Een tweelingziel!!!quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:51 schreef Fha het volgende:
Onbekende muziek kopen is juist leukZo ontdek je nog eens wat
quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:51 schreef Fha het volgende:
Onbekende muziek kopen downloaden is juist leukZo ontdek je nog eens wat
En met downloaden ontdek je dat nietquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:51 schreef Fha het volgende:
Onbekende muziek kopen is juist leukZo ontdek je nog eens wat
Okiquote:
Downloaden heeft bij lange na niet de charme die het kopen van een cd wel heeftquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:58 schreef Seam het volgende:
[..]
En met downloaden ontdek je dat niet?
Bandnaams.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:10 schreef kabelhaspel het volgende:
Oeh oeh oeh, kijk mij eens interessant zijn met rare onbekende bandnaams
Nee maar dat vraag ik toch ook nietquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Oki![]()
[..]
Downloaden heeft bij lange na niet de charme die het kopen van een cd wel heeftVooral bij winkels als Plato waar ik alleen al binnen loop gewoon voor de sfeer
Omdat ik dan dus de charme mis. Ik vind het heerlijk om met een of andere vage cd thuis te komen zonder te weten wat het nou eigenlijk is. Dan thee zetten en dan er achter komenquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:13 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee maar dat vraag ik toch ook niet
Waarom zou het ontdekken van muziek mooier zijn in de winkel dan op het internet.
Genoeg nachten waarin ik kapot was en toen een prachtig nieuw album ontdekte.
Jij doet krav maga toch?quote:
Jajajajajaja! Dat dusquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Omdat ik dan dus de charme mis. Ik vind het heerlijk om met een of andere vage cd thuis te komen zonder te weten wat het nou eigenlijk is. Dan thee zetten en dan er achter komen![]()
Nee, waarom denkt iedereen datquote:
Pas maar op, ik stomp je nikkerdot!quote:
you are so right!quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:49 schreef sinadO het volgende:
Vandaag kocht ik bij de plaatselijke speciaalzaak een stapeltje cd's van Moss, Bonnie 'Prince' Billy, Solo, Gov't Mule en Goldfrapp. Graag had ik ook nog wat van David Sylvian gekocht maar dat wat ik zocht was er even niet.
Op straat kwam ik een collega tegen die het zakje zag en vroeg wat ik gekocht had. Hij had van nog niet één van de artiesten ooit gehoord en trok een bijzonder raar gezicht toen ik hem zei dat ik de meeste cd's zelf nog niet kende maar vooral op tips van anderen was afgegaan tijdens de aankoop (Gov't Mule met name).
Zijn commentaar kwam erop neer dat deze muziek niet leuk was omdat het onbekend was. Blijkbaar is alleen top40 muziek 'leuk' in de ogen van proleten. Ik heb hem uiteraard een ferme schop in zijn kloten gegeven en ben doorgelopen.
Klacht: mensen die onbekende muziek niet waarderen.
Daarom zoek ik altijd goedkope cd's van maximaal een tientje uitquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:20 schreef Drinky het volgende:
en dan er achter komen dat je 20 euro aan schijt hebt uitgegeven, ja, dat heeft zeker z'n charmes ja
Ik ben vaak zat dingen tegengekomen waarbij ik denk van: als ik dat had gekocht, dan was mijn hele week zuur
ook van artiesten die ik al ken, zie ik ze soms een volstrekt slecht album uitbrengen( Boyz Noize met Power bijv.). Tevens kun je ook een theetje zetten terwijl je een onbekend nummer aan het downloaden bent
Dat bekrompen genre denken snap ik ook niet, ik luister echt naar alles. Nou is het meeste elektronische muziek omdat ik daar nu eenmaal veel artiesten van ken, maar in principe is alles toch wel leuk.. zolang het maar goed is ?quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:29 schreef TimMer1981 het volgende:
Verkapt "kijk-mij-eens-underground-zijn"-topic.
Maar ik ken het probleem inderdaad; ik luister van klassiek tot breakcore, waarbij negen van de tien keer onbekende artiesten. Zogauw je iemand spreekt die van klassiek houdt vindt 'ie het achterlijk dat je naar breakcore luistert en andersom.
En dan worden inderdaad ook nog eens alleen de bekende namen goedgekeurd, "want anders hadden er niet zoveel mensen geweest die die bekende artiest goed vinden", implicerend dat onbekende artiesten dus per definitie slecht zijn.
Die meesterbreinen weten zeker niet dat praktisch iedere grote componist pas na zijn dood echt groot werd. Hoezo openminded...
The Subsquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:01 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat bekrompen genre denken snap ik ook niet, ik luister echt naar alles. Nou is het meeste elektronische muziek omdat ik daar nu eenmaal veel artiesten van ken, maar in principe is alles toch wel leuk.. zolang het maar goed is ?
verkapt: kijk mij braaf/niet pauper zijn omdat ik sinds kort cd's koop postquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:21 schreef Aethereal het volgende:
Ik heb dit jaar voor het eerste jaar best wel wat CDs gekocht. Ik vind het wel leuk om het originele ding te hebben, gewoon omdat het kan. Mensen die geen geld overhebben voor CDs zijn echte paupers.
En had je vorig jaar nog geen geld voor cd's dan ?quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:21 schreef Aethereal het volgende:
Ik heb dit jaar voor het eerste jaar best wel wat CDs gekocht. Ik vind het wel leuk om het originele ding te hebben, gewoon omdat het kan. Mensen die geen geld overhebben voor CDs zijn echte paupers.
Nee, maar toen had ik daar gewoon nog geen interesse in.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:28 schreef Relmonder het volgende:
[..]
En had je vorig jaar nog geen geld voor cd's dan ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |