quote:
Die van mij liggen op alle mogelijke manieren, als het maar lekker is.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze zijn ook echt op hun gemak hé, Whoopie gaat zo snel niet zo liggen.
Snurk ze!quote:Op zondag 15 november 2009 00:02 schreef MrSubtle het volgende:
En ik ga ook op mijn rug liggen, dan snurk ik het hardst(afk)
Away From Keyboard.quote:
Jij hebt gewoon hele relaxte hondjes!!quote:Op zondag 15 november 2009 00:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die van mij liggen op alle mogelijke manieren, als het maar lekker is.
En ja, ze zijn ook altijd op hun gemakkie.
Billy slaapt zelfs zo in een overvolle trein als ie maar moei is
Slaap lekkerquote:Op zondag 15 november 2009 00:02 schreef Ml-etje het volgende:
Ik ga te bedde, morgen sauzen hoop ik (als ik de wanden glad genoeg vind).
Ooohh, dat heb ik gemist geloof ikquote:Op zondag 15 november 2009 00:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Away From Keyboard.
Die heeft ie pas nog aan ons uitgelegd
IK DACHT DAT RECEPT , DIE ARME ZWABBER STIKT VAN DE HONGER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 15 november 2009 00:05 schreef Greys het volgende:
Ik was mijn nagels aan het zoeken
[ afbeelding ]
Ja, dat zoek ik ook nogquote:Op zondag 15 november 2009 00:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
IK DACHT DAT RECEPT , DIE ARME ZWABBER STIKT VAN DE HONGER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Billy zn stamboomnaam is niet voor niks Chill Billquote:Op zondag 15 november 2009 00:04 schreef Bamba het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon hele relaxte hondjes!!
ik heb zelf geen honger, maar bapaozilla wel, tis net een lintwormquote:Op zondag 15 november 2009 00:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
IK DACHT DAT RECEPT , DIE ARME ZWABBER STIKT VAN DE HONGER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Godskolere, lam wijfquote:Op zondag 15 november 2009 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat zoek ik ook nog
Nog effe en ik zoek mijn rug. Blijkt later dat ik er al die tijd op gelegen heb!
Nou dat dus ook, als ik ze langer dan dat heb, dan krijg ik amper de knoop van mijn spijkerbroek dicht (kan ook komen omdat ie te strak zit, maar daar hebben we het niet overquote:Op zondag 15 november 2009 00:06 schreef Bamba het volgende:
Mooi hoor Greys!! En die lengte vind ik ook lang zat hoor! Anders werkt het ook niet handig vind ik zelf.
*heeft in geen 4 jaar zijn nagels gekniptquote:Op zondag 15 november 2009 00:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dat dus ook, als ik ze langer dan dat heb, dan krijg ik amper de knoop van mijn spijkerbroek dicht (kan ook komen omdat ie te strak zit, maar daar hebben we het niet over). En typen gaat dan ook slecht, laat staan smsen. En eerlijkheid gebied te zeggen (ik typte eerst eerlijkgeid gehied
) dat ze nu niet zo lang zijn, als ik stress heb of narigheid dan ga ik er aan peuteren
Dat heb ik dus ook, als ze niet gelukt o.i.d. zijn, ga ik eraan peuteren etc. En dan heb ik weer ongelijke lengtesquote:Op zondag 15 november 2009 00:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dat dus ook, als ik ze langer dan dat heb, dan krijg ik amper de knoop van mijn spijkerbroek dicht (kan ook komen omdat ie te strak zit, maar daar hebben we het niet over). En typen gaat dan ook slecht, laat staan smsen. En eerlijkheid gebied te zeggen (ik typte eerst eerlijkgeid gehied
) dat ze nu niet zo lang zijn, als ik stress heb of narigheid dan ga ik er aan peuteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zondag 15 november 2009 00:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb zelf geen honger, maar bapaozilla wel, tis net een lintworm
quote:Op zondag 15 november 2009 00:11 schreef Greys het volgende:
Over lam gesprokenWhoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehoeeeeeeeeeeehoeeeeeeeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And so the lion fell in love with the lamb
quote:ergens lang geleden [/url] schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je gebruikt als maatbeker een kopje, steeds hetzelfde kopje dus.
In jouw geval wellicht een emmer![]()
2 kopjes zelfrijzend bakmeel
1 kopje bloem
3 grote eieren
1 kopje basterdsuiker
1 kopje cocos ( van die gedroogde )
1 zakje vanillesuiker
1 kopje 7 up of sinas ( met prik ieg, ik heb t ook wel es met cola gemaakt )
Pleur alles in een kom, op t laatst de frisdrank dr bij en met een spatel of garde beslag van roeren, niet hard kloppen, gewoon rustig roeren.
Kleurstof van de toko dr bij doen is het leukste, ik maak de mijnes meestal knalroze![]()
Bedek het gedeelte met de gaatjes van je stoompan met alufolie, beslag dr in, uur lang stomen ( deksen weer met theedoek ) en klaaaaaaarrrrrrrr is je cake.
Zonder boterrrrrrrrrrr
quote:Op zondag 15 november 2009 00:15 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, ik heb het recept gevonden hoor!
Zie hieronder!
[..]
Whiihiiiiiiiiiiiiiiiiihihiquote:
Oh de triestheidquote:Op zondag 15 november 2009 00:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Whiihiiiiiiiiiiiiiiiiihihi
En dan gewoon hardop zitten gillen om mijn eigen grap ook nog he![]()
hahahaha ja , als je nou slim was geweest ( Woehoehoehoehoeeee as ifquote:
Die zijn toch prima?quote:Op zondag 15 november 2009 00:12 schreef Bamba het volgende:
[ afbeelding ]
dit zijn mijn eigen nagels, met een lekker groen kleurtje
Die mompelde net 'wat zit je nou te lachen?'.quote:Op zondag 15 november 2009 00:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh de triestheid![]()
Heb je een tenalady in???
Waar is je heer???
als ik de emmer ga gebruiken, kan ik beter meteen die cake maken in de sauna van de burenquote:Op zondag 15 november 2009 00:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij ken ik het uit mn hoofd.
Je gebruikt als maatbeker een kopje, steeds hetzelfde kopje dus.
In jouw geval wellicht een emmer![]()
2 kopjes zelfrijzend bakmeel
1 kopje bloem
3 grote eieren
1 kopje basterdsuiker
1 kopje cocos ( van die gedroogde )
2 zakjes vanillesuiker
1 kopje 7 up of sinas ( met prik ieg, ik heb t ook wel es met cola gemaakt )
Pleur alles in een kom, op t laatst de frisdrank dr bij en met een spatel of garde beslag van roeren, niet hard kloppen, gewoon rustig roeren.
Kleurstof van de toko dr bij doen is het leukste, ik maak de mijnes meestal knalroze![]()
Bedek het gedeelte met de gaatjes van je stoompan met alufolie, beslag dr in, uur lang stomen ( deksen weer met theedoek ) en klaaaaaaarrrrrrrr is je cake.
Zonder boterrrrrrrrrrr
Maandag?quote:Op zondag 15 november 2009 00:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als ik de emmer ga gebruiken, kan ik beter meteen die cake maken in de sauna van de buren![]()
*gaat dit maandag eens proberen
Jawel, alleen voor de kerst lijkt het me wel eens leuk om acrylnagels te zetten. Ik zal volgende maand wel eens in m'n portomonnee kijkenquote:Op zondag 15 november 2009 00:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zijn toch prima?
Gewoon elke dag een blank lakje er op, of om de zoveel dagen vernieuwen. Klaarrrrrrrr!
[..]
Die mompelde net 'wat zit je nou te lachen?'.
En leg dat dan maar eens uit![]()
'Ja eh, iets met cake'.
ik heb niet altijd roze op voorraadquote:Op zondag 15 november 2009 00:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maandag?
En daar zitten Greys en ik ons zo voor uit te sloven??????
![]()
Sla je t wel ff op , ik type het niet nog es neer hoor![]()
En Greys vindt m van dr levensdagen nie meer trug![]()
Blauw kan ook, zonder kleurstof kan ook.quote:Op zondag 15 november 2009 00:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb niet altijd roze op voorraad
quote:Op zondag 15 november 2009 00:23 schreef Greys het volgende:
Zeg ff tussendoor he...
Q zal toch wel begrijpen dat ze geen 6 uur frisse lucht hoeft te hebben?
Die zal toch niet nog steeds al luchtsnuivend en -happend langs de weg struinen in het donker?
Hoe ver woon jij ook alweer van MrS af?quote:Op zondag 15 november 2009 00:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb niet altijd roze op voorraad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |