quote:
Ik zal een passende straf voor je gaan bedinkenquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:13 schreef oh-oh het volgende:
Topic niet bijgelezen en ik heb lak aan regels![]()
Dat is dan wel weer goed om te horenquote:Nergens last van, zelfs gewoon geslapen vannacht, van 4 tot 10![]()
Ik ben voor!quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:14 schreef JJH het volgende:
Dat rijmen en dicht komt hier steeds meer van de grond
Maar dat kan toch niet goed gaan dat is toch niet gezond?
Daarom stel ik nu voor om hier mee te stoppen.
Op de lange termijn kan dit alleen maar floppen!
zeg doe eens niet zo oneerbiedigquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:07 schreef Greys het volgende:
Ik hoor net van Dieuwertje dat we allemaal moeten uitbreken in gezang
anders duurt het met dat aankomen te lang.
Die Sint is ook zo traag als dikke stront op die boot aldaar
misschien dat ze hem eens moeten inruilen voor een jonger exemplaar?
dat is niet waarquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:13 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat twee omroepen willen kunnen afvinken op hun doelgroep-zendlijst dat ze iets voor kinderen hebben uitgezonden
Voor deze post moet je ons allemaal adoreren, niet alleen degene boven jequote:Op zaterdag 14 november 2009 12:17 schreef Loveless85 het volgende:
KLAAG MOPPER ZEURZEUR ZEIK
Die stink-croissants zijn klef, de koffie is koud, het is kutweer, er is niks op tv, de poes doet vervelend, en de laptop is bijna leeg
die is volgens mij al een paar jaar gestoptquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:17 schreef Bamba het volgende:
Waar is trouwens Aart Staartjes?
Deze meneer heeft veul meer haartjes...
Oopsquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:17 schreef Loveless85 het volgende:
Die stink-croissants zijn klef, de koffie is koud, het is kutweer, er is niks op tv, de poes doet vervelend, en de laptop is bijna leeg
Een mus met oren.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal een passende straf voor je gaan bedinken
wellicht dat ik je in de jacuzzi af ga laten zinken
[..]
Dat is dan wel weer goed om te horen
... kijk Elies! Die mus heeft oren!
Van Muiswinkel is wel in tha huisquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:17 schreef Bamba het volgende:
Waar is trouwens Aart Staartjes?
Deze meneer heeft veul meer haartjes...
Dan had je me maar eerder je bed uit moeten komen!quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:17 schreef Loveless85 het volgende:
Maar, maar. Als we geen kinderen meer kunnen krijgen is er ook geen reden meer om te oefenen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:20 schreef oh-oh het volgende:
Als Erik en Bram dr ook mee kappen dan kan NL stoppen met Sinterklaas vieren en dus ook met kinderen krijgen![]()
Oh das een leuk burgemeestermevrouwtje voor die lekkere ouwe bok!
een rijmwoord voor oefenenquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar, maar. Als we geen kinderen meer kunnen krijgen is er ook geen reden meer om te oefenen.
Ikwedetdaargeenrijmwoordop, hatseflatsemoefenen
Nies heeft Enferma!quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:20 schreef nieslief het volgende:
Zo maar even broodjes uitgelegd, kunnen we die zo lekker op de bank opeten.
Die taai-taai vonden de jongens al om op te vreten.
Gawain rent zich een ongeluk
van tv naar raam maar daar ziet hij geen ruk
Strakkies even bij de winkel kijken
Of we daar voor sint en piet moeten wijken
Ook een pakketje op de post doen
Dan heeft Enfermera maandag wat voor in haar schoen
Ik kreeg een heel mooi doosje met de post
Daarmee was mijn enveloppenzoektocht opgelost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |