Veel plezier!quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:16 schreef oeke het volgende:
Mijn laatste post:
Vandaag bij mijn schoonmoeder een luierwasje gedraaid en morgen even naar de wasserette.
Ja, we gaan dinsdag naar Londen, bij mijn broertje met liefdesverdriet op bezoek. Goed excuus om hem weer eens op te zoeken en dan zijn wij er ook weer eens even uit. Met de trein door de tunnel gaan we.![]()
Tot zaterdag.![]()
Goh, Macka, in mijn hoofd ben je inderdaad Makka. Stoer en mooi! En nu is het inene meer russisch!
Mja zou een goed plan zijn, ware het niet dat ik vandaag een pyjamadagje heb ingelast.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]
andere helft ook opeten en snel een nieuwe zak halen natuurlijk!
Duh!zo gaat dat hier
Mnee, het is gewoon Moessie. En nou nie moeilijk gaan doen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:20 schreef huuphuup het volgende:
oh en over nicknames, zo is moussy in mijn hoofd ook moessie, tot ik laatst bedacht dat het ook best maussie kon zijn en toen was ik gedesorienteerd
Phieuw! Toch goed gedaan. Naast macka en moussy wilde ik er niet nóg een fout hebbenquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:31 schreef livelink het volgende:
Mijn naam is inderdaad gewoon Engels, dus Lois heeft het helemaal goed. Macka had ik ook gewoon als Makka gelezen altijd. Dat kan ik niet meer omschakelen, vrees ik.
m-maar is t nou moes of maus?quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:36 schreef moussy het volgende:
mous meldt zich, livelink is lievelink en macka is makka
quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:37 schreef huuphuup het volgende:
oh en mijn nick he, je leest Huup maar je spreekt t uit als gnorfdat jullie t ff weten
Of je denkt bij mous gewoon eerder aan mousse. Van chocola ofzo.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:40 schreef huuphuup het volgende:
nou weet ik et, t engelands is toch mouse, dus als je mous zegt dan weet mijn duffe hoeft nog niets
maar kuttekop is ook goed![]()
Dat is juist leuk toch.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:39 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind het ook zo raar om me voor te stellen met mijn nick
En nu de kleine meid na het woord poes direct miauw zegt is het helemaal droog.
en die noemt me juist kuttekopquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:46 schreef oeke het volgende:
Haha, bij Livelink, denk ik ook altijd Lievelingk. En bij Moussy aan Moessie, als in moedersnoesje.
Ik ook en macka blijft bij mij gewoon makka hoorquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:46 schreef oeke het volgende:
Haha, bij Livelink, denk ik ook altijd Lievelingk. En bij Moussy aan Moessie, als in moedersnoesje.
ik zeg altijd kennisquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:13 schreef amaranta het volgende:
En stel je praat met iemand (die niet van Fok is) en je wilt refereren naar iemand van het forum. Bijvoorbeeld omdat je hier een tip las. Wat zeg je dan?
Ik las op forum dat.... of... een vriendin van me zei dat.....
ja maar dat bedoelde ik dus (ik drukte me een beetje suf uitquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:42 schreef innepin het volgende:
[..]
Of je denkt bij mous gewoon eerder aan mousse. Van chocola ofzo.
Marleenquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:15 schreef Kleurdoos het volgende:
o en andere mensen spreek ik waarschijnlijk wel aan bij hun nick, aangezien ik de echte namen amper ken
Ik wilde nee gaan zeggen maar ik weet het wel vanwege je twitaccount.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:23 schreef Pvoesss het volgende:
Volgens mij weten helemaal niet zo heel veel mensen mijn echte naam.
Ik welquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:23 schreef Pvoesss het volgende:
Volgens mij weten helemaal niet zo heel veel mensen mijn echte naam.
En jij ziet mij ook zo vaakquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:24 schreef amaranta het volgende:
En als ik Juup irl spreek dan zeg ik ook nog weleens Juup tegen hem
Ooohja en ik heb er een heleboel ook op hyvesquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik wilde nee gaan zeggen maar ik weet het wel vanwege je twitaccount.
Ik zie jou wel, jij ziet mij niet. Ik kom bijvoorbeeld in dezelfde rij bij de kassa staan en dan ga ik saan grinniken enzo.quote:
Ben ik uiteraard ookquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja ik vind jouw naam leukhet klinkt zo schattig!
nah da's ook niet leukquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:33 schreef Luchtbel het volgende:ik ook.
Met overduidelijke feestdagendepressie en gevoel dat het nooit meer overgaat allemaal![]()
quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:33 schreef Luchtbel het volgende:
ik ook.
Met overduidelijke feestdagendepressie en gevoel dat het nooit meer overgaat allemaal![]()
Ik ben met Vicky kerst jarig.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:37 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben altijd in de feeststemming, behalve op mijn verjaardag dan voel ik me hoe dan ook eenzaam met die kutfamilie van me
maar kerst en sinterklaasen het aftellen tot oud en nieuw
dat had ik ook altijd, maar nu maken we de sfeer gewoon zelfquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:38 schreef Luchtbel het volgende:
Ja nou hoor. Ik wil geen feestdagenhater zijn. Ik wil blij zijn. En genieten van Jolie.
Maar ik kan er niet meer tegen denk ik. Ik wil ook ergens thuis horen.
Valt ook niet mee om het altijd allemaal zelf maar leuk te moeten makenquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:38 schreef Luchtbel het volgende:
Ja nou hoor. Ik wil geen feestdagenhater zijn. Ik wil blij zijn. En genieten van Jolie.
ja maar jij ben met z'n drieën, dat lijkt me ook schelen weer.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:39 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dat had ik ook altijd, maar nu maken we de sfeer gewoon zelf
quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:38 schreef Luchtbel het volgende:
geen idee want vorig jaar waren we nog met tweequote:Op zaterdag 14 november 2009 19:42 schreef snoopy het volgende:
[..]
ja maar jij ben met z'n drieën, dat lijkt me ook schelen weer.
zelfs dan kan je je niet thuis of niet compleet voelen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:42 schreef snoopy het volgende:
[..]
quote:
da's ook wel weer waar iddquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:43 schreef moussy het volgende:
[..]
zelfs dan kan je je niet thuis of niet compleet voelen.
Ik ben met z`n vijven en toch voel ik me altijd eenzaam met de feestdagen. Door het gebrek aan welwillende familie. Tis een gevoel wat niet weg te redeneren is..quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:42 schreef snoopy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:02 schreef innepin het volgende:voor Luchtbel, Rocka en TF, en andere dames die moeite hebben met de feestdagen.
Met je man en dochter tochquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:04 schreef Kleurdoos het volgende:
En Rocka!!
en ik ga lekker mijn eigen sfeertje maken, kaarsjes aan,muziekje aan, stomme dingen bakken en home alone kijken enzoheb ik niemand voor nodig!
En hilarische dieven die in willen breken en die je dan wegjaagt met kartonnen poppen en hete deurknoppenquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:02 schreef Kleurdoos het volgende:
volgens mij is mijn ideaalbeeld ook verneukt door al die films hoor
ik denk ook altijd 'gezellig met zijn allen cadeaus uitpakken en vreten enzo' lekker kerstliedjes op de achtergrond
en eten
o en eten
en gezellige mensen
en eten!1111
Awwwquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:04 schreef Groofsken het volgende:
Mijn dochter ligt trouwens in haar nieuwe bedje in haar nieuwe kamer en is zo stoer zonder kik gewoon gaan slapen. Ik ben zo trots en bijna tot tranen geroerd door deze grote stap.
met mijn dochter, vriendlief zit vast gitaar te pingelen op de slaapkamer, die houdt niet zo van ' dat gedoe ' spelbrekers, die mannenquote:
Maar hij komt vast wel even tussendoor van al jouw lekkere bakkunsten genietenquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:07 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
met mijn dochter, vriendlief zit vast gitaar te pingelen op de slaapkamer, die houdt niet zo van ' dat gedoe ' spelbrekers, die mannen
meestal is het dan al opquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:08 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Maar hij komt vast wel even tussendoor van al jouw lekkere bakkunsten genieten.
Inderdaad! Die van mij moet werken omdat iedereen zo nodig uit eten moet met Kerstquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:07 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
met mijn dochter, vriendlief zit vast gitaar te pingelen op de slaapkamer, die houdt niet zo van ' dat gedoe ' spelbrekers, die mannen
Dat lijkt me ook echt heel rot Innepin. Kutberoep is hetquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:11 schreef innepin het volgende:
[..]
Inderdaad! Die van mij moet werken omdat iedereen zo nodig uit eten moet met Kerst![]()
dat jaquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:12 schreef Kleurdoos het volgende:
ahw
ik kan ook niet wachten tot Elin ouder isen dan samen knutselen en de kerstboom opzetten en in r pyama cadeautjes uitpakken en een sok ophangen enneenne schoen zetten enne enne aaah o+
pas om 23.15 is er wat leuks.. eerder niet (vind ik dan)quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:24 schreef sjak het volgende:
Ingewikkeld al die opgedeelde families. Misschien een troost, mijn ouders zijn nog samen maar het is nog steeds ingewikkeld waar wanneer we wat en met wie gaan vieren![]()
Ik ben dit weekend lekker alleen met de kinderen. Manlief hard aan het studeren in het oosten vh land. Is er nog wat leuks op tv of moet ik een filmpje aanzetten?
Volgend jaar kom je gewoon hier met kerst. In Berlijn met onze 2 humpies en dan lekker dik ingepakt door de sneeuw kijken bij de lichtjes van Brandenburger Tor en dan opwarmen met iets te drinken op de kerstmarkt bij Potsdamer Platz.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:11 schreef innepin het volgende:
[..]
Inderdaad! Die van mij moet werken omdat iedereen zo nodig uit eten moet met Kerst![]()
Ohhhh doen we!quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:28 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Volgend jaar kom je gewoon hier met kerst. In Berlijn met onze 2 humpies en dan lekker dik ingepakt door de sneeuw kijken bij de lichtjes van Brandenburger Tor en dan opwarmen met iets te drinken op de kerstmarkt bij Potsdamer Platz.
Stomme kerels
Dat klinkt goed Rocks! Enquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:33 schreef RockabeIIa het volgende:
Goh ik ben echt te sloom vandaag met reageren
Heb een nieuwe zender op TV ontdekt: Misdaad.net
Met allemaal goeie scandinavische misdaadseries!I LIKE! gaat ietsje dieper dan de doorsnee amerikaanse series
Ben er helemaal blij mee
Bedank! Ik was op Twitter ook al gerustgesteld en jouw advies erbij, ben benieuwd of de gedachte aan buikpijn nu snel zakt!quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:33 schreef p_iglet het volgende:
Pm, dat duurt een paar uur meestal, zeker niet zolang.
Dus als je nu alleen nog maar denkt dat je buikpijn hebt dan is er niets aan de hand
Oeh, i love scandinavische detectives! Wallander en Beck en hoe heten die van vroeger, Sjöwall en Walloo ofzoiets?quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:33 schreef RockabeIIa het volgende:
Goh ik ben echt te sloom vandaag met reageren
Heb een nieuwe zender op TV ontdekt: Misdaad.net
Met allemaal goeie scandinavische misdaadseries!I LIKE! gaat ietsje dieper dan de doorsnee amerikaanse series
Ben er helemaal blij mee
Ja ik vind het ook al bijna jammer dat ik plannen hebquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:33 schreef Linda2205 het volgende:
Bijna jammer dat ik dit jaar in NL ben, het klinkt wel heel leuk namelijk, al zeg ik het zelf
Dat had ik nou met bevallen!quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:02 schreef Kleurdoos het volgende:
volgens mij is mijn ideaalbeeld ook verneukt door al die films hoor
ik denk ook altijd 'gezellig met zijn allen cadeaus uitpakken en vreten enzo' lekker kerstliedjes op de achtergrond
en eten
o en eten
en gezellige mensen
en eten!1111
Wat is het dan?quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:10 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik blijf stug Makka lezenhet hoort zo bij je!
Ach Yvonne noemt mij ook al 10 jaar Lojs, ook irl
Sly veel plezier vanavond!
Matsjka, zegt Macka!quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:38 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wat is het dan?.
En macka is bij mij "Mekka" van de Paul mc Cartney "Macka".
Miss vindt je me wel stom op de meet en mag ik niet meer komenquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:37 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook al bijna jammer dat ik plannen heb![]()
Maar als je een dag niets te doen hebt, kun je natuurlijk ook hierheen komen
Zo, met een vierkant om je nek, of als een tulband om je hoofd.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:39 schreef PM-girl het volgende:
O en mijn andere probleemvan vandaag, ik heb zo'n hippe vierkante sjaal met flosjes gekocht, maar hoe draag je zo'n ding?
Als ik hem in een driehoek vouw en om mijn hals doe, is het een gigantisch ding.
Hoe, een vierkant om mijn nek? Dat vouwt niet echt handig? En er zitten flosjes aan die alle kanten opspringen. Ik word oud...quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zo, met een vierkant om je nek, of als een tulband om je hoofd.
Ik zeg Pie-Em-Gurl. Want als het laatste deel Engels is, is het eerste deel dat ookquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:41 schreef PM-girl het volgende:
Matsjka lees ik inmiddels correct! En Moenahook.
En mijn naam is natuurlijk pmh-girrul en niet Peejèmgurl
quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
....of als een tulband om je hoofd.
in een driehoek gevouwen en dan zo de punt van voren. Kun je de rest een beetje omhoog frutselen aan de bovenkant.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:42 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Hoe, een vierkant om mijn nek? Dat vouwt niet echt handig? En er zitten flosjes aan die alle kanten opspringen. Ik word oud...
.. en nu moet ik weer denken aan 'mekkapekka'quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:38 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wat is het dan?.
En macka is bij mij "Mekka" van de Paul mc Cartney "Macka".
IN jouw geval is dat dan wel weer wat moeilijker.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:44 schreef Stout het volgende:
Iemand van internet zeg ik dan of als ik de gewone naam ken de gewone naam
maar sommigen heten hier gewoon hun nicknaam
ok lastig trouwens als je dan ineens iemand in real life kentIn mijn hoofd is die dan nog steeds huppeldepup in plaatst van *naam*
Bij de Hema hebben ze veel van dat soort sjaaltjes.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:53 schreef huuphuup het volgende:
zo
[ afbeelding ]
ik wil ook nog zoiets hebben denk k
In the Night Gardenquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:46 schreef E.T. het volgende:
[..]
.. en nu moet ik weer denken aan 'mekkapekka'
Wat lief dat je dat zegt! Maar dat vind ik juist normaal, dat soort dingen met kerst, daar gaat het hele verhaal toch omquote:
elin wil je wel knippen op de meetquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:12 schreef huuphuup het volgende:
lijkt me een mooi maar heftig moment Vief.
En liefjij lijkt me nou een leuk type om kerst (en o&n) mee door te brengen
Bluh ik wil iets met mn haar, ik moet sowieso naar de kapper en ik wil iets leuks maar ik heb geen flauw idee wat
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:13 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
elin wil je wel knippen op de meet
verrassend resultaat, ik zweer het je!
Maar wat betektent Macka nou?quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:09 schreef Macka66 het volgende:
[..]
In the Night Garden
[ afbeelding ]
oehh dat is zo leukquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:09 schreef Macka66 het volgende:
[..]
In the Night Garden
[ afbeelding ]
ik zou voor een warm kleurtje gaan of 2quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
mja dat was niet het soort "goh wat anders dan anders!" waar ik naar op zoek was
Wat doet de anjerman dan met O&N?quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:16 schreef m@x het volgende:
Eerste kerstdag en oud en nieuw vind ik nu al blegh. We wisselen de kerstdagen af met Kai en hetzelfde geldt voor oud en nieuw. Dit jaar is hij alleen tweede kerstdag bij mij en eerste kerstdag alleen vind ik op zich wel okay tot het moment dat ik me realiseer dat iedereen gezellig samen gezinnetje aan het spelen is. Oud en Nieuw vind ik zowiezo lastig. Ik kan wel naar vrienden maar dan zit ik tussen de stelletjes. Gezellig
Mwehehe, nu ik het toch over mijn moeder heb, die had ook een keer iemand op bezoek die geknipt wilde worden, zij een heel verhaal houden dat ze het wel even wilde doen, want, ze was vroeger ook kapster geweest!quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
mja dat was niet het soort "goh wat anders dan anders!" waar ik naar op zoek was
Het aanbod staatquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:21 schreef Luchtbel het volgende:
Lief van je Viviik zou het bijna doen zo
En wat een mooie avond om dat te doen. Vaak is het droog en helder kerstavond. Hopelijk dit jaar ook.
Die is dan druk met familie en in die fase zitten we nog nietquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat doet de anjerman dan met O&N?
Agossiequote:Op zaterdag 14 november 2009 21:23 schreef trui het volgende:
even een groet vanuit de ziekenboeg: 3 (mexicaanse?) griepklantjes hier momenteel, en zuster trui mag iedereen verzorgen. we zijn dus niet naar de intocht geweest, maar hebben die vanuit ons ziekenbankje 'bekeken'...
[ afbeelding ]
Wie weet Saffier....quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:21 schreef Saffier het volgende:
Kom je hier M@x met O&N. Ik zit dan gevloerd op de bank met mijn voeten op tafel
och Trui, wat sneu!quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:23 schreef trui het volgende:
even een groet vanuit de ziekenboeg: 3 (mexicaanse?) griepklantjes hier momenteel, en zuster trui mag iedereen verzorgen. we zijn dus niet naar de intocht geweest, maar hebben die vanuit ons ziekenbankje 'bekeken'...
[ afbeelding ]
in welke fase wel dan???quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:24 schreef m@x het volgende:
[..]
Die is dan druk met familie en in die fase zitten we nog niet
Degene met wie ik in een bepaalde fase zit waar we maar niet uit lijken te komenquote:
In de "we vinden elkaar echt heel erg leuk maar het is te vroeg om het een relatie te noemen" fasequote:
hmm balen hoor!quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:29 schreef m@x het volgende:
[..]
In de "we vinden elkaar echt heel erg leuk maar het is te vroeg om het een relatie te noemen" fase
en bedankt, nu heb ik mijn dochter wakker geproestquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mwehehe, nu ik het toch over mijn moeder heb, die had ook een keer iemand op bezoek die geknipt wilde worden, zij een heel verhaal houden dat ze het wel even wilde doen, want, ze was vroeger ook kapster geweest!
Dus die persoon zo van "Eh, nou..oke dan" En zij van "Mooi!
" *knipperdeknip*.
Nou, een half uur later zag het eruit alsof de ratten eraan geknaagd hadden en die kennis zo van "" en mijn mama stond over zijn schouder mee in de spiegel te kijken met zo'n vingertje in d'r mond:
"Of was ik nou hostess?".
Ja, dat soort dingen was wel typisch hoe ze was jaquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:29 schreef Macka66 het volgende:
Macka = poes.
Ojee, daar gaat m'n kloon![]()
Vivi, bijzonder, zoals je moeder was lijkt mij
Verraadsterquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:29 schreef Macka66 het volgende:
Macka = poes.
ah, de spannende fase dusquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:29 schreef m@x het volgende:
[..]
In de "we vinden elkaar echt heel erg leuk maar het is te vroeg om het een relatie te noemen" fase
Achteraf bezien nooit lang genoegquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:30 schreef Vicky het volgende:
[..]
hmm balen hoor!
Duurt best wel lang die fase, toch?
Lief. Weet je. Eigenlijk kunnen we ook altijd wel ergens 'terecht' ofzo hoor dat is het helemaal niet. Het voelt altijd alleen nooit als normaal, als ergens bijhoren. Maar jouw aanbod is daarom zo lief en tegelijkertijd maf dat het haast zou kunnen werkenquote:
Die fase duurt al een eeuwigheid en wat mij betreft gaan we door naar de volgende maar zo simpel is het helaas niet.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:30 schreef Vicky het volgende:
[..]
hmm balen hoor!
Duurt best wel lang die fase, toch?
yeah, PM-girl, we hebben een kanshebber voor de nieuwe benaming van ehm... dat waar we 't gisteren over hadden!!quote:
Die had ik niet verwachtquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:29 schreef Macka66 het volgende:
Macka = poes.
Vivi, bijzonder, zoals je moeder was lijkt mij
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:31 schreef Vivi het volgende:
[..]
Achteraf bezien nooit lang genoeg.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:31 schreef m@x het volgende:
[..]
Die fase duurt al een eeuwigheid en wat mij betreft gaan we door naar de volgende maar zo simpel is het helaas niet.
die fase had hier wel ellenlang mogen durenquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:31 schreef m@x het volgende:
[..]
Die fase duurt al een eeuwigheid en wat mij betreft gaan we door naar de volgende maar zo simpel is het helaas niet.
Ja maar... ja maar... daar heeft hij de kerstdagen toch voor? O&N is voor vrienden hoor!quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:24 schreef m@x het volgende:
[..]
Die is dan druk met familie en in die fase zitten we nog niet
Ik bedoelde met wat is het dan Loisquote:
ja, daarom! Ik hou van maffe dingen doen, vooral op dat soort dagen! Love it!quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:31 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Lief. Weet je. Eigenlijk kunnen we ook altijd wel ergens 'terecht' ofzo hoor dat is het helemaal niet. Het voelt altijd alleen nooit als normaal, als ergens bijhoren. Maar jouw aanbod is daarom zo lief en tegelijkertijd maf dat het haast zou kunnen werken:>
![]()
? snap je. Zonder raar te willen klinken.
En sorry dames als ik jullie dinges heb verpest toen straks. ik geloof dat het de laatste tijd allemaal wat dieper zit ineens weer. Misschien moet ik toch echt even een leuke vent vinden voor 2010 ofzo, of gewoon een keer uitrusten, of iets heel anders.
En iets leuks bedenken om te doen met Sinterklaas met Jolie. Dat ook!
Denk ik ook es behulpzaam te zijnquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:33 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik bedoelde met wat is het dan Lois.
Geen van beidenquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:33 schreef trui het volgende:
m@x jammer! maar pourquoi? is ie getrouwd oid, of 'gewoon' een complexe persoonlijkheid?
Dat was bij mij de "Zullen we vanaaf een filmpje kijken en dan alleen maar de aan-en-aftiteling zien fase"quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:32 schreef Kleurdoos het volgende:
althans als het de spannende ik ken jenog niet goed genoeg maar kussiekroelfase is
Looo-is.quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:38 schreef Lois het volgende:
Zullen we een meet- en vreetOUDkerstdinges plannen?
Komen jullie dan naar mij? Ik ben het midden van jou en Coquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:40 schreef Vivi het volgende:
Oh, als ik nou mijn papa naar eerste kerstdag gooi en dan doen we 2e kerstdag Fok!dag Kim! Met LB en Cootje en wie er wil.
Oh, de we-nuecken-elkaar-suf-tot-zesuursmorgens-fase.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:29 schreef m@x het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:50 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Oh, de we-nuecken-elkaar-suf-tot-zesuursmorgens-fase.
Waar is die tijd gebleven?![]()
Ja hoor, kook jij danquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:44 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Komen jullie dan naar mij? Ik ben het midden van jou en Co.
Jij zegt 't, ik dacht 'tquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:50 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Oh, de we-nuecken-elkaar-suf-tot-zesuursmorgens-fase.
Ik noem de dingen gewoon graag bij naam.quote:
Ik kan heel goed thais bestellenquote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:51 schreef Brighteyes het volgende:
5 jaar geleden waren F. en ik nog aan het aan-uit-en en toen hebben we met een heel stel van FOK ook een anti-kerst-meet gedaan op eerste kerstdag in de kroeg in A'dam. Was heel gezellig en erg geslaagd.
Sloveens. Een van de weinige woorden Sloveens die ik spreek. Ik vond het een betere nick dan 'badkamer' of 'half brood'quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:31 schreef innepin het volgende:
[..]
Die had ik niet verwachtwelke taal?
Ah, HalfBrood66 was je tweede keus?quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:58 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Sloveens. Een van de weinige woorden Sloveens die ik spreek. Ik vond het een betere nick dan 'badkamer' of 'half brood'
Nee, dat was Bus66.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:59 schreef innepin het volgende:
[..]
Ah, HalfBrood66 was je tweede keus?
Die was er dan uiteraard ook bij!quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:56 schreef innepin het volgende:
[..]Leuk!
klinkt als een meet voor HW![]()
![]()
She Wolf![]()
Ja, he, halloquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:40 schreef innepin het volgende:
Lijkt mij eigenlijk ook wel gezellig, mensen over de vloer met kerst. Ik dacht altijd dat iedereen wel wat te doen had met Kerst!
Volgend jaar organiseer ik een kerstdiner voor eenzame zielen heb ik besloten
Mag hierquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:38 schreef Lois het volgende:
Zullen we een meet- en vreetOUDkerstdinges plannen?
ik stond van de week bij de bakker en tot mijn verbazing bestelde de ene na de andere klant voor mij 'busbrood'. ik had tot dan toe nog nooit van busbrood gehoord. maar ik heb 't net even opgezocht en 't is toch echt een bestaande term.quote:
en wat is nu een busbrood? (ik heb er ook nog nooit van gehoord dusquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:09 schreef trui het volgende:
[..]
ik stond van de week bij de bakker en tot mijn verbazing bestelde de ene na de andere klant voor mij 'busbrood'. ik had tot dan toe nog nooit van busbrood gehoord. maar ik heb 't net even opgezocht en 't is toch echt een bestaande term.
maar, wat ik dus zeggen wilde: je bus-nickname was dus eigenlijk ook half-brood.![]()
(sorry, vergezocht is my middlename)
Oh jaquote:
Met kerst? God, wat doe ik nog in deze uithoekquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:56 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik kan heel goed thais bestellen.
oh ik was dus niet de enige, gelukkig!quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:14 schreef E.T. het volgende:
en wat is nu een busbrood? (ik heb er ook nog nooit van gehoord dus)
Nee, dat was bus33quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:09 schreef trui het volgende:
[..]
ik stond van de week bij de bakker en tot mijn verbazing bestelde de ene na de andere klant voor mij 'busbrood'. ik had tot dan toe nog nooit van busbrood gehoord. maar ik heb 't net even opgezocht en 't is toch echt een bestaande term.
maar, wat ik dus zeggen wilde: je bus-nickname was dus eigenlijk ook half-brood.![]()
(sorry, vergezocht is my middlename)
ehm... succes!!!quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:07 schreef p_iglet het volgende:
Morgen maar veel op mijn rug door de dierentuin lopen
Al het brood dat uit een blik komt dus...quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:16 schreef trui het volgende:
[..]
oh ik was dus niet de enige, gelukkig!
ziehier de uitleg van het 'voorlichtingsbureau brood'.
Wat gaaf!!quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:20 schreef E.T. het volgende:
Hebben jullie al eens op streetview gekeken van google.?? Ik kwam tot de ontdekking dat Saskia er op staat
gezicht kun je ook niet zienquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:24 schreef Saffier het volgende:
Welke dierentuin ga je Piglet?
Ik dacht dat ze personen onherkenbaar blurren op streetvieuw E.T.!
Ahhh wat leuk!quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:39 schreef E.T. het volgende:
[..]
gezicht kun je ook niet zien![]()
Maar aan alles kun je zien dat Saskia rent, d'r vriendinnetje er achter aan komt op de fiets en kleine zusje van vriendinnetje staat even verderop ze op te wachten
/edit/ ennnn weer terugquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:42 schreef Saffier het volgende:
Hé ik zie ineens dat het aantal vieuws is verdwenen op de [oud]pagina (naast het rijtje met aantal posts) Meer mensen daar last van? Of kan je dat misschien zelf aan/uit zetten?
Mijn mama spaart er ook voorquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:35 schreef Vicky het volgende:
wat grappig dat streetview, ik had het nog nooit geziensparen is leuk BE!
Mijn oudres sparen nu voor het K3 fanboek met het AD.
Ik zie ze helemaal niet terwijl her wel aanstaat..quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:42 schreef Saffier het volgende:
Hé ik zie ineens dat het aantal vieuws is verdwenen op de [oud]pagina (naast het rijtje met aantal posts) Meer mensen daar last van? Of kan je dat misschien zelf aan/uit zetten?
haha ik zou mijn familie teveel missen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:53 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind het hier heerlijk wonen Evenstar ik zeg doen!!
Dat doe ik standaardquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |