Veel plezier!quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:16 schreef oeke het volgende:
Mijn laatste post:
Vandaag bij mijn schoonmoeder een luierwasje gedraaid en morgen even naar de wasserette.
Ja, we gaan dinsdag naar Londen, bij mijn broertje met liefdesverdriet op bezoek. Goed excuus om hem weer eens op te zoeken en dan zijn wij er ook weer eens even uit. Met de trein door de tunnel gaan we.![]()
Tot zaterdag.![]()
Goh, Macka, in mijn hoofd ben je inderdaad Makka. Stoer en mooi! En nu is het inene meer russisch!
Mja zou een goed plan zijn, ware het niet dat ik vandaag een pyjamadagje heb ingelast.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]
andere helft ook opeten en snel een nieuwe zak halen natuurlijk!
Duh!zo gaat dat hier
Mnee, het is gewoon Moessie. En nou nie moeilijk gaan doen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:20 schreef huuphuup het volgende:
oh en over nicknames, zo is moussy in mijn hoofd ook moessie, tot ik laatst bedacht dat het ook best maussie kon zijn en toen was ik gedesorienteerd
Phieuw! Toch goed gedaan. Naast macka en moussy wilde ik er niet nóg een fout hebbenquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:31 schreef livelink het volgende:
Mijn naam is inderdaad gewoon Engels, dus Lois heeft het helemaal goed. Macka had ik ook gewoon als Makka gelezen altijd. Dat kan ik niet meer omschakelen, vrees ik.
m-maar is t nou moes of maus?quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:36 schreef moussy het volgende:
mous meldt zich, livelink is lievelink en macka is makka
quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:37 schreef huuphuup het volgende:
oh en mijn nick he, je leest Huup maar je spreekt t uit als gnorfdat jullie t ff weten
Of je denkt bij mous gewoon eerder aan mousse. Van chocola ofzo.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:40 schreef huuphuup het volgende:
nou weet ik et, t engelands is toch mouse, dus als je mous zegt dan weet mijn duffe hoeft nog niets
maar kuttekop is ook goed![]()
Dat is juist leuk toch.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:39 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind het ook zo raar om me voor te stellen met mijn nick
En nu de kleine meid na het woord poes direct miauw zegt is het helemaal droog.
en die noemt me juist kuttekopquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:46 schreef oeke het volgende:
Haha, bij Livelink, denk ik ook altijd Lievelingk. En bij Moussy aan Moessie, als in moedersnoesje.
Ik ook en macka blijft bij mij gewoon makka hoorquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:46 schreef oeke het volgende:
Haha, bij Livelink, denk ik ook altijd Lievelingk. En bij Moussy aan Moessie, als in moedersnoesje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |