1 2 3 4 5 6 | [img=41,24]http://tinyurl.com/cheerleader-santa[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
Fak.quote:
Zeg dat wel jaquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Fijn vooruitzicht hoor, weg van de tokkies én naar je eigen met bloed-zweet-en-tranen verbouwde droomstulpje toe.
Ga kijkenquote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Fak.
WAT WAS DR NU GEZEGD OVER DIE TT'S?????
Ik ben ook echt altijd de lul he
Nou daar heb ik niks aan he...quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zeg dat wel jaheb echt medelijden met de mensen die hier komen te wonen.
En de bibbers voor de inspectie van het huis .
[..]
Ga kijken![]()
Gezien heeeeelemaal niets mis mee!Niet jaloers zijn hoor niet nodig
Dat klint echt zooooooooo dubieusquote:Oja, bahLaatst nog tegengekomen en gelijk weggegooid, plakte een beetje
minder pmmen en meer posten danquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou daar heb ik niks aan he...
Duurt weer eeuwen voor dat stomme topic met die stomme TT vol is
WHOEHOEHOEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:31 schreef Maes het volgende:
Sam zat er mee aan haar oor.
Maar daar hoort ie niet. Weet je het dan weer?
Oja, bahLaatst nog tegengekomen en gelijk weggegooid, plakte een beetje
Kom, gaan we hem samen vollullen..Dan mag je wraak nemenquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als er allemaal tokkies in die huizen wonen, dan zal jullie woning door de inspectie wel als keurig netjes bestempeld worden.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zeg dat wel jaheb echt medelijden met de mensen die hier komen te wonen.
En de bibbers voor de inspectie van het huis .
[..]
[SC 342] Waar oh-oh & MrS vieze berichten naar elkaar sturenquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zoheee wat ben jij goed voor het milieu zeg!quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:30 schreef MrSubtle het volgende:
oh-oh, ze hebben ons door
edit 1: om dit topic zo lang mogelijk open te houden, ga ik deze post gewoon eeuwig recyclendat scheelt posts voor het topic, en is goed voor mijn dagstats
Wat hebben jullie dr in hemelsnaam mee te maken hoeveel ik PMquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
minder pmmen en meer posten dan
toen bij mijn moeder, de bovenburen vertrokken bleek dat ze het plafond zwart hadden geverftquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:34 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Als er allemaal tokkies in die huizen wonen, dan zal jullie woning door de inspectie wel als keurig netjes bestempeld worden.
Dwars?quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:35 schreef Maes het volgende:
Ik ga dwars in mijn bed liggen![]()
Tot morgen![]()
Jij mag blijven, want inderdaad onze badkamer werd door de cv man als nieuw bestempeld vergeleken met de buren.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:34 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Als er allemaal tokkies in die huizen wonen, dan zal jullie woning door de inspectie wel als keurig netjes bestempeld worden.
Zie dat nog maar eens wit te krijgen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
toen bij mijn moeder, de bovenburen vertrokken bleek dat ze het plafond zwart hadden geverft
Ben alleeeeeeeeeenquote:
Ooooh ik wil jou wel op msn hoorquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat hebben jullie dr in hemelsnaam mee te maken hoeveel ik PM![]()
Ik msn trouwens ook nog gelijktijdig![]()
![]()
Zijn alle bapao's op en ga je ze vaker maken>
Hou je van cocos?
Ik heb ook nog een heel lekker recept van stoomcake met cocos namelijk, nu je toch een stomert hebt![]()
En nu kan je ook lemper maken he!
Als iets heel kut is dan voelt het als heel langquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:36 schreef Bamba het volgende:
Trouwens, MrS...Je bent 1 pagina voor mij begonnen met posten in de SC, vanaf 11 oktober. Dus we zitten hier net iets meer als een maand..Ik dacht dat het al veel langer was
ik heb er nog een in de koelkast liggen, en ik ga ze zeker vaker makenquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat hebben jullie dr in hemelsnaam mee te maken hoeveel ik PM![]()
Ik msn trouwens ook nog gelijktijdig![]()
![]()
Zijn alle bapao's op en ga je ze vaker maken>
quote:Hou je van cocos?
quote:Ik heb ook nog een heel lekker recept van stoomcake met cocos namelijk, nu je toch een stomert hebt![]()
quote:En nu kan je ook lemper maken he!
quote:
Jah, leuke dingen zijn altijd zo voorbij he!quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Als iets heel kut is dan voelt het als heel lang![]()
Ze zullen allang blij zijn dat alles nog overeind staat.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jij mag blijven, want inderdaad onze badkamer werd door de cv man als nieuw bestempeld vergeleken met de buren.
Alleen ben wel benieuwd wat ze zeggen over de gaten die we in de muren hebben gemaakt voor spiegels, schuifdeuren enz.
Het was iets met vliegende tijd en fun!quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Als iets heel kut is dan voelt het als heel lang![]()
Volgens de lijst (jaja ik ben ook vd lijstjes) die ik net gemaakt heb zullen ze alleen over de wanden kunnen zeuren (ivm boorgaten) maar die hadden wij ook vd vorige bewoner en ook gaten in de tegels.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
toen bij mijn moeder, de bovenburen vertrokken bleek dat ze het plafond zwart hadden geverft
Dat dient de verhuurder te doen als hij dat geaccepteerd heeftquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zie dat nog maar eens wit te krijgen.
Wie had jij ook al weer als lootje voor SS?quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:40 schreef Greys het volgende:
God dammit, 1 slok wodka en all my brains are gone
Als ik maar niet hoef te plamuren.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:38 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ze zullen allang blij zijn dat alles nog overeind staat.
Gaten vallen te plamuren.
Goh even boven het glas hangen voldoet ook hoorquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:40 schreef Greys het volgende:
Oh nee, da's juist als het leuk is, dat het vlug gaat.
God dammit, 1 slok wodka en all my brains are gone
toen mijn moeder dat flatje introk stond de nachtspiegel van de vorige bewoonster er nogquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat dient de verhuurder te doen als hij dat geaccepteerd heeft
Slaap lekker en werkse morgen!quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:42 schreef ALTER-EGO het volgende:
Lieve dierenvriendjes, ik ga met Maes mee op stok, maar dan op mijn eigen stokkie. (lees mijn bedje voor de vunzigen onder ons die in de half-twaalf-sfeer zitten.)
Waarschijnlijk zie ik jullie tig topics later wel weer eens, want ik moet morgen werken.
Veel plezier nog hier (ha, dat rijmt).
Tot ziens.
Ja, dat weet ik nu dus ook niet meerquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Wie had jij ook al weer als lootje voor SS?
quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:42 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Bamba, op msn heb ik echt alleen maar mensen die ik irl ken, en dat zijn dr al zooooo veel, daar ga ik echt geen mensen die ik alleen van fora ken op toevoegen, dus das nothing personal.
Ik heb mn kuthoerrrrrrr niet eens op msn![]()
Wel Nok even gehad, maar dat was toen om een praktische reden.
Ja, en dat van het zuurvlees ook!quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:41 schreef oh-oh het volgende:
Greys, heb jij dat recept van die stoomcake nog opgeslagen ergens????????
( ja ja, dit is een test)
Particuliere huur of woningbouw?quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
toen mijn moeder dat flatje introk stond de nachtspiegel van de vorige bewoonster er nog![]()
en zat er een gat in de muur van 20 cm doorsnee![]()
en ontbrak er een muur
woningbouw, das het gekkequote:Op zaterdag 14 november 2009 23:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Particuliere huur of woningbouw?
Waarom heb je mij dan op MSN?quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:42 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Bamba, op msn heb ik echt alleen maar mensen die ik irl ken, en dat zijn dr al zooooo veel, daar ga ik echt geen mensen die ik alleen van fora ken op toevoegen, dus das nothing personal.
Ik heb mn kuthoerrrrrrr niet eens op msn![]()
Wel Nok even gehad, maar dat was toen om een praktische reden.
Ik doe het voor 26quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:46 schreef Bamba het volgende:
Trouwens, ik heb iemand gevonden die acrylnagels zet voor 27 euro (startersset) en bijvult voor 18 euro...Das heul niet duur toch?
Tis wel de bedoeling dat ik nog nagels heb daarna hequote:
Dat is vreemd ja.quote:
ik zet popnagels voor 5 euro, blijven veel langer zittenquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:46 schreef Bamba het volgende:
Trouwens, ik heb iemand gevonden die acrylnagels zet voor 27 euro (startersset) en bijvult voor 18 euro...Das heul niet duur toch?
Oh dat gaat vast ook nog wel lukkenquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:47 schreef Bamba het volgende:
[..]
Tis wel de bedoeling dat ik nog nagels heb daarna he
Truste!quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:47 schreef Enfermera het volgende:
Pff, ik vind het ook goed, trusten allemaal![]()
Ben benieuwd hoeveel nieuwe topics er zijn morgen als ik online kom
![]()
![]()
overgiens hebben ze na flink zeuren toch die dingen gefikst, maar inmiddels zat ik toendertijd met een gat in de buitenmuur van mijn slaapkamerquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is vreemd ja.
Hier komt er een inspecteur ( krijg je een brief met datum en tijd en mag je bellen om die weer te verzetten) en tempus om je energiegebeuren te checken (verplaats je de afspraak met de inspecteur dan ook tempus bellen aub).
Nou, jou zou ik beter wel op msn kunnen nemen, dan hoefde je me niet de hele tijd te PMMENquote:
Trustenquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:49 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ga ook zo slapenmorgen laminaat-leggen met pap, en daarna samen spare-ribs maken (en eten)
trusten allemaal
quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, jou zou ik beter wel op msn kunnen nemen, dan hoefde je me niet de hele tijd te PMMEN
Greys, Oh-oh, MI?quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:46 schreef Bamba het volgende:
Solly, ik vind nepnagels echt afstotelijkquote:
zatlap zatlap zaaaaaaaatlaaaaaaaapquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:52 schreef Greys het volgende:
Ik ben de recepten van zuurvlees en roze (! zie, ik weet het nog!) stoomcake aan het zoeken
Ik heb geen acrylnagels, dus ik weet niet wat het kost normaalquote:
Nog even en ik lig er ook zo bijquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:52 schreef oh-oh het volgende:
Zwabber, als Greys niet straalbezopen is dan komt ze zo met dat recept voor de stoomcake.
Kijk nou dan hoe ze nu liggen hier:
[ afbeelding ]
Karel is ook al zo een cuty![]()
[ afbeelding ]
En dan hoeft Greys niet telkens te klagenop te merken dat onze inboxen vol zittenquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, jou zou ik beter wel op msn kunnen nemen, dan hoefde je me niet de hele tijd te PMMEN
Ja? Ik heb van mezelf redelijk lange nagels, maar wil het acryl gebruik voor versteviging. Zodat ze niet iedere keer afbrekenquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Solly, ik vind nepnagels echt afstotelijk
Ja, tis een idee hequote:Op zaterdag 14 november 2009 23:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
En dan hoeft Greys niet telkens te klagenop te merken dat onze inboxen vol zitten
Ik en klagen, pfuh!quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
En dan hoeft Greys niet telkens te klagenop te merken dat onze inboxen vol zitten
Net zo cute als Karel?????quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geen acrylnagels, dus ik weet niet wat het kost normaal
Maar het klinkt als een goeie deal volgens mij!
Maar ik ben enigszins beneveld (lees: drie slokken wodka redbull) dus van mij moet je je nu niet al teveel meer aantrekken
Ik ken een aantal dames die dat ook doen en daarbij is het wel mooi.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:55 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja? Ik heb van mezelf redelijk lange nagels, maar wil het acryl gebruik voor versteviging. Zodat ze niet iedere keer afbreken
For the record, ik vind nepnagels ook echt heel lelijkquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:55 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja? Ik heb van mezelf redelijk lange nagels, maar wil het acryl gebruik voor versteviging. Zodat ze niet iedere keer afbreken
Ik vind te lange nagels nooit mooi, dus ik kan je dr niet mee helpenquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:55 schreef Bamba het volgende:
[..]
Maak je foto's?quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Net zo cute als Karel?????
![]()
Mijn bank is groot zat, kom maar op
Like duhquote:
Nou maar dat is dus the deal: je ziet op zich niet dat het nepnagels zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:56 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
For the record, ik vind nepnagels ook echt heel lelijk
Ik gebruik nagelverhardende lak dus heb geen neppers en ook geen ideequote:
Te lang niet idd, dan is het ook niet handig meer. Maar een mooie middenlengte vind ik altijd wel mooi hoor!!quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind te lange nagels nooit mooi, dus ik kan je dr niet mee helpen
quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:52 schreef oh-oh het volgende:
Zwabber, als Greys niet straalbezopen is dan komt ze zo met dat recept voor de stoomcake.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zijn ook echt op hun gemak hé, Whoopie gaat zo snel niet zo liggen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:52 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik vind eigenlijk dat je het altijd ziet... maar ik vind heel lange nagels ook gewoon niet mooi... en wat echt heel vreselijk vind zijn vierkante nagelsquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:58 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nou maar dat is dus the deal: je ziet op zich niet dat het nepnagels zijn.
Ze ligt op d'r rug te zuipen en recepten te zoekenquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:58 schreef oh-oh het volgende:
Greys, zit je nu dat recept te zoeken, te zuipen, of lig je al op je rug???????????
Oeh die vierkantige jaquote:Op zondag 15 november 2009 00:00 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ik vind eigenlijk dat je het altijd ziet... maar ik vind heel lange nagels ook gewoon niet mooi... en wat echt heel vreselijk vind zijn vierkante nagels
maar gelukkig is dat maar 1 mening![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |