Waarom klinken ze vaak zo boos?quote:Op zondag 15 november 2009 22:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik probeer je verder ook niet af te branden hoor. Ik vond het gewoon een beetje, mja, vaag klinken. Wat Dribbel ook zegt kan ik wel begrijpen; er is niet heel veel vernieuwing in design qua akoestische gitaren. Niet zo gek ook.
Thanks! Wat vind je normaal niet leuk aan "metal zangstemmen"?.
Ze klinken niet boos. En een beetje schreeuwen is geen zingenquote:Op maandag 16 november 2009 07:42 schreef KaMo het volgende:
[..]
Waarom klinken ze vaak zo boos?
Kent iemand nog leuke screamobandjes?
Nou ja, Les Paul werkte destijds als consultant voor Gibson, dus je kunt wel zeggen dat het "door Gibson" ontworpen is.quote:
Ik lees nu wel dat die Ted McCarty verantwoordelijk is voor de Explorer en de Flying Vquote:
Bah!quote:Op maandag 16 november 2009 11:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
http://www2.gibson.com/Pr(...)/Robot-Explorer.aspx
Dat of ze gaan op de retro tour met vintage reissues of van die relic meuk.quote:Op maandag 16 november 2009 11:15 schreef The_Dean het volgende:
Onmogelijk. Daarom beginnen ze ook met die moddeling/programmeerbare presets/USB aansluiting/Line6 rommel dingen.
En dan nog maar te zwijgen over die USB gitaren, zelfstemmende Gibsons, MIDI Fenders, Line6 Variax....
Vintage reissuesquote:Op maandag 16 november 2009 11:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat of ze gaan op de retro tour met vintage reissues of van die relic meuk.
Maar dan nog is je gitaar niet overal zuiver...quote:
Klopt...quote:Op maandag 16 november 2009 12:21 schreef Cynic het volgende:
[..]
Maar dan nog is je gitaar niet overal zuiver...
Nee.quote:Op maandag 16 november 2009 12:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe intoneer je een akkoestische gitaar eigenlijk, en kan dat uberhaubt wel ?
Ja, je kunt toch met de brug rommelen?quote:
Niet zo goed luisteren...quote:Op maandag 16 november 2009 13:09 schreef Cynic het volgende:
De meeste goedkopere akoestische gitaren die ik heb bespeeld zijn anders zo vals als wat voorbij de 7e fret ofzo
Of gewoon niet voorbij de 7e fret spelen.quote:
Opgelost. Slotje.quote:Op maandag 16 november 2009 13:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Of gewoon niet voorbij de 7e fret spelen.
Zo, wat een verhaal! Daarom stem ik mijn gitaar dus nooitquote:Op maandag 16 november 2009 14:00 schreef Cynic het volgende:
Ik vind hier trouwens net een heel stuk over problemen met stemmen en intoneren. Erg interessant.
http://www.endino.com/archive/tuningnightmares.html
En van iemand die er de nodig ervaring mee heeft.
quote:
Ik ook niet...quote:Op maandag 16 november 2009 16:26 schreef Gitaarmat het volgende:
ik snap niet waarom mensen die vervangen. van een standard naar custom oke, maar van goldtop naar een blanco.. nee.
pff jij hebt ook heel wat gitaren zeg, komt steeds meer naar boven.quote:Op maandag 16 november 2009 16:22 schreef TeleluvR het volgende:
Hmm. dan toch maar eens overwegen, ligt hier ook maar doelloos te liggen...
Inmiddels niet langer 30+...quote:Op maandag 16 november 2009 16:34 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
pff jij hebt ook heel wat gitaren zeg, komt steeds meer naar boven.
Aanrader, vraag maar aan Kamo:quote:Op maandag 16 november 2009 16:47 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb nu dus een in de LP gedropt, en dat klinkt erg goed. Zit te twijvelen om een setje in goud te bestellen, of even doorspaar en een lekkere SD set ga halen...
Of EMG's voor de V, en dan die in de LP... keuzes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |