Nieuwelingenquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:54 schreef The_Dean het volgende:
Ja, die andere knakker starte maar geen nieuw topic...
You betchaquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:01 schreef LeNick het volgende:
#339: Het deel waar The_Dean zijn Marshall is gereserveerd
Ligt ie er nog steeds?quote:Op zondag 15 november 2009 00:17 schreef Meursault het volgende:
Ik zag vanmiddag een nieuwe fender telecaster voor 355,- in de etalage liggen.
Koopje!quote:Op zondag 15 november 2009 00:17 schreef Meursault het volgende:
Daarom zet ik dus altijd de reverb vrijwel uit. Delay gebruik ik eigenlijk ook niet, vind het maar irritant klinken altijd.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:23 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Met delay hoor je dezelfde toon heel ietsje later nog een keer, alsof er 2 gitaren spelen.
Met reverb lijkt het alsof je in een kerk speelt.
Met die effecten klinkt je gitaarspel opeens stukken beter.
Begin was leuk, maar opeens ging het nergens meer overquote:Op zondag 15 november 2009 00:39 schreef allsystemshalt het volgende:
Spread is een toffe film![]()
*Wat dat met gitaar te maken heeft is mij ook een raadsel
quote:Op zondag 15 november 2009 06:51 schreef -Menn0- het volgende:
Ik ookKlinkt stukken beter ook al is het maar een heel klein beetje.
Nu naar bed![]()
![]()
quote:Op zondag 15 november 2009 00:17 schreef Meursault het volgende:
ahhaquote:Op zondag 15 november 2009 05:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Delay gebruikte ik eigenlijk nooit dus die heb ik eruit gedonderd, reverb gaat de mix alleen verneuken, het moet strak erin zitten, dus een strak signaal geen halve galm echo zooiVan dat soort rotzooi gaat je spel niet beter klinken, alleen minder kut als je het niet goed doet dus eerst maar leren spelen en daarna maar eens kloten met dat soort dingen
Wah is gewoon zo'n dunlop crybaby fasel ding, prima enz
Ik hoop eigenlijk, het deel waar The_Dean zijn Les Paul afbetaald...quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:01 schreef LeNick het volgende:
#339: Het deel waar The_Dean zijn Marshall is gereserveerd
#339: Het deel waar The_Dean zijn Marshall verkoopt en daarme zijn Les Paul afbetaalt?quote:Op zondag 15 november 2009 10:16 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk, het deel waar The_Dean zijn Les Paul afbetaald...
Maar dat terzijde!
Bij jou misschien? Ik ben een beginnende ondernemer, schijnbaar!quote:Op zondag 15 november 2009 10:48 schreef allsystemshalt het volgende:Alweer fris kutje reclame op de banners hier
![]()
![]()
![]()
*Zou ik naar vis ruiken?
Dat ben ik nu ook terwijl ik net ook nog een vacature aan het zoeken wasquote:Op zondag 15 november 2009 10:51 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Bij jou misschien? Ik ben een beginnende ondernemer, schijnbaar!
Ban!quote:
Ja maar ja maar dat wist ik toch heulemaal nietquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:57 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Nieuwelingen![]()
Welkom hoor
![]()
Het is de bedoeling dat de persoon die de laatste post maakt het nieuwe topic aanmaakt
Heb op allebei echt maar een heel klein beetje staanquote:Op zondag 15 november 2009 06:46 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb in mijn clean redelijk wat reverb, en op mijn distortion ook een klein beetje
Live kun je het sowieso beter niet gebruiken, heb ik me laten vertellen. Thuis is reverb wat mij betreft een must, zonder klinkt je sound veel te 'harsh' en te direct.quote:Op zondag 15 november 2009 14:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb op allebei echt maar een heel klein beetje staanals ik er veel opzet krijg je er gezeik met je mix vind ik dan
zeker met 2 gitaristen
Clean met een randje reverb is het mooiste dat er is!quote:Op zondag 15 november 2009 17:08 schreef Svyatagor het volgende:
Ik gebruik alleen een beetje reverb als ik clean speel, dan is het wat makkelijker.Sowieso ben ik niet zo heel goed in clean spelen.
True, is behoorlijk over de top, maar toch...quote:
Kwam net terug van m'n werkquote:Op zondag 15 november 2009 08:52 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
![]()
Ik ben net wakkerNou ja na de
dan
Ja, de vorm is prima...quote:
Nachtdienstquote:
Heb er wel eens op eentje gespeeld, die dingen gaan echt vies hard. En klinken natuurlijk ook nogquote:Op zondag 15 november 2009 18:38 schreef Sloggi het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi hout is niet lelijk.
Ik weet hetquote:Op zondag 15 november 2009 18:53 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Horeca verdient heeel goed![]()
Binnekort shoppen in de gitaartoko
quote:Op zondag 15 november 2009 18:38 schreef Sloggi het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi hout is niet lelijk.
Dan is bierinschenker een super beroepquote:Op zondag 15 november 2009 18:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik weet het
Goed voor je GASpot inderdaad
Ik moet er eigenlijk ook iets naast hebben. Naast de eigen handel en vaste baan...
omdat je niet kan gitaarspelen!quote:Op zondag 15 november 2009 19:27 schreef wimjongil het volgende:
Ik snap niet hoe mensen kunnen GASsen op akoestische gitaren. Ik speel zelf ook akoestisch, en ik heb een prachtige akoestische gitaar, maar ik vind 'm nou niet echt zo van: wow wat een botergeil ding, hebbe hebbe hebbe.
Bij elektrische gitaren echter....
Deze gaat even niet zo heel hard, de buizen moeten vervangen worden. Vandaag de potmeters schoongemaakt, komende week wordt de reverb gemaakt en hopelijk komen mijn buizen aan het einde van de week binnen. Dan is 'ie klaar om te vlammenquote:Op zondag 15 november 2009 18:42 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Heb er wel eens op eentje gespeeld, die dingen gaan echt vies hard. En klinken natuurlijk ook nog
Inderdaad, snoei en snoeihard... Helemaal Mesa...quote:Op zondag 15 november 2009 18:42 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Heb er wel eens op eentje gespeeld, die dingen gaan echt vies hard. En klinken natuurlijk ook nog
Jij bent een akoestische gitaar niet waardquote:Op zondag 15 november 2009 19:27 schreef wimjongil het volgende:
Ik snap niet hoe mensen kunnen GASsen op akoestische gitaren. Ik speel zelf ook akoestisch, en ik heb een prachtige akoestische gitaar, maar ik vind 'm nou niet echt zo van: wow wat een botergeil ding, hebbe hebbe hebbe.
Bij elektrische gitaren echter....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 november 2009 20:13 schreef TeleluvR het volgende:
Ik heb al een kalender voor 2010:
[ afbeelding ]
En dan waardeer ik ook!quote:
quote:Op zondag 15 november 2009 20:10 schreef Ayca het volgende:
Trouwens ik zat net te denken aan kerstmis enzo() en toen moest ik aan die kalender denken die jullie nog zouden maken
![]()
wanneer komt ieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Everything we are, we are when we're alone."
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het heel leuk om op de akoestische te spelen, prachtige nummers (ben momenteel met Der Kolibri bezig), maar ik vind elektrische mooier qua looksquote:Op zondag 15 november 2009 20:09 schreef Libelah het volgende:
[..]
Jij bent een akoestische gitaar niet waard
Nee die 9 jaar les, daar heb ik niks aan gehad johquote:Op zondag 15 november 2009 19:40 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
omdat je niet kan gitaarspelen!
En Fender weet dat er maar 12 maanden in een jaar zitten he?quote:Op zondag 15 november 2009 20:13 schreef TeleluvR het volgende:
[ afbeelding ]
Doet me denken aan van die wijven die een laptop kopen omdat ze het uiterlijk mooi vinden ipv naar de specs te kijkenquote:Op zondag 15 november 2009 22:11 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het heel leuk om op de akoestische te spelen, prachtige nummers (ben momenteel met Der Kolibri bezig), maar ik vind elektrische mooier qua looks
Nee dan kom je uit bij een Tokaiquote:Op zondag 15 november 2009 22:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Doet me denken aan van die wijven die een laptop kopen omdat ze het uiterlijk mooi vinden ipv naar de specs te kijken.
*proest*quote:Op zondag 15 november 2009 22:27 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Nee dan kom je uit bij een Tokai.
Que? Ik héb een Tokaiquote:
Ja en waarom? Omdat hij zo goed klinkt of omdat hij er mooi uit ziet? Aan je icoon te zien lijkt het een Les Paul te zijn, dus een ontwerp van Gibson. Als jij je gitaar uitzoekt op hoe mooi hij is i.t.t. hoe hij klinkt, had je een Gibson moeten kopen, gezien het dus hun ontwerp is.quote:
Vetquote:Op zondag 15 november 2009 20:13 schreef TeleluvR het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap z'n punt wel, ik kan 1000 akkoestische gitaren zien en daarbij heb ik allemaal wel van, muwoa ziet er wel okee uit.quote:Op zondag 15 november 2009 22:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja en waarom? Omdat hij zo goed klinkt of omdat hij er mooi uit ziet? Aan je icoon te zien lijkt het een Les Paul te zijn, dus een ontwerp van Gibson. Als jij je gitaar uitzoekt op hoe mooi hij is i.t.t. hoe hij klinkt, had je een Gibson moeten kopen, gezien het dus hun ontwerp is.
Maar ja, je zegt ook dat je überhaupt een electrische gitaar mooier vindt dan een akoestische vanwege het uiterlijk ipv te kijken naar de functie van het instrument.
Dus al met al; raar verhaal. En het deed mij dus denken aan een meid bij een vorige werkgever die een laptop uitzocht omdat hij goed kleurde hij haar tas. Verder wist ze er geen reet vanaf (zat zelfs nog een stickertje op met de specs, maar die had zij niet gelezen
).
Omdat hij zo goed klinkt natuurlijk!quote:Op zondag 15 november 2009 22:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja en waarom? Omdat hij zo goed klinkt of omdat hij er mooi uit ziet? Aan je icoon te zien lijkt het een Les Paul te zijn, dus een ontwerp van Gibson. Als jij je gitaar uitzoekt op hoe mooi hij is i.t.t. hoe hij klinkt, had je een Gibson moeten kopen, gezien het dus hun ontwerp is.
Maar ja, je zegt ook dat je überhaupt een electrische gitaar mooier vindt dan een akoestische vanwege het uiterlijk ipv te kijken naar de functie van het instrument.
Dus al met al; raar verhaal. En het deed mij dus denken aan een meid bij een vorige werkgever die een laptop uitzocht omdat hij goed kleurde hij haar tas. Verder wist ze er geen reet vanaf (zat zelfs nog een stickertje op met de specs, maar die had zij niet gelezen
).
Ik probeer je verder ook niet af te branden hoorquote:Op zondag 15 november 2009 22:39 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Omdat hij zo goed klinkt natuurlijk!Ik ging naar de winkel om het verschil tussen een Epi en een Gibson te horen, en ik liep de winkel uit met een Tokai. Dat zegt genoeg hoop ik
.
En dat ik een elektrische gitaar mooier vind, is vanwege de looks. De muziek van beiden is allebei even mooi.
En wat Dribbel zegt ja.
Trouwens, leuke muziek van Conorach (ook al hou ik niet zo van de meeste "metal-zangstemmen").
Dit is wel heel slechtquote:
Slecht? Slécht?! Hoor die gast gaan! En niet zomaar een beetje distortion raggen van ha ha. Ik vind dat hij er iets heel vets van gemaakt heeftquote:Op zondag 15 november 2009 22:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dit is wel heel slecht![]()
We hebben een punk cover van Hot and Cold
props voor de pogingquote:
Ja, met dit soort Power Metal verwacht je wel een Timo Kotipelo of Tobias Sammet of Andi Deris, maar ik vind het wel leuk klinken. Sowieso houd ik wel van Power Metal met stevige vrouwenzang (ipv dat eeuwige engelachtige gekweel van die gothic chickies, waarvan de meesten gewoon echt niet goed genoeg zijn).quote:Op zondag 15 november 2009 23:22 schreef Meursault het volgende:
[..]
props voor de poging![]()
Ik denk dat het beter had geweest als ze een fatsoenlijke powermetalzanger hadden gebruikt ipv de originele stem.
Ik heb er ook even over nagedacht om een Tokai te kopen maar daar moet dan nog redelijk wat aan verbouwd worden voordat hij helemaal is zoals ik het wil. En ze gebruiken volgens mij ook nog eens andere houtsoorten dan ik in mijn hoofd heb. Dan kan ik hem net zo goed helemaal zelf gaan bouwen.quote:
quote:Op zondag 15 november 2009 22:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja en waarom? Omdat hij zo goed klinkt of omdat hij er mooi uit ziet? Aan je icoon te zien lijkt het een Les Paul te zijn, dus een ontwerp van Gibson Les Paul. Als jij je gitaar uitzoekt op hoe mooi hij is i.t.t. hoe hij klinkt, had je een Gibson moeten kopen, gezien het dus hun ontwerp model is.
IK hoor hoefgetrappelquote:Op zondag 15 november 2009 23:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, met dit soort Power Metal verwacht je wel een Timo Kotipelo of Tobias Sammet of Andi Deris, maar ik vind het wel leuk klinken. Sowieso houd ik wel van Power Metal met stevige vrouwenzang (ipv dat eeuwige engelachtige gekweel van die gothic chickies, waarvan de meesten gewoon echt niet goed genoeg zijn).
Deze band vind ik best gaaf. Jammer dat ze helemaal in Canada zitten. Met die muziek moeten ze écht naar Europa.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |