Ik zie hetquote:
Nou ja, dat dus. Met de kanttekening dat mijn huidige vriendin ook geëxperimenteerd heeft met mannen (nou ja, eentje maar en dat was een ramp) dus zo'n groot probleem is het voor mij nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:21 schreef Avey het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Maar voor mij is het ook zoiets van, ze kan ook op mannen vallen en heeft dus ook misschien wel eens het bed gedeeld met mannen... Het is heel oppervlakkig en ik vind het enorm stom maar dat is voor mij al een soort turn-off. Gelukkig zet ik mezelf daar altijd wel overheen
Ik doe wel meer dan experimenterenquote:Op donderdag 19 november 2009 03:04 schreef Avey het volgende:
[..]
Nou ja, dat dus. Met de kanttekening dat mijn huidige vriendin ook geëxperimenteerd heeft met mannen dus zo'n groot probleem is het voor mij nou ook weer niet.
je was in mijn droom online en we waren aan het kletsenquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:09 schreef Avey het volgende:
!
Vanmiddag was er een nabespreking van het tentamen en ik heb de docent weten te overtuigen van mijn gelijk bij een bepaald probleem waardoor ik alsnog een 5.8 gehaald heb. Opluchting alom
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:09 schreef Avey het volgende:
!
Vanmiddag was er een nabespreking van het tentamen en ik heb de docent weten te overtuigen van mijn gelijk bij een bepaald probleem waardoor ik alsnog een 5.8 gehaald heb. Opluchting alom
Dat is mij trouwens nog nooit gelukt. Hoe doet ze dat?quote:Op donderdag 19 november 2009 13:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben hier.
Dinsdag was een (lesbo)vriendin jarig, en die kreeg het (natuurlijk) voor elkaar om een meisje wat ze nog nooit gezien had en die best hetero was te doen twijfelen aan geaardheid en er mee te zoenen onder het geschal van beatlesmuziek. Ah. Feestjes.
Can't buy me looooove no...
[Bi yourself] #1 Met de kickoff!quote:Op donderdag 19 november 2009 06:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
capricia, knal ff link naar jou bi gedeelte ff hier neer, kan ik op mijn werk vanmiddag ff lezen en wat posten
erm tja goeiequote:Op donderdag 19 november 2009 16:31 schreef Seven. het volgende:
En joepie, iedereen is weer terug! Mensen die nog tips en advies hebben over mijn date van gisteren?. Zie vorige pagina.
Kan wel wat input gebruiken, hehe.
Heuj! Als deze reeks een lang leven beschoren blijkt te zijn, dan horen we tot de founding fathers. Tof idee wel.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:43 schreef capricia het volgende:
[..]
[Bi yourself] #1 Met de kickoff!
Have fun!
OK, dat wijnglas van d'r geef ik na het weekend dan wel af.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
erm tja goeie
laat haar jou maar beetje missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |