Ja rustig man! Ik zag het toch zelf ook wel!quote:
Ah, de eerste dient zich al aan. Vertel eens, waarom meteen zo agressief en in de verdediging? Waarom meteen zo persoonlijk ook?quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:20 schreef Flammie het volgende:
Ben je jaloers ofzo dat ik wel voor mezelf durf op te komen en jij waarschijnlijk voor altijd een watje zult blijven ofzo? Ben je jaloers dat ik wel buiten kom? Wat is het probleem precies TS?
Applaus*quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja rustig man! Ik zag het toch zelf ook wel!Moet ik je ff komen klappen of zo!
![]()
Je moet niet zo zeuren op mensen die wel van zich af kunnen bijten en zich kunnen verweren.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ah, de eerste dient zich al aan. Vertel eens, waarom meteen zo agressief en in de verdediging? Waarom meteen zo persoonlijk ook?
Wie zegt dat TS niet van zich afbijt? Jij moet gewoon normaal doen en jezelf niet als de nieuwe Jackie Chan zien....quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:28 schreef Flammie het volgende:
[..]
Je moet niet zo zeuren op mensen die wel van zich af kunnen bijten en zich kunnen verweren.
Daar gáát het helemaal niet om. Het zal best zo zijn dat je heul goed kan vechten en een Bruce Lee en Steven Seagal en JCVD in één bent. Mijn mening is slechts dat het zo sad overkomt om daar in geuren en kleuren uitgebreid over te snoeven op internet. Ik begrijp die bewijsdrang denk ik niet zo.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:28 schreef Flammie het volgende:
Je moet niet zo zeuren op mensen die wel van zich af kunnen bijten en zich kunnen verweren.
Ik wil gewoon mijn ervaringen delen.. Jij verteld bijvoorbeeld graag over de computer en het internet en ik vertel ook graag wat ik in het dagelijkse leven doequote:Op zaterdag 14 november 2009 14:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Daar gáát het helemaal niet om. Het zal best zo zijn dat je heul goed kan vechten en een Bruce Lee en Steven Seagal en JCVD in één bent. Mijn mening is slechts dat het zo sad overkomt om daar in geuren en kleuren uitgebreid over te snoeven op internet. Ik begrijp die bewijsdrang denk ik niet zo.
Ik heb mezelf deze week aangemeld bij Laoshi / Sifu Wang, om een jaar lang hard te trainen in Koushangji-gungfu en daarna daag ik je uit!quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:29 schreef Michielos het volgende:
wat een mietjes hier op fok ey,... teeeering
komdankomdankomdan! KOM DAN!quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:34 schreef Skonk het volgende:
Doe niet zo kanker tof TS, of ik geef je een paar kanker klappen!
Ik zou zeggen, regel eens een afspraak met Michielos en zet het samen op Youtube. Kunnen we gelijk zien wat jullie allemaal kunnen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:34 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik wil gewoon mijn ervaringen delen.. Jij verteld bijvoorbeeld graag over de computer en het internet en ik vertel ook graag wat ik in het dagelijkse leven doeZo simpel is dat
Ja dat is ook gewoon waar. Het is denk ik dat contrast tussen lui achter je pctje lekker anoniem op een forum zitten en het opscheppen over je vechtkunsten. Dat heeft iets vreemds. Een hoop bewijsdrang waar ik het doel niet van begrijp.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:34 schreef Flammie het volgende:
Ik wil gewoon mijn ervaringen delen.. Jij verteld bijvoorbeeld graag over de computer en het internet en ik vertel ook graag wat ik in het dagelijkse leven doeZo simpel is dat
voor wat?quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:54 schreef Mr.Cooper het volgende:
Mensen die klagen over internetheroes zijn meestal de ergste, ze proberen zich te verbergen.
Nee, dan wordt het weer een Moslim-bash topic.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:04 schreef OPAQUE het volgende:
Dan kun je beter gaan klagen over haantjesgedrag in het algemeen.
Het is ook haantjesgedrag, maar dan een heel expliciete vorm. Dus het spreekt meer tot de verbeelding.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:04 schreef OPAQUE het volgende:
Dan kun je beter gaan klagen over haantjesgedrag in het algemeen.
Dus volgens jou ben ik een nog grotere internethero. Hoezo dan?quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:08 schreef Mr.Cooper het volgende:
Dat ze de grootste internetheroes zijn natuurlijk.
Leer lezen, of in ieder geval begrijpend lezen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dus volgens jou ben ik een nog grotere internethero. Hoezo dan?
Jij zegt:quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
Leer lezen, of in ieder geval begrijpend lezen.
Ik ben degene die dit klaagtopic aanmaakt, dus het slaat op mij. Ik informeer nu naar jouw reden om dat te zeggen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:54 schreef Mr.Cooper het volgende:
Mensen die klagen over internetheroes zijn meestal de ergste, ze proberen zich te verbergen.
Michielosquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:29 schreef Michielos het volgende:
wat een mietjes hier op fok ey,... teeeering
Jij voelt je wel lekker aangesproken, krijg ik de indruk.quote:
En maar stoer blijven doen he... Doe maar eens stoer wanneer het echt moet in plaats van lekker op het internetquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jij voelt je wel lekker aangesproken, krijg ik de indruk.
Tja, als ik in Thailand woonde zou ik ook de bink uithangen, ze zijn daar toch allemaal 1 meter 50. Kom eens naar Nederland, mattie, dan krijg je klappie.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:24 schreef Flammie het volgende:
[..]
En maar stoer blijven doen he... Doe maar eens stoer wanneer het echt moet in plaats van lekker op het internetAls ik eens even bij je langskom anders.. kijken hoe stoer je dan nog bent
Weer die bewijsdrang. Ben je nou echt zo onzeker dan?quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:24 schreef Flammie het volgende:
En maar stoer blijven doen he... Doe maar eens stoer wanneer het echt moet in plaats van lekker op het internetAls ik eens even bij je langskom anders.. kijken hoe stoer je dan nog bent
Stoer hoor.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jij zegt:
[..]
Ik ben degene die dit klaagtopic aanmaakt, dus het slaat op mij. Ik informeer nu naar jouw reden om dat te zeggen.
Ik vraag dat in alle redelijkheid. Het is geen vraag met bijbedoelingen. Die passief-agressieve houding van jou spreekt niet in je voordeel, wist je dat?quote:
Je komt nu op me over als een troll.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik vraag dat in alle redelijkheid. Het is geen vraag met bijbedoelingen. Die passief-agressieve houding van jou spreekt niet in je voordeel, wist je dat?
Wie?quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:33 schreef Nooduitgang het volgende:
Terechte topic. Ik heb zelf ook op vechtkampen gezeten (getraind bij de russische marine) maar ik loop daar ook niet mee te pronken in elke willekeurige topic. Flammie en michielos zijn gewoon onzekere batties die stoere praatjes hebben achter hun pc en niet weten hoe hard et in het echte wereld aan toe gaat.
je zegt zelf al "ook". En wat goed dat je ook in vechtkampen hebt gezeten, net zoals mijquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:33 schreef Nooduitgang het volgende:
Terechte topic. Ik heb zelf ook op vechtkampen gezeten (getraind bij de russische marine) maar ik loop daar ook niet mee te pronken in elke willekeurige topic. Flammie en michielos zijn gewoon onzekere batties die stoere praatjes hebben achter hun pc en niet weten hoe hard et in het echte wereld aan toe gaat.
Zielig zielig ventjequote:Op zaterdag 14 november 2009 15:24 schreef Flammie het volgende:
[..]
Hij geeft het contrast aan tussen 'ook in vechtkampen te hebben gezeten' en er niet over hoeven te pochen. Dit in tegenstelling tot jou.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:37 schreef Michielos het volgende:
je zegt zelf al "ook". En wat goed dat je ook in vechtkampen hebt gezeten, net zoals mijHulde
Ik neem aan dat je door hebt dat niemand hier jou serieus neemt he?quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:24 schreef Flammie het volgende:
[..]
alleen waren bij mijn vechtkampen alleen tough ass motherfockers, vechten met touw knuppels en stalen stafen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:37 schreef Michielos het volgende:
[..]
je zegt zelf al "ook". En wat goed dat je ook in vechtkampen hebt gezeten, net zoals mijHulde
ye, heb ik ook meegemaakt. Goed gedaan!quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:42 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
alleen waren bij mijn vechtkampen alleen tough ass motherfockers, vechten met touw knuppels en stalen stafen.ja man. als je niet gelooft google maar moermansk en kovdor legertraining
Zijn foto is ooit eens gepost. 1.70 met 56 kilo ongeveer, dus ik weet niet meer of ik hem serieus moet nemen of niet.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:40 schreef afcajos het volgende:
Waar woon je flammie, ik wil je gestrainde 6-pack lichaam wel eens aanschouwen
Serieus?quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zijn foto is ooit eens gepost. 1.70 met 56 kilo ongeveer, dus ik weet niet meer of ik hem serieus moet nemen of niet.
Hij slaat zo jouw ballen een kilometer ver.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:45 schreef afcajos het volgende:
[..]
Serieus?Dan durf ik met mijn 1.85 en 81kg wel het gevecht aan met deze Jet-Li.
Kleed je ook even om, misschien kun je hem verleiden.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:45 schreef afcajos het volgende:
[..]
Serieus?Dan durf ik met mijn 1.85 en 81kg wel het gevecht aan met deze Jet-Li.
Vergis je niet. Bruce Lee was ook niet lang, noch een zwaargewicht.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zijn foto is ooit eens gepost. 1.70 met 56 kilo ongeveer, dus ik weet niet meer of ik hem serieus moet nemen of niet.
Ja godsamme zeg, aan het lichaam van Bruce Lee zag je nog dat hij een getrainde vechter was. Die was op zijn max toch al zo'n 70 kilo door al zijn spiermassa.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:48 schreef 16meter het volgende:
[..]
Vergis je niet. Bruce Lee was ook niet lang, noch een zwaargewicht.
Onderschatting kan levensgevaarlijk zijn.
als ze niet getraind is niet neequote:Op zaterdag 14 november 2009 15:50 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja godsamme zeg, aan het lichaam van Bruce Lee zag je nog dat hij een getrainde vechter was. Die was op zijn max toch al zo'n 70 kilo door al zijn spiermassa.
Dat is in het geval van Flammie toch wel iets anders met armpjes als tandenstokers. Natuurlijk is elke persoon gevaarlijk, loop ik in 10 topics al te zeggen. Je tante van 60 gooit je ook op de grond als je op je adamsappel wordt geraakt. Maar is het waarschijnlijk dat zij dat 9 van de 10 keer voor elkaar krijgt? Nee.
Want ik ben een internetheld?quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:40 schreef CantFazeMe het volgende:
Verbaasd me dat Penisbaard hier nog niet gesignaleerd is. Al is Mr. Cooper hier wel.
Het masteren van vechtsporten bestaat voor 80% uit techniek/skill.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:50 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja godsamme zeg, aan het lichaam van Bruce Lee zag je nog dat hij een getrainde vechter was. Die was op zijn max toch al zo'n 70 kilo door al zijn spiermassa.
Dat is in het geval van Flammie toch wel iets anders met armpjes als tandenstokers. Natuurlijk is elke persoon gevaarlijk, loop ik in 10 topics al te zeggen. Je tante van 60 gooit je ook op de grond als je op je adamsappel wordt geraakt. Maar is het waarschijnlijk dat zij dat 9 van de 10 keer voor elkaar krijgt? Nee.
Ik ben 1.89quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:07 schreef 16meter het volgende:
[..]
Het masteren van vechtsporten bestaat voor 80% uit techniek/skill.
De overige 20% om een echte warrior te zijn bestaan uit spierkracht/massa en nog wat andere zaken. Een groot lichaam hebben is absoluut van ondergeschikt belang.
Dus ook Michielos en Flammie met hun 1.70 en 60kg max. moet je rekening mee houden. Kijk naar alle vechtkampen die ze doorstaan hebben!
quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:07 schreef 16meter het volgende:
[..]
Het masteren van vechtsporten bestaat voor 80% uit techniek/skill.
De overige 20% om een echte warrior te zijn bestaan uit spierkracht/massa en nog wat andere zaken. Een groot lichaam hebben is absoluut van ondergeschikt belang.
Dus ook Michielos en Flammie met hun 1.70 en 60kg max. moet je rekening mee houden. Kijk naar alle vechtkampen die ze doorstaan hebben!
Overleven op straatquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:13 schreef Michielos het volgende:
sem schilt? ow ja die logge mongool
Hij heeft ook veel ervaring overigens
en waarom vergelijk je wedstrijd boksen met overleven op straat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |