ligt er aan welke thee je drinkt...quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:22 schreef OPAQUE het volgende:
Gewoon meer thee drinken. Dan krijg je ook genoeg cafeïne binnen. Of koffie..
En is je tandarts al blij met je?quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:31 schreef junkiesietze het volgende:
ik drink sinds mn 6e al alleen maar colaben er mee opgegroeid, wel cola light
iets anders kocht mn moeder toen niet, dus die vind ik het lekkerst, zo'n 2 liter per dag.
In groene thee wel toch?quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:23 schreef cptmarco het volgende:
[..]
ligt er aan welke thee je drinkt...
Even een willekeurige emoticonquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:37 schreef Appelknaller het volgende:
Wees blij dat je geen neushoorn bent
Drink ook al erg lang, te veel cola en ik heb nog nooit een gaatje gehadquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En is je tandarts al blij met je?
Ik drink nooit cola, meestal water of thee, poets mijn tanden 2x per dag en ik heb bijna iedere controle weer een gaatjequote:Op zaterdag 14 november 2009 15:39 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Drink ook al erg lang, te veel cola en ik heb nog nooit een gaatje gehad
Ze kunnen tegenwoordig kunstgebitten maken hoor.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:39 schreef CantFazeMe het volgende:
Straks op je 30ste mag je appelmoes door een rietje gaan zuigen.
Als je de pijnlijke behandeling van de tandarts wil ondergaan wel ja.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:42 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ze kunnen tegenwoordig kunstgebitten maken hoor.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:44 schreef Ilse1990 het volgende:
Wat apart. Je moet er wel even doorheen.
Misschien kun je je aanmelden bij een afkickcentrum
vlam ba ba ba bamquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:37 schreef Appelknaller het volgende:
Wees blij dat je geen neushoorn bent
best wel ja, bijna nooit problemenquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En is je tandarts al blij met je?
Herken het. Ben overgegaan op Ijsthee en dat bevalt me wel. Mijn Moodswings zijn minderquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:17 schreef Nass het volgende:
Erg kut, ik dronk tot een paar maanden geleden erg veel Cola, perdag wel een liter, maar ik besloot daarmee op te houden en het op groene thee te gooien.
Probleem is, dat als ik me slecht voel, ik dan een glas cola MOET hebben, waarna ik me weer prettig voel, wie weet waarom dit is, want leuk is het niet!
Fanta is van Coca Colaquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:33 schreef Relmonder het volgende:
Heb tot 1 jaar geleden ongeveer 8 maanden elke dag minimaal 0.75 liter cola gedronken. In die tijd 2 keer naar de tandarts geweest. Toen ik bij het 2e bezoek vertelde dat ik zoveel cola dronk geloofde ze mij niet. Mijn conclusie: dat gezeik over Cola slecht voor je tanden is onzin. Het is een complot van Fanta!
Faal.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:33 schreef Relmonder het volgende:
Heb tot 1 jaar geleden ongeveer 8 maanden elke dag minimaal 0.75 liter cola gedronken. In die tijd 2 keer naar de tandarts geweest. Toen ik bij het 2e bezoek vertelde dat ik zoveel cola dronk geloofde ze mij niet. Mijn conclusie: dat gezeik over Cola slecht voor je tanden is onzin. Het is een complot van Fanta!
O Really?quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:36 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Faal.![]()
Fanta is namelijk onderdeel van het merk Coca Cola.
Ja really. Leg anders even uit hoe ik je post moet lezen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:47 schreef Relmonder het volgende:
[..]
O Really?![]()
Leuk is dat. Mensen die een post totaal verkeerd begrijpen
Van links naar rechtsquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:54 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja really. Leg anders even uit hoe ik je post moet lezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |