quote:
Die van mij liggen op alle mogelijke manieren, als het maar lekker is.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze zijn ook echt op hun gemak hé, Whoopie gaat zo snel niet zo liggen.
Snurk ze!quote:Op zondag 15 november 2009 00:02 schreef MrSubtle het volgende:
En ik ga ook op mijn rug liggen, dan snurk ik het hardst(afk)
Away From Keyboard.quote:
Jij hebt gewoon hele relaxte hondjes!!quote:Op zondag 15 november 2009 00:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die van mij liggen op alle mogelijke manieren, als het maar lekker is.
En ja, ze zijn ook altijd op hun gemakkie.
Billy slaapt zelfs zo in een overvolle trein als ie maar moei is
Slaap lekkerquote:Op zondag 15 november 2009 00:02 schreef Ml-etje het volgende:
Ik ga te bedde, morgen sauzen hoop ik (als ik de wanden glad genoeg vind).
Ooohh, dat heb ik gemist geloof ikquote:Op zondag 15 november 2009 00:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Away From Keyboard.
Die heeft ie pas nog aan ons uitgelegd
IK DACHT DAT RECEPT , DIE ARME ZWABBER STIKT VAN DE HONGER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 15 november 2009 00:05 schreef Greys het volgende:
Ik was mijn nagels aan het zoeken
[ afbeelding ]
Ja, dat zoek ik ook nogquote:Op zondag 15 november 2009 00:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
IK DACHT DAT RECEPT , DIE ARME ZWABBER STIKT VAN DE HONGER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Billy zn stamboomnaam is niet voor niks Chill Billquote:Op zondag 15 november 2009 00:04 schreef Bamba het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon hele relaxte hondjes!!
ik heb zelf geen honger, maar bapaozilla wel, tis net een lintwormquote:Op zondag 15 november 2009 00:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
IK DACHT DAT RECEPT , DIE ARME ZWABBER STIKT VAN DE HONGER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Godskolere, lam wijfquote:Op zondag 15 november 2009 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat zoek ik ook nog
Nog effe en ik zoek mijn rug. Blijkt later dat ik er al die tijd op gelegen heb!
Nou dat dus ook, als ik ze langer dan dat heb, dan krijg ik amper de knoop van mijn spijkerbroek dicht (kan ook komen omdat ie te strak zit, maar daar hebben we het niet overquote:Op zondag 15 november 2009 00:06 schreef Bamba het volgende:
Mooi hoor Greys!! En die lengte vind ik ook lang zat hoor! Anders werkt het ook niet handig vind ik zelf.
*heeft in geen 4 jaar zijn nagels gekniptquote:Op zondag 15 november 2009 00:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dat dus ook, als ik ze langer dan dat heb, dan krijg ik amper de knoop van mijn spijkerbroek dicht (kan ook komen omdat ie te strak zit, maar daar hebben we het niet over). En typen gaat dan ook slecht, laat staan smsen. En eerlijkheid gebied te zeggen (ik typte eerst eerlijkgeid gehied
) dat ze nu niet zo lang zijn, als ik stress heb of narigheid dan ga ik er aan peuteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |