te veel & te vaag?quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:29 schreef k_man het volgende:
Dat knopje had ik wel gezien, maar ik dacht dat het iets politieks zou zijn.
Welke gek gaat die vragen in hemelsnaam zitten invullen?
Vooral de 10 jaar fok vragen.quote:
geen ideequote:Op maandag 30 november 2009 10:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Vooral de 10 jaar fok vragen.
Ik bedoel, wie weet nu nog dat Dutchie de eerste mod van dit forum was?
Of dat David Letterman het Koning Aap topic van K_man sloot?
Of dat Yppy en Liejannuh daarna modjes werden?
Of dat Lucille daarna het stokje over nam? Of dat daarna pas UIO en DT om de hoek kwamen kijken?
Hmm, die wist ik.quote:Op maandag 30 november 2009 10:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Vooral de 10 jaar fok vragen.
Ik bedoel, wie weet nu nog dat Dutchie de eerste mod van dit forum was?
Of dat David Letterman het Koning Aap topic van K_man sloot?
Of dat Yppy en Liejannuh daarna modjes werden?
Of dat Lucille daarna het stokje over nam? Of dat daarna pas UIO en DT om de hoek kwamen kijken?
quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:56 schreef Hik het volgende:
Forum
Meest populaire moderator: UIO_AMS
Beste moderator DutchTrain
Liefste/behulpvaardigste moderator DutchTrain
Grappigste/meest humorvolle moderator UIO_AMS
Populairste forum Travel
Verder niets ingevuld eigenlijk..
Zeg, heb je daar nog een linkje van, van die kidnapping???quote:Op maandag 30 november 2009 10:47 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
geen idee![]()
Uit die tijd kom ik niet verder dan Big Brother in 1999, toen ik werkelijk een bloedhekel had aan FOK, door de akties om mijn (toen) favoriete programma te verzieken...
In 2004 kwam ik eindelijk weer eens terug (met een nu alweer vergeten account), met name in travel en daar las ik met verbazing de verhalen over de Fokker die gekidnapt werd in Colombia. En de wat minder verontrustende verhalen van Hik natuurlijk. Uiteindelijk hebben die ertoe geleid dat ik zelf een jaar naar Latijns Amerika ben gegaan!
Dat was een echt verhaal. Ik ga eens kijken of ik het kan vinden voor je.quote:Op dinsdag 1 december 2009 03:07 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Zeg, heb je daar nog een linkje van, van die kidnapping???![]()
Was het echt? Of een echt goed nepverhaal??
Dit is hem:quote:Op dinsdag 1 december 2009 07:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Het ontvoerd in Colombia topic kan ik zo snel niet vinden.
Dat was 'm idd! Ik had alleen gezocht op "ontvoerd" en "colombia"quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:09 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dit is hem:
Estoy en America Latina (van nirvana)
Het was overigens in 2003 gebeurd en zelfs in Nederland op tv geweest.
Van Angel? Dat was wel een verzonnen verhaal.quote:Op dinsdag 1 december 2009 06:03 schreef Fogel het volgende:
Er was ook een verhaal over een reis naar Groenland toch?
Wat was de schrijfstijl van sommige users toen trouwens opvallend anders dan nu...quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat was 'm idd! Ik had alleen gezocht op "ontvoerd" en "colombia"
Niet waar! Het verhaal was anders zo geloofwaardig als wat.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:13 schreef k_man het volgende:
Van Angel? Dat was wel een verzonnen verhaal.
Klopt ja, maar een opmerkelijk verhaal blijft hetquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:13 schreef k_man het volgende:
[..]
Van Angel? Dat was wel een verzonnen verhaal.
7 jaar geleden kwam ik niet verder dan 2 weken Griekenland, dus had ik in TRV weinig te zoekenquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:17 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Wat was de schrijfstijl van sommige users toen trouwens opvallend anders dan nu...
't is ook alweer bijna 7 jaar geleden!
Wie bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:17 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Wat was de schrijfstijl van sommige users toen trouwens opvallend anders dan nu...
't is ook alweer bijna 7 jaar geleden!
Hik natuurlijk:quote:
quoten van die oude berichten werkt niet goed....quote:Op woensdag 29 januari 2003 00:53 schreef Hik het volgende:
Heb tikvaut gemaakt... het moet LatinA zijn!! Soowwwwy!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2009 16:17:28 ]
oops...quote:Op maandag 27 januari 2003 09:51 schreef paricos het volgende:
tip 1:
Vermijd het om over land door Colombia te reizen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |