Zelfs toen was je dus al een pauperquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:35 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Nee, maar toen had ik daar gewoon nog geen interesse in.
Omdat ik een bepaalde hobby niet heb ben ik een pauper? Jij bent steady zeg.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:38 schreef Relmonder het volgende:
[..]
Zelfs toen was je dus al een pauper
Dan moet je maar gouden kabels gebruikenquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Analoge platen hebben toch een warmer geluid dan die compact discs?
Er gaat niets boven de plop van de naald die in de groef valt, en het gekraak en geknetter tijdens het draaien.
Ongetwijfeld. Het is ook bekend dat platen de eerste slijtage vertonen in de hoge frequenties omdat die groefjes het kleinst zijn. Toeval?quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Analoge platen hebben toch een warmer geluid dan die compact discs?
Daarnaast is het aanbod in cd-winkels gewoon enorm klein. Voor vage bandjes/artiesten moet je toch echt bij eBay wezen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:13 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee maar dat vraag ik toch ook niet
Waarom zou het ontdekken van muziek mooier zijn in de winkel dan op het internet.
Genoeg nachten waarin ik kapot was en toen een prachtig nieuw album ontdekte.
D'r zijn vast wel andere muziekwinkeltjes online te vinden.quote:Op zondag 15 november 2009 00:27 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Daarnaast is het aanbod in cd-winkels gewoon enorm klein. Voor vage bandjes/artiesten moet je toch echt bij eBay wezen.
Collega: "Ik heb net de nieuwe CD's van Marco Borsato en Jan Smit..."quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:02 schreef shadowflash het volgende:
Tis maar net wat je onder "onbekend" laat vallen.
Wat de boer niet kent...
Wereldvreemd?quote:Op zondag 15 november 2009 00:38 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Collega: "Ik heb net de nieuwe CD's van Marco Borsato en Jan Smit..."
Ik: "Wie??"
Op eBay zitten heel veel online muziekwinkeltjes. Maar het ging er mij om dat op internet gewoon veel meer te vinden is dan in de gewone winkels.quote:Op zondag 15 november 2009 00:29 schreef Aethereal het volgende:
[..]
D'r zijn vast wel andere muziekwinkeltjes online te vinden.
En daarvoor luisterde jij gewoon helemaal geen muziek of ben je zelf ook gewoon een pauper?quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:21 schreef Aethereal het volgende:
Ik heb dit jaar voor het eerste jaar best wel wat CDs gekocht. Ik vind het wel leuk om het originele ding te hebben, gewoon omdat het kan. Mensen die geen geld overhebben voor CDs zijn echte paupers.
Nee hoor, er zijn altijd wel kleine uitzonderingen:quote:Op zondag 15 november 2009 04:42 schreef CarolineTensen het volgende:
Er staat niks anders dan bagger in de Top 40Ik vermijd de radio dan ook wanneer dat kan maar soms ontkom ik niet aan Lady GaGa en die meuk
Waarom zou je downloaden als je ook gewoon cd's kunt kopen?quote:Op zondag 15 november 2009 04:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En daarvoor luisterde jij gewoon helemaal geen muziek of ben je zelf ook gewoon een pauper?
Tevens waarom zou je het kopen als je het gewoon legaal mag downloaden?
Omdat als je het download:quote:Op zondag 15 november 2009 12:37 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Waarom zou je downloaden als je ook gewoon cd's kunt kopen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |