Heb er wel eens op eentje gespeeld, die dingen gaan echt vies hard. En klinken natuurlijk ook nogquote:Op zondag 15 november 2009 18:38 schreef Sloggi het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi hout is niet lelijk.
Ik weet hetquote:Op zondag 15 november 2009 18:53 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Horeca verdient heeel goed![]()
Binnekort shoppen in de gitaartoko
quote:Op zondag 15 november 2009 18:38 schreef Sloggi het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi hout is niet lelijk.
Dan is bierinschenker een super beroepquote:Op zondag 15 november 2009 18:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik weet het
Goed voor je GASpot inderdaad
Ik moet er eigenlijk ook iets naast hebben. Naast de eigen handel en vaste baan...
omdat je niet kan gitaarspelen!quote:Op zondag 15 november 2009 19:27 schreef wimjongil het volgende:
Ik snap niet hoe mensen kunnen GASsen op akoestische gitaren. Ik speel zelf ook akoestisch, en ik heb een prachtige akoestische gitaar, maar ik vind 'm nou niet echt zo van: wow wat een botergeil ding, hebbe hebbe hebbe.
Bij elektrische gitaren echter....
Deze gaat even niet zo heel hard, de buizen moeten vervangen worden. Vandaag de potmeters schoongemaakt, komende week wordt de reverb gemaakt en hopelijk komen mijn buizen aan het einde van de week binnen. Dan is 'ie klaar om te vlammenquote:Op zondag 15 november 2009 18:42 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Heb er wel eens op eentje gespeeld, die dingen gaan echt vies hard. En klinken natuurlijk ook nog
Inderdaad, snoei en snoeihard... Helemaal Mesa...quote:Op zondag 15 november 2009 18:42 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Heb er wel eens op eentje gespeeld, die dingen gaan echt vies hard. En klinken natuurlijk ook nog
Jij bent een akoestische gitaar niet waardquote:Op zondag 15 november 2009 19:27 schreef wimjongil het volgende:
Ik snap niet hoe mensen kunnen GASsen op akoestische gitaren. Ik speel zelf ook akoestisch, en ik heb een prachtige akoestische gitaar, maar ik vind 'm nou niet echt zo van: wow wat een botergeil ding, hebbe hebbe hebbe.
Bij elektrische gitaren echter....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 november 2009 20:13 schreef TeleluvR het volgende:
Ik heb al een kalender voor 2010:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |