten
En geen sorry dat je zelf zaken invult op basis van bevooroordelde aannames die doorspekt zijn met je PVV haat?quote:Op maandag 16 november 2009 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sorry dat ik geen checklist bezit waarmee ik al jouw standpunten kan memoriseren.
Dat maak jij ervan.quote:Op maandag 16 november 2009 13:08 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Nee, jij gaat namelijk veel verder dan argwaan, je hebt gewoon een afkeer tegen de PVV en Wilders.
Koddig, jij denkt dat je mij kent. Jij gaat er blind vanuit dat ik elk standpunt dat Wilders strot verlaat verafschuw. Terwijl ik het toch echt per geval bekijk. Of kun je dat niet zien door je blinde links-haat?quote:Op maandag 16 november 2009 13:13 schreef Matteüs het volgende:
[..]
En geen sorry dat je zelf zaken invult op basis van bevooroordelde aannames die doorspekt zijn met je PVV haat?
Mijn god knul, wordt eens heel snel volwassen.
Je legt het anders zelf op een zilveren presenteer schaaltje keer op keer, zo moeilijk is het dan niet om er conclusies uit te trekken.quote:
Zo werkt dat met links.quote:
Ik koester geen sympathie voor Wilders, dat klopt. Maar blinde haat. Nee.quote:Op maandag 16 november 2009 13:28 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Je legt het anders zelf op een zilveren presenteer schaaltje keer op keer, zo moeilijk is het dan niet om er conclusies uit te trekken.
Waar zeg ik blinde haat, ik zeg gewoon afkeer.quote:Op maandag 16 november 2009 13:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik koester geen sympathie voor Wilders, dat klopt. Maar blinde haat. Nee.
Ik ook niet , hoop alleen dat hij veroordeeld en gedeporteerd wordt naar een verlaten eiland.quote:Op maandag 16 november 2009 13:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 november 2009 13:35 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Waar zeg ik blinde haat, ik zeg gewoon afkeer.![]()
Stationnetje "argwaan" ben jij al lang gepasseerd als ik je posts her en der eens globaal lees.
Waar beweer ik iets over mezelf dan?quote:Op maandag 16 november 2009 13:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel dat die zwart ziet.
Koos weer. Hij kan geen kant meer op, dus dan maar de "Ja, maar jij dan" techniek.quote:Op maandag 16 november 2009 13:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel dat die zwart ziet.
Idem hier. Je kunt een gezonde en terechte afkeer van iemand hebben op basis van zijn gedrag en ideeën, maar blinde haat is meestal zeer privé en persoonlijk dus dat gaat hier echt niet op.quote:Op maandag 16 november 2009 13:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat is de grap?quote:Op maandag 16 november 2009 13:39 schreef Whiskey_Tango het volgende:
"gezonde en terechte afkeer"
Je moest jezelf eens horen.
Matt weer. Gaat weer zielig doen omdat de "Ja, maar jij dan" techniek gebruik. Voordat ik postte wist ik al dat jij erop zou springen.quote:Op maandag 16 november 2009 13:38 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Koos weer. Hij kan geen kant meer op, dus dan maar de "Ja, maar jij dan" techniek.
Please, schaaf je ontwikkeling eens wat bij. Dit is niks.
Als je zegt dat je gezonde en terechte afkeer tegen de Islam of Palestijnen hebt dan trek je diezelfde mensen aan als strontvliegen op een verse hondendrol.quote:
Wat is er ongezond aan kritiek op Wilders?quote:Op maandag 16 november 2009 13:42 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Als je zegt dat je gezonde en terechte afkeer tegen de Islam of Palestijnen hebt dan trek je diezelfde mensen aan als strontvliegen op een verse hondendrol.
En nu is het ineens gezond en terecht als het over Wilders gaat, laat me niet lachen.
Jammer dat je niet begrijpt dat het meer over jou zegt dan over mijquote:Op maandag 16 november 2009 13:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Matt weer. Gaat weer zielig doen omdat de "Ja, maar jij dan" techniek gebruik. Voordat ik postte wist ik al dat jij erop zou springen.
Hypocriet/islam, je weet tog.quote:Op maandag 16 november 2009 13:42 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Als je zegt dat je gezonde en terechte afkeer tegen de Islam of Palestijnen hebt dan trek je diezelfde mensen aan als strontvliegen op een verse hondendrol.
En nu is het ineens gezond en terecht als het over Wilders gaat, laat me niet lachen.
Helemaal niks, de hypocrisie druipt er echter van af. Het is nog net niet zo erg dat ik me waan in de Linkse online Niagara watervallen begeef.quote:Op maandag 16 november 2009 13:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat is er ongezond aan kritiek op Wilders?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |