Dit soort tuig duikt de laatste jaren steeds meer op in onze koude kikkerlandje.quote:Twee dieven dood na over kop slaan vluchtauto
(Novum) - Twee overvallers zijn vrijdagnacht op de A12 omgekomen toen het busje waar zij in zaten over de kop sloeg. Drie andere overvallers in het busje raakten volgens de politie zwaargewond.
De groep had rond 03.00 uur een geldautomaat aan het Polenplein in Driel gekraakt. De politie zette de achtervolging in, maar raakte het vijftal kwijt.
Een half uur later kwam bij de politie een melding binnen dat op de A12 richting Utrecht bij Maarsbergen een busje over de kop was geslagen. Een slachtoffer kwam direct om. Een ander overleed zaterdagochtend. De rest is overgebracht naar verschillende ziekenhuizen. Voor het onderzoek werd de rijbaan afgesloten. Rond 07.40 uur werd de rijbaan vrijgegeven.
In het busje werd geld gevonden, vermoedelijk afkomstig van de kraak. De politie weet nog niet wie de overvallers zijn.
Al zijn het rashollanders, chinezen of australiers.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:26 schreef sinadO het volgende:
Oost-Europeanen zeker? Mooi zo.
Ik wens ze toch niet dood, want dat zijn ze al.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:27 schreef Drupsel het volgende:
is niet lief nee, maar om ze nu meteen dood te wensen..
Wie zeg je?quote:
NEE!quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:29 schreef Nikmans het volgende:
Mensen de dood inwensen omdat ze wat geld jatten is wel een beetje buitenproportioneel, of niet?
Gewoon een wals erover heen was voldoende geweest inderdaad.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:29 schreef Adelante het volgende:
Gewoon vier uur de A12 afgesloten, kan dat niet sneller geregeld worden?
Waarom bestaan dan mensen als Wilders?quote:
Weet je wel wat je zegt?quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:29 schreef Nikmans het volgende:
Mensen de dood inwensen omdat ze wat geld jatten is wel een beetje buitenproportioneel, of niet?
Zouden ze verzekerd zijn, of zouden de kosten van het pleistertje weer op de eerlijk premie betalende burger verhaalt worden?..quote:De rest is overgebracht naar verschillende ziekenhuizen.
Weet jij het? Het enige wat ik hier lees is een hele hoop telegraaflezers-VAN MIJN BELASTINGCENTEN-geschreeuw.quote:
Wij zijn beter af wanneer we dood zijn?quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Al zijn het rashollanders, chinezen of australiers.
/care.
Dit soort tuig kost onze overheid jaarlijks miljoenen euro's. Ze zijn dood beter af en wij ook_O_
Je bedoelt dan dat je de achtervolging in zou zetten maar door je gewicht door je knieën zou zakken?quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:41 schreef Flammie het volgende:
Dit is nog een makkelijke en snelle dood voor tuig zoals dit.. Als ze mij zouden overvallen ging het er vele malen pijnlijker aan toeEr gaan dan wat knieschijven breken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |