Dat hoesten blijft nog wel even. Nu pas komt alle rotzooi eruit wat je al 20 jaar bewaard hebt in je luchtpijp en longen. Maar succes! En als je nou écht trek hebt in een peuk; neem een stuk fruit of ga sporten. Als je er heel veel moeite voor doet, zou je na 2 maanden niet eens meer kúnnen beginnen omdat je het echt zonde van alle moeite zou vindenquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:41 schreef _Joy_ het volgende:
Nieuweling meldt zich![]()
Na 20 jaar roken ben ik sinds afgelopen zaterdag gestopt. Nouja... Die dag heb ik mijn 2 laatste sigaretten op, dus sinds zondag officieel gestopt. Het valt niet nog tegen. Alleen vandaag hoest ik mijn longen uit mijn lijf. Hebben meer mensen hier last van gehad?
In ieder geval een goede reden om te stoppen.quote:Op zondag 27 december 2009 14:00 schreef m@x het volgende:
Three days, 5 hours, 58 minutes and 1 second. 45 cigarettes not smoked, saving ¤ 6,98. Life saved: 3 hours, 45 minutes.
Afgelopen donderdag ongepland gestopt met roken. Ben anderhalve week geleden geopereerd. Wonden zijn ontstoken en hoorde dat het herstel bij een roker 75% langer duurt dan bij een niet-roker. Dat was wel even een flinke wake-up call. Tot nu toe gaat het goed, maar ben nog niet echt in een rooksituatie geweest.
heej m@x!!! zet hem op meid! Als het mij gelukt is lukt het jou zeker!!quote:Op zondag 27 december 2009 14:00 schreef m@x het volgende:
Three days, 5 hours, 58 minutes and 1 second. 45 cigarettes not smoked, saving ¤ 6,98. Life saved: 3 hours, 45 minutes.
Afgelopen donderdag ongepland gestopt met roken. Ben anderhalve week geleden geopereerd. Wonden zijn ontstoken en hoorde dat het herstel bij een roker 75% langer duurt dan bij een niet-roker. Dat was wel even een flinke wake-up call. Tot nu toe gaat het goed, maar ben nog niet echt in een rooksituatie geweest.
why???? je bent al goed onderweg nu!! Niet doen!!quote:Op zondag 27 december 2009 14:08 schreef frame-saw het volgende:
One week, two days, 21 hours, 34 minutes and 19 seconds. 79 cigarettes not smoked, saving ¤ 19,13. Life saved: 6 hours, 35 minutes.
Al denk ik dat ik op 1 januari toch nog een pakje ga delen met een vriendin
Goed zoquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:09 schreef _Joy_ het volgende:
Pfff, ik had het gisteren héél moeilijk. Manlief werken, zoonlief hele dag weg dus ik was helemaal alleen.
Van pure ellende ben ik heel lang met de honden gaan wandelen en daarna heb ik enorm opgeruimd en gepoetsten NIET gerookt
En frame-saw, ik heb het ook. Sinds ik ben gestopt hoest ik mijn longen uit mijn lijf en praat ik wat hees. Voorheen hoestte ik nooit.
Dat, of gewoon te weinigquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:13 schreef m@x het volgende:
Ik ben nog helemaal niet aan het hoesten of piepen. Heb ik nu al die jaren verkeerd gerookt?
Dat zal het wel zijn. Twintig jaar lang gemiddeld een sigaret of 15 per dag is niet zoveel natuurlijkquote:
Ten months, two weeks, 22 hours, 44 minutes and 22 seconds. 4769 cigarettes not smoked, saving ¤ 1.129,55. Life saved: 2 weeks, 2 days, 13 hours, 25 minutes.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:23 schreef Beregd het volgende:
ik ben nu meer dan drie jaar gestopt en heb nog steeds dagen, zoals vandaag, waarop ik geweldig veel zin heb om een pak te kopen en die helemaal op te roken. Zwaar kut.
Ik heb dat ook nooit gehad, ik rookte Kent zo'n 10 tot 15 per dag 18 jaar lang.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:13 schreef m@x het volgende:
Ik ben nog helemaal niet aan het hoesten of piepen. Heb ik nu al die jaren verkeerd gerookt?
Ik rookte er 36 op een dag, en dat een kleine 16 jaar.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:38 schreef m@x het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn. Twintig jaar lang gemiddeld een sigaret of 15 per dag is niet zoveel natuurlijkHeb weer last van de terugkerende vraag van deze week: zou je een kerststukje kunnen roken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |