Veel plezier!quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:16 schreef oeke het volgende:
Mijn laatste post:
Vandaag bij mijn schoonmoeder een luierwasje gedraaid en morgen even naar de wasserette.
Ja, we gaan dinsdag naar Londen, bij mijn broertje met liefdesverdriet op bezoek. Goed excuus om hem weer eens op te zoeken en dan zijn wij er ook weer eens even uit. Met de trein door de tunnel gaan we.![]()
Tot zaterdag.![]()
Goh, Macka, in mijn hoofd ben je inderdaad Makka. Stoer en mooi! En nu is het inene meer russisch!
Mja zou een goed plan zijn, ware het niet dat ik vandaag een pyjamadagje heb ingelast.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]
andere helft ook opeten en snel een nieuwe zak halen natuurlijk!
Duh!zo gaat dat hier
Mnee, het is gewoon Moessie. En nou nie moeilijk gaan doen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:20 schreef huuphuup het volgende:
oh en over nicknames, zo is moussy in mijn hoofd ook moessie, tot ik laatst bedacht dat het ook best maussie kon zijn en toen was ik gedesorienteerd
Phieuw! Toch goed gedaan. Naast macka en moussy wilde ik er niet nóg een fout hebbenquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:31 schreef livelink het volgende:
Mijn naam is inderdaad gewoon Engels, dus Lois heeft het helemaal goed. Macka had ik ook gewoon als Makka gelezen altijd. Dat kan ik niet meer omschakelen, vrees ik.
m-maar is t nou moes of maus?quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:36 schreef moussy het volgende:
mous meldt zich, livelink is lievelink en macka is makka
quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:37 schreef huuphuup het volgende:
oh en mijn nick he, je leest Huup maar je spreekt t uit als gnorfdat jullie t ff weten
Of je denkt bij mous gewoon eerder aan mousse. Van chocola ofzo.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:40 schreef huuphuup het volgende:
nou weet ik et, t engelands is toch mouse, dus als je mous zegt dan weet mijn duffe hoeft nog niets
maar kuttekop is ook goed![]()
Dat is juist leuk toch.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:39 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind het ook zo raar om me voor te stellen met mijn nick
En nu de kleine meid na het woord poes direct miauw zegt is het helemaal droog.
en die noemt me juist kuttekopquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:46 schreef oeke het volgende:
Haha, bij Livelink, denk ik ook altijd Lievelingk. En bij Moussy aan Moessie, als in moedersnoesje.
Ik ook en macka blijft bij mij gewoon makka hoorquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:46 schreef oeke het volgende:
Haha, bij Livelink, denk ik ook altijd Lievelingk. En bij Moussy aan Moessie, als in moedersnoesje.
ik zeg altijd kennisquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:13 schreef amaranta het volgende:
En stel je praat met iemand (die niet van Fok is) en je wilt refereren naar iemand van het forum. Bijvoorbeeld omdat je hier een tip las. Wat zeg je dan?
Ik las op forum dat.... of... een vriendin van me zei dat.....
ja maar dat bedoelde ik dus (ik drukte me een beetje suf uitquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:42 schreef innepin het volgende:
[..]
Of je denkt bij mous gewoon eerder aan mousse. Van chocola ofzo.
Marleenquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:15 schreef Kleurdoos het volgende:
o en andere mensen spreek ik waarschijnlijk wel aan bij hun nick, aangezien ik de echte namen amper ken
Ik wilde nee gaan zeggen maar ik weet het wel vanwege je twitaccount.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:23 schreef Pvoesss het volgende:
Volgens mij weten helemaal niet zo heel veel mensen mijn echte naam.
Ik welquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:23 schreef Pvoesss het volgende:
Volgens mij weten helemaal niet zo heel veel mensen mijn echte naam.
En jij ziet mij ook zo vaakquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:24 schreef amaranta het volgende:
En als ik Juup irl spreek dan zeg ik ook nog weleens Juup tegen hem
Ooohja en ik heb er een heleboel ook op hyvesquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik wilde nee gaan zeggen maar ik weet het wel vanwege je twitaccount.
Ik zie jou wel, jij ziet mij niet. Ik kom bijvoorbeeld in dezelfde rij bij de kassa staan en dan ga ik saan grinniken enzo.quote:
Ben ik uiteraard ookquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja ik vind jouw naam leukhet klinkt zo schattig!
nah da's ook niet leukquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:33 schreef Luchtbel het volgende:ik ook.
Met overduidelijke feestdagendepressie en gevoel dat het nooit meer overgaat allemaal![]()
quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:33 schreef Luchtbel het volgende:
ik ook.
Met overduidelijke feestdagendepressie en gevoel dat het nooit meer overgaat allemaal![]()
Ik ben met Vicky kerst jarig.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:37 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben altijd in de feeststemming, behalve op mijn verjaardag dan voel ik me hoe dan ook eenzaam met die kutfamilie van me
maar kerst en sinterklaasen het aftellen tot oud en nieuw
dat had ik ook altijd, maar nu maken we de sfeer gewoon zelfquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:38 schreef Luchtbel het volgende:
Ja nou hoor. Ik wil geen feestdagenhater zijn. Ik wil blij zijn. En genieten van Jolie.
Maar ik kan er niet meer tegen denk ik. Ik wil ook ergens thuis horen.
Valt ook niet mee om het altijd allemaal zelf maar leuk te moeten makenquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:38 schreef Luchtbel het volgende:
Ja nou hoor. Ik wil geen feestdagenhater zijn. Ik wil blij zijn. En genieten van Jolie.
ja maar jij ben met z'n drieën, dat lijkt me ook schelen weer.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:39 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dat had ik ook altijd, maar nu maken we de sfeer gewoon zelf
quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:38 schreef Luchtbel het volgende:
geen idee want vorig jaar waren we nog met tweequote:Op zaterdag 14 november 2009 19:42 schreef snoopy het volgende:
[..]
ja maar jij ben met z'n drieën, dat lijkt me ook schelen weer.
zelfs dan kan je je niet thuis of niet compleet voelen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:42 schreef snoopy het volgende:
[..]
quote:
da's ook wel weer waar iddquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:43 schreef moussy het volgende:
[..]
zelfs dan kan je je niet thuis of niet compleet voelen.
Ik ben met z`n vijven en toch voel ik me altijd eenzaam met de feestdagen. Door het gebrek aan welwillende familie. Tis een gevoel wat niet weg te redeneren is..quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:42 schreef snoopy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |