mijne ging gisteren haperen tijdens forza3quote:Op zondag 15 november 2009 12:22 schreef Ceased2Be het volgende:
Dammit vanochtend RROD
Krijg gelukkig nog net een graits reparatie
Nergens last van gehad tot nog toe, maar vanochtend dus ineens een RROD.quote:Op zondag 15 november 2009 14:44 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mijne ging gisteren haperen tijdens forza3
Serieus?quote:
yep, best vermakelijke game. Co-op met virenden maakt de ervaring alleen maar beterquote:Op zondag 15 november 2009 16:03 schreef Ryon het volgende:
Borderlands lijkt mij ook wel wat. Een toegankelijke kruising tussen RPG en FPS toch?
Crackdownquote:Op zondag 15 november 2009 15:06 schreef Ryon het volgende:
Heb zeer recent - tijdens een aanbieding - ook een xbox360 elite gekocht. Was een beetje een impuls aankoop, maar heb er tot nu toe nog geen spijt van.
Ding bestaat natuurlijk al een paar jaar en ik hoor her en der dat er al een aantal goede spellen voor uit zijn gekomen. Gelukkig kan je tweedehands en uit de budgetbakken tegenwoordig bij de betere ketens en gameshops vrij goedkoop spellen halen.
Vraag zal vast al duizend maal eerder zijn gesteld, maar toch. Wat zijn de beste 'oude' games die voor de xbox 360 uit zijn?
Spellen die ik zelf heb zien langs komen op sites als gamerankings etc:
Bioshock
Gears of war 1
Modern warfare 1
Daarnaast trekt mass effect, GTA IV, Fall out 3 en Oblivion me ook wel. Maar zijn die een beetje spelbaar? of is de xbox360 daar het verkeerde systeem voor. Zijn er daarnaast nog andere spellen die perse gespeeld moeten worden?
Je moeder.quote:
Wat vond jij er matig aan dan?quote:Op zondag 15 november 2009 18:13 schreef jimjim1983 het volgende:
crackdown is een en al matigheid. had wel vet kunnen zijn, ben benieuwd naar deel 2.
quote:The Saboteur duurt 20 tot 25 uur
Met The Saboteur ontwikkelt Pandemic Studios een PC, PlayStation 3 en Xbox 360 videogame waarin de speler terugkeert naar Wereldoorlog II. De speler sluit zich aan bij het Verzet nadat zijn vrouw vermoord wordt.
Bij het Verzet moet hij veel missies tot een goed einde brengen, waardoor het uitspelen van de game even zal duren. Op de PlayStation Blog vertelde Pandemics Tom French dat je 20 tot 25 uur nodig hebt om de hoofdmissies uit te spelen. De extra missies zorgen voor nog eens vijf uur extra speeltijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |